LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie ACN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Geurt-J

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Geurt-J »

ACN is een leuke manier van bijverdienen ik ben tevreden naar de geldelijke ontvangsten, die naar
verhouding van inspanningen behaald worden.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Geurt-J schreef:ACN is een leuke manier van bijverdienen ik ben tevreden naar de geldelijke ontvangsten, die naar
verhouding van inspanningen behaald worden.
Gelukkig steunen de intellectuelen ACN ook.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Geurt-J schreef:ACN .... die naar verhouding van inspanningen behaald worden.
OPTIMISME schreef:ACN is een bewezen concept, en het werkt voor de mensen die ook bereid zijn er echt voor werken.
Goh, weer twee mensen met de inmiddels bekend boterzachte garantie. Eerst roepen dat je naar werken betaald wordt, maar vraag niet om de garantie dat hard werken succes zal opleveren, want dan ineens ligt het plaatje toch wat anders.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door puma73 »

OPTIMISME schreef:Ongelofelijk wat een negatieve reacties dit onderwerp kan losmaken.

ACN is een bewezen concept, en het werkt voor de mensen die ook bereid zijn er echt voor werken. Voor mensen die reacties posten met dat er verteld word dat iedereen hier rijk mee kan worden, dat zijn de ''oplichters''.
Er heeft hier nog nooit iemand onderbouwend bewezen dat hij er rijk mee is geworden, dus ja voor mij valt dit soort positieve berichten in het kader "snel geroepen, nooit bewezen, dus absolute onzin".

Diegene die er geld aanverdienen, die lachen zich dood om de stumpers die hier en op andere fora hun producten pushen tegen beter weten in.

testher
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 sep 2011 15:12

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door testher »

Laat je niet wegpesten Jenice, ik ben juist heel benieuwd naar je verhaal!

Hoe gaat het nu met je neef en die vrienden? Is het hen al gelukt om het beloofde fortuin binnen te halen??

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door newmikey »

testher schreef:Laat je niet wegpesten Jenice, ik ben juist heel benieuwd naar je verhaal!

Hoe gaat het nu met je neef en die vrienden? Is het hen al gelukt om het beloofde fortuin binnen te halen??
Ah, de upline meldt zich om het draadje even op te peppen. Welkom!

Dolleman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2013 01:19

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Dolleman »

Stel je voor.... of ik beloof je dat.

Is daar een verschil in?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door devious »

Stel je voor dat ik je recht in je bakkes stomp

Ik beloof je dat ik je recht in je bakkes stomp

nou ja..het een gaat gebeuren, het ander is hypothetisch.. het verschil merk je echt wel :mrgreen:

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door bobcat »

Nu ook afslankprodukt te koop bij ACN....heb ze zelf niet nodig maar voor de liefhebbers...

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

bobcat schreef:Nu ook afslankprodukt te koop bij ACN....heb ze zelf niet nodig maar voor de liefhebbers...
Voor de liefhebbers wat? Is er bewijs van de werking? Is er bewijs dat mensen erop zitten te wachten?

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door bobcat »

vraag een van hun distributeurs als je wil weten of ze werken...

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Pardon? JIj roert het toch aan en zegt "voor de liefhebbers"? Dus wat is nu jouw mening?

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door bobcat »

mijn mening over afslankmiddelen doet er niet toe, geen interesse in, geef het alleen aan omdat het weer iets nieuws is van ACN. Daar ging dit topic toch over? Ben lang niet online geweest hier en een beetje de markt aan het verkennen. Kan wel wat extra verdienste gebruiken. Zodoende wat aan het rondstruinen.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Waar wacht je nog op, direct beginnen dan.

HPL1940T
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2013 12:19

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door HPL1940T »

Onlangs werd ik ook uitgenodigd een meeting bij te wonen.

Ik ontving een wazige sms van een kennis die ik al jaren amper gezien had. Hij had een fantastische uitdaging op internationaal niveau, en gunde mij van harte ook om hiermee extra geld te verdienen...

Een paar dagen later werd ik door zijn "zakanpartner" gebeld. Ik stond in de top 10 van mensen die mijn kennis het gunde om extra geld te verdienen. Hij nodigde mij uit voor een presentatie in een hotel in Emmen. De manier waarop hij sprak deden direct alle alarmbellen bij mij rinkelen... Om toch te weten te komen wat er aan de hand was heb ik uit nieuwsgierigheid toch ingestemd en heb de meeting bijgewoond.

Het werd me bij binnenkomst dus duidelijk dat het hier een presentatie betrof van ACN. Snelle jongens met gladde praatjes over financiele onafhankelijkheid, geld verdienen, eigen weg in het leven bepalen en wat nog meer voerden de boventoon waarbij alle en natuurlijk alleen maar de positieve elementen werden benadrukt!

Diverse sprekers hadden de mooiste verhalen! Over hun financiele onafhankelijkheid en vrijheid, plezier in het leven, hun geld.... Het had hun leven drastisch veranderd! Wat een zielige, maar ook vooral doorzichtige vertoning...
Een te dikke popie-jopie in een C&A pak, Scapino schoenen en met een gemaakte smile van heb ik jou daar zou mij er wel even van overtuigen dat deelname aan ACN echt geweldig was en dat je haast gek zou zijn om niet mee te doen....
In plaats van 's avonds voor de tv te zitten kon ik die beter verkopen en daarmee mijn inleg van € 500,- betalen om zo vertegenwoordiger van ACN te worden!

Toen ik hem een paar, voor hem waarschijnlijk te moeilijke vragen stelde, werden deze niet beantwoord of beantwoord met een wedervraag. Z'n feitenkennis was niet voldoende om zelfs redelijke simpele vragen te benatwoorden.

Wat er niet verteld wordt is dat je in de eerst aakomende jaren al je vrije tijd er in kunt gaan steken om voor hun interessant te blijven. Als je dat er al voor over hebt houd er dan wel rekening mee dat je er waarschijnlijk nooit een euro aan overhoud.... Toch heel anders dan de voorspiegeling tijdens zo'n meeting.

Het ergste van dit alles vindt ik dat en dus echt mensen in die zaal zitten die weten dat ze niet goed bezig zijn, zelf al genaaid zijn, en nu proberen hun eigen hachje te redden door jou er ook in te luizen... Afschuwelijk en weerzinwekkend gewoon.

Ik ben natuurlijk niet ingegaan op de vraag om me aan te melden. Ik heb me uiteindelijk die avond wel vermaakt, lekker op kosten van diegene die me uitnodigde drankjes gehad, en met helemaal blauw gelachen om die sukkels...

Dus als je toch al van plan was te gaan scheiden, je kinderen kwijt wilt, ruzie wilt met je familie, je genoeg hebt van je echte vrienden en zin het om eens lekker gebrainwashed te worden DAN zou ik direct lid worden van deze groep mafkezen.

Is je huidige leven je lief, ga dan gerust een avondje lachen om deze idioten, maar stap er nooit in!!

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een van de vertegenwoordigers van ACN hierop zal reageren, en dan met name met welke uitleg hij mijn verhaal onderuit zal proberen te halen....

Iedereen succes met zijn/haar keuze,

Johann

104
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2013 10:55

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door 104 »

Zeer herkenbaar verhaal van Johann.
Toen de presentatie begon, koste mij het de grootste moeite om niet in lachen uit te barsten.
Ik heb de presentatie verder wel goed gevolgd.
Ik ben van mening, dat hier sprake is van misleiding. Als je heel goed op let, klopt het verhaal. Althans theoretisch. De nadruk ligt vooral, op de meest ideale situatie. De sprekers doen voorkomen, dat je vrij eenvoudig 5000 euro/mnd kunt verdienen. Theoretisch kan dit ook. Ik heb gerekend.
Wat moet je ervoor doen;
Je koopt een licentie bij ACN voor 500 euro, nu ben je onafhankelijk vertegenwoordiger. Na een jaar kun je de licentie verlengen voor 180 euro voor nog eens een jaar. Enzovoort.
Je krijgt een website of ACN shop site met je eigen naam. Klanten kunnen via jouw site abonnementen kopen van "essentiële diensten" als vaste/mobiele telefoon, gas cq elektra, wellness of pakketten internet, televisie en bellen. Voor iedere klant die je werft krijg je klant punten. Je krijgt over betaalde facturen van klanten een percentage. Je kunt "jouw" onderneming uitbreiden, door nieuwe vertegenwoordigers te werven. Als het lukt binnen 30 dagen 2 nieuwe vertegenwoordigers te werven krijg je een soort snel bonus. Als dit gelukt is kom je op nivo 2. Als de door jouw geworven vertegenwoordigers ook elk 2 vertegenwoordigers werven kom je op nivo 3 enzovoort tot nivo 7. Je moet wel jouw vertegenwoordigers ronselen met consumpties en vage berichtjes. Als je dit allemaal lukt binnen een jaar heb je je onderneming uitgebreid tot 128 ACN shops en heb je 64.000 euro inleggeld voor ACN in het laadje gebracht. Je hebt tot nu nog niks verdiend. Het heeft enkel nog maar geld gekost. Nou komt het; als al jouw vertegenwoordigers abonnementen gaan verkopen vang jij daar je percentage over.
Om 5000 euro in de maand te verdienen moet 2x 2 vertegenwoordigers werven en jouw onderneming laten groeien naar zo'n 250 webshops a 500 euro inleggeld. Dus nu heb je 125.000 euro voor ACN verdiend. Alle 250 vertegenwoordigers moeten elk 15 abonnementen verkopen van 25 euro in de maand. Totaal is dit 93.750 euro in de maand. Voor die smak geld, die jij verdiend hebt voor ACN, krijg jij 5000 euro BRUTO. Hier gaat alles dus nog van af. Als ik nu naar mijn baas ga, of weke baas dan ook, en ik vertel hem dat ik het zelfde geld voor hem ga verdienen, betaald hij mij het viervoud NETTO uit. Zet hem op jongens. ?

journalist123
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2015 11:18

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door journalist123 »

Beste bezoekers van dit forum,

Voor een artikel ben ik op zoek naar mensen die persoonlijk te maken hebben gehad met ACN. Mensen die zelf zijn begonnen aan ACN of familie/vrienden hebben die erin zijn gestapt. Ik wil graag jullie ervaringen horen en meenemen in mijn research. In eerste instantie is dat altijd voor achtergrondinformatie, niets wordt geciteerd tenzij ik daar expliciet om vraag. Je kunt je verhaal ook anoniem vertellen.

Wil je je verhaal delen? Stuur dan een mail naar [email protected]
Oftewel: acngedupeerden [at] g mail punt com.

Dank!

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

journalist123 schreef:niets wordt geciteerd tenzij ik daar expliciet om vraag. Je kunt je verhaal ook anoniem vertellen.
Waarom zou iemand jou moeten vertrouwen? Je hebt je net aangemeld bij dit forum en getekend voor de regels van dit forum die je direct al overtreedt door hetzelfde bericht driemaal te plaatsen. En dan moeten mensen wel geloven dat je woord gaat houden aangaande anoniem blijven?

Gesloten