LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Sairam schreef:Beste mensen ik lees hier en daar ervaringen van mensen met OneCoin. Hierbij deel ik mijn ervaring:
- Wij hebben op 1 februari 2017 de eerste pakket aangeschaft.
- Inmiddels hebben meer mensen die ook een pakket wilden aangemeld via ons.
- Als wij vragen hebben aan de OneLife organisatie , wordt het vrij snel beantwoord ondanks dat het grote organisatie is die supersnel groeit en wereldwijd members heeft.
- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen. Er melden dadelijk bedrijven aan waar er ook met onecoins betaald kan worden.
- Onze Goededoelen organisatie SairamFoundation, heeft inmiddels 3000 euro donatie ontvangen van de goededoelen-tak van OneLife voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
- Ook doneren de cash bonussen (echte/harde euros's) uit 2 van onze account aan onze foundation, inmiddels is dit meer dan 5.000 euro
- Wij kunnen niet in de toekomst kijken, maar meer dan 8000 euros in minder dan 3 maanden heeft onze foundation nog nooit ontvangen en daar zijn wij heel dankbaar voor. Het "gebedel" om een donatie of om een kind te sponsoren zodat die ook naar school kan is niet meer nodig.
- Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.
Je hebt exact hetzelfde bericht eerder geplaatst, maar nu is het wel cash omdat je daarop kritiek kreeg. Hou toch op met die spam. Jij bent een spammer die een Ponzi Scheme aan het promoten is.

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

kuklos schreef:
Sairam schreef:Beste mensen ik lees hier en daar ervaringen van mensen met OneCoin. Hierbij deel ik mijn ervaring:
- Wij hebben op 1 februari 2017 de eerste pakket aangeschaft.
- Inmiddels hebben meer mensen die ook een pakket wilden aangemeld via ons.
- Als wij vragen hebben aan de OneLife organisatie , wordt het vrij snel beantwoord ondanks dat het grote organisatie is die supersnel groeit en wereldwijd members heeft.
- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen. Er melden dadelijk bedrijven aan waar er ook met onecoins betaald kan worden.
- Onze Goededoelen organisatie SairamFoundation, heeft inmiddels 3000 euro donatie ontvangen van de goededoelen-tak van OneLife voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
- Ook doneren de cash bonussen (echte/harde euros's) uit 2 van onze account aan onze foundation, inmiddels is dit meer dan 5.000 euro
- Wij kunnen niet in de toekomst kijken, maar meer dan 8000 euros in minder dan 3 maanden heeft onze foundation nog nooit ontvangen en daar zijn wij heel dankbaar voor. Het "gebedel" om een donatie of om een kind te sponsoren zodat die ook naar school kan is niet meer nodig.
- Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.
Je hebt exact hetzelfde bericht eerder geplaatst, maar nu is het wel cash omdat je daarop kritiek kreeg. Hou toch op met die spam. Jij bent een spammer die een Ponzi Scheme aan het promoten is.
Ik kreeg van de redactie een paar dagen geleden onderstaand bericht, vandaar dat ik mijn bericht aangepast hebt & natuurlijk meteen geüpdatet. De 3000 die toegezegd was is gestort naar onze foundation rekening & het verzilverde cashbonus is inmiddels ruim 5,000 euro. Ik zal volgende maand weer een bericht plaatsen als er iets te melden is. Iedereen is welkom op ons kantoor in Den Haag, een kopje koffie staat klaar. ( vraag de redactie om het kantoor adres, want als ik het hier vermeld wordt het bericht niet goedgekeurd)
===
Van: Radar Internet <[email protected]>
Datum: 21 april 2017 om 19:15
Onderwerp: Re: Bericht geweigerd - Re: Onecoin
Aan:

Beste,
Dank voor uw mail. U kunt uw bericht opnieuw voor plaatsing indienen, de forummoderatie bepaalt dan of het bericht wordt goedgekeurd.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Radar Internetredactie
http://www.radartv.nl

Twitter: http://www.twitter.com/avrotrosradar
Facebook: http://www.facebook.com/avrotrosradar

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

kuklos schreef:
kweenie schreef:Dat een stichting niet bij het cbf is aangesloten maakt het nog niet onbetrouwbaar. De meeste stichtingen en (sport-) verenigingen bij mij in de buurt zijn daar ook niet bij aangesloten en doen vaak zeer goed werk.
Je slaat de plank mis. CBF is een keurmerk voor goede doelen die fondsen werven. Een sportvereniging heeft daar niets mee te maken.
De Foundation heeft de ANBI status van de belastingdienst gekregen.
Wij zijn maar een kleine foundation met een kleine budget en werken uitsluitend met vrijwilligers, 100% van de ontvangen donaties worden gebruikt voor de projecten. Bij veel van de grote organisaties zal er niet meer dan 10% van wat u doneert werkelijk aankomen bij degenen waarvoor u doneert. (Met o.a. de top salarissen van bestuurders en andere kosten die uit uw donatie betaald wordt is het ook logisch natuurlijk).
Die keurmerk aanvragen is misschien het overwegen waard in de toekomst, aangezien we door het OneCoin gebeuren flink aan het groeien zijn. Maar wij willen dat elke euro/coin uit de donatie terecht komt bij de kids en niet bij een keurmerk organisatie.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sairam schreef:Bij veel van de grote organisaties zal er niet meer dan 10% van wat u doneert werkelijk aankomen bij degenen waarvoor u doneert. (Met o.a. de top salarissen van bestuurders en andere kosten die uit uw donatie betaald wordt is het ook logisch natuurlijk).
Wat een onzin. Het is eerder andersom. Of weet je niet dat je van alle cbf-erkende goede doelen zó het rendement kunt checken...? Als je je als daar niet-geregistreerd goed doel zó afzet tegen de grotere spelers, verdwijnt bij mij iedere behoefte om ook maar een cent over te maken.

Koop ik er nog liever one-coins van...

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

Moneyman schreef:
Sairam schreef:Bij veel van de grote organisaties zal er niet meer dan 10% van wat u doneert werkelijk aankomen bij degenen waarvoor u doneert. (Met o.a. de top salarissen van bestuurders en andere kosten die uit uw donatie betaald wordt is het ook logisch natuurlijk).
Wat een onzin. Het is eerder andersom. Of weet je niet dat je van alle cbf-erkende goede doelen zó het rendement kunt checken...? Als je je als daar niet-geregistreerd goed doel zó afzet tegen de grotere spelers, verdwijnt bij mij iedere behoefte om ook maar een cent over te maken.

Koop ik er nog liever one-coins van...
Ik wil alleen zeggen dat een keurig niet alles zegt over een organisatie. Grote organisaties doen prima werk, alleen zijn vaak de overheadkosten in verhouding behoorlijk hoog. Kent u dit soort berichten: Dit zijn de topsalarissen van de directeurs van goede doelen: “Groot deel donaties eindigt bij directie”
[Hyperlink verwijderd door Moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2017 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leuk, zo'n artikel dat alleen maar naar absolute getallen kijkt in plaats van naar de relatieve hoogte ervan. Dat laatste zegt veel meer, en blijkt uit de gegevens waar ik al naar verwees.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Sairam schreef:Kent u dit soort berichten: Dit zijn de topsalarissen van de directeurs van goede doelen: “Groot deel donaties eindigt bij directie”
http://www.ninefornews.nl/dit-zijn-de-t ... -directie/
Nee he? We gaan nu toch niet die freak-website aanhalen? Treurig hoor. Er is trouwens helemaal niets mis met het feit dat topbestuurders van deze professionele organisaties een oerdegelijk salaris krijgen (van "topsalarissen is helemaal geen sprake) - die onderbuikgevoelens houdt u maar voor u.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door angel1978 »

Mucha schreef:
newmikey schreef:
Sairam schreef:Kent u dit soort berichten: Dit zijn de topsalarissen van de directeurs van goede doelen: “Groot deel donaties eindigt bij directie”
http://www.ninefornews.nl/dit-zijn-de-t ... -directie/
Nee he? We gaan nu toch niet die freak-website aanhalen? Treurig hoor. Er is trouwens helemaal niets mis met het feit dat topbestuurders van deze professionele organisaties een oerdegelijk salaris krijgen (van "topsalarissen is helemaal geen sprake) - die onderbuikgevoelens houdt u maar voor u.
Alsof het de investeerders echt te doen is om die arme mensen in Afrika te helpen. Een beetje hetzelfde foefje dat de Postcodeloterij uithaalt.
Een moreel sausje over de hebzucht.
Heb je het nu over investeerders, of over bestuurders?

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Het gaat lekker met OneCoin. Laatste nieuws is dat nu in Duitsland actie is ondernomen door de financiele waakhond, de BaFin, om de tent te sluiten en alle tegoeden te bevriezen:
https://themerkle.com/net-closes-around ... -by-bafin/

Nog even over het zogenaamde DealShaker platform waar één van de posters hierboven aan refereert als "bewijs" dat het goed gaat en legit is, zegt Onecoin zèlf:
On OneCoin’s points-based e-commerce platform DealShaker, a listing offers DHL delivery to “Asia, Africa and rest of the world” for a combination payment of “89.00 EUR + 9.13 ONE (89 EUR)” per kg.
Gelukkig heeft DHL onmiddelijk ingegrepen en duidelijkheid geboden:
Not surprisingly, turns out DHL do not accept OneCoin as payment.
Germany’s The Gerlach Report got in contact with DHL headquarters in the German city of Bonn and were issued the following official statement:

Since there are private DHL agencies, which only work with a license, references are made to the use of OneCoin.

Proof (of accepting OneCoin) will lead to a direct loss of the agency’s license.

kemalmurt
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2015 20:14

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kemalmurt »

Wouw..
ik lees nu toevallig zoveel negatieve reacties over onecoin.. maar ja dat is normaal voor mensen die het systeem niet snappen.. het onbekende is altijd eng..

We hebben allemaal geaccepteerd dat dollar of euro een betaalmiddel is.. toch?

En hoe meer er geprint wordt des te minder de eenheid waard wordt.. toch?

Wist u dat het drukken van een briefje van $100,- ongeveer $5,- kost.. dus waarom geven we het dan nog steeds een waarde van $100,-..
Is dat logisch? ....nee.. is niet logisch... ... maar omdat we het allemaal accepteren is het nog steeds $100,- waard..... dus het gaat om accepteren van waarde wat er is gegeven..

Dus als er nou genoeg mensen accepteren dat onecoin een betaal middel is , is het dan niet zo dat het een waarde krijgt.....

Hoe wordt het gaccepteerd...?
Doormiddel van het kopen van pakketten varierend van €100,- tot €50.000,-..
En zoals andere mensen het zeiden krijg je daar tokens voor die je kan minen ( andere verhaal) naar onecoins...
En dan vraag je je af wat je met one coins kan doen... heel simpel.. leg ik zometeen uit.

Stappenplan om onecoin groot te maken..
1. Creeer zo veel mogeijk community (dit doe je door zoveel mogelijk pakketten te verkopen)

2. Creeer zo veel mogelijk merchants.. bedrijven die het onecoin accepteren...

3. Als er genoeg community en merchants zijn dan ga je naar de beurs...

Bitcoin begon met een waarde van €0,05 cent..
Nu is die al meer dan €1100,- waard..

Bitcoin werd eerst uitgelachen.. werd vernederd.. er stonden overal op internet blogs met slechte verhalen.. mensen geloofden er niet in..
Na een paar jaar was het letterlijk andersom..
Mensen die toen geinvesteerd hadden in bitcoin lachen zich nu rot... ja reken maar uit van €0,05 naar €1100,-...

Wisten jullie dat er nu meer dan 700 soorten digitale betaalmiddelen zijn... maar de meeste zijn niet goed geregeld en dus worden bijna nergens geaccepteerd..

wisten jullie dat zweden de fysieke geld gaat wegdoen vanaf 2018.. omdat er meer gepint wordt.. en veiliger is.. en natuurijk gaan alle landen dit op een gegeven moment doen..

Wannneer in de geschiedenis van de mensheid is er een fysieke betaalmiddel weggegaan.. nooit... dat gebeurt nu... evolutie...
maar de geschiedenis leert ons dat als er iets weggaat dat er altijd we iets nieuws voor terug komt... en cryptocurrency is in mijn ogen ook een evolutie.. onecoin is een digitale geld waar iedereen bij kan zonder een middelman..
Dus met een mobiele telefoon kan je bij je geld.. dus je hoeft niet naar een bank.. telefoon en internet...

Dus nu kan de 7,5 miljard mensen allemaal een rekening hebben..

Nu hebben de meeste mensen in arme landen geen bankrekening omdat de banken daar geen winst zien..

En laten we nou eens eerlijk zijn...
De meeste banken hebben met hun beslissingen invloed op onze leven.. ze willen ons alleen maar in de schulden stoppen.. van wie zijn de centrale banken.. (denk daar eens over na)...

Of jullie het nou willen of niet...
Evolutie van geld komt eraan...
Dat is zeker in de vorm van cryptocurrency..

Sorry voor een lange verhaal.. maar dit is mijn perspectief van zien..

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

kemalmurt schreef:Sorry voor een lange verhaal.. maar dit is mijn perspectief van zien..
Dat hadden we inmiddels wel begrepen ja. Aangezien het bedrijf in zo'n beetje elk land is ontmaskerd als verboden Ponzi en door elke bank gemeden wordt loopt u een beetje achter de feiten aan. Kortom, u kunt straks verzuipen in de "tokens" maar u kunt er nooit meer ècht geld voor terugkrijgen.

Cryptocurrencies hebben zeker een functie in de toekomst maar OneCoin is géén cryptocurrency maar een Ponzi-scam.

Succes ermee verder, maar liever niet hier, we hebben die onzin al te vaak aan moeten horen en u voegt niets nieuws toe.

kemalmurt
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2015 20:14

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kemalmurt »

Fase 1 : ontkennen en uitlagen
Fase 2 : bekritiseren en in slecht nieuws zetten
Fase 3 : wanneer het telaat is voor investeren massaal accepteren omdat ze het gedaan hebben..

Geen enkele land wil dat zijn geld minder waard wordt omdat er een concurrent is.. (logica)

Geen enkele bank wil een concurrent hebben.. (logica)..

De rijke stinkerts die baat bij hebben bij hun investering willen niet dat hun investering minder waard wordt.. toch .. logica..

Maar ieder zijn mening en keuzes in zijn leven..
Je bent wat je denkt...

Met alle respect voor iedereen...

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kweenie »

kemalmurt schreef:Fase 1 : ontkennen en uitlagen
Fase 2 : bekritiseren en in slecht nieuws zetten
Fase 3 : wanneer het telaat is voor investeren massaal accepteren omdat ze het gedaan hebben..
1. Er wordt niet ontkend dat cryptocurrency een waardevolle ontwikkeling kan zijn. Wel dat onecoin daar onder zou vallen.
2. Cryptocurrency worden niet bekritiseerd of in slecht nieuws gezet. Er wordt alleen beargumenteerd aangegeven dat onecoin niet valt onder de categorie 'cryptocurrency', maar dat ze alleen meeliften op de hype die bij sommigen rondom cryptocurrency heerst.
3. Bij een waardevaste cryptocurrency kan het nooit te laat zijn voor 'investeren'. Dat zou ten eerste alleen kunnen als de waarde sterk zou veranderen en het dus zou gaan om een niet-waardevaste entiteit en ten tweede betekent het concept van betaalmiddel ook dat je ermee betaalt. En het dus niet oppot of er in 'investeert'.

Verwijderd

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Verwijderd »

kemalmurt schreef:
Wisten jullie dat er nu meer dan 700 soorten digitale betaalmiddelen zijn... maar de meeste zijn niet goed geregeld en dus worden bijna nergens geaccepteerd..
Ja, dat wist ik. Zie hier de volledige lijst van alle cryptocurrencies. OneCoin is daar in geen velden of wegen te bekennen:

https://coinmarketcap.com/all/views/all/

kemalmurt
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2015 20:14

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kemalmurt »


Verwijderd

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Verwijderd »

OneCoin isn't on coincap because we're private....

Daar ben ik afgehaakt. Wat een onzin! Prima dat jij je geld in die bodemloze put wilt steken, maar daar ga je mensen hier op het forum echt niet warm voor krijgen. Met z'n "we're 10 times bigger than BitCoin". Quatsch, is volgens mij het juiste woord hiervoor.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Leuk! Deze man heeft pas net zijn straf uitgezeten (nadat hij in 2005 voor een federale rechter in de VS een volledige bekentenis aflegde) waarvan een deel in de gevangenis waar hij 7 jaar en drie maanden heeft gezeten en vervolgens nog 5 jaar verscherpt toezicht. Dat toezicht is dus nog maar net verlopen!

Waarvoor hij veroordeeld werd? Financiele fraude met investeringen gebaseerd op slechte leningen waar hij investeerders een hoog rendement voorspiegelde (tot wel 36%).

Hoe hij dat deed? Bizjournals zei daarover het volgende: "McMurrain failed to tell investors his business was operating at a loss and the business was only able to make monthly interest payments to previous investors with funds invested by later investors." - Dat is zo ongeveer het basismodel van een Ponzi.

En die man haal jij hierbij om een punt te maken over een nieuwe Ponzi-fraude genaamd OneCoin? Kom op, hoe dom denk jij eigelijk dat wij ècht zijn?

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

newmikey schreef:
Leuk! Deze man heeft pas net zijn straf uitgezeten (nadat hij in 2005 voor een federale rechter in de VS een volledige bekentenis aflegde) waarvan een deel in de gevangenis waar hij 7 jaar en drie maanden heeft gezeten en vervolgens nog 5 jaar verscherpt toezicht. Dat toezicht is dus nog maar net verlopen!

Waarvoor hij veroordeeld werd? Financiele fraude met investeringen gebaseerd op slechte leningen waar hij inesteerders een hoog rendement voorspiegelde (tot wel 36%).

Hoe hij dat deed? Bizjournals zei daarover het volgende: "McMurrain failed to tell investors his business was operating at a loss and the business was only able to make monthly interest payments to previous investors with funds invested by later investors." - Dat is zo ongeveer het basismodel van een Ponzi.

En die man haal jij hierbij om een punt te maken over een nieuwe Ponzi-fraude genaamd OneCoin? Kom op, hoe dom denk jij eigelijk dat wij ècht zijn?
:mrgreen: in het verleden níet behaalde resultaten bieden wél een garantie voor de toekomst :mrgreen:

Gesloten