LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom zo negatief over MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Als dit goede gevoel wordt opgewekt middels leugens aangaande Donald Trump, Harvard etcetera dan is er wel iets mis mee.
Als MLM-er ben ik het hier totaal mee eens. Laatst nog een discussie gehad dat het allemaal klopte of niet. (Bewijs dat link naar artikel DT niet correct is nog niet gezien, maar dat terzijde)

Het enige verhaal wat wel klopt is dat Dr. King gestudeerd heeft aan Harvard en nu verbonden is aan de universiteit van Illinois. Betreffende link staat hier op het forum. (Heb daar nog geen weerwoord op gehad, dus het klopt!) Wat ook waar is , is dat Dr. King een boek geschreven heeft mbt Netwerkmarketing en les geeft hierover. Al dan niet met ondersteuning van de Universiteit van Illinois. (Maak er maar een mooi verhaal van.)

Het jammer is dat Maarschalk denkt - en dat is een aanname mijnerzijds - dat betreffende verhalen van Harvard, DT enz. bij iedere MLM organisatie op de trainingen enz verteld wordt. Bij EnergetiX absoluut niet. en het zal ook niet gebeuren. Waarom? Trainingen in nederland worden door mij en een paar collega's gegeven die zeker weten dat betreffende verhalen niet kloppen.

Zo Maarschalk, dat is in ieder geval al 1 MLM organisatie waar betreffende verhalen niet vertelt worden en ook nooit vertelt zullen worden. EnergetiX is geen WIN of KleeneZe.

Groet,
e-nergetiX 8)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Zo Maarschalk, dat is in ieder geval al 1 MLM organisatie waar betreffende verhalen niet vertelt worden en ook nooit vertelt zullen worden.
Correctie: 1 MLM organisatie waar betreffende verhalen niet op jullie presentaties worden verteld. Is nogal een verschil.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Correctie: 1 MLM organisatie waar betreffende verhalen niet op jullie presentaties worden verteld. Is nogal een verschil.
weer een aanmame student!

Ben je ooit op een EnergetiX Presentatie geweest in Nederland, België, duitsland, Groot Britanië, Spanje, Zwitserland, Ierland, Frankrijk, Portugal enz.? Ik wel.

ooit met een Energetix consulent gesproken anders dan Ik?

De presentaties worden gegeven volgens bepaalde richtlijnen die opgesteld zijn door het moederbedrijf.

1 belangrijke regel is: Vertel de waarheid over EnergetiX en wat er bereikt kan worden met MLM en EnergetiX.

Dus voordat je met een aanname cq conclusie komt wees dan wel 100% of zelfs meer, zeker dat dat klopt wat jij denkt te moeten corrigeren of in de ruimte dient te verspreiden. Met aannames gooi je alleen maar olie op het vuur. (Iets waar je behoorlijk goed in denkt te zijn)

GreetZ,

E-nergetiX 8)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Met aannames gooi je alleen maar olie op het vuur. (Iets waar je behoorlijk goed in denkt te zijn)
Waar dat laatste op moet slaan moet je maar eens uitleggen, lijkt verdacht veel op een aanname. Net als deze overigens:
dat is in ieder geval al 1 MLM organisatie waar betreffende verhalen niet vertelt worden en ook nooit vertelt zullen worden.
Ook niet meer dan een aanname. Niet alleen omdat jij nooit bij alle presentaties aanwezig kunt zijn, en zeker niet alle mensen kunt kennen die presentaties geven, en al helemaal niet bij gesprekken tussen mensen buiten presentaties om kan zijn, maar als klap op de vuurpijl vooral omdat jij net zo min als ik in de toekomst kunt kijken.

Dus ga nou niet de ketel verwijten dat ie zwart ziet...

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als MLM-er ben ik het hier totaal mee eens. Laatst nog een discussie gehad dat het allemaal klopte of niet. (Bewijs dat link naar artikel DT niet correct is nog niet gezien, maar dat terzijde)
Bedoel je nu te zeggen dat wij moeten bewijzen dat dit artikel niet op het internet staat? Dat het op het internet staat klopt, maar inhoudelijk is het artikel een grote leugen.
Bewijs? Kijk elk boek van Donald Trump er maar op na. (Zo bewijs leveren op zijn mlms) :wink:
Het enige verhaal wat wel klopt is dat Dr. King gestudeerd heeft aan Harvard en nu verbonden is aan de universiteit van Illinois. Betreffende link staat hier op het forum. (Heb daar nog geen weerwoord op gehad, dus het klopt!) Wat ook waar is , is dat Dr. King een boek geschreven heeft mbt Netwerkmarketing en les geeft hierover. Al dan niet met ondersteuning van de Universiteit van Illinois. (Maak er maar een mooi verhaal van.)
Dat deze man daar heeft gestudeerd klopt, en dat hij verbonden is aan de University of Illinois klopt ook. Zelfs het boek klopt.
Alleen dat lesgeven klopt niet. En zeker niet met ondersteuning van.
Maar waarom hechten jullie toch zo'n belang aan het onderwezen worden op een universiteit? Zoals door een gast elders gesteld zou, als mlm onderwezen werd op een universiteit, dit de mlm-ers die daar niet gestudeerd hebben tot de ongeschoolden in de mlm maken, en eventueel zelfs tot de niet gekwalificeerden.
Alsmede dat dit nog steeds geen bewijs vormty dat mlm als methodiek werkt.
De presentaties worden gegeven volgens bepaalde richtlijnen die opgesteld zijn door het moederbedrijf.

1 belangrijke regel is: Vertel de waarheid over EnergetiX en wat er bereikt kan worden met MLM en EnergetiX.
Nee, jullie zijn zeer netjes.
Natuurkundige onzin op de site.
Tenminste 1 consulent kan als hij wordt aangesproken op deze onzin niets anders doen dan zeggen: dat weet ik niet.
Zodra de werking onder vuur ligt gaan we het sieraad aspect benadrukken.
En er wordt valse hoop aan mensen gegeven wat wordt afgedaan met de etisch zeer verwerpelijke verklaring dat het geen medische maar gezondheids uitspraken zijn.[/i]

rebecca
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 sep 2003 16:42

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door rebecca »

Behalve de totaal geneeskuindge en natuurkundige onzin van energetix:
citaat: ENERGETIX heeft al meer dan 750.000 klanten • ENERGETIX werkt samen met 11.000 distributeurs • ENERGETIX heeft in 2003 op basis van catalogus prijs 15 miljoen euro’s omgezet

wow 1363 Euro per distibiteur!
20 Euro omzet per klant!
En waarschijnlijk zijn dit niet eens alleen klanten in 2003 maar het totaal overall

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@student26:
Ook niet meer dan een aanname. Niet alleen omdat jij nooit bij alle presentaties aanwezig kunt zijn, en zeker niet alle mensen kunt kennen die presentaties geven, en al helemaal niet bij gesprekken tussen mensen buiten presentaties om kan zijn, maar als klap op de vuurpijl vooral omdat jij net zo min als ik in de toekomst kunt kijken.
Mijn uitspraak is een feit, om de simpele reden dat EnergetiX zelf een gigantische vinger in de pap heeft en houdt mbt het geven van presentatie en uitspraken. Ze kunnen en mogen volgens hun contract wat ze met jij aangaan je zelfs royeren (hoop dat het goed geschreven is) als jij je niet aan de AGB (Algemeine Geschäfts Bedingungen) Houdt.

@maarschalk

Het verhaal mbt tot DT klopt. Ik heb alleen voor een fysiek beweijs gevraagd dat verhaal klopt - en dan doel ik op iets anders dan de link naar mlmwatch. en je er dan makelijk afmaken met: lees zijn boek maar is mij te makkelijk en voor jou ook. (Zie verhaal mbt Chinesen bij Fisher Kings thread)
Al dan niet
en volgens mij stond dit ook in mijn verhaal. Volgens mij heb IK zelfs ergens op dit "Super" forum geschreven dat de "Training", College of hoe je het noemen wilt op een ander locatie gegeven wordt dan op de Universiteit van Illinois (Vergeten zeker!)
Natuurkundige onzin op de site.
volgens jou. Volgens Teun en een paar andere goed opgeleide (Zo niet beter opgeleide personen dan JIJ mbt dit fenomeen (Sorry, aanname)) is het absoluut mogelijk. En volgens mij ben JIJ diegene die niet verder ingegaan is mbt betreffend punt. ik wil betreffende verhaallijn wel kopieren en hier nog eens plaatsen! Jouw keuze
Zodra de werking onder vuur ligt gaan we het sieraad aspect benadrukken
Als je wilt haal ik nog maar eens voor de duizendste keer betreffende bronnen aan dat Magneet therapie werkt. Kun je oude koeien uit de sloot halen en jezelf weer tegenspreken net als bij het verzadigingspunt van de afgelopen paar weken en eerdere gevoerde discussies met Osiris.
En er wordt valse hoop aan mensen gegeven wat wordt afgedaan met de etisch zeer verwerpelijke verklaring dat het geen medische maar gezondheids uitspraken zijn
Nog maar een keer dan: Magneet therapie is GEEN geneesmiddel of behandelwijze die een genezend effect heeft. (Dit is bij mensen, minder intelligent dan jij, nog bekend) Derhalve is iedere uitspraak die je mag maken - en dit is wettrelijk bepaald door de Europese Unie - niet medisch en moet je je aan bepaalde richtlijnen houden. En die discussie heb je al verloren en ga aub niet nog een keer de boot in, houd de eer aan jezelf. Misschien is dit wel onmogelijk voor jou, Je bent zeker ook zo'n persoon die van niks ALLES weet?

@Rebecca:
Behalve de totaal geneeskuindge en natuurkundige onzin van energetix
Schrijven is niet je beste kant maar lezen ook niet. Er is nergens, maar ook werkelijk nergens vertelt, geschreven, gedrukt, vermeld en ga maar door dat EnergetiX Magneet therapie sieraden GENEESMIDDELEN zijn. Dat is weer een aanname die jij absoluut niet waar kan maken en waar je zelfs voor de rechter gedaagd kan worden. Jouw keus!

En geweldig dat je de presentatie gevonden hebt. En ik vind het ook geweldig dat je kan rekenen en weet en laat zien hoe je het GEMIDDELDE moet berekenen. Super, geweldig, bedankt :lol:

Zo zie je meteen wat de gemiddelde prijs van een EnergetiX sieraad met magneten is.

Je hebt de gehele presentatie gezien? en dit is het enige wat je kon vinden? In de leer bij Maarschalk en Student26. Je dacht (Sorry, aanname!) ik probeer het met die methode ook eens, heb ik tenminste ook wat te melden. daarvoor hartelijk dank!

Niet vergeten: Energetix is gestart als bedrijf in 2000, in 2002 verhuisd naar Duitsland, in 2003 pas gestart met de verkopen.
Ik vind dan dat ze het niet zo slecht hebben gedaan en veel bedrijven lukt dat niet in het 1ste verkoop jaar. (sorry, weer een aanname!)

Jullie zijn wel geweldig, 2 dingetjes gevonden mbt Energetix. eigenlijk 1.
Over die omzetten en jullie berekeningen maak ik me totaal niet druk.
En et als student (bewijs van studie) ben ik niet genegen om te bewijzen met afschriften enz. dat ik per maand NETTO al meer verdien.

Veel succes en zoek ze,

E-nergetiX 8)

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Welles / nietes. 10 jaar later welles / nietes :lol:

Veel plezier allemaal met jullie welles/nietes spelletjes dan ga ik ondertussen geld verdienen!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

@ E-Nergetix:
Mijn uitspraak is een feit, om de simpele reden dat EnergetiX zelf een gigantische vinger in de pap heeft en houdt mbt het geven van presentatie en uitspraken. Ze kunnen en mogen volgens hun contract wat ze met jij aangaan je zelfs royeren (hoop dat het goed geschreven is) als jij je niet aan de AGB (Algemeine Geschäfts Bedingungen) Houdt.
Ja, en, dus? Dat ze een vinger in de pap houden is iets totaal anders dan totale controle hebben over alles wat gezegd wordt. Jouw uitspraak KAN geen feit zijn. De redenen daarvoor heb ik al aangegeven maar kennelijk lees je gewoon niet. Ik zal ze eens opsommen dan, misschien is een overzichtelijk rijtje wat duidelijker voor je:

1) Jij kunt nooit bij alle presentaties zijn. Met andere woorden: je uitspraak is gebaseerd op "hear-say", je gaat uit van wat anderen je vertellen (in dit geval wat het moederbedrijf je vertelt). Jouw argument, of beter gezegd bewering kan daarom geen feit zijn;

2) Jij kent niet iedereen die presentaties geeft. Zie punt 1. Noch kun je iedereen kennen die bij presentaties is geweest en dus zal er een overlap zijn waarin presentaties zitten waarvan jij noch de presentator, noch de bezoekers kent of spreekt;

3) Mensen hebben ook onderling gesprekken, buiten presentaties om, waar jij niet bij bent. Wat in die gesprekken gezegd wordt zullen jij en ik nooit weten, dus we kunnen ook niet weten wat er NIET gezegd wordt;

4) In je uitspraak stond "nooit". Ik kan niet in de toekomst kijken, en jij ook niet.

Lijkt mij volkomen duidelijk. Je gaat uit van wat anderen je vertellen en op basis daarvan breng jij iets dat je dus onmogelijk kunt weten als een feit?

En dan over het royeren. Alsof het het moederbedrijf ook maar een zier zal interesseren welke verhalen de ronde doen. Als de verkoop maar omhoog gaat! Alsof we op zulke schijnbare zelfregulering kunnen vertrouwen, tuurlijk.
en dan doel ik op iets anders dan de link naar mlmwatch. en je er dan makelijk afmaken met: lees zijn boek maar is mij te makkelijk en voor jou ook. (Zie verhaal mbt Chinesen bij Fisher Kings thread)
Hoe kan iemand nou bewijzen dat iemand anders iets niet gezegd heeft??? Het omgekeerde moet veel makkelijker zijn: bewijs dat iemand iets WEL gezegd heeft. Kun je dat niet bewijzen, tsja, dan moet iedereen zijn eigen conclusies maar trekken.
Quote: Natuurkundige onzin op de site.

volgens jou. Volgens Teun en een paar andere goed opgeleide (Zo niet beter opgeleide personen dan JIJ mbt dit fenomeen (Sorry, aanname)) is het absoluut mogelijk. En volgens mij ben JIJ diegene die niet verder ingegaan is mbt betreffend punt. ik wil betreffende verhaallijn wel kopieren en hier nog eens plaatsen! Jouw keuze
Je denkt wel heel snel dat je een discussie "gewonnen" hebt he? Voor alle boeken die jij aanbrengt met "bewijzen" dat het wel werkt zijn er minstens zoveel waaruit blijkt dat het niet werkt. Zelfde voor onderzoeken.
jezelf weer tegenspreken net als bij het verzadigingspunt van de afgelopen paar weken en eerdere gevoerde discussies met Osiris.
Hier weer precies hetzelfde. De discussie over verzadiging verstomde plotseling toen IK (dus niet Maarschalk) vroeg waar ik het ooit over productverzadiging had gehad. Daar ging het dus totaal niet over. Overigens zijn er verschillende typen productverzadiging, dus ook deze discussie was nog lang niet afgerond.
niet medisch en moet je je aan bepaalde richtlijnen houden. En die discussie heb je al verloren
Derde keer al! Hoezo discussie verloren????? Het punt was dat Jan Gemiddeld totaal geen onderscheid kan maken tussen een medische en een gezondheidsclaim en dat het hier dus een louter semantische discussie betrof. Of je nu schrijft dat het goed is voor je bloed of zorgt voor een betere zuurstofopname in het bloed, who cares? Beide uitspraken zijn even verwerpelijk als ze op onzin zijn gebaseerd.
Quote: Behalve de totaal geneeskuindge en natuurkundige onzin van energetix

Schrijven is niet je beste kant
Nu wil ik zeker niet lullig doen of zo, maar iemand die zegt "volgens hun contract wat ze met jij aangaan" is volgens mij niet bepaald de aangewezen persoon om anderen op taalfouten te wijzen.
Er is nergens, maar ook werkelijk nergens vertelt, geschreven, gedrukt, vermeld en ga maar door dat EnergetiX Magneet therapie sieraden GENEESMIDDELEN zijn.
Werd dat hier gezegd dan? Misschien moet je eens wat beter lezen. Er werd gezegd geneeskundige onzin, dat is niet hetzelfde als geneesmiddelen.
Dat is weer een aanname die jij absoluut niet waar kan maken en waar je zelfs voor de rechter gedaagd kan worden. Jouw keus!
En jij denkt dat daar een veroordeling uit zou komen of zo? Wake up man! Alsof een rechter iemand gaat veroordelen omdat het verschil tussen een medische en een gezondheidsclaim onduidelijk is.
En geweldig dat je de presentatie gevonden hebt. En ik vind het ook geweldig dat je kan rekenen en weet en laat zien hoe je het GEMIDDELDE moet berekenen.
Je weet nog dat de stelling werd geponeerd dat gezien het feit dat er mensen zijn die "aanzienlijk" verdienen er DUS een enorme groep moet zijn die ronduit slecht verdient? Of vergeet je dat gemakshalve even? Een gemiddelde is niet iets onzinnigs of zo! Het halve overheidsbeleid is op gemiddelden gebaseerd en, hoe verwonderlijk, het werkt meestal nog ook. En weet je waarom? Omdat we het hier over grote getallen hebben: grote groepen mensen (11.000), grote bedragen (zoveel miljoen), enzovoorts. Dan is een gemiddelde bijzonder waardevol.
Ik vind dan dat ze het niet zo slecht hebben gedaan en veel bedrijven lukt dat niet in het 1ste verkoop jaar. (sorry, weer een aanname!)
Het begint er op te lijken dat je hele bericht bestaat uit aannames. Aannames over de intelligentie van mensen hier, aannames over wat op presentaties wordt verteld, aannames over bewijzen voor magneettherapie, aannames over hoe goed bedrijven het doen, het houdt maar niet op. In de leer bij MrTelecom geweest misschien? Die had er ook zo'n handje van om anderen te beschuldigen van aannames maar zich daar zelf continu schuldig aan te maken.
En et als student (bewijs van studie) ben ik niet genegen om te bewijzen met afschriften enz. dat ik per maand NETTO al meer verdien.
Gut, nog een aanname! In de andere thread had je namelijk kunnen lezen dat ik hier een link heb geplaatst naar een foto van mijn diploma. Ennuh, dat je per maand netto al meer verdient? Dan wat of wie??? Meer dan het gemiddelde? Verdorie, dan ben jij er ook zo 1 die ervoor zorgt dat anderen DUS minder verdienen dan het gemiddelde...

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

dan ga ik ondertussen geld verdienen!
Ook vervelend, op zaterdag... Ik ga lekker niets doen vandaag. Ik dacht dat je juist zoveel extra vrije tijd overhield met MLM?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@energetix, heb je al antwoord terug van je moederorganisatie?
Dat het natuurkundige onzin is is door meerdere mensen duidelijk gemaakt. Teun heeft nergens bewezen dat het wel mogelijk is.
Als hij dit namelijk zou bewijzen zou hij a) de nobelprijs voor de natuurkunde winnen b) multimiljardair worden als hij dit in de praktijk ook nog eens waar kon maken.

Heb je inmiddels ook al door wat het verschil is tussen de onderzoeken die jij aanhaalde en de prullaria die jij verkoopt? En heb je ook gezien dat er minstens zoveel onderzoeken zijn die geen bewijs kunen vinden voor de werking. En dat de energetix moederorganisatie ook geen onderzoeken laat doen naar haar product om voor eens en voor altijd de werking te bewijzen?
En er wordt valse hoop aan mensen gegeven wat wordt afgedaan met de etisch zeer verwerpelijke verklaring dat het geen medische maar gezondheids uitspraken zijn
Nog maar een keer dan: Magneet therapie is GEEN geneesmiddel of behandelwijze die een genezend effect heeft. (Dit is bij mensen, minder intelligent dan jij, nog bekend) Derhalve is iedere uitspraak die je mag maken - en dit is wettrelijk bepaald door de Europese Unie - niet medisch en moet je je aan bepaalde richtlijnen houden. En die discussie heb je al verloren en ga aub niet nog een keer de boot in, houd de eer aan jezelf. Misschien is dit wel onmogelijk voor jou, Je bent zeker ook zo'n persoon die van niks ALLES weet?
Had je ook al door het verschil voor mij en meerdere (ook hoogopgeleide) mensen niet duidelijk is. En voor de meeste mensen niet. Daarbij blijft dat wat jullie gezondheidsclaims noemen nog steeds mensen valse hoop geeft.
Een stichting vol juristen (!) kan tig richtlijnen opstellen, maar zolang een leek dit verschil niet kan zien wordt mensen nog steeds valse hoop gegeven.
Niet vergeten: Energetix is gestart als bedrijf in 2000, in 2002 verhuisd naar Duitsland, in 2003 pas gestart met de verkopen.
Ik vind dan dat ze het niet zo slecht hebben gedaan en veel bedrijven lukt dat niet in het 1ste verkoop jaar.
Als jullie pas in het vierde jaar met verkopenbegonnen zijn, zijn jullie dan misschien weggevlucht voor de fiscus in Nederland? De Nederlandse wet eist namelijk dat elk bedrijf de doelstelling heeft om winst te behalen, en impliciet (voor jou: staat niet letterlijk in de wet) eist men ook nog dat er dus activiteiten ontplooid worden zodat het doel realistisch is. Als jullie al 3 jaar aan het werk waren, waarmee dan? Wat deden jullie? Natuurkundige onzin bedenken? Uitvlooien wat het verschil tussen een gezondheidscalim en een medische claim was?
Uitzoeken wat de beste methodiek is om prullaria door mensen hun strot geduwd te krijgen?
En et als student (bewijs van studie) ben ik niet genegen om te bewijzen met afschriften enz. dat ik per maand NETTO al meer verdien.
En wat heb je hiermee dus bewezen? Dat de meeste mensen bij energtix dus minder verdienen dat dit gemiddelde!
Maarruhh, leuk at je meer verdient. Doch als iemand een omzet heeft 1363 euro per jaar, dan verdient zelfs iemand in de bijstand netto al meer (op jaarbasis). Dus?

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Ook vervelend, op zaterdag... Ik ga lekker niets doen vandaag. Ik dacht dat je juist zoveel extra vrije tijd overhield met MLM?

Ik werk eigenlijk alleen op zaterdag, zodat ik heeeeeel veel vrijetijd heb. 8)
En als ik zaterdags niets wil doen, doe ik dat. Werk ik toch gewoon vrijdag of woensdag, net wanneer het uitkomt. Heerlijk hoor, mlm!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Ik werk eigenlijk alleen op zaterdag, zodat ik heeeeeel veel vrijetijd heb.
Whahaha, ja hoor, hebben ze allemaal zoveel fantasie bij het bedrijf waar jij zit?
En als ik zaterdags niets wil doen, doe ik dat. Werk ik toch gewoon vrijdag of woensdag, net wanneer het uitkomt.
Tsja, met navenante betaling he... Als ik een dag niet werk verdien ik ook nix, net als jij...

zalm

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door zalm »

Na 1,5 jaar discussie, heb je zeker nu wel eens een baan gevonden? Of toch niet meneer de student.

hahahahahaha


ps de meeste mensen werken van 9 tot 5, slechts enkelen van 5 tot 9 ;)

zalm

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door zalm »

Na 1,5 jaar discussie, heb je zeker nu wel eens een baan gevonden? Of toch niet meneer de student.

hahahahahaha


ps de meeste mensen werken van 9 tot 5, slechts enkelen van 5 tot 9 ;)

zalm

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door zalm »

en dat was 2 keer

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Na 1,5 jaar discussie,
Mijn eerste berichten verschenen hier rond mei 2004. Je eerste stelling is dus al fout.
heb je zeker nu wel eens een baan gevonden?
Je tweede stelling klopt ook niet aangezien ik in mei 2004 al een baan had.
Of toch niet meneer de student.
Deze derde uitspraak klopt ook al niet (iemand die het patroon ziet?) aangezien ik afgestudeerd ben.

Niet echt slimme opmerkingen bij elkaar... En ook al niet inhoudelijk. En weer beledigend... nog een patroon!?
ps de meeste mensen werken van 9 tot 5, slechts enkelen van 5 tot 9
Leg eens uit?

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Tsja, met navenante betaling he... Als ik een dag niet werk verdien ik ook nix, net als jij...

Kijk, hier is dus het bewijs dat je mlm een beetje kent, maar nog lang niet helemaal.
Als ik niet werk, wil dat niet zeggen dat MIJN TEAM niet werkt.
Ik maak al jaren mee, dat als ik op vakantie ga, mijn organisatie gewoon doorgroeit. DAT, mijn beste stumpert, DAT is nu mlm.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Deze derde uitspraak klopt ook al niet (iemand die het patroon ziet?) aangezien ik afgestudeerd ben.

Waarom noem je jezelf dan nog steeds student?
Je noemt je dus anders dan dat je bent, waaruit blijkt dat alles wat je hier al maanden neerkalkt niet waar is!
Hoe ziek moet je zijn om bijna een jaar dagelijks(bijna) berichten te posten?
Heel, heel erg ziek. Ik heb oprecht meelij met je, ex-student.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Je tweede stelling klopt ook niet aangezien ik in mei 2004 al een baan had.


Noem jij wc's schrobben tussen 4 en 5 uur een baan??
En dat met jouw z.g.n. studie. Ach en wee........
Oooooooowwwwwwwwwwwww, je schrobt geen wc's? Wat doe je dan. Je bent dagelijks op alle denkbare tijdstippen actief op dit form.
Jij bent het grote voorbeeld van vele studentjes. Veel geleerd, maar je kunt het geleerde niet in de praktijk toepassen, daarom wordt je maar een forumverslaafde.

Arme ziel. Kijk in de spiegel, ex-studentje, en zie nou eens wat een dwaas er staat.Ga iets nuttigs doen met je leven, want na maanden posten is er niemand geweest die mlm de rug heeft toegekeerd.
Ik noem dat : Missie mislukt!!

Gesloten