LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

antileugens schreef:en nu maar wachten op de insinuaties van de mannekes en vrouwtjes die geen succesvolle MLM'er willen ontmoeten
Ik zou heel graag een succesvolle MLM-er willen ontmoeten. :)

Eentje een beetje in de buurt van Den Bosch graag.

Mag bijvoorbeeld in de villawijk gele hoeve in Rosmalen zijn, of een mooie rietgedekte Villa in de Drunense duinen, kan ook penthouse zijn in Eindhoven, of bosrijk gelegen landhuis in Aalst-Waalre.
Zelfs een ouderwetse villa in Bloemendael of Blaricum vind ik wel oke.
Lijkt me zeer interessant om eens met zo een succesvolle MLM'er in zijn huis te praten over het verschil tussen zijn en mijn carriere.

Maar kom niet aan met presentatie in een achteraf zaaltje in het dorpscafe, waar een veertiger in een slecht zittend pak een video laat zien van wat moet doorgaan voor een miljonair in de USA, en mij nu een boek of cursus probeert te verkopen.
Kom ook niet aan met de naam van iemand die in een portiekflat woont, en wel ongelofelijk goed zou verdienen, maar dit niet wil laten zien, of iemand die maar 10 minuten per maand aan MLM besteed en hiermee 50 euro per maand verdient, dus relatief een topinkomen heeft, maar toch nog niet boven het bijstandsniveau uitkomt.
Kom ook niet aan met een link naar een youtube filmpje, waar iemand de miljonair uithangt, maar blijkbaar geen geld heeft om een professionele filmploeg in te kunnen huren.

Moet toch niet zo moeilijk zijn voor iemand die naast woekerpolissen ook MLM- producten heeft verkocht, een dergelijke MLM-hot-shot in Nederland beschikbaar te krijgen voor een gesprek

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

antileugens schreef:Je moet toch wel erg dom zijn om te geloven dat een deelnemer aan een piramidespel het ook daadwerkelijk een piramidespel noemt!!
Uit jou mond (wel :lol: neutrale :shock: ) is dat natuurlijk een compliment.Ik wil je er trouwens wel aan herinneren dat dit topic over Euphony gaat en dus graag ontopic.Klachten over Euphony zijn er namelijk zat,zelfs van bc,ers .
nou ik ben inmiddels ook al aantal maanden bc bij euphony en idd het is een ZEER ONPROFESSIONEEL EN ONDUIDELIJKE BEDRIJF! helaas moet ik iedereen bekwamen dat ik me schaam dat ik bc ben van euphony ... na aantal keren fouten bij euphony en vervolgens ijskoud afstrijden.... en mensen die zeggen dat ze nooit problemen hebben idd het zijn bc van euphony die veel verdienen en ook niet boeien hoeveel er afgeboekt word van de bank en kijken er niet eens na .als volgt : ik word klant en daarna bc , volg bc training en alles liep normaal , tot er een boeking kwam van een hoog bedrag wat niet kan kloppen en ik keek de factuur na en idd het klopte niet .daarna bel ik met euphony en alles liep weer even normaal tot weer maand later boekte ze twee keer bedrag af , ik deze teug geboekt en gebeld met euphony , antwoord dat ze het zouden regelen .paar weken later kreeg ik een brief met een bedrag of het even binnen 12 dagen kon betalen en ging om bedrag van bijna 500 euro , nog geen twee dagen na de brief werd mijn diensten geblokkeerd en heb via andere gebeld naar euphony , ik moest brief sturen en bewijze van betalingen , ik dat gedaan en dag erna had ik alles ... nu vandaag 24 oktober weer geblokkeerd en willen ze beweren dat ik niks hebt betaald , terwijl ik geen brief , geen mail , noch geen telefoon van euphony hebt ontvangen over betrekking betalingen .Daarnaast werd me ook mooi even gezegt dat ze mail niet vonden van bewijs van betalingen wat ik had opgestuurd en werd ik dus als leugenaar neer gezet .Ondanks dat ik aangaf dat ik BC ben en weet dat dit niet zomaar mag , zonder enige echte reden klant blokkeren of afsluiten , zonder enige doel erop .Reden nog steeds niet gekregen en nog steeds geblokkeerd door euphony .na dat ik na de sales manager vraagt . krijg ik als antwoord hij is er niet en werd er op gehangen .. dit is zeer schandalig en onrespectabel , euphony ik schaam me kapot voor jullie , dat ik mensen diensten heb aangeboden en van daar uit ook worden vaak geen gehoor gegeven aan mijn klanten , elke week word ik wel gebeld door mijn klanten dat euphony niet doet wat ze vragen of wel geen gehoor geven aan hun mail of telefoon.Het is een rotzooi en zeer onbeschofte bedrijf . ik lees nou dat in verleden ook al veel mot is geweest tussen klanten en euphony .dan zou nederlanders toch beter moeten weten en euphony gewoon moetel laten vallen en niet eens aan meer moeten denken... ik ben ook stom geweest , maar euphony die zal ik noooooit meer willen , hun zijn te ver gegaan en geen reden en geen normaal antwoord of oplossing , een tegemoet kan je ook vergeten .. ja op hangen van telefoon ...MAAK NIET DIE FOUT , EN LAAT EUPHONY LINKS LIGGEN .HET IS JE NIET WAARD EN BRENGT ALLEEN MAAR IN DE SCHULDEN .HIERBIJ IEDEREEN GEWAARSCHUWD MVG BC DIE BEDUVELD IS DOOR EUPHONY EN OOK KLANTEN DIE IK NOU MOET GAAN HELPEN OMDAT EUPHONY NIET DOET WAT ZE ZEGGEN EN BELOVEN .
Bron= http://www.bellen.com/forum/onderwerp.a ... topic=2333

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

antileugens schreef: En @Jolijn, die bedoel ik inderdaad. Lees mijn commentaar een paar postjes verder maar waar ik de fouten er uit heb gehaald en je ziet dat @DeEconometristdie.... (die overigens ondergedoken is nadat hij liet zien niet te weten wat de studie Econometrie inhoudt) op prachtige manier MLM nog beter heeft neergezet dan de gemiddelde MLM'er kan.
Zou je mij, uitgaande van de 'stel dat' bewering van @yekki, willen uitleggen hoe MLM is neergezet?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Beste Jolijn, de uitleg heb ik een paar post na die van @DeEconometristdie... al gegeven. En een paar post daarvoor staat een link met een heel aantal succesvolle Nederlandse MLM'ers. Je hoeft ze maar een belletje te geven.

Beide opmerkingen hiervoor zijn feiten....iets waar ik de tegenstanders nog steeds niet op kan betrappen. Daar blijft het bij opmerkingen zoals die van @newmickey die met zijn vingertje naar MLM'ers wijst en waarbij er dan 3 vingertjes naar hemzelf wijzen. Sprookjes....het bewijs van de tegenstanders. Inhoudelijke reacties van de tegenstanders?! Niks, nada, noppus....

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Je hoeft ze maar een belletje te geven.
Of om ze even op te zoeken in het telefoonboek om uit te vinden dat ze 3-hoog achter wonen of in een doorzonmiddenwoninkje in het Oosten van het land...? Zééér succesvol!

Inhoudelijke reacties van antileugens?! Niks, nada, noppus....

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

antileugens schreef:.het bewijs van de tegenstanders. Inhoudelijke reacties van de tegenstanders?! Niks, nada, noppus....
De enige inhoudelijke reactie zou dus over ''Euphony:ervaringen van mensen'' (topictitel) moeten gaan en dus de volgende reactie die maakt dat Euphony zijn slechte naam eer aan doet.
22-10-2012.....Ik had me uit laten nodigen voor een introductie avond. Dit klonk echt als muziek in de oren. Omdat ik enige tijd geleden zonder baan kwam te zitten, ben ik me bezig gaan houden met Euphony. Heb de BC training gevolgd en eerst uiteraard mezelf klant gemaakt. De buurvrouw wilde me wel vooruit helpen, dus ook haar heb ik klant gemaakt. Ikzelf ben sinds afgelopen weekend aangesloten en de buurvrouw vanaf vorige week donderdag. Wat heb ik een spijt!!! Met de installatie ontbrak al een heleboel; codes, wachtwoorden etc. Na installatie leek alles in eerste instantie helemaal goed te gaan, totdat vanochtend bleek dat ik een downloadsnelheid had van 0,4 mb!!! Ik kon nog geen youtube filmpje bekijken! Na gebeld te hebben met de helpdesk werd me verteld dat er sprake was van een kabelbreuk in mijn aansluiting. Toen ik wat was vergeten te vragen en terug belde kreeg ik een collega aan de lijn. Er was een kabelbreuk onder de grond! Oh nee, toch niet! Het is bij uw kabel, mevrouw! Wat is het nou??? Vanavond mijn partner er maar even naar laten kijken. Vanmiddag kom ik thuis, start mijn computer en wat blijkt?? De kabel is spontaan gemaakt! Wat voor een advies geven ze daar aan die helpdesk?? Snappen ze er zelf eigenlijk wel wat van? De buurvrouw is ook klant geworden zoals ik al zei en zij zit al een hele week zonder internet, zonder telefoon en zonder tv. Er is een storing!! En bij mij niet??? Ik zal blij zijn als mijn jaar om is en ik weer lekker terug kan naar UPC!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

newmikey schreef: Of om ze even op te zoeken in het telefoonboek om uit te vinden dat ze 3-hoog achter wonen of in een doorzonmiddenwoninkje in het Oosten van het land...? Zééér succesvol!

Inhoudelijke reacties van antileugens?! Niks, nada, noppus....
Je zult hem moeten toegeven dat hij standvastig is, inhoudelijke reacties van antileugens ontbreken al sinds zijn eerste reactie hier in 2008. :mrgreen:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

antileugens schreef:Beste Jolijn, de uitleg heb ik een paar post na die van @DeEconometristdie... al gegeven.
:) Ja en ik snap er niks van.

Als ik dan terug reken naar de basis, zou dat betekenen dat de opmerking van Yekki
Stel je wordt BA (adviseur zakelijke markt) je sluit elke maand 30 diensten dan heb je een inkomen van 4.000,-- inclusief bonussen. Sluit je niks dan heb je niks, maar dat is altijd in sales op zelfstandige basis
niet gebaseerd is op de werkelijkheid?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee Jolijn, je leest terug, niet vooruit. Iets verder staat mijn reactie. Inhoudelijk, wat weer een leugen van de tegenstanders onderuit haalt. Grappig trouwens dat @DeEconometristdie... na zijn flater over de inhoud van de studie ondergedoken is maar iemand anders dan ineens komt opdagen die al tijden niet geweest is. Zet je toch aan het denken. Als ik een tegenstander was zou ik "complot" denken.
En @newmickey zit vast in de gedachte die hij de standaard MLM'er (in zijn "realiteit") toedicht; je bent pas succesvol als je dik doet. Dat je dik kúnt doen maar er voor kiest dat niet te doen is in zijn "realiteit" een onmogelijkheid. Hij vind iemand die tot de nek in de schulden zit maar een dikke lexus rijdt succesvol maar iemand die zich alles kan veroorloven maar daar niet voor kiest niet succesvol.
Rare jongens, die mannekes met hun duimzuigrealiteit.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Deze opmerking klopt dan dus?
Stel je wordt BA (adviseur zakelijke markt) je sluit elke maand 30 diensten dan heb je een inkomen van 4.000,-- inclusief bonussen. Sluit je niks dan heb je niks, maar dat is altijd in sales op zelfstandige basis

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Dat je dik kúnt doen maar er voor kiest dat niet te doen is in zijn "realiteit" een onmogelijkheid. Hij vind iemand die tot de nek in de schulden zit maar een dikke lexus rijdt succesvol maar iemand die zich alles kan veroorloven maar daar niet voor kiest niet succesvol.
Wàt een idealisme, wàt een bescheidenheid! Zoiets moet inderdaad gevierd worden. Naar het nu blijkt blijven alle zeer succesvolle mlm'ers in huurappartementjes en sociale koopwoningen wonen en bliven ze in 15 jaar oude Opeltjes rijden...omdat ze ervoor kiezen!

Al die verhalen op mlm websites dat je een villa kan kopen, dure auto's kan rijden en op verre vakanties kan gaan zonder er hard voor te hoeven werken zijn dus toch waar...zolang je het maar niet ècht zou willen gaan doen!

Ge-ni-aal!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

ja @Jolijn al zou een dergelijke verkoper bij een "normaal" bedrijf met dergelijke resultaten geen 4000 Euro ontvangen maar een ontslagbrief. Bovendien, en dat heb ik al eerder aangekaart, is er in dit geval geen enkele sprake van mlm maar van unilevel. Dat dit voorbeeld vervolgens met valse argumenten door @DeEconometristdie... wordt gebruikt om aan te tonen dat er geen geld te verdienen valt waarna ik laat zien dat de berekening van @DeEconometristdie... zonder de valse argumenten juist aantoont dat er veel geld te verdienen valt is iets waar je, wederom (waarom ben ik niet verbaasd?) niet op in gaat.
En @newmickey, je hebt 1 voorbeeldje gegeven van iemand die dat doet en nu is dat het bewijs dat iedereen dat doet?! Erg wetenschappelijk en nog steeds ben je te laf om een afspraak te maken om je duimzuigerij te verifiëren. En meteen een volgende opmerking die nergens op slaat en niet op feiten gestoeld is: Dat je slapend rijk kunt worden. Dat vind je echt nergens!!! Grappig hoe je meteen insinueert dat ik dat beweer. Schoffie :mrgreen: Gewoon doorgaan met je duimzuigerij!!!!

Maar goed, tenzij iemand inhoudelijk gaat reageren of er weer totale kolder wordt geplaatst laat ik jullie maar weer ff met rust in de ballenbak.
Laatst gewijzigd door antileugens op 10 nov 2012 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

antileugens schreef:ja @Jolijn
Oké, dankjewel.
Het klopt dus als 'stel dat' verhaal. Niet meer, niet minder.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

rhyker schreef:Ze zijn er wel, en je hoeft ook niet heel erg goed te zoeken. Maar wanneer je zoekt op een gele banaan, ga je geen rode appel vinden.

Suggestie in de juiste richting: http://www.businessforhome.org/2010/11/ ... therlands/ ... staan er 6 van Euphony. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
Yep,

3 van de zes blijken niet erg succesvol te zijn (eenmanszaakjes, achteraf flatjes of middenwoninkjes etc., klein IT bedrijfje), je hebt zelf één van de drie namen genoemd - de rest van de door jou gegeven link.

Da's 50% van die zes, wou antilouegens het zelf met de andere 3 "succesvolle" mensen proberen?
Laatst gewijzigd door newmikey op 11 nov 2012 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Aangezien je, zoals gebruikelijk, niet met bewijzen aankomt is dit laster en smaad en daarom gemeld bij de moderator. Kom maar eens een keer met bewijs (en zelfs dan is dit nog zeer tegen de forumregels)

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

Krijg een déjà-vugevoel van dit soort reacties. Als het niet zo loopt als jij dat wil ga je piepen,en mocht de moderator ander denken is hij of zij vooringenomen.Vertel je er ook even bij dat ook jij steeds maar weer offtopic gaat in dit Euphony-topic.
antileugens....20 jun 2008 16:20
Aangezien er momenteel wederom twee zeer ongure personen op het forum rondlopen en ik hiervan melding heb gemaakt bij de redactie zal ik een aantal dagen niet reageren om de redactie de kans te geven zichzelf eens aan de forumregels te houden. Doet de redactie dit niet dan is mij daarmee bewezen dat de redactie zeer vooringenomen is jegens MLM.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Juist, en wie zijn degenen die steeds off-topic gaan? We waren bezig met een berekening over Euphony en vervolgens, omdat die berekening jullie niet aanstond, wordt het topic off-topic gegooid. Na talloze pogingen om het vervolgens weer on-topic te krijgen krijgen we laster en smaad. Dat is wat er hier gebeurt. Alsof een adres aangeeft of je succesvol bent of niet. Een postbus adres???? Daar kan heel goed een groot bedrijf achter zitten (gebeurt ook in de "normale" wereld). Bovendien gaat het mbt dat postbus adres niet over Euphony maar over een bedrijf dat deze persoon heeft (had) naast de Euphony business.
Een apartement? Betekend dat dat deze persoon daar woont of dat hij daar zijn bedrijf heeft gevestigd (en in het laatste geval gaat geval 1 weer op). En een bedrijf leeggesluist?! Al helemaal geen spat bewijs waardoor het zeer zwaar tegen de forumregels is. Want naam en toenaam mogen niet volgens die regels en smaad en laster al helemaal niet.

Dat zijn echter wel keer op keer de tactieken die de tegenstanders als blijkt dat ze met het niet aanleveren van bewijs niet wegkomen. Dan gaat er op de persoon gespeeld worden. Keer op keer.

En dat soort mensen wil dan beweren dat ze de ethiek van MLM bedrijven willen aankaarten!!

Grappig is het overigens wel dat een van de beide personen waar het in je quote over gaat later een ban heeft gekregen (Econometrist) en dat er nu iemand in dit topic rondloopt met een vrijwel identieke naam. Dat hebben we ook al eerder zien gebeuren.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Zou het dan toch waar zijn dat al die succesvolle MLM-ers in Amsterdam Bijlmer, de Haagse Schilderswijk, Bossche Graafse wijk of andere prachtwijken wonen ?

Aanbod om een succesvolle MLM-er te ontmoeten is door mij aanvaard, maar ze zijn blijkbaar niet beschikbaar in Nederland.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 10 nov 2012 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jolijn schreef:
antileugens schreef:ja @Jolijn
Oké, dankjewel.
Het klopt dus als 'stel dat' verhaal. Niet meer, niet minder.
En hoe nu verder?
Hierop volgt het bericht van @Econimetrist:

De Econometrist » 27 okt 2012 02:27
Stel, alle 1900 nederlandse consultants (gemiddeld 950 bij eenparige groei) hebben dat de afgelopen 11 jaar gedaan.
Eufory heeft dan nu 950 * 11 * 12 * 30 = 3.7 miljoen klanten in Nederland. Wat klopt er niet in dit plaatje?
Laatst bijgewerkt door De Econometrist op 27 okt 2012 12:47, in totaal 1 keer bewerkt.


Wat is er met dit bericht?
Ik weet niet wat er stond voor de wijziging, is dat van belang? Zijn verder reacties n.a.v. het oorspronkelijke bericht?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door antileugens »

Aangezien het je onmogelijk blijkt nu te zoeken (anders is zoeken voor jou niet zo'n probleem) hier maar ff wat er niet klopt en hoe het wel klopt. Had je zelf ook zó kunnen vinden:
antileugens schreef:Grappig van iemand die een stelling neerzet over een MLM bedrijf dat er in de stelling een unilevel bedrijf van maakt, waarbij hij er meteen van uit gaat dat iedereen fulltime werkt en een fulltime inkomen verdient en er voor het gemak (tja, want je duimzuigerij moet wel aannemelijk klinken) bij vergeet dat er ook nog tal van andere bronnen van betaling zijn (zoals het passief). Ik heb het ff voor je uitgerekend en op basis van jouw verhaal (unilevel) waarbij de gemakkelijke en foutieve aannames zijn gecorrigeerd klopt het huidige klantenaantal (het werkelijke klantenaantal) precies met het inkomen waar je van uit ging. Daarbij heb ik de andere bronnen van inkomen (MLM) weggelaten dus de werkelijkheid is nog veel interessanter:

2000 Euro/maand is een normaal inkomen in NL voor een fulltime werknemer, daarmee halveert het aantal benodigde klanten al
Je vergeet (met opzet) het passief waarmee je het aantal klanten dat je nodig hebt om dat inkomen te behalen halveert waarmee je op het aantal klanten zit dat Euphony ook daadwerkelijk op dit moment heeft
Ca. 80% van de mensen die start met MLM doet dit parttime. M.a.w. Je (voor je benodigde) duimzuigerij gecorrigeerde stelling bewijst dat de stelling van Euphony dat je met parttime inspanning een fulltime inkomen kunt opbouwen. Zelfs als het een unilevel concept zou zijn.
De werkelijkheid is nog interessanter vanwege de door jou opzettelijk niet meegenomen andere inkomstenbronnen.
Dus met zijn stelling bewijst hij dat het unilevel al bijzonder interessant is, mits je de bewust foutieve info er uit filtert. Kijk je naar het inclusief alle bonussen die via het mlm verhaal er bij komen dan wordt het helemaal een mooi verhaal. Maar goed, het is een stelling, albeit van een tegenstander die ons om de tuin probeert te leiden.

Laat de duimzuigerij om het te ontkrachten maar komen....de feiten zullen uitblijven, daar reken ik niet meer op.
Laatst gewijzigd door antileugens op 10 nov 2012 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten