LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

maartenvaneck schreef:Overigens zijn er er ook wel nederlandse bedrijven die ONE accepteren.
Net als bij jouw leugen over het onderwijzen van mlm op universiteiten valt ook hier weer op dat jij wel roept, maar niets onderbouwt.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

Julie4444 schreef:
maartenvaneck schreef:
stfwlk schreef:De waarheid ligt helemaal niet in het midden in dit geval, Onecoin is gewoon oplichting.
Je vertelt ons dat dit een cryptomunt is. Vertel ons eens waar je overal met Onecoin cryptomunten kan betalen, geef ons eens een lijstje. Ik bespaar je de moeite; je kan NERGENS betalen met Onecoin.

Ik denk t we hoor ..... http://www.dealshaker.com

18000 winkels in één maand aangemeld om ONE's te accepteren.
Punt 1: jij verkondigt hier onzin.
Punt 2: onecoin is helemaal geen cryptocurrency, maar oplochting.
Ik vind t meer een 'opluchting'

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Helaas geen troll. Iemand met dezelfde naam is actief bij Onelife en als gemeenteraadslid. Verdere informatie wil ik niet geven i.v.m. de privacy, maar zijn partij is op de hoogte gesteld.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

Jij beweert van wel: heb je ook bewijs?[/quote]

Hmmm ja hoor, dat wil ik je best laten zien, ik verkondig namelijk geen onzin. Maar wat hebben we eraan als ik je winkels toon in NL die ONE accepteren,
word jouw beeldvorming anders ? Nee laat maar, we verzanden ongetwijfeld in een nieuwe discussie. Dat is niet mijn bedoeling. Ik vind gewoon dat je eerslijk naar de zaak moet kijken en niet linkjes moet gooien van een ANDER forum waar personen (geen bedrijven, met een degelijk onderzoek) hun mening geuit hebben. Dat is niet fair. Doe je eigen onderzoek, ik heb dat ook gedaan ... google is een zoekmachine, geen onderzoekmachine... gebruik het ook zo. Ik heb documenten uit verschillende landen met onderzoeken en bevindingen over het bedrijf en hun marketingwijze die legitiem zijn. Ik probeer niet iemands mening te veranderen, ik probeer een completer plaatje te laten zien en denk dat je daarna een beter besluit kunt nemen. Prima als je ze wilt hebben, prima als je ze niet wilt...

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

kuklos schreef:Helaas geen troll. Iemand met dezelfde naam is actief bij Onelife en als gemeenteraadslid. Verdere informatie wil ik niet geven i.v.m. de privacy, maar zijn partij is op de hoogte gesteld.
Ik zie geen reden om me te verschuilen achter een nick, doe niks verkeerd en geef overal netjes antwoord op.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

Mucha schreef:
maartenvaneck schreef:
Ik vind t meer een 'opluchting'
Ik heb een sterk vermoeden dat we hier te maken hebben met een trol. :?

Maakt een account aan en komt met ongeloofwaardige beweringen waarvoor bij geen bewijs laat zien.
En gaat niet in op vragen die om dat bewijs vragen.
Lees de reacties aub, want ik geef wel antwoord, en onderbouw dit in de meeste gevallen waar ik dit relevant vind.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

@maartenvaneck, we zullen het nog een keer zeggen. Als jij beweringen doet die je niet kan onderbouwen lieg je dus gewoon keihard, zoals bij jouw bewering over mlm dat gedoceerd zou worden aan universiteiten.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

maartenvaneck schreef:
Julie4444 schreef:Jij beweert van wel: heb je ook bewijs?
Hmmm ja hoor, dat wil ik je best laten zien, ik verkondig namelijk geen onzin. Maar wat hebben we eraan als ik je winkels toon in NL die ONE accepteren,
word jouw beeldvorming anders ? Nee laat maar, we verzanden ongetwijfeld in een nieuwe discussie. Dat is niet mijn bedoeling.
Wat een ongelooflijk zwaktebod. Anderen afkraken, zelf allerlei standpunten poneren, en als iemand dan vraagt om zelfs maar de meest basale zaken te onderbouwen dan zeg je letterlijk "ik kan het wel, ik wil het wel, maar ik doe het toch lekker niet".

Mocht je nog enige geloofwaardigheid gehad hebben, dan heb je die nu zelf vakkundig om zeep geholpen.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

kuklos schreef:
maartenvaneck schreef:Overigens zijn er er ook wel nederlandse bedrijven die ONE accepteren.
Net als bij jouw leugen over het onderwijzen van mlm op universiteiten valt ook hier weer op dat jij wel roept, maar niets onderbouwt.
Is beantwoord...

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

maartenvaneck schreef:
kuklos schreef:
maartenvaneck schreef:Overigens zijn er er ook wel nederlandse bedrijven die ONE accepteren.
Net als bij jouw leugen over het onderwijzen van mlm op universiteiten valt ook hier weer op dat jij wel roept, maar niets onderbouwt.
Is beantwoord...
Nee, het is niet beantwoord. Nergens heb jij verteld welke universiteiten, welke vakken, welke docenten of een link gegeven naar die vakken en/of curricula.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

kuklos schreef:
maartenvaneck schreef:Netwerk marketing is niet verboden en ook niet fout, het is een marketing methode die word onderwezen op universiteiten.
We spreken het volgende af: Jouw volgende post vermeld op welke universiteiten netwermarketing onderwezen wordt, wie de docent is, en wat de naam van het vak is. Met een link naar het vak zelf; of een link naar het deel van curriculum waaruit blijkt dat ze mlm onderwijzen. Zie dit voorbeeld van de Universiteit Twente.
Nee dat spreken we niet af. Ik wil je wel vertellen wie en waar.

https://test.business.uic.edu/faculty/charles-king

http://www.networkingtimes.com/nt/authors.php?aut=800

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Zucht, het liegen gaat door.
Joh, haal dat bord voor je kop weg. Mlm wordt NIET onderwezen aan universiteiten. Je komt met twee linkjes. Een ervan van een mlm site, en een ervan naar de professor zelf. De mlm site valt sowieso af qua geloofwaardigheid en die andere laat nergens zien dat mlm wordt onderwezen aan universiteiten.
Ik kan slechts twee conclusies trekken. Of jij bent niet slim genoeg om in te zien dat het niet onderwezen wordt, of je liegt gewoon.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

O joepie. Laat ik nu net uren rijden van Arnhem wonen.
Bovendien wil ik bij de door mij vaak bezochte winkels kunnen betalen. (Albert Heyn, Bol.com, De Bijenkorf, de plaatselijke boekenwinkel, etc. ) En daar is Bitcoin nu net waardeloos.[/quote]

Nee hoor, je kunt gewoon een wallet openen met een card zodat je overal waar visa card geaccepteerd worden je met je bitcoinwallets kunt betalen. (spectrocoin is er één van)

succes ermee.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

kuklos schreef:@maartenvaneck, we zullen het nog een keer zeggen. Als jij beweringen doet die je niet kan onderbouwen lieg je dus gewoon keihard, zoals bij jouw bewering over mlm dat gedoceerd zou worden aan universiteiten.
Als ik mijn mening of idee geef, betekent dat niet dat ik lieg, als ik iets onderbouw met bewijslast dan doe ik dit voor jou, niet voor mijzelf.

Nogmaals, er word wel degelijk onderwijs gegeven over netwerk marketing ... Het is weliswaar geen vak dat je kunt kiezen, maar dat betekend niet dat er geen les over gegeven word.

Hierbij de link... voor wat het waard is.

https://test.business.uic.edu/faculty/charles-king

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Mlm wordt dus niet gedoceerd aan universiteiten (let op: meervoud) zoals jij beweerde. Jij kan dit ook niet aantonen, en dus kan je die bewering ook niet doen. Dat dr. Charles King seminars heeft gegeven wil niet zeggen dat het gedoceerd wordt op universiteiten.
Al jouw andere beweringen zullen wel van hetzelfde niveau zijn.

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

kuklos schreef:Zucht, het liegen gaat door.
Joh, haal dat bord voor je kop weg. Mlm wordt NIET onderwezen aan universiteiten. Je komt met twee linkjes. Een ervan van een mlm site, en een ervan naar de professor zelf. De mlm site valt sowieso af qua geloofwaardigheid en die andere laat nergens zien dat mlm wordt onderwezen aan universiteiten.
Ik kan slechts twee conclusies trekken. Of jij bent niet slim genoeg om in te zien dat het niet onderwezen wordt, of je liegt gewoon.
De link is naar een officiële website van de universiteit van Illinois in Chicago, direct naar de CV van de professor die daar les geeft.... oa in network marketing op deze universiteit.... Ik heb gewoon je vraag beantwoord.

Het is niet erg als je gewoon zegt 'ok, bedankt'

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

maartenvaneck schreef:
kuklos schreef:Zucht, het liegen gaat door.
Joh, haal dat bord voor je kop weg. Mlm wordt NIET onderwezen aan universiteiten. Je komt met twee linkjes. Een ervan van een mlm site, en een ervan naar de professor zelf. De mlm site valt sowieso af qua geloofwaardigheid en die andere laat nergens zien dat mlm wordt onderwezen aan universiteiten.
Ik kan slechts twee conclusies trekken. Of jij bent niet slim genoeg om in te zien dat het niet onderwezen wordt, of je liegt gewoon.
De link is naar een officiële website van de universiteit van Illinois in Chicago, direct naar de CV van de professor die daar les geeft.... oa in network marketing op deze universiteit.... Ik heb gewoon je vraag beantwoord.

Het is niet erg als je gewoon zegt 'ok, bedankt'
Waar moet ik je voor bedanken? Dat je blijft liegen? Mlm wordt niet onderwezen aan universiteiten, niet eens aan 1 universiteit en ook niet aan de University of Illinois at Chicago. Of snap je het Engels niet dat er staat?
https://www.mlmwatch.org/01General/mlmlies.html

Gesloten