LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] makkelijk geld verdienen!?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Maak dat je wegkomt spammer.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door kuklos »

Ach in het mlm subforum is de spam wel terecht. Het is net zo effectief als mlm en vele mlm-ers komen hier immers ook spammen.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:Ach in het mlm subforum is de spam wel terecht. Het is net zo effectief als mlm en vele mlm-ers komen hier immers ook spammen.
Weet ook niet of het toevallig geen MLM betreft; was niet echt van plan om op die link te gaan klikken ofzo.. Zijn natuurlijk zat MLM-ers die op dit soort manieren nieuwe prospects proberen aan te werven..

Edit: volgens Mousy dus geen MLM.

Edit2: zelf ook even gekeken; inderdaad een soort promotiewebsite met advertenties erop, waarbij de eigenaar van de website 'geld verdient' als iemand op zijn link klinkt. Niet klikken dus.
Laatst gewijzigd door Niels2010 op 17 mar 2012 21:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door Mousy »

Het is een betaalde link. Verdient er geld mee als mensen erop klikken. heb de site opgezocht en niet op de link geklikt natuurlijk

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door kuklos »

Jongens, lezen aub. Ik zeg nergens dat dit mlm is. Ik zeg alleen dat de effectiviteit van spam net zo hoog is als de effectiviteit van mlm. En ik zeg dat ook mlm/ers hier komen spammen. Hebben we in het verleden al meegemaakt.
Maar nogmaals, ik zeg nergens dat dit gespam mlm is.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:Jongens, lezen aub. Ik zeg nergens dat dit mlm is. Ik zeg alleen dat de effectiviteit van spam net zo hoog is als de effectiviteit van mlm. En ik zeg dat ook mlm/ers hier komen spammen. Hebben we in het verleden al meegemaakt.
Maar nogmaals, ik zeg nergens dat dit gespam mlm is.
Mijn excuses Kuklos, maar dat suggereer ik ook niet. Jij vergeleek het even grofweg met MLM, waarop ik reageerde dat het wellicht ook wel MLM is. Sorry als het leek dat ik daarmee jouw mening (verkeerd) probeerde weer te geven, dat was niet het geval.

Toolboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2012 17:10

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Niels2010 schreef:Mijn excuses Kuklos, maar dat suggereer ik ook niet. Jij vergeleek het even grofweg met MLM, waarop ik reageerde dat het wellicht ook wel MLM is. Sorry als het leek dat ik daarmee jouw mening (verkeerd) probeerde weer te geven, dat was niet het geval.
doet ie zelf toch ook steeds?
Laatst gewijzigd door Toolboy op 02 aug 2012 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door kuklos »

@Toolboy, waarom ben jij steeds oude topics aan het bumpen? En dan ook nog eens zonder iets toe te voegen aan de discussie?

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door zeeman-b »

@Toolboy is het oude maatje van BBCS en is wegens een ban lang niet op het forum geweest kan blijkbaar via zijn oude alias weer posten waar zijn oude berichten gebleven zijn weet alleen de moderator.. Niets is verwonderlijker dan het forum van Radar :lol: :lol: :lol:

Toolboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2012 17:10

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door Toolboy »

kuklos schreef:@Toolboy, waarom ben jij steeds oude topics aan het bumpen? En dan ook nog eens zonder iets toe te voegen aan de discussie?
Open u ogen en zie de boodschap heer

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Buiten het feit dat dit idiote spam is, is het op zich ook wel zorgwekkend dat er nog steeds mensen bestaan die denken dat je geld makkelijk kunt verdienen. Zelfs als drugsdealer moet je nog behoorlijk aan de bak om veel geld te verdienen.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door De Econometrist »

GJvdZ schreef:Zelfs als drugsdealer moet je nog behoorlijk aan de bak om veel geld te verdienen.
Hahaha, om toch maar eens met een voorbeeld van een mlm te komen die wél effectief is...

Toolboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2012 17:10

Re: makkelijk geld verdienen!?

Ongelezen bericht door Toolboy »

De Econometrist schreef:Hahaha, om toch maar eens met een voorbeeld van een mlm te komen die wél effectief is...
Vreemde opmerking eigenlijk!
Met normale producten werkt mlm volgens de tegenstanders niet, en met drugs blijkbaar wel?
Mlm is slechts een marketing formule, dit staat los van enig product.

Gesloten