LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lifeplus: goed product en ethische MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

verdorie, ik plas toch echt in de broek:
De basis van de producten is een enzymen bevattend mengsel, bestaande uit vele vruchten- groenten- en kruidensoorten. PhytoZyme Basis wil zeggen dat de enzymen de opname door de cellen tot 100 % mogelijk maken.
Ingrediënten moeten in een optimale vorm worden gebracht, om bv. als pil ingenomen te kunnen worden. Normaal gesproken worden hiervoor scheikundige draagstoffen, bindmiddelen of vulstoffen gebruikt. Echter, deze verminderen enerzijds de efficiëntie van de ingrediënten en anderzijds lokken ze mogelijke allergische reacties uit. Bij de productie van ons bedrijf wordt dat totaal anders gedaan: de PhytoZyme Basis is de gepatenteerde productbasis voor de persing van micronutriënten. Het is zogezegd het 'deeg' waarin de ingrediënten opgenomen zijn. Deze plantaardige enzym-basis zorgt voor een ongewoon hoge biobeschikbaarheid (tot 100 %) en werkt tevens sterk ontstekingsremmend. Ze bevat een soort 'sleutel' om het celmembraan te openen waardoor de opname van de vitamines en mineralen veel makkelijker en efficiënter wordt. Dit is een van de geheimen van het extreem goede effect van onze producten.

De meeste productie stappen vinden direct plaats op het hoofdkantoor. Dus het hele proces komt uit één hand, van de selectie en keuring van de grondstoffen tot aan de verpakking toe.
Tijdens de bouw van het bedrijf maken ze dat spul? Zomaar op de bouwplaats?
En waarom werken ze op het dak van het kantoor? Plaatsgebrek? Omdat de productie niet in een kantoor hoort?.... :lol:
Eigenlijk zouden ze dit soort teksten moeten verbieden. Ergens hebben ze wat gehoord en daar borduren ze op voort met wat fantasie en met dàt waanbeeld creëren ze een tekst waarvan ze denken dat het wel moet worden geloofd omdat er moeilijke woorden in voorkomen en omdat ze de prijzen naar een belachelijk niveau tillen...

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

IF68 schreef: ik heb onderzoek gedaan naar hyaluronzuur.
Het spijt me voor je, maar dit zegt werkelijk helemaal niets. Hoe heb je precies onderzoek gedaan? Wat was je controlegroep etc. Doe het onderzoek maar uit de doeken, dan kunnen we er iets mee.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

Gewoon joetjoep filmpjes kijken..dat weet je toch?

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Maypole »

IF68 schreef:Ik ben een tevreden consument. Ik heb vele merken voedingssupplementen gebruikt en die van Lifeplus werkt echt heel goed. Ik heb van een aantal dingen helemaal geen last meer. Ik heb geen business, ben slechts consument.
Als je werkelijk slechts een tevreden consument zou zijn dan nam je niet de moeite om hier te reageren. Je gebruikte dan gewoon de producten van LifePlus en verder boeide het je niet wat er op het internet staat. Je hebt wel degelijk belang bij een goede naam van LifePlus, omdat jij het verkoopt.

Dat gezegd hebbende; je zogenaamde genezing van je hand is een placebo effect. Als lifeplus werkelijk genezende krachten zou hebben dan zouden ze a. daar klinische testen voor gedaan hebben (uiteraard met controlegroepen en alle andere zaken die benodigd zijn voor een waterdicht wetenschappelijk onderzoek) en b. zou het product niet via een omslachtig en onnodig duur MLM systeem in de markt gezet worden, maar kon je het gewoon kopen bij de apotheek of drogist.

Willy3112
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2014 22:06

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Willy3112 »

Maypole schreef: Dat gezegd hebbende; je zogenaamde genezing van je hand is een placebo effect. Als lifeplus weorkelijk genezende krachten zou hebben dan zouden ze a. daar klinische testen voor gedaan hebben (uiteraard met controlegroepen en alle andere zaken die benodigd zijn voor een waterdicht wetenschappelijk onderzoek) en b. zou het product niet via een omslachtig en onnodig duur MLM systeem in de markt gezet worden, maar kon je het gewoon kopen bij de apotheek of drogist.
Je wilt toch niet gaan beweren dat jij bij alles wat je bij de drogist of apotheek haal je het wetenschappelijk onderzoek er bij vraagt?
Zoniet dan ben je dus zo naïef te geloven dat alles bij de drogist of apotheek dan maar automatisch goed moet zijn?
En gelukkig zijn apothekers geen zakkenvullers of parasieten, die doen het alleen maar om de mensheid te helpen toch?
Die doen niet aan levels, oh nee, die hebben maar 1 level, en dat is die van hun eigen zak!!!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door ruud_a »

Willy3112 schreef:
Maypole schreef: Dat gezegd hebbende; je zogenaamde genezing van je hand is een placebo effect. Als lifeplus weorkelijk genezende krachten zou hebben dan zouden ze a. daar klinische testen voor gedaan hebben (uiteraard met controlegroepen en alle andere zaken die benodigd zijn voor een waterdicht wetenschappelijk onderzoek) en b. zou het product niet via een omslachtig en onnodig duur MLM systeem in de markt gezet worden, maar kon je het gewoon kopen bij de apotheek of drogist.
Je wilt toch niet gaan beweren dat jij bij alles wat je bij de drogist of apotheek haal je het wetenschappelijk onderzoek er bij vraagt?
Zoniet dan ben je dus zo naïef te geloven dat alles bij de drogist of apotheek dan maar automatisch goed moet zijn?
En gelukkig zijn apothekers geen zakkenvullers of parasieten, die doen het alleen maar om de mensheid te helpen toch?
Die doen niet aan levels, oh nee, die hebben maar 1 level, en dat is die van hun eigen zak!!!

Het zijn net aanbieders van MLM .... toch???
Alleen proberen die niet bij vrienden en bekenden op de koffie, hun producten te slijten.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

En verkopen mlm'ers rotzooi, bagger en troep. Dat zie ik een apotheker nog niet doen. Het is weer het bekende liedje van die gasten: van alles beweren maar bewijs is er nooit...
Ze geloven waarschijnlijk ook nog dat de wereld plat is en de zon om de aarde draait...als je het maar in een glad praatje verstopt.

Trieste lui....

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door ruud_a »

dhc schreef:En verkopen mlm'ers rotzooi, bagger en troep. Dat zie ik een apotheker nog niet doen. Het is weer het bekende liedje van die gasten: van alles beweren maar bewijs is er nooit...
Ze geloven waarschijnlijk ook nog dat de wereld plat is en de zon om de aarde draait...als je het maar in een glad praatje verstopt.

Trieste lui....
daarom is het in amerika zo'n succes.
daar lopen, volgens onderzoeken, nog veel mensen rond op een wereld waar de zon omheen draait.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

Hoho, in de States kijken ze wel uit waar ze aktief zijn. Er is in de States een hele bijzondere afdeling-van-de-belastingdienst aktief die het heeft gemunt op ALLES wat maar enigzins naar MLM ruikt. En ze zijn niet lief, komen ongevraagd volledig bewapend naar binnen denderen en als ze gelijk krijgen van de rechter dan krijgen de MLMertjes een straf van minimaal 250 jaar.. De MLM-ers zijn vooral gevestigd in de "reservaten" waar wettelijke uitzonderingen worden toegepast. Gokken enzo mag daar. Maar zetten ze een voet over het hek...

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Maypole »

Willy3112 schreef: Je wilt toch niet gaan beweren dat jij bij alles wat je bij de drogist of apotheek haal je het wetenschappelijk onderzoek er bij vraagt?
Hoef je niet naar te vragen. Het is wettelijk verplicht dat er bij geneesmiddelen een medische bijsluiter zit met daar beschreven hoeveel je (niet) moet nemen van het medicijn, wat de effecten zijn en wat de bijwerkingen zijn. Zo weet ik dus bijvoorbeeld of het verstandig is om het medicijn te slikken als ik zwanger ben of als ik allergisch ben voor bepaalde dingen. Ook weet ik of ik het kan combineren met medicijnen die ik al slik.

Bij Lifeplus producten is het maar afwachten of ik een spontane abortus krijg van de Lifeplus troep die ik in mijn lichaam giet. Het is niet getest dus je weet het niet.
Zoniet dan ben je dus zo naïef te geloven dat alles bij de drogist of apotheek dan maar automatisch goed moet zijn?
En gelukkig zijn apothekers geen zakkenvullers of parasieten, die doen het alleen maar om de mensheid te helpen toch?
Die doen niet aan levels, oh nee, die hebben maar 1 level, en dat is die van hun eigen zak!!!
Interessant hoe je probeert om het onderwerp te verleggen van LifePlus naar de drogist. Waarom probeer je dat te doen?

Om toch te reageren op jouw gekakel;
Ja, de drogist verdient geld aan de verkoop van medicijnen. Blijkbaar heb jij daar een probleem mee. Vreemd, want bij Lifeplus is het niet alleen die kerel die jouw zijn troep probeert te slijten die er aan verdient, maar ook nog een half leger aan mensen die boven hem in de piramide zitten.

Er is naar mijn idee niets mis met het verdienen van geld. Wel is het naar mijn idee heel fout om dat te doen door mensen een niet werkend product te slijten of ze zelfs voor te liegen dat zij daar geld mee kunnen verdienen, als zij eerst even veel geld aan jou betalen. Dat is wat Lifeplus doet.

barentszman
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 apr 2014 15:28

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door barentszman »

[Edit: zie eerste bericht]
Laatst gewijzigd door barentszman op 21 mei 2015 10:24, 2 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door angel1978 »

angel1978 schreef:
tot morgen
Doe maar niet. Je hebt nog niets toegevoegd en gaat dat waarschijnlijk ook niet doen behalve nog meer reclame maken...
Ga je nog iets van je claims onderbouwen of is het alleen maar oeverloos gezwets.
tekst van 30 april, maar nog niets opgeschoten.

barentszman
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 apr 2014 15:28

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door barentszman »

[Edit: zie eerste bericht]
Laatst gewijzigd door barentszman op 21 mei 2015 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door ruud_a »

barentszman schreef:


Supplementen worden gebruikt en helpen mensen soms enorm:
-Complexe vezels komen we in het westen allemaal te kort (en juist die goede vezels zitten in het basissupplement van Lifeplus, wat mensen vaak meteen merken)
-Eiwitten bij sporters (de mix die het best werkt in dit onderzoek, is trouwens ook het mengsel wat LP gebruikt, en er zitten een keer geen rare stoffen in de pot naast de eiwitten - helemaal puur dus)
-Omega-3 voor gezonde hart en vaten.
-monacolin K tegen hoog cholesterol (ook al aangegeven door EFSA, en net zoals bij vele andere stoffen is de kwaliteit essentieel zodat er geen giftige vervuiling bijzit! Dat doet Lifeplus dus heel goed).
- B12, ijzer en foliumzuur bij vegans
- etc. etc.

Dus, get over it: supplementen worden gebruik en kunnen werken. Kwaliteit is belangrijk en dat levert Lifeplus zonder op te lichten (zie mijn vorige post). Daarnaast komt geen enkele stof in de buurt van een giftige/schadelijke dosis (wat enorm verschilt per stof) als je je gewoon aan de aangeraden dosering houdt.



Ok, doei!
snapt u zelf wat u schrijft?

zo ja, kunt u mij uitleggen wat complexe vezels zijn en waar ik de term complexe vezels terug kan vinden in uw link?
kunt u mij vertellen waar aspartaam als bindmiddel wordt gebruikt, en kunt u een verwijzing geven?
als bij kwaliteitscontrole stoffen puur moeten zijn, kun je ze beter chemisch maken, want plantaardig materiaal is nooit puur, tenzij onderworpen aan een grote hoeveelheid chemische bewerkingen.
ieder plantje groeit uiteindelijk op een ander stukje grond met een andere samenstelling.
sonmmige planten zijn ook zeer goed in het opnemen van zware metalen.
als je eiwitten binnen wilt krijgen is een sneetje bruin volkorenbrood met gebakken ei misschien een idee.
heb je ook gelijk je protie vezels binnen en het is nog lekker ook.


hier nog een citaat over omega3


Het aanbevelen van het dagelijks innemen van visolietabletten is gebaseerd op een grote gok van voedingsexperts. Men hoort dat er in zit en hemelt het product gelijk op. Wat er niet op het etiket staat is dat het gaat om omega 3-derivaten oftewel afgeleide stoffen. Deze derivaten van omega 3 zijn schadelijk voor het lichaam. Het is beter om basis omega3 supplementen op plantaardige in te nemen of gewoon af en toe een walnootje te eten.

bij monacolin k is de kwaliteit essentieel, zodat er geen giftige vervuiling in zit zegt u.
dat lijkt me nog al voor de hand te liggen, maar kunt u uw stelling dat dit bij uw pillen ook zo is aantonen?

een gedeelte van de tekst is verwijderd, omdat het inclusief antwoord meer dan 4000 tekens had.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

Verzinsel:
barentszman schreef:Bindmiddel is geen aspartaam of andere narigheid, maar gewoon van fruit en groenten gemaakt.
Feit:
" There were no results matching the query.

The page "PhytoZyme" does not exist. You can ask for it to be created, but consider checking the search results below to see whether the topic is already covered."

Verzinsel:
Complexe vezels komen we in het westen allemaal te kort (en juist die goede vezels zitten in het basissupplement van Lifeplus, wat mensen vaak meteen merken)
Feit:
"The page "Complex fibers" does not exist. You can ask for it to be created, but consider checking the search results below to see whether the topic is already covered."

"Complexe vezels" als zoekterm op Google: nul resultaten. Vezels zijn vezels. Complexe koolhydraten bestaan wel maar "complexe vezels" is een volstrekt verzonnen term.

Dat we die verzonnen "complexe vezels" tekort komen is alweer een nieuw verzinsel volgens het concept: "verzin iets niet bestaands en toon vervolgens aan dat we dat niet hebben".

Verzinsel:
Mensen verschillen genetisch en in Life-style, dus niet ieder supplement werkt bij iedereen en daarom zijn de 30 dagen probeer termijn van LP essentieel en terecht.
Feit:
We "proberen" dus gewoon een middeltje met onbekende bijwerkingen en als het niet werkt ligt het aan de genetische make-up van de mensen of aan hun lifestyle...niet, nooit aan de producent van het middeltje.


Feitelijke eindconclusie: u verkoopt gevaarlijke nonsens, maakt medische claims zonder daarvoor de vereiste BIG registratie te hebben en blaat na wat u op een joetjoep filmpje te zien krijgt. Onderzoek: nul. Bewijs: nul. Wetenschappelijke inhoud: nul.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

En ik heb juist geleerd dat ik niet meer reageer op dat soort posts. Er staan zoveel onwaarheden in, de schrijver ervan zwelgt erin. Laat maar gaan, hij leert het vanzelf wel.
Onze waarschuwende functie mag best bespot worden door de MLM-ers. Uiteindelijk zijn wij de stuurlui en staan we op de niet failliete kant.

barentszman
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 apr 2014 15:28

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door barentszman »

[Edit: zie eerste bericht]
Laatst gewijzigd door barentszman op 21 mei 2015 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door angel1978 »

Forums zijn echt vreselijk en dit was mijn eerste en laatste ervaring
passend in het rijtje zal dit ook wel weer een loze belofte blijken...

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door gilas »

barentszman schreef:
angel1978 schreef:
Forums zijn echt vreselijk en dit was mijn eerste en laatste ervaring
passend in het rijtje zal dit ook wel weer een loze belofte blijken...
Nee hoor Mr. Angel met 4000+ berichten! Ik heb mijn lesje geleerd. Dit soort forums zijn kansloos door het vaste groepje galspuwers. Jij zal het ook nog wel een keer beseffen ;)
En in de tussentijd toch al weer 22 berichten gepost voor iemand die een forum kansloos vindt :roll:

[

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

barentszman schreef:Pfffff...... Ongelooflijk. Jullie doen echt jullie best. Ik weet prima waar ik het over heb. Vezels bestaan uit moeilijk afbreekbare koolhydraten. Voor de duidelijkheid: ik heb het hier over vezels die ons lichaam niet of niet goed kan afbreken, waar onze darmflora gezonder van wordt.

Het feit is dat wij na de industriële revolutie veel te veel 'witte koolhydraten' en suikers consumeren en dat leidt tot gaatjes in de mond en een ongezonde darm-flora.
Kwestie van klok horen luiden maar de klepel volledig kwijt zijn:

"In 2001 heeft de Amerikaanse Food and Nutrition Board (FNB) onderdeel van het Institute of Medicine (IOM) voedingsvezel als volgt gedefinieerd: Voedingsvezel bestaat uit niet-verteerbare koolhydraten en lignine welke fysiologische effecten bij mensen hebben. De totale hoeveelheid vezel is de som van de hoeveelheid voedingvezel en wat daaraan nog wordt toegevoegd.[2] Deze definitie maakte een onderscheid tussen in voedsel aanwezige vezel (voedingsvezel) en vezel die geëxtraheerd en/of gesynthetiseerd is (functionele vezel) en als supplement op de voeding wordt ingenomen. Dit om de bewezen gezondheidsvoordelen van een vezelrijke voeding te onderscheiden van de veel minder onderbouwde gezondheidsvoordelen van suppletie met voedingsvezels."

"Witte koolhydraten" is een verzonnen term maar als daarmee bedoeld wordt koolhydraten met een hoge GI dan hebben die weer buitengewoon weinig te maken met onverteerbare vezels die in het geheel géén GI hebben (Ze worden immers niet door het lichaam opgenomen en daarmede dus ook niet omgezet in glucose). Dat suikers en snelle koolhydraten zouden leiden tot een ongezonde darmflora is al helemaal uit de lucht gegrepen.

Er wordt weer van alles met de haren bijgesleept en door elkaar gehusseld om het verhaaltje rond te krijgen, typisch MLM gedrag. Ga ergens anders neuzelen a.u.b. - wij kopen dit soort nonsens niet.

Gesloten