LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] planb4you.eu

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
pardotje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:18

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door pardotje »

Vanuit psychologisch standpunt vraag ik me af hoe deze guru zo'n groepje aanbidders heeft kunnen verkrijgen.

- Meneer zelf zou je geen cent geven.
- Enorme blaskaak, spreekt met consumptie.
- uiterlijk, onverzorgd, geen kunstgebit, oud verlept t-shirt aan.
Moge uit vorig verhaal blijken dat ik hem geen warm persoon vindt, en verre van betrouwbaar overkomt.
Tjah, blijkbaar kom je met een potje blufpraat en een snelle soundbite toch ergens.
- Geen overtuigende sales ervaring of vaardigheden.

De presentatie:
- Laag niveau, powerpoint gevuld met onsamenhangende stock images.
- Ga moeilijke vragen uit de weg, kap mensen af. kom er later (niet) op terug.
- Creër verwarring met een zo ontransparant en ingwikkeld mogelijk verdien model.
- Ga belangrijke en moeilijke zaken uit het verdien model uit de weg, dat is toch niet belangrijk.
Zodra je maar begrijpt dat je mega mega veel gaat verdienen.
+ Overtuig falende MLM-ers met de leus "Het is moeilijk om geld te verdienen in dirext selling", "Bij ons hoeft u geen producten te verkopen, u mag het zelfs niet eens"
+ Breng enkele schaapjes naar voren die al wel 200 (waardeloze) Blokjes hebben verdient!
+ Dauw mensen vol met je (ecologische) magnetron rolletjes. Eten verbroederd en zowaar iedereen gaat weg met een goed gevoel.


Het systeem:
- Onprofessionele website, gewoon een stock script gekocht en je eigen logo erop plakken.
- Onduidelijkheid over de rechtsvorm.
- Transacties verliepen via mijnheer zijn prive rekening.
- Transacties verlopen traag
- Transactie drempel ingevoerd. (Het geld mag naturlijk niet te snel uit de organisatie stromen.)

Hoe kan ik dit politiek correct zeggen. Ik vind mijnheer de oprichter een crimineel.
Van het Caliber met voorbedachte rade, waarschijnlijk ingecalculeerd dat hij het geld wat hij uit de organisatie trekt in een sustainable business gaat stoppen. (Als hij al zo intelligent is). Zodat hij nog iets heeft om naar terug te keren als de bubble is gepopt. Wat is het risico? Op vervolging? ach, dan maar gaat meneer hoogstens een half jaar brommen, hoeft ie zich even geen zorgen te maken om brood op de plank te krijgen.

Maar goed, sheeppeople kom maar op... bovenstaande theorie is natuurlijk onmogelijk.
Iedereen binnen Plan B is gelijk. Niemand krijgt salaris, zelfs de oprichter niet. Alles word eerlijk gedeeld in de matrix.

De Molish
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2014 23:20

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door De Molish »

Zekendoen met meneer gaat niet, komt iemand met een idee bij hem, dan luisterd meneer niet eens.
Of veegt het van tafel:
"Er is maar 1 iemand die er aan verdient, en dat is hij" Nee, geen samenwerking met anderen. Het virtuele E-wallet geld, moet natuurlijk wel via zijn eigen borstzak, kontzak systeem lopen.
En trouwens, hij zit niet op deals te wachten, want hij kan toch alles beter als een ander.
Hij heeft al 12 fabrieken in bezit, meerdere investerings fondsen.
pardotje


Los van het feit Pardotje dat je hele verhaal vol met onzin staat vind ik het zelf nogal politiek incorrect om de heer in kwestie zo een crimineel te noemen. Welk misdrijf heeft hij jou aangedaan eigenlijk?
Ben je er al ingestonken of voor tonnen opgelicht? Ben je bedreigd? Nee toch? Ik doe zaken met deze heer en ik kan je 1 ding verzekeren hij luisterT heel goed zelfs. Hij staat open voor heel veel nieuwe ideeën en initiatieven en trekt daar veel tijd voor uit. Dat je hem niet mag of niet aanstaat moet je voor je zelf bepalen maar waarom moeten wij dat allemaal lezen op TROS Radar. Interesseert mij echt helemaal niks. Niet netjes gekleed en geen saleservaring? Weet je wie netjes gekleed gingen en Bentleys reden? De mannen van Palm Invest. Ja die zagen eruit om door een ringetje te halen met maatpakken en hadden nog wel al hun tanden. Alleen van andermans geld. Geloof dat de curator nog steeds op zoek is naar 125 miljoen euro. Deze mijnheer heeft iets opgezet heeft daar 20 jaar aan gewerkt en sommige mensen geloven in dit programma en verdienmodel. Ze investeren hierin. Hoeft niet voor iedereen maar ben je naar een bijeenkomst geweest en vind je het niks? Prima toch trek je je eigen plan in de wagen terug naar huis en besluit je dat het niks voor je is maar hou je **** bij je en oordeel niet over iemand of zijn uiterlijk. Wie ben jij dan eigenlijk om al die onzin uit te kramen? Doe eens 1 keer gek en koop een klikblokje en kijk waar je volgend jaar staat en laat dan onderbouwd van je horen.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door De Econometrist »

De Molish schreef:Interesseert mij echt helemaal niks.
Blijkbaar interesseert het je zo helemaal niks dat je er speciaal een account voor aanmaakt en vervolgens 80 minuten gaat zitten broeden op een reactie waarin je niet verder komt dan uitgebreid beschrijven dat anderen óók heus wel grote oplichters zijn. Alsof dat de integriteit van deze man zou aantonen.

Uiteindelijk komt in je laatste regel de aap uit de mouw; jij bent gewoon een belanghebbende...

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door stfwlk »

Geloof je nu echt zelf dat een man die twee jaar geleden failliet was nu 12 fabrieken en meerdere investeringsfondsen bezit?

Het enige dat geld opbrengt, zijn de mensen die instappen en/of blokjes bijkopen. En blijkbaar zo stom zijn om wat op de webshop te kopen. http://planb4you.eu/shop/ probeer eens één product te vinden dat je niet elders véél goedkoper kan krijgen?

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Maypole »

Geen enkele onafhankelijke site vindt PlanB4You een integer bedrijf. Ze zijn het er allemaal over eens dat PlanB4You een ponzischema is en niets anders dan dat kan zijn.

http://behindmlm.com/companies/planb4yo ... nt-scheme/
http://www.realscam.com/f9/planb4you-eu-scam-3146/
http://www.verdienonlinegeldforum.com/i ... 901.0.html
http://mlmforum.nl/forums/topic/planb4y ... en-feiten/

En natuurlijk dit forum waar na 5 pagina's discussie nog altijd geen zinnig antwoord van PlanB4You believers gekomen is..

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Maypole »

En alweer ga je niet inhoudelijk in op de opmerkingen over PlanB4You, maar probeer je de aandacht af te leiden naar een ander onderwerp! Jeetje, jij bent zeker in opleiding om brainwasher te worden bij PlanB4You?

Ga eens inhoudelijk in op de opmerkingen die over PlanB4You gemaakt worden en vertel ons nou eens helder waarom dit volgens jou geen ponzischema is. Althans, ik neem aan dat jij het oneens bent met de stelling dat PlanB4You een ponzischema is, anders zou je haar hier niet verdedigen.

Ik ben benieuwd waar je nu weer over gaat lullen Het zal mij verbazen als dat PlanB4You is.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door jerwarm »

Doe eens 1 keer gek en koop een klikblokje en kijk waar je volgend jaar staat en laat dan onderbouwd van je horen.
nee. toch maar niet, ik gooi mijn geld nog liever in een gokkast [dat terwijl ik niet/nooit gok]
maar me dunkt dat ik daar nog eerder een paar dukaten uithaal als met MLM.


gegroet met uw MLM! :roll: :arrow:

pardotje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jun 2009 22:18

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door pardotje »

De Molish schreef:Doe eens 1 keer gek en koop een klikblokje en kijk waar je volgend jaar staat en laat dan onderbouwd van je horen.
Nee, liever niet. Ik geef deze ponzi namenlijk geen jaar.
De AFM heeft deze meneer al in het vizier.
Tevens ken ik enkele grote deelnemers in het verhaal welke op dit moment aan het uitcashen zijn.

Je raad het al... de uitbetalingen lopen traag vanwege "administratieve redenen".
De bestellingen uit de webshop komen niet aan. Wederom vertraging, smoesjes ect..

Nee.. ik laat deze geweldige opportunity aan me voorbij gaan.
Maar heel veel geluk gewenst voor iedereen die er (nog) wel in gelooft!

unbelievable
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 feb 2014 07:47

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door unbelievable »

Mijn zusje doet al mee met PlanB4you sinds begin 2014 maar ondanks dat er nog steeds uitbetaald wordt krijg zij er steeds minder vertrouwen in. De dag-opbrengsten lopen sterk terug door (onder het mom van) investeringen in nieuwe bedrijven. Ik heb haar gewaarschuwd en gezegd dat zij haar geld er zo snel mogelijk moet uithalen. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de teruggang in de dagopbrengsten het begin van het einde is.

gele goudvink
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2014 16:34

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door gele goudvink »

Ik zie hier twee partijen: pro en contra MLM. Ikzelf ben 1.000% MLM-minded. En ook ik heb te maken gehad planB4you en zelfs persoonlijk met zijn eigenaar. Wat Pardotje schrijft is een kopij van wat ik met die man meegemaakt heb. Ik dacht dat het aan mij lag. Maar nu ik zie dat hij met anderen hetzelfde doet .... sorry defenders of Jhonny Toco Jhonny .... maar loop zo snel en zover mogelijk weg van die man. En geloof je mij niet .... stel hem dan de volgende vraag: Jhonny, hoe financier jij elke 25 dagen 25% intresten? En telkens komt hij met een ontwijkend antwoord en uitleg. Daar ik toch mag zeggen dat ik zowel MLM minded ben én een redelijke wiskundige knobbel ben, ben ik heel goed geplaatst om jullie te zeggen: hij liegt en bedriegt mensen en zijn uitleg klopt niet. Ook zijn verdediging niet dat er aankopen zijn van producten. Dit gebruikt hij enkel om de vuile pot af te dekken (hij verkoopt ze zelfs duurder dan in de normale winkel om met die winsten zijn pyramide iets langer levend te kunnen houden). Dus .... ik ben gaan doorvragen en doorvragen en doorvragen aan hemzelf. Op den duur was zijn antwoord dat ik gelijk had maar dat in de toekomst alles wel goed komt. YEAH RIGHT. Voor de Jhonny believers ... doe de volgende test .... vraag hem bewijzen (schriftelijk en gedocumenteerd) hoe en met wat hij die 25-daagse 25% intresten financiert (vraag schriftelijke bewijzen van die geldstromen: inkomsten en uitgaven) en je zal zien dat hij zich in alle bochten zal wringen.... tot hij je buitensmijt en je dezelfde ervaring wacht als pardotje en ikzelf (en ik ken pardotje totaal niet). Nog een giller van een verdediging van hoe hij die 25% intresten verdedigt: Er zijn bedrijven die hem publiciteit betalen voor de kliks. HAHAHAHA. Welke bedrijven? En hoeveel? Hij kan nooit zoveel aan publiciteitsinkomsten hebben om 14.000 mensen elke 25 dagen 25% intresten uit te betalen. Daarom dat hij dat maar toelaat bij het eerste blokje. Vanaf het tweede blokje kan dat niet meer. En het is met die AL die blokje, vanaf je tweede blokje, dat hij die 25% van het eerste blokje financieert + met de inleg van nieuwe leden.

Dus Jhonny-volgers ....bij alle bovenstaande opmerkingen hebben jullie zich verdedigd met, net zoals hem, naast de kwestie te antwoorden. Zelfs te schelden. Maar wees eerlijk met jezelf en open je ogen: stel hem de vraag die ik hierboven geformuleerd heb.

PS. Ik reken hem totaal niet af op zijn uiterlijke. En ik heb dat nooit gedaan met iemand. Maar hij is de mensen aan het oplichten. Als je met deze uitleg nog achter die man staat ben je ofwel blind ofwel ben je bewust je eigen vrienden en familie aan het oplichten om jij je 25% elke maand te rapen. Foei!!! (En zijn rechterhanden zijn van hetzelfde type als hij: de eeuwige loser en leven door andere mensen op te lichten, zelfs eigen familie en vrienden. Dat hij en zijn rechterhanden krapuul zijn en gangsters loopt zo van hun gezicht af. Letterlijk. Het zijn zo een mensen die het MLM-systeem een in slecht daglicht stellen. En dat maakt mij razend. Dus Jhonny-volgers, bij mij gaat jullie verdediging niet op dat ik anti-MLM ben of dat ik planB4you niet goed ken of uitgelegd geweest ben. Shame on you all.

PlanB4you is alleen maar planBforme(jhonny dus).

gele goudvink
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2014 16:34

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door gele goudvink »

Nog iets vergeten. Jhonny Toko Jhonny is super eerlijk. Er staat zelfs een bericht op zijn startpagina dat je grote risico's loopt door te investeren in planB4you en dat hij aanraadt om er niet je laatste centjes te investeren. YEAHHHHHHHHHH. Van sarcastische eerlijkheid gesproken: niemand gaat hem ooit kunnen beschuldigen dat hij jullie niet verwittigd heeft.

unbelievable
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 feb 2014 07:47

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door unbelievable »

Mijn zusje heeft een tijdje terug een bijeenkomst in Den Bosch bezocht en ze vond de sfeer die er hing op z'n zachtst gezegd nogal eng. Kritiek leveren op " Zijne Heiligheid " Johny Schabregs is not done en de enkeling die het er bij uitzondering op waagt om toch een kritische vraag te stellen wordt onmiddellijk door de leden van de PlanB4You sekte tot de orde geroepen. Johny en zijn discipelen zijn in hun ogen onfeilbaar.

Je hoeft geen rekengenie te zijn om tot de conclusie te komen dat PlanB4You geen lang leven beschoren zal zijn. Naar men zegt zijn er momenteel zo'n 15000 deelnemers over de gehele wereld. Als van al deze mensen over niet al te lange tijd slechts 20 % wil uitstappen die ieder , laten we zeggen gemiddeld 5000 euro, willen opnemen dan moet de organisatie al 3000 x € 5000 = € 15.000.000 uit betalen! De deelnemer-aanwas zal vroeg of laat stagneren daarmee ook de binnenkomende geldstroom. Van de zogenaamde bedrijven die PlanB heeft opgericht is niet bekend wat deze aan inkomsten zullen genereren. Zelf twijfel ik er zeer aan of deze bedrijven ueberhaupt wel bestaan.

Mijn zus stapt er uit, in de hoop dat ze in ieder geval haar inleg er nog uit kan halen.

sonjaaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2014 13:12

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door sonjaaa »

De bijeenkomsten zijn altijd heel gezellig en er hangt helemaal geen enge sfeer. Johny is goudeerlijk en vertelt presies waar het op staat. het gaat heel erg god met PlanB en de opgerichte bedrijven gaan miljoenen opleveren net als onze webwinkel en daarom kan iedereen makkelijk betaalt worden als ze geld op willen nemen. lekker stom om er uit te stappen, we kunnen heel erg rijk worden met ons mooie PlanB we lachen iedereen uit die krietiek heeft .
Laatst gewijzigd door Radar op 08 okt 2014 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

semson
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2014 23:02

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door semson »

Sonjaaa, noem mij dan eens enkele van deze bedrijven. Ben ik wel eens benieuwd naar. Ook ben ik benieuwd hoe de man achter Planb4you al deze miljoenen bedrijven runt, terwijl hij geen geld heeft blijkbaar om een fatsoenlijke website te maken. Zo heeft de site bijvoorbeeld geen HTTPS verbinding op gevoelige pagina's, de banners zijn van het niveau kleuter, en de webshop is ook om te huilen zo slecht.

Zie hier de banners: http://planb4you.eu/NLD/BannerPage.php
zie hier de shop: http://planb4you.eu/shop/

Zoals je ziet gewoon toegankelijk voor iedereen. zo slecht is de website, je hoeft niet eens in te loggen om het te zien.

Daarnaast denk ik dat er weinig winst gemaakt wordt met deze shop, aangezien alleen leden er kunnen kopen. En als zij dat al doen, dan is het met de 25% die zij verplicht moeten besteden in deze shop. Ik geloof niet dat ze er zelf extra geld bijleggen om iets te kopen.

Zeg eens eerlijk Sonjaaa, geloof je nou echt alles wat ze op die meetings zeggen, of wil je het alleen graag geloven, omdat het nu nog wat centjes oplevert? En dat je toekomstige mensen dupeert, vind je dat dan niet erg?

Planb4you rammelt aan alle kanten, dat ziet zelfs een blinde.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Maypole »

Zelfs de grootste pooiers van PlanB4You voelen nattigheid. Ze merken dat mensen argwanend worden als ze verteld worden dat ze enorm veel geld krijgen als ze even een klein bedrag betalen aan PlanB4You
https://www.facebook.com/artvanloon/pos ... 0252358151
Even een opmerking over de Berichten op Social Media.
Het verdienen van grote bedragen met PlanB4You schrikt nieuwe mensen af.
Wie geloofd er nu dat je met 5 minuten werk iedere dag €100-€200 of zelfs €500-€1000 per dag verdient.
PlanB4You is voor de meeste mensen gewoon een leuk extra inkomen om een gat te dichten.
Mijn ouders zijn namelijk blij als ze iedere maand een extra hebben van een paar honderd euro. PER MAAND!!
Zo heb ik ook een aantal mensen ingeschreven die ook al blij zijn met een leuke extra.
Deze mensen zorgen voor de Groei binnen PlanB4You,niet de mensen die meteen kunnen starten met 1000den euro's.
Laten we stoppen met het POSTEN van het verdienen van €200-€300-€500 per dag met 5 minuten werk,hou dat gewoon voor jezelf.
Vertel gewoon tegen je vrienden dat ze iets extra's kunnen verdienen,dan gaan ze er automatisch achter komen dat er meer is.
Wie het kleine niet eert is het grootte niet weert.
Succes met de verdere opbouw van je team,
Succes
Gr Arthur van L
Een heel enthousiast lid van PlanB4You
Hun oplossing: stoppen met communiceren dat je gratis rijk wordt. Alsof dat het probleem van het ponzischema oplost.

Ik ben benieuwd hoeveel maanden dit schema nog overeind blijft.

unbelievable
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 feb 2014 07:47

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door unbelievable »

Van mijn zusje heb ik gehoord dat de uitbetalingen stagneren en steeds langer op zich laten wachten. Plan B vertoont de eerste scheurtjes en die scheurtjes zullen heel gauw grote barsten worden, ik schat zo in dat Plan B het jaar 2015 niet meer haalt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door newmikey »

Maypole schreef:Zelfs de grootste pooiers van PlanB4You voelen nattigheid. Ze merken dat mensen argwanend worden als ze verteld worden dat ze enorm veel geld krijgen als ze even een klein bedrag betalen aan PlanB4You
https://www.facebook.com/artvanloon/pos ... 0252358151
Deze zelfde jodokus is nu al bezig met iets nieuws en schrikbarends (zie zijn FB pagina):
"Het ideale concept voor ondernemende mensen

Fortunity Alliance Network is een Coöperatieve Winstdeling Organisatie.

Onze partners betalen ons een vergoeding op basis van inkomsten voor elk verkocht product.

In deze andere manier van denken, breken we met een algemeen geloof dat decennia lang is opgebouwd door instellingen - zoals beurzen of regeringen - die enkel in staat zijn een traditioneel business model te promoten.

Enkel een radicaal ontwerp dat terugkeert naar de beginselen van alle economische modellen, heeft het potentieel om ingrijpende verbeteringen tot stand te brengen.
"

Dus de volgende scam is al geboren...

Carodesign
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2014 16:33

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Carodesign »

Hallo mensen,

Zelf ben ik ook ingestapt bij Planb4you en was van plan mijn inleg €2800 er z.s.m. weer uit te halen, met name ook door de berichten die circuleren op internet. Op dit moment heb ik mijn inleg eruit.
Zoals je kunt zien in de bijlage: links het aantal blokjes, daaronder de automatisch aangekochte blokjes, in het midden mijn vervallen blokjes en rechts wat daar nog van over is. (Zie bijlage)
Het aantal blokjes heb ik na mijn investering aangevuld met het tegoed uit de webshop dus vandaar dat er inmiddels 70 staat (die heb ik dus niet allemaal zelf gekocht)

Mijn verdere ervaring tot nu toe:
1. Uitbetalingen zijn altijd netjes gedaan, moet er wel bijzeggen dat ik op mijn laatste uitbetalingen toch al een dikke 2 weken wacht en gisteren is één van die bedragen bijgeschreven, ik wacht nu dus op de laatste die ik heb gedaan.
Volgens planb4you heeft dit te maken gehad met Storing die ze hebben gehad?
Enfin, ik wacht het dus nog even af.
Het hele blokjes systeem is lastig te volgen, in mijn optiek ben ik er veel verloren 118 om precies te zijn, dat keer €50 per blokje zou een waarde hebben van €5900
Nu ben ik zelf geen rekenwonder maar mijn totaal verdiensten van mijn profiel staat op €8818
Van die 118 vervallen blokjes zijn nieuwe (automatisch aangekocht) blokjes gekocht.
Ik zelf heb er op dit moment €2800 uitgehaald en heb nog 90 actieve blokjes lopen.
Geen idee of dit allemaal klopt maar ik heb mijn geld er in ieder geval nu uit.

2. Ik heb van 2 verschillende mensen gehoord dat bepaalde spullen die besteld worden via de banners er gewoon niet zijn en dat iemand een ander artikel geleverd kreeg dan hij had gevraagd.
Ik zelf heb nooit iets besteld en ga dit ook niet doen.

3. Bereikbaarheid van planb4you is redelijk, al worden reacties vaak kort terug geschreven en krijg je weinig uitleg in dergelijke zaken. Na meerdere mails van mijn kant uit over mijn opvragingen was vooral geduld het antwoord. Ik ben blij dat ik mijn inleg er in ieder geval uit heb en dat raad ik ieder ander ook zeker aan om te doen, hoe dit programma zich verder ontwikkeld, ik heb geen flauw idee, maar ik heb er zo mijn twijfels bij. Er zou zoveel geweldigs gebeuren in September maar ik heb daar nog weinig van gezien. Ja 3 dagen een wat hogere dagopbrengst maar dat was het dan ook, op dit moment blijft de dagwaarde schommelen en komt niet snel boven de €0,60 uit.

4. Het actieve inkomen (dus niet passief) simpelweg winst op mensen die NA jou zijn ingeschreven, dit zou er komen....nooit wat van gezien. Het passieve inkomen waar je zelf mensen inschrijft werkt wel (gezien bij anderen)
Maar het actieve inkomen zou dus zijn voor de lagen onder jou....zonder dat je zelf mensen hebt ingeschreven. Gezien ik nog enigszins ergens bij de beginfase hoorde en het 2000ste lid was zou je toch zeggen dat er na mijn aardig wat mensen zijn bijgekomen. Maarja als het actieve inkomen er nog niet is dan vraag ik me af of dat er wel gaat komen.

5. Bijeenkomsten sla ik over, in het begin 1 x gedaan maar nu pas ik daarvoor.

6. Er worden allemaal rekensommetjes losgelaten op hoe geld op te nemen met zo weinig mogelijk verlies van blokjes. Daarvan wordt uitgegaan van een dagopbrengst gemiddelde, iets wat in mijn ogen lastig te berekenen is als die zo fluctuerend is. Ik (denk) dat dit een manier is om ervoor te zorgen dat mensen niet teveel ineens eraf gaan halen (just thinking) maar dat is mijn gedachte.
Mijn eigen berekening is simpeler, of ik haal de winst eruit of ik laat het staan, blokjes verlies je toch. Dus ik kies voor het eerste.

Al met al zou ik zeggen als je al in planb4you zit zorg dan dat je jouw eigen inleg er weer uit haalt, wat je daarna nog krijgt voor zolang het duurt is leuk meegenomen.

Zodra ik mijn laatste opvraging binnen heb zal ik dit doorgeven.

Graag jullie reacties
Laatst gewijzigd door Carodesign op 11 sep 2014 07:23, 1 keer totaal gewijzigd.

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door stfwlk »

Er is blijkbaar één of andere instantie wakker geworden, zie zielig verhaaltje op Facebook.

https://www.facebook.com/PlanB4youNL

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door encore »

zieligverhaaltje..lol
wat te denken van een fotofop? Afbeelding

een echt sertiefiekaat hadden ze nog ff nie

Gesloten