LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drie maal dezelfde foto's

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
BartClary
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2009 10:05

Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door BartClary »

Beste mensen,
Volgens kassa was Webprint voor het ontwikkelen van foto's goedkoop.
Op vrijdag 11 december 2009 heeft mijn vrouw 124 foto's verstuurd om af te drukken. Door een foutje van haar werd de bestelling drie maal verstuurd.
Dit komt ook omdat het programma echt niet gemakkelijk is. Op vrijdagavond had ze het gauw door dat er wat fout gegaan was. Snel een mailtje verstuurd, maar geen antwoord ontvangen. Ook in het weekend geen mogelijkheid om de fout door te geven. Maandagmorgen na lang wachten eindelijk verbinding en toen werd gesteld, "besteld is besteld".
Dezelfde middag drie afschrijvingen van het bedrag. Ik vind dit zeer teleurstellend.
Waarschijnlijk is hier niets aan te doen, maar ik vind Webprint een waardeloos bedrijf.
Teleurgestelde.

stofzuigertje

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Eerst controleren of je niet dubbel bestelde zou beter zijn geweest,
zij kunnen niet rekening houden met mensen die wegens matige verbindingen bij verkeerde provider gaan twijfelen en ze boeken gelijk geld af en gaan printen dus volgende keer een dag of uren later kijken op je online internjet banklieren....

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door kiz »

offtopic...
internjet
is dat internet van 'n slechte Russische provider? :roll:

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door quantas01 »

Uw vrouw maakt zelf de fout en dan is het bedrijf ineens de schuldige.

Het programma is erg makkelijk ik gebruik het ook, als u 3 dubbel besteld ligt het probleem dus echt wel aan uw zijde.

Het zou u dan ook sieren om de LASTER jegens hun weg te halen, immers het bedrijf doet niks fout uw vrouw wel.

Maar het is o zo makkelijk om een ander de schuld te geven terwijl de schuld bij u zelf ligt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door jor »

Ook de algemene voorwaarden zijn hier duidelijk over.
5. Recht op herroeping
Het recht op herroeping van de Overeenkomst is uitgesloten omdat Fotoproducten naar de wensen van de Klant zijn gemaakt en overeenkomen met zijn persoonlijke behoeftes.
http://www.webprint.nl/algemene_voorwaa ... _2007.html

Het is natuurlijk zuur als zoiets gebeurd maar de fout ligt helaas (voor u dan) bij u vrouw en niet bij het bedrijf.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Beter kun je teleurgesteld zijn in je vrouw.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door maybe »

Ja maar die mag hij niet meer terugbrengen.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door brenda229 »

ook ik ben ontevreden. Ik heb een boekje gemaakt en besteld.
Deze kwam totaal gekreukt aan.
Ik heb meerdere mails gestuurd, maar geen enkele reactie.

Ik kan natuurlijk niet controleren of de post fout was of het bedrijf.
Maar het was wel flut ingepakt. Geen stevig katon maar een dunne envelop.
Ik bestel nu mijn foto's ergens anders.

En tja het is niet handig 3x het zelfde te bestellen, maar als het bedrijf netjes en snel reageer hadden ze er 2 uit de bestelling kunnen halen. Foutje maken is menselijk en het zou het bedrijf sieren actie te ondernemen.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach BartClary, het kan iedereen overkomen. 124 foto's, je hebt er dus 248 teveel. Hoeveel heeft je dat gekost? Toch geen vermogen denk ik. Het is zuur, maar er zijn ergere dingen.

Deel ze desnoods aan anderen uit als het leuke foto's zijn, dan hebben die er mischien ook nog plezier van.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door marietje224 »

ja wij hadden het vorige week zatedag ,mijn man wilde naar een concert en hij zou de kaarten bestellen voor hem en zijn vrienden via gelderdome,
we kwamen elke keer..niet gelukt...toch elke keer mailbox kijken of je geen bericht had of je kaartjes had...not....en toen het gelukt was(wij deden gewoon iets fout duh)hup gelijk een mail kaart bevestiging...ik zei nog wacht nou ff straks heb je 12 kaarten... :D maar gelukkig alles goed..

nou breng me foto;s wel gewoon weg,weet ik zeker dat het niet 3x gebeurd...;-) en idd het zal geen godsvermogen zijn...joh ga knutselen met de foto;s misschien kan je iemand blij maken met een leuke foto??
maar ik geef wel eerlijk toe sommige sites zijn waardeloos

webprint
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2010 15:47

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door webprint »

Helaas is het vanwege ons geautomatiseerde productieproces niet mogelijk bestellingen te annuleren of te wijzigen. Productie start vrijwel direct na bestellen. Het is technisch niet mogelijk daarna de bestelling nog te annuleren.

Helaas werkt Webprint op werkdagen (ma t/m vrij) en kan er niet worden gereageerd in het weekend. De medewerkers van de klantenservice trachten er naar om binnen 48uur te reageren op mail.

Webprint weet dat het gebruikersgemak van de site/editor/uploader sterk verbeterd moet worden. Op dit moment werken wij hard achter de schermen om dit voor elkaar te krijgen.

Wij nodigen de forum leden van harte uit, -zodra de vernieuwde site actief is-, om het gebruikersgemak te beoordelen. Op dit moment kan er nog geen uitspraak gedaan worden wanneer definitief de vernieuwde site actief zal gaan worden.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door witte angora »

De uitleg is acceptabel, en tot op zekere hoogte trekken jullie het boetekleed aan. Dus wat mij betreft is het verder wel goed zo. Hopelijk kan topicstarter deze uitleg ook accepteren.

Ben benieuwd naar jullie nieuwe site, plaats je even een berichtje als het klaar is?

webprint
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2010 15:47

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door webprint »

Webprint zal zeker een bericht plaatsen zodra de site 'live' gaat.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door jor »

webprint schreef: Webprint weet dat het gebruikersgemak van de site/editor/uploader sterk verbeterd moet worden.

Wij nodigen de forum leden van harte uit, -zodra de vernieuwde site actief is-, om het gebruikersgemak te beoordelen. .
Op zich een goed plan maar aangezien u toch min of meer toegeeft dat de uploader sterk verbetert dient te worden zou het u ook sieren om een restitutie te geven aan de topic-starter die door deze kennelijk slecht werkbare uploader zijn/haar foto's 3maal kreeg en ook moest betalen.
BartClary schreef op 17 Dec jl...Door een foutje van haar werd de bestelling drie maal verstuurd.
Dit komt ook omdat het programma echt niet gemakkelijk is. Op vrijdagavond had ze het gauw door dat er wat fout gegaan was. Snel een mailtje verstuurd, maar geen antwoord ontvangen. Ook in het weekend geen mogelijkheid om de fout door te geven. Maandagmorgen na lang wachten eindelijk verbinding en toen werd gesteld, "besteld is besteld".
Dezelfde middag drie afschrijvingen van het bedrag. Ik vind dit zeer teleurstellend.
Waarschijnlijk is hier niets aan te doen, maar ik vind Webprint een waardeloos bedrijf.

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door marietje224 »

@jor

dat vind ik nou een hele goede van jou! je hebt helemaal gelijk,
het wordt allemaal uitgelegd toegegeven dat ze weten dat het niet werkt zoals het moet werken,straks link neerzetten in de hoop klanten te krijgen.
maar die zal hij denk ik eerst krijgen als de foto;s vergoed zijn! ik vind het een hele goede van je!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Jor,

omdat ook de gebruiker een fout gemaakt heeft - zou ik zeggen dat de printshop 50% van het verschil voor zijn rekening neemt.

Niet alle fouten liggen daar .. of denk ik dan te simpel?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door jor »

Guardian72 schreef:@ Jor,

omdat ook de gebruiker een fout gemaakt heeft - zou ik zeggen dat de printshop 50% van het verschil voor zijn rekening neemt.

Niet alle fouten liggen daar .. of denk ik dan te simpel?
Nee hoor, ben ik het wel mee eens :wink:
het ging natuurlijk om het feit dat het bedrijf hier zijn verbeterde site wilde tonen en ik stiekem dacht voor wat hoort wat.Maar je hebt een goed punt.

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: Drie maal dezelfde foto's

Ongelezen bericht door xnez »

Ik ben blij dat dit soort bedrijven direct starten met produceren/afdrukken.
Zo had ik smaandags foto's besteld en woensdags al in huis!!!!":D

Gesloten