LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keiharde feiten over EurExcel...

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Osiris?

Heb jij in het verleden ook iets te maken gehad met draadloos internet in (de omgeving) van Stadskanaal?

je bent ontslagen!

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door je bent ontslagen! »

Sterker nog, elke dag komen er dankzij MLM 45 miljonairs bij. Multi-miljardair Donald
Trump werd vorig jaar nog uitgenodigd bij de David Letterman Show. ...

Deze zin wordt letterlijk identiek herhaald, m.a.w. het wordt door 1.000-den gekopieerd en op hun site gezet als waarheid. En zo houdt een hardnekkige leugen stand.


Ik weet 100% zeker dat hij dit wel heeft gezegd.
Waarom? Ik heb met enig speurwerk die band weten te bemachtigen waar het op staat.

Madeleine

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Madeleine »

Zelfs de zaakwaarnemer van Donald Trump ontkent dat dit ooit is gezegd en verwijst naar fabeltjesland. Vreemd, ik heb nog nooit eerder op internet een aanbieding gezien dat er een tape van is, zou toch hot item moeten zijn. Ik heb gezocht op Google naar:

Trump Letterman MLM tape

Niets dus, alleen de gebruikelijke verhalen.

En nu vertel jij mij dat er een tape is? Zou die niet al wijd verspreid zijn door de voorstanders? Om het verhaal kracht bij te zetten? Noem trouwens eens een datum wanneer Donald Trump dit gezegd zou hebben. Op alle sites wordt gesproken over vorig jaar, maar ik ken dit broodje aap al minimaal 2,5 jaar. Oh ja, en een datum heeft nog niemand kunnen geven. Ben zeer nieuwsgierig.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Osiris »

Geplaatst op 20 Oct 2004 13:40 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Osiris?

Heb jij in het verleden ook iets te maken gehad met draadloos internet in (de omgeving) van Stadskanaal?
@Gast,

Ik heb totaal niks te maken gehad met draadloos internet in Stadskanaal of de omgeving daarvan . Ligt een beetje uit mijn buurt. ik kom zelf uit de omgeving van Maastricht. Had ik ook al eens verteld in een thread. Maar maakt niks. Je kan niet alles lezen wat iemand schrijft.

Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Was ook niet kwaad bedoeld ofzo hoor,

maar ik kom dus wel uit die omgeving. Had me ingezet voor een breedband aansluiting in ons dorp. En daar adverteerde Louis Frielink (en partners) voor.
En toen kwam ik ook andere Mango prutsers tegen. Waaronder iemand die zich meen ik Osiris noemde. En ik vroeg me gewoon af (nou ja gewoon) wat er van het draadloze projekt geworden was, aangezien het ineens van de site verdwenen was.)

Dus sorry als het een beetje vreemd overkwam, maar heb Louis al gevonden. Heeft hier ook al reclame lopen maken voor wat produkten vorig jaar).

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

@ Anoniem : En jij bent rijk zeker :lol: :lol: :lol: Iemand die vertelt hoe je rijk kan worden en het zelf niet is .... kan het nog gekker 8)

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Wie is er anoniem? Waar heb je het over? Neem er nog eentje.Hik :?

Madeleine

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Madeleine »

Als je een McDonalds franchise zou willen kopen, moet je een jaar lang op eigen kosten onbetaald een opleiding volgen, door oa gratis te werken
Welke combinatie ik ook gebruik op Google, ik kan geen enkele site vinden die verwijst naar het feit dat je op eigen kosten een opleiding moet volgen door o.a. zonder salaris werkzaamheden te verrichten. Waar kan deze informatie bevestigd worden?

Het lijkt mij zinvol als dit soort uitspraken worden gedaan, ook verwezen wordt naar mogelijkheden om de uitspraken te controleren op juistheid.

Als dit echt zo is (werken bij McDonalds zonder vergoeding, opleiding voor eigen kosten) moeten er een hoop sites zijn van mensen die hier mee te maken hebben gehad en dit aan de kaak stellen.

Dus, voordat je een feit als waar presenteert, gaarne bronvermelding.

Dit is hetzelfde als het verhaal van Donald Trump versus Letterman:
Alleen MLM-sites bevestigen het gesprek (allemaal letterlijk dezelfde tekst) maar buiten MLM-ers kan ik geen bron vinden dat dit waar zou zijn.

L Damen

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door L Damen »

EurExcel Telecom is aangesloten bij: de OPTA, GeschillenComissieTelecom, Belastingdienst, Kamer van Koophandel etc...

Kijk op http://www.EurExcel.eigenstart.nl/ en doe uw eigen onderzoek/huiswerk. EurExcel is geen snelrijk verhaal.

Madeleine

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Madeleine »

Sorry, ikvraag bewijs dat bij McDonalds een potentiële franchisenemer een jaar voor niets moet werken en de managementcursussen zelf moet betalen. Nog steeds geen reactie, nog steeds geen bewijs.

MLM-praat?

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Info »

LOL......Heb ik bijna een jaar niks gepost en de discussie zit gewoon weer op hetzelfde punt....

Afijn, het 'Trump on Letterman'-verhaal:

http://www.worldwidescam.com/trump2.htm

En ik zag zelfs de McDonalds vergelijking weer langskomen, maar nu echt helemaal uit het verband gerukt en van onwaarheden voorzien. 'Als je een McDonalds wil openen moet je zonder salaris werken' WHAHAHAHAA...Welke gek bedenkt er zoiets en welke gek gelooft het?

Wel leuk om te zien dat bij de MLMers echt alleen de producten veranderen en de BS hetzelfde blijft.

Mvg.
Info

Ps. Ik lees weer met veel plezier mee. Iedereen die eens wil lachen, zoek er eens wat oude topics bij....Het is bijna letterlijk, post-voor-post hetzelfde verhaal.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Info »

EurExcel Telecom is aangesloten bij: de OPTA, GeschillenComissieTelecom, Belastingdienst, Kamer van Koophandel etc...
Wow, aangesloten bij de OPTA? En Geschillencommissie? En de Bealstingdienst? En de Kamer van Koophandel? Nou, dan moet het wel goed zijn!

Oh, wacht even.

1. De OPTA is een toezichthouder. Een onafhankelijk overheidsorgaan dat naggat of de wet door alle bedrijven die op het gebied van telecom opereren wordt nageleeft. Daar kan je je dus niet bij 'aansluiten', de OPTA controleert gewoon.

2. Aangesloten bij de Belastingdienst. Juist. Moet ik dit afzeiken of snap je zelf ook wel wat voor een waanzin je hier zegt?

3. Aangesloten bij de KVK. Zie punt 2.

Kortom, heb je dat gehoord op een brainwash-avondje, dat Euroexcel bij al die instanties is aangesloten? Dan zou ik de volgende keer toch maar wat kritische vragen stellen als ze je van die onzin in de maag splitsen.

Mvg.
Info.

Madeleine

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Madeleine »

'Als je een McDonalds wil openen moet je zonder salaris werken' WHAHAHAHAA...Welke gek bedenkt er zoiets en welke gek gelooft het?

MLM-ers, want dan denken ze dat het nog slechter kan!

referee4u

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door referee4u »

:shock:

Als je eenmaal in de MLM bent gestapt, is het wel erg moeilijk om toe te geven dat je leeft van de provisies c.q. gedeelde inkomsten die anderen voor je moeten verdienen. Dit geeft zeker in het begin een zeer onzekere start.

Een echte ondernemer is niet lui van aard, met MLM zit je thuis het geld op te strijken en kan je dus absoluut niet vergelijken met een eigen onderneming.

Gesloten