Radar

toggle menu

Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

RE: Onecoin

door Julie4444 » 02 mei 2017 12:10

bras1978 schreef:
Julie4444 schreef:
Wiecksewitte schreef:Een poosje geleden heb ik via een kennis geïnvesteerd in Onecoin.
Echter blijf ik nog steeds wijfelend of het nu wel of geen perspectief biedt voor de toekomst.
Uiteraard heb ik vooraf het internet afgezocht voor meer informatie maar dit beperkt zich vaak alleen door mensen die het verheerlijken of mensen die het af doen als 'scam.'
Mijns inziens zal de waarheid toch wel ergens in het midden liggen.
Onecoin claimt wereldwijd al 2 miljoen gebruikers te hebben en zal naar verwachting de komende jaren nog groter worden.
Omdat ik buiten reddit verder niet veel discussie heb kun vinden ben ik benieuwd of men hier mensen zijn die er meer van af weten.

Klinkt inderdaad als een scam, als ik hun website zo bekijk. Verkopen die handel of accepteren dat je dit hoogstwaarschijnlijk verlies zal opleveren... Het enige wat ze verkopen is beloftes...

geen scam en groter als bitcoin nu al word de toekomst)

Grapjas. Je hebt overduidelijk geen idee wat er aan de hand is. :roll:
Julie4444

door vraagalex » 15 mei 2017 06:58

Ik verdiep mij al enige tijd in Onecoin en andere crypto-munten. Er is veel over te zeggen. Onecoin vertrouw ik voor geen meter, Bitcoin wel. Om even wat meer informatie te geven heb ik een video online gezet. De OneCoin wordt om de 10 minuten gegenereerd, en je kunt er als buitenstaander niet in mengen. Alle coins worden via eigen servers gelanceerd.

https://www.youtube.com/watch?v=pO89KV3iF-o
vraagalex

door newmikey » 15 mei 2017 07:12

vraagalex schreef:Om even wat meer informatie te geven heb ik een video online gezet.

Nee, je runt vanuit een achterkamertje een eenmanszaak waarbij dit soort video's je promomateriaal zijn. Spam hoort hier niet thuis.
newmikey

door kuklos » 16 mei 2017 10:26

Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.
kuklos

door Julie4444 » 16 mei 2017 10:36

kuklos schreef:Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.

Dat zou ook geen verrassing moeten zijn. :roll:

Ondertussen is Onecoin nog steeds gewoon een scam, en géén cryptocurrency.

Dat alex hier reclame voor zijn toko maakt is leuk hoor. Geen idee wat hij er verder over te vertellen had, want zo interessant waren zijn filmpjes niet. Goede antireclame, dat dan weer wel.
Julie4444

door kuklos » 16 mei 2017 10:41

Julie4444 schreef:Goede antireclame, dat dan weer wel.

Antireclame voor Alex zeker. Zijn YouTube video deed me denken aan een Idols auditie, de eerste ronde. Direct weggestemd. :mrgreen:
kuklos

door Julie4444 » 16 mei 2017 10:52

kuklos schreef:
Julie4444 schreef:Goede antireclame, dat dan weer wel.

Antireclame voor Alex zeker. Zijn YouTube video deed me denken aan een Idols auditie, de eerste ronde. Direct weggestemd. :mrgreen:

Yup, dat dus. :lol:
Julie4444

door Duizel » 25 mei 2017 08:40

[Tekst verwijderd] geeft elke 1e donderdag van de maand in Doetinchem bij Pitch&Putt een presentatie over OneCoin.
Iemand die zin heeft om zijn verhaal aldaar onderuit te schoffelen? Vanaf het begin dat ik er mee in aanraking kwam (oktober 2016) vertrouwde ik het voor geen ene meter! Ik heb me via een relatie van m'n werk over laten halen. Gelukkig heb ik nooit 1 euro betaald, omdat [Tekst verwijderd] mij een 2-tal pakketten "schonk". Ik diende 700 euro aan hem over te maken, voor de 2-tal pakketten. Gelukkig heb ik dit nooit gedaan, maar heb ik wel de Tokens gekregen.
Uiteindelijk heb ik nu ruim 600 OneCoins.
Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, gelukkig kost het mij geen cent, alleen de tijd die ik er in heb gestopt.
Jullie horen nog van mij.
Altijd naar je gevoel luisteren, als het te mooi is om waar te zijn, is dat het ook.
Laatst bijgewerkt door Radar op 26 jun 2017 15:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Persoonsgegevens noemen
Duizel

door newmikey » 25 mei 2017 09:45

Duizel schreef:[Tekst verwijderd] geeft elke 1e donderdag van de maand in Doetinchem bij Pitch&Putt een presentatie over OneCoin.
Iemand die zin heeft om zijn verhaal aldaar onderuit te schoffelen?

Nee hoor, wat voor belang zou iemand hier daarbij hebben? Véél te véél energie om in zoiets onzinnigs te steken. Lekker laten gaan, wie belazerd wil worden vindt de weg toch wel.
Laatst bijgewerkt door Radar op 26 jun 2017 15:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Persoonsgegevens
newmikey

door kuklos » 25 mei 2017 11:15

Duizel schreef:[Tekst verwijderd] geeft elke 1e donderdag van de maand in Doetinchem bij Pitch&Putt een presentatie over OneCoin.

Waarom ga je daar zelf niet heen dan om dit te doen?
Laatst bijgewerkt door Radar op 26 jun 2017 15:07, in totaal 2 keer bewerkt.
kuklos

door Julie4444 » 25 mei 2017 18:11

kuklos schreef:Spam van die Alex. Is al gemeld. Helaas nog niks mee gedaan door de mods.

De moderatie lijkt te hebben besloten dat alex reclame mag maken op dit forum. Laat het voor lezers even duidelijk zijn dat alex geen authoriteit is en alleen maar een beetje reclame maakt voor zichzelf. Link negeren dus.

Onecoin is overigens gewoon nog steeds een scam.
Julie4444

door kuklos » 25 mei 2017 21:27

Julie4444 schreef:

De moderatie lijkt te hebben besloten dat alex reclame mag maken op dit forum. Laat het voor lezers even duidelijk zijn dat alex geen authoriteit is en alleen maar een beetje reclame maakt voor zichzelf. Link negeren dus.

Onecoin is overigens gewoon nog steeds een scam.

En Alex nog steeds een eerste ronde afvaller bij Idols.
kuklos

door Duizel » 28 mei 2017 19:35

kuklos schreef:

Totaal geen zin in om er energie in te steken.
Anderzijds wil ik de mensen daar graag confronteren met hun gezwets. Ik ben benieuwd naar hun reacties. Ik wordt woest als blijkt dat het 1 grote scam is. Gelukkig heeft het mij geen enkele euro gekost, dus in dat opzicht heb ik zoiets van, "lekker laten gaan".
Laatst bijgewerkt door Radar op 26 jun 2017 15:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Duizel

door kuklos » 28 mei 2017 20:53

Duizel schreef:
kuklos schreef:

Totaal geen zin in om er energie in te steken.

Dus jij vindt dat iemand op die bijeenkomsten iets moet zeggen, maar alleen als een ander het doet.
Laatst bijgewerkt door Radar op 26 jun 2017 15:06, in totaal 1 keer bewerkt.
kuklos

door Badedas » 26 jun 2017 14:57

Iemand die zin heeft om zijn verhaal aldaar onderuit te schoffelen? Vanaf het begin dat ik er mee in aanraking kwam (oktober 2016) vertrouwde ik het voor geen ene meter! Ik heb me via een relatie van m'n werk over laten halen. Gelukkig heb ik nooit 1 euro betaald, omdat [Tekst verwijderd] mij een 2-tal pakketten "schonk". Ik diende 700 euro aan hem over te maken, voor de 2-tal pakketten. Gelukkig heb ik dit nooit gedaan, maar heb ik wel de Tokens gekregen.
Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, gelukkig kost het mij geen cent, alleen de tijd die ik er in heb gestopt.
Altijd naar je gevoel luisteren, als het te mooi is om waar te zijn, is dat het ook.

Volgens mij noemen ze iemand die iets afpakt zonder te betalen een dief. Je hebt iemand simpelweg 700 aan waarde ontnomen.
Het zou netter zijn dit terug te geven ! Je weet m te vinden zie ik... dus succes er mee.
Badedas

door JulesJUSTE » 27 jun 2017 00:44

Even kijken. Bitcoin was gelanceerd om uit te leggen wat de blockchain is en dat de blockchain heel waardevol is. De blockchain is een gecrypteerde software matige veiligheidscode die alsmaar complexer en dus veiliger wordt, naarmate er meer mensen/computers mee doen en dat kan voor vanalles nuttig zijn, bv. voor een virtuele munt, die hebben ze als voorbeeld gebruikt en dan maar "bitcoin" als naam gebruikt bij gebrek aan verbeelding.
Dat team achter die software van de blockchain wou de blockchain bekend maken, niet hun voorbeeldje van de bitcoin, dus die hebben daar ook nooit bv. een MLM op los gelaten om die bitcoin bekend te maken.

Die mensen van "Onecoin" wel. Die hopen dat hun "bitcoin = virtuele munt", dé "bitcoin" gaat worden waar wij met zijn allen mee gaan betalen in een nabije toekomst. Dus moeten ze hun munt en die blockchain wel overal in de wereld zo snel mogelijk uitgelegd krijgen en dat mensen ermee gaan betalen. Dan is een MLM natuurlijk wel een krachtig instrument om dat doel te bereiken.

Uw euro's op de bank, heeft U die allemaal cash op zak? Nee, dat zijn ook virtuele munten en biljetjes, die - zo belooft de bank - U op elk moment kunt krijgen in de vorm van biljetjes en munten. Daar zijn allerlei zekerheden voor ingebouwd, bv. controleurs, de Europese Centrale bank etc. Maar in Griekenland, Cyprus heeft U op de hoogtepunten van de financiele crisis in de najaren van 2008 toch gehoord en gezien, dat de mensen daar max 50 euro/dag konden opnemen en dat op een gegeven moment de spaarders mee moesten opdraaien voor de schulden die hun bank had aangegaan en iedereen die meer dan 100.000 euro op de rekening zag staan, die zag dat de nationale bank daar gewoon in mocht tot de schuldenput genoeg opgevuld was.

Die van onecoin beweren dat hun bitcoin/virtuele munt op een goedkopere manier meer veiligheid kan bieden dan Uw euro's, dollars, etc. = niet cryptomunten. Hoe, via die blockchain die aan hun virtuele munt verbonden zit.

Bij de banken beginnen ze ook te beseffen dat de blockchain idd. een sterke veiligheid biedt. Dus wat als men aan de euro, de $, de Yen, etc. nu een blockchain zou koppelen? Heeft men dan nog een onecoin nodig?
JulesJUSTE

door Duizel » 06 jul 2017 11:43

Badedas schreef:

Volgens mij noemen ze iemand die iets afpakt zonder te betalen een dief. Je hebt iemand simpelweg 700 aan waarde ontnomen.
Het zou netter zijn dit terug te geven ! Je weet m te vinden zie ik... dus succes er mee.

Onecoin heeft 0,0 waarde.
Duizel

door newmikey » 06 jul 2017 13:14

JulesJUSTE schreef:Die mensen van "Onecoin" wel. Die hopen dat hun "bitcoin = virtuele munt", dé "bitcoin" gaat worden waar wij met zijn allen mee gaan betalen in een nabije toekomst. Dus moeten ze hun munt en die blockchain wel overal in de wereld zo snel mogelijk uitgelegd krijgen en dat mensen ermee gaan betalen. Dan is een MLM natuurlijk wel een krachtig instrument om dat doel te bereiken.

Helaas ben je in deze onzin getrapt. Onecoin heeft nooit een valide blockchain gehad. Ze zijn er naar verluid mee bezig geweest maar de enige ontwikkelaar die er mee bezig was is eruit gestapt toen duidelijk werd dat het allemaal op één grote scam gebouwd was. Ook vandaag is Onecoin er nog steeds niet in geslaagd een blockchain te ontwikkelen. De "tokens" die via deze piramide scam verhandeld worden waren- en zijn- géén cryptomunt maar slechts luchtfietserij.
newmikey

door kuklos » 26 okt 2017 18:38

Wiecksewitte schreef:Als ik degene ben die is opgelicht zal ik daar rustig voor uitkomen, maar op dit moment vind ik het nog steeds een 'gokje' waard.

En, wat heb je nu al verdiend met onecoin Wiecksewitte?
kuklos

Vorige
Sorteer op

Keer terug naar Multi Level Marketing (MLM)