LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blu ray actie van sony

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
[email protected]
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2007 17:16

blu ray actie van sony

Ongelezen bericht door [email protected] »

ik kocht pas een blu ray speler van sony bij it,s en daar vertelden ze dat ik 2 gratis blu rays films kon krijgen als ik naar de voorwaarden zou kijken ,dat heb ik gedaan je moest de originele coupon ?? zie sony .nl en de aankoop bon en de streepjescode ,die heb ik uit de doos geknipt en alles opgestuurd en daar kreeg ik alles terug dat er de streeojescode niet goed was en er geen coupon bijzat maar die heb ik gedownload van internet maar dat was niet goed ,nou schiet mij maar lek wat is dit voor een stomme actie .zo kan ik er ook onderuit ,weet iemand hoe dit zit en zou iemand van de redactie met sony in contact kunnen treden ,misschien helpt dit
met vr gr rob glasz

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: blu ray actie van sony

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik heb vorig jaar meegedaan met deze actie. Coupon in de winkel gekregen (Media Markt), streepjescode uitgeknipt en een kopie van de bon gemaakt. Alles opgestuurd en ik had binnen 6 weken mijn 8 films binnen :)

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: blu ray actie van sony

Ongelezen bericht door pbarendse »

Vorig jaar inderdaad ook met die actie meegedaan, maar dan bij een televisie. Netjes alles ingevuld, gekopieerd en opgestuurd, en toch mooi een BD-speler en 6 films.

Gesloten