LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat vinden jullie hiervan?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Gast »

ooooooo

ik dacht dat je van je vrienden en familie juist je eerste klanten moest maken, tenminste, dat hebben hier andere MLM-ers zitten beweren...

a propos

er staat al sinds 9.49 uur een vraagje open voor je op de topic Multi Level Marketing/ Multi Level Marketing.....

Dus kristina als je even tijd hebt.....

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Kristina »

ooooooo

ik dacht dat je van je vrienden en familie juist je eerste klanten moest maken, tenminste, dat hebben hier andere MLM-ers zitten beweren...
Sommigen doen het wel op zo'n manier, anderen niet.

Gast

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Gast »

Heeeeeee, wijffie...hoest nou met je?

zei8kland

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door zei8kland »

Overzicht forums/Diversen

Threads Gepost door Reacties Laatste Bericht
automatische incasso's en kosten
Dita Hendriksen 1 12 Jan 2005 21:18
Gast

Nationale Bezorg Service fraude
MichielE 2 12 Jan 2005 20:49
Gast

AUTOSCHADE IN WASSTRAAT
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] pimmy 15 12 Jan 2005 20:43
16again

Noelle
Gast 1 12 Jan 2005 20:37
Gast

Supermarkten moeten prijzenoorlog staken 22/12/2004
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] CB 19 12 Jan 2005 20:33
Gast

de daklozen krant
[ Ga naar Pagina: 1 ... 7, 8, 9 ] noelle 133 12 Jan 2005 20:28
Gast

Ouderen laten mee betalen voor hun AOW.
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] janssen 18 12 Jan 2005 14:45
nian

Verhuisbedrijf afgebeld, aan welke kosten zit ik nu vast?
Radjo 3 12 Jan 2005 14:06
Gast

weigering van betalen met eurocenten
kooij234 5 12 Jan 2005 13:41
Tros Radar

Bosma & Bosma accountancy. Oplichting of niet ?
Fred Hammeringh 0 12 Jan 2005 13:09
Fred Hammeringh

OOGLASER BEHANDELING ECE EUROPE TE SCHIPHOL WTC
maurice2 2 12 Jan 2005 10:55
stap

VERKEERSDREMPELS
Xandra 3 12 Jan 2005 10:42
Gast

Opleiding annuleren van Scheidegger
Wim1976 1 12 Jan 2005 01:27
berendjan

ervaringen NEW WORLD COMPANIES/ Costa Rica/ citrusplantage/
Monique@ 8 11 Jan 2005 15:00
Heer Olivier

opzeggen canal+ bij niet verwerven voetbalrechten
pi-air 7 11 Jan 2005 13:48
jackm

Bruidspaleis Den Haag
Gast 6 11 Jan 2005 08:05
Gast

Klant is Koning???
Dropjoker 2 10 Jan 2005 20:08
Gast

bekeuring
F M P Ahuis 0 10 Jan 2005 20:07
F M P Ahuis

Oplichting door Chuo Chung?
Jaap B 6 10 Jan 2005 18:03
Mohawkmarcje

geldigheid kadobonnen
Sylvana 3 09 Jan 2005 19:28
Gast

afrikaanse oplichters weer bezig?
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] resp0014931 24 09 Jan 2005 13:47
Gast

herbalife
caya 9 08 Jan 2005 14:36
Minkydooh

bekeuring
F M P Ahuis 13 08 Jan 2005 13:15
Gast

oplichting of "verlichting"????
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] pienter 16 07 Jan 2005 16:33
Gast

join2save
aegor 3 07 Jan 2005 15:10
biarritz

Onderwerpen van afgelopen: Alle onderwerpen1 Dag7 Dagen2 Weken1 Maand3 Maanden6 Maanden1 Jaar

Overzicht forums/Diversen


Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 Volgende Pagina 1 van 23

Ga naar: Kies Forum Actueel----------------GedragsregelsRadar uitzendingenOproepen telefoonteamVrijetijdsbestedingKopen op afstandLoden LeeuwLegioLease Wonen/interieur----------------VloerenMeubelsKeukensAannemers / installateursMakelaarsEnergiebedrijvenHuren Vakantie/vrijetijd----------------Touroperators/vliegmaatschappijenVakantieparken / campings Telefoon/internet----------------UPC internetUPC telefoonInternetTelefonie Reclame/acties----------------Acties / ReclameKansspelen Juridisch/financieel----------------Banken / FinanciënLetselschadeOverheid / regelgevingPiramidespelenVerzekeraarsEuroLegio Lease (oudere topics)IncassoSpaarbeleg / SprintplanMulti Level Marketing (MLM) Producten----------------Huishoudelijke apparatuurAudio/VideoComputersSpeelgoedGarantieDiverse producten Vervoer----------------Openbaar vervoerGehandicapten vervoerAuto/motor/fietsAutobanden Gezondheid----------------VoedingMedicijnenGezondheidszorg Dieren----------------ZeehondenjachtDieren Overig----------------DiversenRadar Testpanel


Powered by phpBB
TROS

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Nieuwe ontwikkelingen:

De advocaat van Scheidegger Opleidingen BV


Mr. H.J. Heynen
van Boels Zanders NV
P/O Dagmar Fleuren
[email protected]
T + 31 (0)77 354 89 51
F + 31 (0)77 467 88 54
Deken van Oppensingel 23
Postbus 490, 5900 AL Venlo

Heeft een kort geding tegen mij aangespannen om te stoppen en geen advies meer te geven aan diegene die zich bij mij gemeld hebben.

Er zijn zoveel zaken geconstateerd van Fraude en Valsheid in Geschrifte dat de enige mogelijkheid is om mij te weerhouden om verdere acties te ondernemen en publicaties te verbieden en mij middels lijfsbehoud (verzoek in exploit) en constatering van waanzinnigheid (zonder expertise) mij aan te klagen.

Ik ben voor openheid van zaken en heb al de contacten gelegd in de media en zullen tijdens de eventuele zitting aanwezig zijn.



Wordt vervolgd!

P.S. Ook diegen die benaderd zijn door Scheidegger Opleidingen BV en een contract onder ogen kregen die gebruikt werd om een krediet af te sluiten via Comfort Card en naderhand gewijzigd was door de adviseur van Scheidegger Opleidingen BV waar veranderingen zijn geconstateerd en anders waren dan eerder getekend, worden verzocht om zich te melden op mijn 'envelopje'

Introlife
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2006 22:24

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Introlife »

De betrouwbaarheid van een MLM bedrijf zit hem in het product, de omzet en hoe lang men al bestaat en hoe veel landen het bedrijf gevestigd is en ook hoe groot het eigen vermogen is.
Als je jezelf hierover wilt laten informeren sta ik graag ter beschikking.

Dennis Jansen
Introlifehttp://www.introlife.nl

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door joopataa »

Ook in dit topic wegwezen met je spamgedrag. Zijn de buren en vrienden op? MLM krijgt door jou soort een rotnaam. Dit is namelijk niet legaal.
Joopataa

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Hé Joopataa,

Ook dezelfde van Internetoplichters?

Heb ooit meegedaan aan een MLM systeem, echter de hoge heren reden in dikke auto's en de rest bleef zich volkopen en kosten maken. Nederland is er niet het land voor! Of nog niet klaar voor, ik houd het op het laatste!

Mocht je tijd te over hebben en her en der bijeenkomsten willen bezoeken, kan je als dominee voorgaan in de massa!

Het zijn mooie concepten en mooi uitgedacht in een goed opgezet plan werkt het, echter niet iedereen is goed voorbereid!

Zeker in de doelgroep voor Beauty en Wellness kan ik op langer termijn met een vast adres met een aardig concept een geweldig Project uitwerken, echter niet in Nederland!

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door joopataa »

Dezelfde Ichikoh, Zo kom je nog eens iemand tegen op het wereldwijde web.Ik kan er geen soep van maken en dat je er aan (kan ) verdienen geloof ik wel maar dan alleen iemand zoals jezelf bent, want ik weet natuurlijk dat jij op het gebied van geld voldoende onderlegt bent. De massa zal toch maar geld kwijtraken is mijn idee over mlm.Groeten en tot op internetoplichting.... :arrow:

Joopataa

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door So be it »

De massa zal toch maar geld kwijtraken
Tja........ :?
Énig intellect is ook wél vereist om het tégendeel te kunnen bevatten...! :oops:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door So be it »

inkoppertje......... :lol:

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh »

De wereld is klein Joopataa,

ik houd me de laatste tijd niet echt actief meer bezig, meer vanaf de zijlijn. We krijgen niet veel "oplichters" meer binnen de laatste tijd.
Zodra ik meer tijd heb, kom ik wel weer langs, ik heb echter nog wat anders af te handelen. M'ncontactpersoon bij de Telegraaf waar ik in eerste instatntie m'n gegevens had uitgewisseld inzake Scheidegger Opleidingen BV, Bart Mos zit vast, gegzijzeld, net als ik indertijd omdat ik wel informatie had bekendgemaakt. En hij niet, omgekeerde wereld hè.

O ja MLM, je moet er een volle 100% achter staan en ontzettend veel tijd en geld voor over hebben, om binnen 5 jaar een succesvol bedrijf mee op te zetten en vol blijven houden. Het is een zwak gegeven, zodra er enkele schakels tussenuit vallen stort ook je opgebouwde "imperium" in. Je moet alert blijven en dagelijks bijhouden!

Succes!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door So be it »

zodra er enkele schakels tussenuit vallen stort ook je opgebouwde "imperium" in.
Ja, ja........
Je snapt het helemaal.....
Net zoiets als een kettingbrief toch?
Oók een opleiding mlm gevolgd bij de Libelle? 8)

SBI
(heremezielen........ :roll: )

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh »

So be it! :roll:

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.

Ichikoh
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 aug 2004 13:04

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Accurate information about multilevel marketing is not easy to get. Few publishers, editors, and broadcasters are willing to examine this topic in depth. Most reports reaching the public express what the companies and individual distributors would like people to believe. Nearly all MLM companies selling health-related products exaggerate their value, and the vast majority of people who become distributors do not make significant income.


Bovenstaande zegt genoeg!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Ichikoh,

Als ik jou een "sufkous" noem...., zegt dat dan óók genoeg....?
En zo "nee"...., waarom niet?
wat moet ik doen om daar een "ja" van te maken".....?

Zou een spiegel helpen? :(

Prettige dag verder......

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door So be it »

Hé..., Ichikoh......,

Ik heb op internet..., op het RADARFORUM geloof ik...., gelezen dat jij een sufkous bent....!

Dat zegt MIJ eigenlijk al genoeg!
(Het zegt jou waarschijnlijk dat je in de maling genomen wordt? :roll: )

SBI

Ichikoh!
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:23

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

Je ziet jezelf ook als deskundige, het blijkt maar weer uit de reacties die je terugkrijgt.

Zelfs als je er niet genoeg van krijgt val je vanzelf in herhalingen, ik geef enkel en alléén m'n ervaringen weer, het bewijs hierboven zegt genoeg!

Als je mij een sufkous vindt, zegt dat meer over jouw dan over mij.

Gefeliciteerd dat je jezelf ook een spiegel voor kan houden, wie je dan ook bent, IP-adres is makkelijk na te gaan en het zal uiteindelijk blijken om wie het gaat.

Zwelg in je eigen zelfgenoegzaamheid en 'MLM' ze!

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door joopataa »

Hallo Ichikoh!. Eerst een goed 2007 van mij gewenst. Je moet So be it niet al te serieus nemen, Ook hij weet dat dit forum zo slecht beveiligd is dat het met meer namen inloggen geen probleem is door het ontbreken van een IP-controle.Zal zijn andere nickname niet noemen want dat is niet echt belangrijk.Het in herhaling vallen komt door het afdraaaien van steeds hetzelfde liedje, waarschijnlijk omdat dit makkelijker is dan inhoudelijk te reageren.

Joopataa

Gesloten