LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lifeplus: goed product en ethische MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Maypole »

De discussie of je al dan niet supplementen zou moeten nemen wil ik liever even negeren omdat het de discussie over MLM, wat hier het kernonderwerp is, vertroebelt. Toch wil ik jullie deze links niet onthouden:
Zou je supplementen moeten kopen? (Engelstalig)
No You MLM Does NOT Work over medische claims die al dan niet gedaan worden.

Ook wil ik opmerken dat het feit dat er hier op 1 dag 3 nieuwe accounts komen vertellen over Lifeplus geen toeval kan zijn.

Dat gezegd hebbende, op naar het financiele cq. MLM gedeelte van Lifeplus.
Laten we het main-product van Lifeplus erbij halen: Daily Biobasics (compleet spectrum vitaminen en mineralen, met daarnaast goede vezels en probiotica). Deze pot kost 65 euro, maar als je de inhoud van dit supplement gewoon in winkels koopt, kom je veel hoger uit (minimaal 100 euro).
Die 65 euro (voor slechts 30 porties multivitamine) is veel te duur. Zoals jij ook al gelezen hebt (en als je echt een chemicus bent ook zou moeten weten lijkt mij?) is de losse ingredienten, met name de werkzame stoffen, los kopen een stuk goedkoper. Reken het zelf maar eens na aan de hand van het lijstje met ingredienten en werkzame stoffen.
MLM is per definitie duurder dan een gewoon systeem omdat er een hele piramide aan mensen passief denkt te moeten gaan verdienen aan de verkoop van de troep plus dat het logistieke distributiemodel van MLM enorm onhandig is. Jij kan niet een vrachtwagen met potjes verplaatsen en jij kan niet een hele loods vol leggen met spul. Omdat alles in kleine hoeveelheden gaat is het stukken duurder om dat te transporteren en op te slaan. Dat maakt het nog eens duurder.

Hier legt een kerel uit hoe Life Plus werkt. Filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=F6k1DsTOhlU
Hij zegt letterlijk dat je nergens verstand van hoeft te hebben, je moet alleen maar mensen inschrijven en je gaat verdienen aan het (citaat) 'bijna perfecte businessmodel'.

Vervolgens bekeek ik dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=qC0tsw7COjQ
Ik wilde een serieus betoog gaan houden over waarom Life Plus, net als alle MLM, bagger is. Ik denk dat dit filmpje dat wel aardig onderstreept.
De meneer begint door te vertellen over hoe moeilijk het is om, als je lid geworden bent van bepaalde clubs, om er weer onder uit te komen dan wel hoe moeilijk het is om er van te profiteren.
Vervolgens gaat hij praten over ASAP, wat Auto Shipping Advancement Program betekent. HIj vertelt hoe mensen wel eens vergeten hoe goed een product is en dat ze het vergeten bij te bestellen. Geen nood, met ASAP zit je er aan vast en stuurt het bedrijf gewoon periodiek producten toe. Hatseflats, hier, nog meer ongevraagde troep. En wel even de rekening betalen natuurlijk! En dan durft de meneer het ook nog uit te leggen als dat dit de mensen helpt.. Wat een boeven.

Behoeft geen verdere uitleg denk ik.

Mochten er mensen van Life Plus een serieuze discussie willen, plaats dan eens een link naar een goede uitleg van jullie compensatieplan, oftewel, wat jullie er voor moeten doen en wat jullie er aan verdienen cq. wat het jullie kost.

EDIT:
En ethische MLM? Dat is een contradictio in terminis, wat heel moeilijke woorden zijn voor iets dat per definitie al onmogelijk is. Een vierkante cirkel is onmogelijk, zo ook ethische MLM. Dat zie je ook terug in het eerste filmpje dat ik linkte. Ergens geld aan verdienen zonder dat je er verstand van hebt of moet hebben is meestal niet heel ethisch en duidt meestal op oplichting. Dit zagen we bijvoorbeeld recent nog bij OptionAlert, waarbij je geen verstand van beleggen hoefde te hebben maar toch grof ging verdienen aan het unieke systeem van aanbeveling. In de praktijk bleek je er niet aan te verdienen omdat het veel meer kostte dan dat het opleverde.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

Maar Maypole... alle tegenstanders hier weten dat soort dingen allang. We krijgen alleen een beetje last van peristaltische bewegingen als er wéér een stel nieuwe MLM-ers gaan uitleggen dat dat ene bedrijf juist wèl werkt èn dat er niks mis is met MLM en dat het heus geen piramidespel is en dat ze graag commentaren horen maar alleen als ze te bewijzen zijn.

Waarom reageer ik nog op dit soort volk? Geen idee, het irriteert me mateloos vrees ik. En ik kan het dan lekker van me af schrijven..Tegenhouden doe je ze toch niet, en de randdebielen die erin trappen..tja..die hou je ook niet tegen.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Maypole »

encore schreef:Maar Maypole... alle tegenstanders hier weten dat soort dingen allang. We krijgen alleen een beetje last van peristaltische bewegingen als er wéér een stel nieuwe MLM-ers gaan uitleggen dat dat ene bedrijf juist wèl werkt èn dat er niks mis is met MLM en dat het heus geen piramidespel is en dat ze graag commentaren horen maar alleen als ze te bewijzen zijn.
Klopt maar er zijn gewoon altijd nog weer mensen die nog niet weten hoe het werkelijk zit.
Waarom reageer ik nog op dit soort volk? Geen idee, het irriteert me mateloos vrees ik. En ik kan het dan lekker van me af schrijven..Tegenhouden doe je ze toch niet, en de randdebielen die erin trappen..tja..die hou je ook niet tegen.
Aan de ene kant kan ik jouw manier van reageren op MLMers, die blijkbaar nog weinig contact met de buitenwereld gehad hebben, wel begrijpen. Het is zeer vermoeiend om te zien hoeveel mensen er steeds weer intrappen. Maar om het in perspectief te zetten, er zijn ook nog hordes mensen die denken dat de aarde plat is. Dan valt een persoon die gelooft in MLM weer mee.
Daarnaast denk ik dat het ruw en ongefundeerd reageren op MLMers (en blijkbaar ook andere leden van dit forum die hier langs komen) alleen maar averechts werkt. Is wat mij betreft geen heel groot probleem, niet dat ik er last van heb dat mensen daardoor terug geduwd worden in hun sekte en alleen maar harder gaan geloven in hun MLM illusie. Toch heb ik de bescheiden mening dat we op forums zoals deze de mensen steeds goed moeten informeren in plaats van onze irritaties van ons af te schrijven door mensen maar randdebiel te noemen en ongefundeerd mensen te beledigen. Laat staan dat er heftig gereageerd moet worden op opmerkingen van andere leden zoals Isabel1. Lucht misschien voor jouw persoonlijk op, maar daar heeft dit forum, de MLM-er in kwestie en de discussie in zijn algemeen niets aan.

Zie het als een school. Elke school heeft elk jaar weer nieuwe leerlingen, ook al heeft de school het afgelopen jaar alles al geleerd aan de bestaande klassen. Elk jaar moet de school weer opnieuw de lesstof uitleggen aan de nieuwe leerlingen. Zo zal het ook met MLM zijn, want er komen steeds weer mensen bij die er weer in geloven en die blijkbaar nog niet op hun neus gevallen zijn en/of ontkennen dat ze opgelicht zijn.

Maar laten we nu weer terug gaan naar LifePlus.

Naast mijn vraag over het compensatieplan heb ik een stelling voor de LifePlus aanhangers;

Als het werkelijk ethisch verantwoord zou zijn wat jullie doen en ethiek dus blijkbaar ook jullie drijfveer zou zijn, zou het dan niet nog veel meer ethisch verantwoord zijn als jullie mensen gaan adviseren om een appel te eten en elke dag te sporten in plaats van mensen hele dure supplementen aan te bevelen?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

Maypole schreef: Zie het als een school. Elke school heeft elk jaar weer nieuwe leerlingen, ook al heeft de school het afgelopen jaar alles al geleerd aan de bestaande klassen. Elk jaar moet de school weer opnieuw de lesstof uitleggen aan de nieuwe leerlingen. Zo zal het ook met MLM zijn, want er komen steeds weer mensen bij die er weer in geloven en die blijkbaar nog niet op hun neus gevallen zijn en/of ontkennen dat ze opgelicht zijn.
Nooit zó over nagedacht maar wat een treffende analogie! Top!

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

Tja Wouter. Treffend geschreven. Evenals je blog. Ik heb die mensen allang opgegeven. En gelukkig ken ik niemand die aan dit soort spelletjes meedoet. In het verleden wel, maar die is flink op zijn b*k gegaan...en dat was een wijze les.

barentszman
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 apr 2014 15:28

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door barentszman »

[Edit: zie eerste bericht]
Laatst gewijzigd door barentszman op 21 mei 2015 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Nou heb ik geen verstand van MLM maar op het moment dat je stelt dat er geen risicos zijn en dat het om kleine bedragen gaat vraag ik me af hoe je dan risicoloos met kleine bedragen een fulltime inkomen kunt genereren (ik zeg overigens niet datje dat hebt, dat weet ik niet) Ik zou een rekenvoorbeeld eigenlijk wel interessant vinden. Niet omdat ik het zelf wil gaan doen, maar gewoon uit interesse, ik wil dat wel eens zien.

Overigens, let even op, in je link gaat het voor een deel over vegans (veganisten), jij hebt het over vegetariërs, dat is iets anders.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door ruud_a »

barentszman schreef:Even tegen alle reacties die MLM in het algemeen afkraken: ik vind het heel jammer dat veel van jullie in het verleden erin zijn geluisd door een bedrijf met mooie beloftes waar jullie alleen maar geld mee zijn kwijt geraakt. Dat kan bij lifelus niet gebeuren, want het gaat om kleine bedragen voor goede producten en je zit nergens aan vast… maargoed, lees er lekker overheen. ik snap dat jullie je frustraties op dit forum kwijt moeten. mijn suggestie: probeer een goed supplement, misschien knap je daar wel van op ;)

in het verleden opgelicht zijn door MLM geeft geen garantie dat je in de toekomst niet ook opgelicht zult worden door lifeplus MLM.
alleen door er weg te blijven heb je die garantie.
bij een voordelige drogist, die ook prullaria verkoopt, hebben ze trouwens ook potjes multivitamines.
en die kosten een stuk minder.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Isabel1 »

bij een voordelige drogist, die ook prullaria verkoopt, hebben ze trouwens ook potjes multivitamines.
en die kosten een stuk minder.
en die zijn trouwens niet aantoonbaar beter of slechter dan de duurdere.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Maypole »

barentszman schreef:
Bron?
Stond toevallig ook in mijn post:
http://www.aitse.org/no-your-mlm-doesnt-work/
Daarnaast kan veel placebo zijn, maar een goede stoelgang niet
Dat is onzin. Een verbeterde stoelgang kan prima een placebo-effect zijn. Lees dit artikel even:
http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo
Zie ook bovenstaand link. Lang niet iedereen eet normaal.
Dat is het extreme gevaar met dit soort verkoop praktijken. Een supplement hoort een toevoeging op je gezonde levensstijl te zijn. Bij MLM met supplementen wordt dat al heel snel omgedraaid. Omdat men supplementen neemt, is men in de waan dat men niet of minder gezond hoeft te leven. Even weer een pil er in en men hoeft niet meer te sporten of men kan dat extra patatje oorlog weer nemen. En daarin schuilt het werkelijke gevaar van supplementen. Het zijn niet zo zeer de supplementen die een gevaar voor de gezondheid vormen, maar de perceptie die daar mee komt dat een supplement een gezonde levensstijl kan vervangen. Dit is wat er in de regel gepropageerd wordt bij MLM met supplementen, zo ook bij Life Plus voor zo ver ik nu kan zien.
Mensen die een nieuw account aanmaken omdat ze verstand hebben van het topic zijn een stuk betrouwbaarder dan vaste mensen die hier dingen lopen af te zeuren omdat ze alles baseren op oude ervaringen.
Dat is onzin. Een ieder kan goede argumenten ter tafel brengen. Oud of nieuw account, anoniem of onder een echte naam geplaatst. De nieuwe accounts, inclusief de jouwe, vind ik tot nu toe niet echt onderbouwde reacties geven.

En jij gaat mij echt niet wijsmaken dat het stom toeval is dat iemand zich 15 minuten nadat jij dit topic aangemaakt hebt, zich registreert op dit forum om hier te reageren. Het oude topic is al jaren dood en plotsklaps komen er 3 accounts hier die het roerend met elkaar eens zijn, al kunnen ze dat niet echt onderbouwen.

Wees dan tenminste eerlijk en geef toe dat jullie 1 en dezelfde persoon zijn en/of dat jullie afgesproken hebben om met zijn allen hier te komen vertellen over LifePlus. Graag wijs ik je op misstappen die Groupon onder andere deed door zich voor te doen als blije klant van zichzelf:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... -gigaboete
Dat is misleidende reclame en kan bestraft worden met 450.000 euro.
Beetje raar dat er op het internet geen negatieve posts zijn te vinden van mensen met slechte ervaring met Lifeplus he? Hoe zou het kunnen dat je alleen maar positieve ervaringen kan vinden over Lifeplus, terwijl mensen juist zo graag hun problemen delen? Hmmmmmmm… En bij andere MLM bedrijven die korter bestaan, staat het internet wel vol met negatieve ervaringen… Even kijken… Oja, Lifeplus betaalt Google om die eraf te halen ;) dat moet het zijn!
Als ik vandaag een scam begin dan staan er nu ook geen negatieve ervaringen met mijn scam op internet.

Als lifeplus echt zou werken dan zouden ze dat wel wetenschappelijk aangetoond hebben. Derde vraag van mijn kant is dus of er wetenschappelijke tests gedaan zijn op de producten van lifeplus waaruit blijkt dat de claims van lifeplus waar zijn. En onthoud, een testimonial (Iemand die zegt dat het bij hem/haar goed werkt) is waardeloos. Zie ook weer de eerdere link "No your mlm does not work".
Ik hoef me niet te bewijzen.
Fout, dat moet jij wel. Jij probeert reclame te maken voor een bedrijf waar voor jij werkt. Als je werkelijk denkt dat je je niet hoeft te bewijzen dan zou ik ook kunnen stellen dat jij nu 1000 euro over maakt naar mijn rekening. Waarom? Nou ik hoef mij, net als jou, niet te bewijzen dus er hoeft geen reden achter te zitten.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Als lifeplus echt zou werken dan zouden ze dat wel wetenschappelijk aangetoond hebben. Derde vraag van mijn kant is dus of er wetenschappelijke tests gedaan zijn op de producten van lifeplus waaruit blijkt dat de claims van lifeplus waar zijn
probleem met dit soort dingen is natuurlijk dat er prima wetenschappelijk is aangetoond dat als je ergens een of ander tekort van hebt en je gaat dat bij slikken met supplementen dat je je ook beter gaat voelen (even aannemend dat je geen opname stoornis hebt)

op de site zelf (de amerikaanse site want ik kan geen nederlandse vinden) staat dat
◊These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
dus eigenlijk maken ze helemaal geen claim dat het ook maar ergens tegen werkt. Ze zeggen alleen wat er in het product zit (en ik ga er voor het gemak vanuit dat dat wel klopt) maar claimen dus helemaal niet dat het ook maar ergens goed voor is.
En daarin schuilt het werkelijke gevaar van supplementen. Het zijn niet zo zeer de supplementen die een gevaar voor de gezondheid vormen, maar de perceptie die daar mee komt dat een supplement een gezonde levensstijl kan vervangen
Zoals waarschijnlijk al duidelijk was ben ik geen voorstander van het slikken van supplementen zonder gegronde reden. en het gevaar dat je noemt is echt heel erg aanwezig, reclame draagt daar ook aan bij (ik kan me de reclame nog herinneren van de feestende student die die levenstijl gewoon kon volhouden omdat ze een of andere vitamine nam) Daarnaast is het een groot probleem dat mensen gaan stapelen van supplementen, en dan kan het ook gewoon echt ongezond zijn: (multivitamine zodat ik geen griep krijg, andere multivitamine want dat helpt bij de overgang, nog maar een multivitamine want ik wordt ouder en wil geen slechte botten, nog maar een multivitamine want dat helpt bij het afvallen, en we willen ook allemaal en mooie huid en mooi haar, dus daar dan ook maar een multivitamine voor)

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

barentszman schreef:Even tegen alle reacties die MLM in het algemeen afkraken: ik vind het heel jammer dat veel van jullie in het verleden erin zijn geluisd door een bedrijf met mooie beloftes waar jullie alleen maar geld mee zijn kwijt geraakt.
Moet ik je nu serieus gaan vragen of jij denkt dat iedereen die het niet ziet zitten in mlm in het verleden geld heeft verloren aan de mlm? Dus dat niemand gewoon kritisch kan zijn zonder überhaupt ooit gestart te zijn?
barentszman schreef: Dat kan bij lifelus niet gebeuren, want het gaat om kleine bedragen voor goede producten en je zit nergens aan vast… maargoed, lees er lekker overheen.
Als we het hebben over ergens heen lezen, Maypole heeft gevraagd om het compensatieplan. Als jij beweert dat lifeplus zo geweldig is kan je ook het compensatieplan hier wel uiteenzetten.

barentszman schreef: je kan in principe alles met MLM verkopen.
Hoe zou jij vliegtuigen gaan verkopen middels mlm? Of laten kantoorpanden? Of auto's?

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Maypole »

Isabel1 schreef:
op de site zelf (de amerikaanse site want ik kan geen nederlandse vinden) staat dat
◊These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
Wel, dat geeft een antwoord op mijn derde vraag. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor de werking van Life Plus producten en dat beëindigd ook direct de discussie of het al dan niet ergens goed voor is, zoals bijvoorbeeld de verbeterde stoelgang waar over gesproken werd. Als je stoelgang er al van verbetert dan is dat puur een placebo effect. Anders had Life Plus dat wel wetenschappelijk aangetoond.
Zoals waarschijnlijk al duidelijk was ben ik geen voorstander van het slikken van supplementen zonder gegronde reden. en het gevaar dat je noemt is echt heel erg aanwezig, reclame draagt daar ook aan bij
Dat ben ik roerend met je eens. Daarom vind ik het ook onethisch wat Lifeplus mensen bezigen. Ze promoten supplementen zonder dat ze daar blijkbaar zelf verstand van hebben.

Nieuwe derde vraag (ik ben benieuwd wanneer mijn vragen beantwoord worden!) Als Lifeplus werkelijk goede producten zou verkopen, waarom laten ze dat dan verkocht worden door ongetrainde mensen die nota bene ook nog andere mensen rekruteren om het spul te verkopen, in plaats van het product door getrainde mensen in echte winkels te laten verkopen?

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door gilas »

barentszman schreef:Zie ook bovenstaand link. Lang niet iedereen eet normaal. En sporters, kunnen extra eiwit gebruiken (http://iamafoodie.nl/eiwitten-sporters-en-vegans/). Vegetariërs vitaminen B12 en ijzer.
Lezen blijft moeilijk als je een product probeert te slijten.
Ik zeg ook op een normale manier van leven.
De meeste sporters en zeker Topsporters,net als Vegetariers leven niet op een normale manier en hebben dus inderdaad aanvulling nodig.
barentszman schreef:Even tegen alle reacties die MLM in het algemeen afkraken: ik vind het heel jammer dat veel van jullie in het verleden erin zijn geluisd door een bedrijf met mooie beloftes waar jullie alleen maar geld mee zijn kwijt geraakt.
Nee hoor,ik gebruik gewoon de hersencellen die ik heb gekregen en het eeuwen oude gezegde dat als het kwaak als een eend en het waggelt als een eend dan is het een eend en geen zwaan.
Niets in jouw of enige ander MLM verhaal overtuigd mij dat het geen oplichterij is en dat je gewoon misbruik probeert te maken van goedgelovige mensen.

Het feit dat je totaal niet met enige bewijs komt wat het tegendeel bewijst zegt mij genoeg.

par-avion
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 apr 2014 12:56

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door par-avion »

Over het marketingmodel:
Life+ heeft voor de marketing gekozen voor mond tot mond reclame, de oudste vorm van marketing die er is. Met deze mond tot mond reclame krijgen de klanten die hier aan bijdragen een vergoeding, Life+ is hiertoe instaat omdat deze kosten niet naar fysieke winkels, verkopers, reclameborden of commercials hoeven te gaan. In reactie op de eerdere opmerking dat er een hierargie zou zijn met mensen erboven die altijd meer zullen verdienen; Iemand die net begint met mond tot mond reclame kan meer gaan verdienen dan iemand die hem of haar voorging, afhankelijk van hoe graag iemand de mensen om zich heen sponsort en coacht om aan andere netwerken van mensen te leren hoe deze het duidelijk door kunnen vertellen. Iedereen bepaalt zelf hoe veel of hoe weinig zijn of haar netwerk zal uitgroeien. Extra beloningen en bonussen worden uitgekeerd op basis van prestatie en niet op basis van inschrijfmoment. Het is ook mogelijk om niet aan mond tot mond reclame te doen, en helemaal niets met marketing te doen, en je product betalen zoals men dat doet wanneer iets in de winkel gekocht wordt. Vrije keuze.
-Het is geen spel maar een organisch marketing model. Organisch want het groeit in verschillende richtingen ongelijk uit afhankelijk van wat mensen ermee doen en hoeveel ambitie ze hebben.
-MLM bestaat al decennia en net zoals bij andere bedrijfsvormen is niet ieder bedrijf even ethisch bezig. Lifeplus wel, het is een transparant bedrijf en wanneer men research doet zullen er geen adders gevonden worden.

Over het product:
Zelf gebruik ik biobasics en proanthenols. Biobasics is een volledig organische aanvulling op gezonde voeding. Het bestaat uit groenten, fruit en kruiden. Zonder kusntmatige toevoegingen of glansmiddelen en in poedervorm. Rauw dus onverhit. Het is een vangnet voor mijn gezondheid en een aanvulling van eventuele voedingstekorten. Ernaast heb ik een gezonde voedingsstijl. Mijn energie schommelt sinds het gebruik van dit product niet meer door de dag heen. Bovendien heb ik meer energie dan voorheen en word ik 's ochtends uitgerust wakker. Mijn concentratie is ook aanzienlijk verbeterd. Proanthenols zijn opc's, antioxidanten. Ik kan nooit zoveel spruitjes en druivenpitten eten dat ik genoeg antioxidanten binnen krijg dus ik ben blij dat ik mijn proanthenols heb. Ik betaal niets voor mijn producten omdat ik meebouw aan de marketing, zie bovenstaande verhaal. Mijn motivatie is een grotere groep mensen toegang bieden tot een gezondere levensstijl, mensen inspireren door ze te coachen en helpen om met mond tot mond reclame hun netwerk van tevreden productgebruikers die doorvertellen uit te breiden. Deze mensen kunnen namelijk niet alleen een gezondere levensstijl hiermee krijgen maar ze kunnen ook samenwerken met de mensen die ze willen, en houden later meer tijd over om hun dromen waar te maken en bij de mensen te zijn om wie ze geven.

Ter afsluiting wil ik graag toegeven dat een ethisch, transparant bedrijf als life+ waarschijnlijk vele vraagtekens oproept in een tijd als deze. Ik wil dan ook aanmoedigen om mij niet op mijn woord te geloven maar om [Commerciële link verwijderd door de Moderator] zelf op een andere manier research te doen want er is werkelijk niets naars aan dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 apr 2014 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dezelfde kreten, dezelfde opbouw en dezelfde reclame voor het produkt en het bedrijf.
De volgende MLM'er dus die hier komt spammen.

Daarmee dus ook meteen het hele 'verhaaltje' van de TS in perspectief zettende want die kan dus ook in dat rijtje.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

par-avion schreef: een ethisch, transparant bedrijf als life+
He, spamlm-er, als lifeplus zo transparant is, waarom kunnen we dan nergens het compensatieplan vinden?

He, spamlm-er, als lifeplus zo ethisch is, waarom komen in dit topic dan steeds weer nieuwe lifeplussers opduiken om het bedrijf te pitchen, terwijl de forumregels pitchen verbieden?

par-avion
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 apr 2014 12:56

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door par-avion »

Ik geef zelf aan dat ik meedoe, fijn dat je ook begrijpt dat ik meedoe, dat was geen geheim.
En ik vertel over mijn ervaring en waarom ik dit doe, omdat ik gehoord heb dat er een discussie is.
We praten graag met elkaar zoals je misschien al doorhad.
Ik bied graag wat helderheid.

Als ik het goed begrijp is je echte vraag waarom je niet op de website kunt vinden hoe het compensatieplan werkt. Het staat toch wel echt op de website.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

par-avion schreef:Het staat toch wel echt op de website.
Geef de link dan!!!!!!!!!!!!!!!

Let wel, de specifieke link naar het compensatieplan. Niet de algemene link naar de site.

par-avion
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 apr 2014 12:56

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door par-avion »

http://www.lifeplus.com/nl-en/web-secti ... ation-plan Alstublieft, omdat u het zo netjes en beheerst vraagt ; )

Gesloten