LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

antileugens schreef:Graag linkje waar ik hoog opgaf van 1001Euro want dat is namelijk een keiharde leugen net als het verhaal over rondvaren op een groot jacht etc.
In het geval van 1001euro.nl heb je volkomen gelijk, heb je per ongeluk verward met So Be It.Mijn welgemeende excuus daarvoor.
Echter het verhaal van die boot is geen leugen en is staat zelfs gedeeltelijk nog op het forum. Hieronder het begin van zijn uitnodiging die later allemaal louter grootspraak bleek te zijn.Het gedeelte over zijn boot komt ook nog.
door succesvolle netwerker » 07 aug 2004 22:41
Poeh, ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar ik lees dat de anti's nog steeds op zoek zijn naar harde bewijzen. Nou, dat kan.

Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Ik werk ongeveer 20uur per week.Mijn inkomen is op dit moment 21000euro per maand.Ik werk in 8 landen.Ik rij in een mercedes 500CL.
Ik betaal een vermogen aan de belasting. Ik zorg dus dat een ww-er toch nog een paar centjes krijgt. In woon vrijstaand.Mijn huis is op dit moment ongeveer 975000 euro waard
. Ik heb voor mijn hypotheek dus moeten aantonen dat ik daadwerkelijk een paar beste centen verdien.
Ik heb op mijn kantoor 7 mensen werken, die zorg dragen voor mijn organisatie.Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef? Ok, wat willen jullie nog meer weten?

Zet je punten maar hier neer.
Vervolgens nodig ik je uit om alles wat je hier leest met je eigen ogen te aanschouwen.

Wie heeft het lef?
door succesvolle netwerker » 06 mei 2004 12:07
Jozef,

Wat is de reden dat je met mij mee zou willen varen. Wat is voor jou de meerwaarde ervan? Ik ken wel 100 mensen die mee willen maar het moet wel enig nut hebben.
Een 4tal bezoekers van dit forum waren uitgenodigd om en zijn huis/bedrijf/auto's/Jacht te komen bekijken, kwam niks van terecht uiteraard.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh, nu ben ik succesvolle netwerker? Tjonge, het duimzuigen neemt ernstige vormen aan. Het is in elk geval een zeer forse overtreding van de forumregels maar goed, aangezien ik je niet langer serieus neem zal ik een melding achterwege laten. Je gewoon een leugenaar noemen is voldoende. En dat is geen overtreding want je hebt het inmiddels zelf bewezen. Valt me overigens wel op dat de tegenstanders berichten laten verwijderen met bewijs van hun duimzuigerij.

Smoke en mirrors op de manier van de tegenstanders: Niet inhoudelijk reageren, op de man spelen, berichten laten verwijderen waaruit hun ongelijk bewezen wordt en duimzuigen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

antileugens schreef:Oh, nu ben ik succesvolle netwerker?
Hoe kom je daar nu toch bij? IK zeg helemaal niet dat jij dat bent en weet zelfs zeker dat jij dat niet bent! Het enige waar ik excuus voor maakte was dat ik jou verwarde met So Be It en thats al.Het verhaal van succesvolle netwerker staat op zichzelf, het laat de sprookjes zien die hier verteld werden. Speel je graag de underdog die zwart word gemaakt of lees je gewoon slecht?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Natuurlijk zeg je dat niet. Je zegt alleen dat ik liep toch pochen over een jacht en toen ik om bewijzen vroeg gaf je het bewijs van succesvolle netwerker. Wie probeer je nu eigenlijk voor de gek te houden met je duimzuigerij? De mensen die niet doorhebben dat je je post waarin je dat zei snel ff hebt aangepast? Overigens was het een tegenstander die met zijn jacht door de mand viel.
Laatst gewijzigd door antileugens op 31 okt 2012 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Je zegt alleen dat ik liep toch pochen over een jacht en toen ik om bewijzen vroeg gaf je het bewijs van succesvolle netwerker.
En ook dat staat er niet..
Loop toch niet te liegen antileugens !

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee, dat staat er niet meer. Dat stond er wel. Grappig hoe de tegenstanders mensen die hun leugens aan de kaak stellen voor leugenaar uitmaken. Terwijl het keer op keer de tegenstanders zijn die door de mand vallen met hun "feiten".

En weer geen inhoudelijke reactie van de tegenstanders.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

Dit topic gaat over Euphony dus hier ontopic wat klachten van dit fijne (MLM)-bedrijf. http://www.klacht.nl/euphony/ De moderator kan het originele bericht nog bekijken heb ik begrepen en ik zal het opvragen,op wat schrijffouten na en 1 woord gewijzigd is het bericht onveranderd.Dus wie probeert nu een ander zwart te maken?
Je hebt volgens eigen zeggen de naam antileugens genomen omdat jij neutraal was en de leugens ( Kennelijk alleen van gasten die MLM niet zien zitten) aan de kaak te stellen.Vervolgens plaats je iedereen in vakjes Voor en Tegenstanders en is er van jou zogenaamde neutraliteit niets te merken.Integendeel, je probeert degene die MLM niet ziet zitten belachelijk te maken en voor leugenaar te zetten.In geen enkel bericht heb ik ooit gezegd dat jij gepocht had over een boot en dat je nu zegt dat het een tegenstander was die dit riep is zo ongeloofwaardig en onwaar dat als je een leugenaar zoekt je gewoon eens in de spiegel moet kijken. Gelukkig is voor iedereen die de moeite neemt te terug te gaan naar
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... mit=Zoeken

Het zelf lezen .

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

'Jacht'en Zeeland' deden bij mij een belletje rinkelen:

trebelski » 21 jun 2011 13:19

antileugens schreef:Ondertussen maak je zelf wel weer een aantal totaal ongefundeerde opmerkingen (schaamteloze geldzucht; De nadruk ligt alleen maar op het financiële aspect en materieel welzijn) die nogal beledigend zijn (en daarom in strijd met de forumregels)



De nadruk word wel degelijk steeds gefocust op rijk worden. De links mag ik uiteraard ook niet plaatsen omdat dit commerciële websites zijn maar ik weet nog heel goed hoe jaren geleden hetzelfde al speelde op dit forum. Ene '' je kent me wel'' was continu bezig met te melden hoe rijk hij was geworden met MLM en ging zelfs zover om een paar bezoekers die hem tegenspraken uit te nodigen op zijn 35 meter lange jacht waar hij de hele wereld mee overvoer. Toen het dan echt moest gebeuren en de afspraken waren gemaakt kon meneer zijn jacht niet kwijt in Nederland ( port Zeeland) en ging het ( alsof we anders verwachte ) niet door en moesten wij maar naar Saint Tropez komen.Ik zeg dit omdat bij MLM de boodschap ''geld verdienen'' ( waar op zich niets mis mee is) altijd al de boventoon voerde en de rest kennelijk op het tweede plan komt.Het was trouwens in 2005 en de verhaaltjes zijn nog precies hetzelfde ) ''binnenkort breken we door).
viewtopic.php?f=57&t=31209&p=383647#p383647

je kent mij wel!

Geregistreerd: 08 jul 2005 13:57
Berichten: 98

Antwoord met een citaat
Bericht 30 aug 2005 12:04
Citaat:
Zeg, waar was je nou?? Ik maar wachten, maar geen jacht van 35 meter te zien Leg eens uit...?

Om het simpele feit dat ik de haven niet in kon komen. Te lang bootje.
Ik heb daarom een van mijn medewerkers met een speedboot naar de wal laten gaan op jou/jullie op te pi*kken.
Na een uur kwamen ze terug met de mededeling : niets, noppes, nada wat op student leek. Alle personen gevraagd, maar niemand wist iets.
Misschien ben je wel aangesproken, maar durfde je op het laatste moment niet mee te gaan.
Ik heb je mob. nummer ook niet, dus je begrijpt dat het een lastige klus voor mij was.

Volgende week lig ik in Saint Tropez. Misschien een eind fietsen voor je, maar daar pas ik wél in.
Naam van de boot? ...FREEDOM!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

Oprecht bedankt Jolijn, kon het zelf niet zo makkelijk meer vinden.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

Ontopic blijven wilde je toch? Doe dat dan zelf ook.

http://www.klacht.nl/euphony/klacht/bedrog-euphony/
12 july 2012 het bedrijf is een typische mlm voorbeeld van list en bedrog je word binnengehaald en men beloofd bonussen en heel veel geld, dus je gaat je best doen en aan het eind van de rit hou je niets over.
ik ben ook op die manier binnen gehaald en als ik een aantal klanten binnen gehaald had zou ik bonus krijgen en dat werd maanden later pas betaald maar nooit wat gehad en we zijn al heel veel maanden verder , de kosten van benzine en telefoontjes die ik gemaakt heb ik ben ik kwijt achteraf gezien ben ik daar alleen voor gebruikt
Gewenste oplossing

bedrijf opheffen

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

@antileugens, bewuste stukje over de boot heb ik niet op een speciale manier geknipt en plakt, gewoon in z'n geheel gekopieerd en geplakt.
Het klopt dat het niet zo heel duidelijk is, hoe je dan z'n bericht moet lezen.
Zo is het makkelijker http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... d#p1249898 21 jun 2011 13:19

Wat je verzoeknummers betreft :) iets meer steekwoorden graag.


trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

antileugens schreef:Je laat weer eens zien niet te kunnen lezen en je komt weer eens zonder bewijs. Een verhaaltje van een gek die de draak met jullie steekt is al voldoende om te komen met een zin als "al die mensen die slapend rijk worden". En slapend rijk worden???? Dat is een verzinsel waar jullie keer op keer mee aankomen maar waar geen enkele MLM'er mee aankomt, behalve eentje die de draak met jullie steekt omdat jullie toch vast zitten in jullie gedachten.
Natuurlijk wel, hier de site van (MLM) Global One. 1 en al bluf en de suggestie van veel geld.Staat zelfs bovenaan de homepage....http://www.slapendrijkworden.....eu/ (even de extra puntjes verwijderen :mrgreen: )

Afbeelding

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

antileugens schreef:Grappig om bewijs aan te halen van iemand die een mooi verhaal plaats zonder enige onderbouwing. Niet te verifiëren dus terwijl de inhoudelijke herberekening van het verhaal van @DeEconometristdie... wel te verifiëren is en genegeerd wordt.
Heb je het tegen mij?
Zo ja, wat bedoel je met bewijs? Ik heb alleen maar wat oude berichten gezocht. Jij had daar een vraag over ( zie mijn bericht dd 31 okt 18.22) .Dat bericht van jou is zo te zien verwijderd.
Net zoals die van mij waarin ik vraag om welk bericht van @Econometrist het gaat.
Deze ?
De Econometrist schreef:
yekki77 schreef:Stel je wordt BA (adviseur zakelijke markt) je sluit elke maand 30 diensten


Stel, alle 1900 nederlandse consultants (gemiddeld 950 bij eenparige groei) hebben dat de afgelopen 11 jaar gedaan.
Eufory heeft dan nu 950 * 11 * 12 * 30 = 3.7 miljoen klanten in Nederland. Wat klopt er niet in dit plaatje?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Gut, komen ze met een klassiek piramidespel om hun bewijs rond te breien. Terwijl iemand die zich in de materie verdiept toch echt het verschil tussen piramidespelen en MLM wel kan zien.

En @Jolijn, die bedoel ik inderdaad. Lees mijn commentaar een paar postjes verder maar waar ik de fouten er uit heb gehaald en je ziet dat @DeEconometristdie.... (die overigens ondergedoken is nadat hij liet zien niet te weten wat de studie Econometrie inhoudt) op prachtige manier MLM nog beter heeft neergezet dan de gemiddelde MLM'er kan. Overigens was mijn reactie (die al weer weg is laten halen door een bepaalde tegenstander die nu die tactiek uitprobeert) niet op jou gericht. De quote die je aanhaalt is gericht op de distributeur die aangehaald wordt als "bewijs" dat euphony niet werkt. Geen spatje bewijs, alleen maar niet te verifieren aantijgingen. En dat mag eigenlijk niet volgens de forumregels maar gek genoeg maar die smaad en laster blijven staan.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Terwijl iemand die zich in de materie verdiept toch echt het verschil tussen piramidespelen en MLM wel kan zien.
Maar ook de overduidelijke overeenkomsten...

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

antileugens schreef:Gut, komen ze met een klassiek piramidespel om hun bewijs rond te breien. Terwijl iemand die zich in de materie verdiept toch echt het verschil tussen piramidespelen en MLM wel kan zien.
De scheidslijn is vaak nogal dun. En al die Euphony distributeurs in Engeland, hoe zullen die zich gevoeld hebben?

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

antileugens schreef:Gut, komen ze met een klassiek piramidespel om hun bewijs rond te breien. Terwijl iemand die zich in de materie verdiept toch echt het verschil tussen piramidespelen en MLM wel kan zien.
Gut.daar zijn de mensen van dit (ik blijf het een MLM noemen) bedrijf het toch niet mee eens.
http://www.slapendrijkworden....eu/pyramide (even de extra puntjes verwijderen :wink: )
Het is geen uitzondering dat mensen die vanaf het begin een solide organisatie opbouwen, binnen drie jaar, een inkomen hebben waar menigeen jaloers op is en die dat dus alleen met netwerkmarketing verdienen. Er is nu zelfs een organisatie waarbij werkelijk ongekend hoge inkomens gerealiseerd kunnen worden en die organisatie is Global One

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Je moet toch wel erg dom zijn om te geloven dat een deelnemer aan een piramidespel het ook daadwerkelijk een piramidespel noemt!! (en nu maar wachten op de insinuaties van de mannekes en vrouwtjes die geen succesvolle MLM'er willen ontmoeten en weigeren naar een presentatie te gaan om hun eigen duimzuigverhaaltjes onder de loep te nemen)

Ondertussen is de link naar het rekensommetje van @DeEconometristdie... opnieuw geplaatst maar wordt er nog steeds niet op gereageerd maar worden de sneeuwstormen heftiger!!!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Je moet toch wel erg dom zijn om te geloven...
Ja, dat moet je inderdaad. Geloven is eigenlijk alles wat mlm van wat voor soort dan ook te bieden heeft.

Gesloten