LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

mlmangel, ik waardeer dat je mensen bewust wil maken, maar hou alsjeblieft op jouw identieke berichtje op tig verschillende threads te plaatsen. 1 maal is genoeg.

Jan van Eechoud

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Wel, Michel,
Ik heb je naam nog niet gezien hier, dus speciaal voor jou ga ik even aan de slag....

Je hebt natuurlijk je onderzoek al gedaan, of neem je zomaar wat over van Internet.... en verkondig je dat voor waarheid?

Dan straks je eigen ervaringen vertellen? Ja?
Het komt er op neer dat je producten van het moederbedrijf verkoopt maar die spullen via een ingewikkelde formule van dat bedrijf betrekt.
Vreemd :shock:
Ik bel mijn bestelling door, of ik bestel via Internet, of per fax, desnoods per brief......, krijg 2 dagen later mijn spullen.... en pas een week later wordt het factuurbedrag van mijn rekening af geschreven..... Wie loopt er dus risico? Mooi! :wink:
Wat is daar ''ingewikkeld'' aan?????
Als je veel verkoopt kun je daar wat geld mee verdienen

Ja.
maar door andere mensen die artikelen voor je te laten verkopen verdien je meer.
Helaas.... Ik ken NIEMAND die spullen voor mij verkoopt..... :(
Ikzelf zou OOK niet voor iemand willen gaan verkopen..., of je moet een leverancier zo beschouwen..... :)
Een aantal mensen koopt rechtstreeks bij de fabrikant en omdat ik ze daarbij help, krijg ik OVER, let op... niet VAN, de omzet een klein percentage. Altijd minder dan de verdiensten van die personen.,...!
In het ideale geval werven die mensen op hun beurt weer anderen die zowel afnemen en ook weer distributeurs werven waardoor jouw inkomsten op een ingewukkelde getrapte manier oplopen, althans, dat is de theorie.

Mooi.... Zo wordt het verkondigd door de Maarschalk.... en net zoals NIEMAND geloofd dat hij hier een heleboel sergeantjes(studenten) en verkenners (econono's) en Marva's of Milva's (madeleintje) heeft lopen, klopt het bovenstaande verhaal.... 8)
Het zijn helemaal niet zoveel mensen die andere distributeurs aantrekken... Daar is nl toch wel WAT zelfvertrouwen voor nodig om je toko te promoten.....!
(Pas nog meegemaakt met een hele goede bekende die een ''klussenbedrijf'' ging beginnen..... Als hij niet DOELGERICHT een reclamecampagne start, gaat het héél lang duren voor zijn zaak wat voorstelt.... :?)
En wederom...., ''ingewikkelt''? Nee hoor!
Als je een grafiek van een dergelijk systeem bekijkt heeft die altijd de vorm van een piramide
.
Als de piramidebouwers ZULKE piramides hadden gebouwd, dan hadden de farao's zich elke dag in hun graf omgedraaid :lol:
In THEORIE ziet het er uit als een piramide.... In de praktijk zijn het trosjes ''druiven''.
En het bijzondere is dat een tros ''druiven'' onderin, vele duizenden, zoniet 10-duizenden, malen groter kan zijn dan een trosje bovenin....!

En nu mag jij 3x raden WIE het meeste verdient in de piramide.....?
Degene, die aan het topje staat van het bovenste kleine trosje mensen, (hij is al begonnen in 1980).... of degene die aan de top staat van de grote ''tros'' mensen.... (hij is pas begonnen in 2003)???
Ik wacht je antwoord wel even af..... :?:
Op zich is er niets tegen verkoop buiten de winkels om. Wat er bespaard wordt op winkelruimte en advertentiekosten komt immers de distributeurs ten goede.

Dat HOORT zo te kloppen en ik WEET dat er berdrijven zijn waarbij het NIET het geval is.
Echter, de prijs van de producten is dermate hoog dat je aan een modaal inkomen niet genoeg hebt om ze te kunnen betalen.

Als jij 2x zoveel betaalt voor een produkt.... en je doet 4x ZOLANG met dat product... dan blijft het NOG een hoge prijs, maar VEEL mensen zullen dat WEL een goede ''deal'' vinden.... :D
Vind jij,(jij bent nu ff klant), dit nou niet kloppen, dan krijgt jij, wanneer je bijvoorbeeld een maand lang dat product gebruikt hebt, toch alles van je geld terug...... Een goede deal? IK vind van wel....!
In goed geoliede presentaties maken distributeurs van het eerste uur je wijs dat de bomen tot in de hemel groeien. Dat geldt voor hen maar dat is alleen maar gelukt doordat sukkels in hun gladde praatjes zijn getrapt door aan de onderkant in te stappen.
Ben je zelf al bij zo'n presentatie geweest????? Wel... vertel....
De kans dat je alleen maar mensen tegenkomt die of al geronseld zijn of echt niet willen wordt steeds groter.
Hoevaak is jou , het afgelopen jaar,gevraagd of je open staat voor zakelijke ideeen?
Ga de straat eens op en vraag het eens aan honderd man?????
Multi-Level Marketing is - natuurlijk- een Amerikaanse uitvinding
Net zoals alle zakelijke ideeen als ''de supermarkt'' en ''franchising''.
en komt neer op het verkopen en doorverkopen van goederen
Nee. IEDEREEN betaalt dezelfde prijs. Over een door jou veroorzaakte omzet krijg jij een premie.
Tupperware hebben het concept op hun eigen manier gebruikt.
Tupperware heeft NOOIT iets te maken gehad met MLM. WEL met Directe Verkoop! (mijn vrouw heeft vroeger 20 jaar ''getupperd...' :) )
Je leert jezelf (en anderen) heel aardig beduvelen als je de handboeken van de MLM-clubs goed volgt.

Dat zijn dus inderdaad kreten zoals de ''piramide van tegenstanders'' je wil laten geloven..... :lol:
Als je op bezoek gaat bij zo'n meeting, waar bestaande en would-be verkopers, distributeurs en national sales-coordinators samenkomen voor de peptalk, dan merk je dat het om een psychologisch vrij enge groep gaat.
Heb er weinig van gemerkt Michel.... :D
Keurig gekleed, maar er is maar áán onderwerp van gesprek, namelijk verkopen, geld en hoe vind je nieuwe medewerkers
Hmmmm. ERG vreemd en beklemmend voor een zakelijke meeting..... :wink:
Soms zijn ze op de grens van het legitieme, zoals de kettingbrief-achtige Piramide-stichting
Persoonlijk vind ik de moord op Pim en theo ook verschikkelijk!!!!
(maar heeft hier ook geen MOER mee te maken...., net zomin als met MLM..... :? )
Soms gaat het om produkten waar je wat twijfels over kunt hebben, zoals over de bijeffecten van Vital die dan - te snel - worden afgedaan als `ontgifting'. Soms lijkt het op het oog te gaan om heel zinnige produkten, zoals de lucht- en waterzuiveraars van NSA en Nikken of de natuurlijke preparaten van Herbalife. Leuk verpakt, goed gebracht en de verkopers raken er zelf vrij snel van overtuigd dat het inderdaad ook de beste produkten zijn, maar daar twijfel ik toch wel aan (op basis van testen uit de VS die ik zag.)
Als het je NIET bevalt krijg je je geld terug..... Lukt je dat bij de bakker ook? Een half pak chocoladekoekjes terugbrengen om dat je ''spijt had van je aankoop''? En nu wil ik graag de vanillekoekjes proberen.....! :lol: Bij MLM kan dat.
De bedrijven zijn ZO overtuigd van hun kwaliteit, dat ze een HEEL goede garantie geven......

Nou Michel.....
Er zal wel weer HEEL wat commentaar komen over ''normale'' marketing en ''verzadigingstheorieen'', en de ''gangbare opinie gedeeld door het aantal vissen in het bos'', etc. etc.
Alles om maar proberen te voorkomen dat je ZELF onderzoek gaat doen en er misschien achter zou komen dat ze uit hun nek ****** (kletsen.... Oh, nee... dat zijn 7 sterretjes.... :lol: )

Succes met je eventuele onderzoek.

Vr. gr. Jan v. E.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geachte Heer Jan van Eechoud,

Een ex van me is al 3 jaar actief met Nikken, in Amsterdam. Tot hier toe heeft ze hier niets aan verdiend. Wel is zij er voltijds mee bezig, dus niet enkele uurtjes per week, noch 20 uur per week, maar voortdurend, ook tijdens het weekend.

Ik heb eenmaal een HBM training gevolgd (2003, Brussel). Ik ben op enkele presentaties geweest, in 2004 en 2005, en heb een aantal producten gebruikt (luchtfilter, greenzymes, slaapsysteem, magnetische zolen e.d.).

Sinds 2003 heb ik op een Nikken matras geslapen, met Nikken deken enz. Ik weet uit ervaring (een tweetal jaar voor ik haar ontmoette had ik een goede, harde matras gekocht) dat ik even goed slaap op een gelijkaardige matras aan de helft van de prijs!

Wat je andere opmerkingen betreft, die zijn gebaseerd op teksten die ik niet geschreven heb, dus ga ik er niet op reageren.

Voor mij is het duidelijk, Nikken en AL de andere MLM of netwerkmarketing bedrijven zoals Nikken zijn er enkel op uit om op kosten van goedgelovingen geld te verdienen. De producten die ze verkopen zijn pure kwakzalverij.

Verder verwijs ik jou, and andere geïnteresseerden naar: http://mlmpage.blogspot.com/
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 sep 2007 15:12, 3 keer totaal gewijzigd.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

De ervaring leert dat het allemaal onzin is en er een aantal handige lieden rondlopen die snel veel geld willen verdienen.

Maarschalk heeft er niet om gevraagd maar ik wil hem toch een hart onder de riem steken want hij is een van de weinigen die op dit forum weet waarover hij spreekt en "realiteit" hoog in het vaandel draagt.

Mocht je meer en eerlijke informatie wensen kun je het beste contact opnemen met de Stichting tegen de Kwakzalverij.
http://www.kwakzalverij.nl

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Magneet,
De ervaring leert dat het allemaal onzin is en er een aantal handige lieden rondlopen die snel veel geld willen verdienen.

Nee, dus.
En vertel eens over je "ervaring"?
Maarschalk heeft er niet om gevraagd maar ik wil hem toch een hart onder de riem steken want hij is een van de weinigen die op dit forum weet waarover hij spreekt en "realiteit" hoog in het vaandel draagt.

Fijn te weten dat iemand de zwakkeren in de maatschappij ondersteunt.
Wanneer, en waarover heeft hij een zinnig steentje bijgedragen?
Via welk forum ging dat?
Het forum over het liefdesleven van de antarctische rumboon?
Mocht je meer en eerlijke informatie wensen kun je het beste contact opnemen met de Stichting tegen de Kwakzalverij.
www.kwakzalverij.nl
Ben je hier, net als Satan, pardon, Aardsengel, je eigen site aan het promoten?
En een ex was bezig met Nikken?
Misschien probeerde hij haar net zo voor paal te zetten en is het daarom zijn ex?

Persoonlijk "ken" ik Nikken alleen van naam, maar je doet potdomme toch onderzoek voor je ergens intuint?
Tuinen jullie overal in?
Allemaal € 500 betaalt om mee te mogen doen met een telecom co.?
Allemaal zo stom geweest mee te doen met Titan?

Gebruik je verstand toch mensen.....

So be it.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

Allemaal € 500 betaalt om mee te mogen doen met een telecom co.?
Allemaal zo stom geweest mee te doen met Titan?

Gebruik je verstand toch mensen.....
De frustatie druipt van je reacties af!
Ben jij zo stom geweest mee te doen met Titan?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Aan hen die in Nikken willen stappen omwille van de grote sommen geld die ze hopen te verdienen.

Op de website van Zig Ziglar, verbonden met Nikken, wordt gemeld dat:

"The financial opportunity for us is AWESOME. In the November Nikken monthly magazine, 75 persons were listed who have earned a million dollars since they joined Nikken; 10 of them earned more than a million dollars in the past 12 months! Last year there were several Nikken Independent Distributors who earned more than $2 million, and one who earned $4 million!"
BRON: http://www.downline.co.uk/subscribers/s ... /index.htm

Dus 75 personen hebben dan ongeveer 800.000€ verdiend. Dit zijn brutto cijfers! Dus daar hou je pakweg 400.000@ aan over. Als dit een jaar inkomen is, petje af. Maar dat wordt niet gemeld. Meer dan waarschijnlijk is het gespreid over een periode van enkele jaren, ander zou het wel duidelijk gemeld zijn dat het over een jaar was, en zouden ze de tien die meer dan 800.000€ verdienden niet apart vermelden. En dan wordt het inkomstenplaatje wel wat minder rooskleurig.

En betreffende die 10 die meer dan 800.000€ verdienden op 12 maanden, ook hier betreft het een brutto bedrag, dus netto 400.000€. Een aantal verdienen nog meer, hoeveel wordt niet gezegd, maar tussen de regels lezende lijkt het erop dat het minder dan 10 zijn. En eentje verdiende meer dan 3,4M€, brutto wel te verstaan. Zoals gezegd een heel mooie verdienste voor deze personen, 'k wou dat ik ook zo'n loon had.

Hou er rekening mee dat 1. dit brutto bedragen zijn en 2. dit is het bedrag waarmee alles betaald moet worden, ook je eigen inkopen bij Nikken, inkopen die je zonder betrokken te zijn bij Nikken waarschijnlijk niet had gedaan. En ten derde, het is op basis van deze cijfers wel duidelijk dat slechts enkelen zo'n bedragen verdienen. 4. Een hardwerkende zelfstandige die een winkel uitbaat, bakker of loodgieter, maakt niet uit, of een hogere bediende of goede verkoper verdiend ook een miljoen $ per jaar; brutto natuurlijk. Maar hij/zij komt ook aan zo'n bedrag. En die bediende hoeft er slechts 40 uur per week voor te werken, 's avonds en in het weekend is ie vrij.

Maar wat met de andere 300.000 Nikken distributeurs, hoeveel verdienen zij? Nikken beweerd dat je rijk kunt worden met hun MLM systeem. Als slecht pakweg een 100 distributeurs meer dan 1M$ verdienen, hoe groot is dan de kans dat JIJ dat ook zult verdienen?

Bijkomend, er zijn er slechts 3.3% die meer dan een miljoen $ verdienen. In eender welk bedrijf van 300.000 man zijn er een pak meer die een miljoen $ verdienen. zelfs al is het slechts 10%, dan nog geeft het aan dat je bij eender welk ander bedrijf meer kans hebt om zo'n bedrag te verdienen.

Een bedrag dat eingenlijk nog niet zo gek veel is, heel wat mensen veriden dit op jaarbasis, brutto. En dan heb ik het over hun totaal verloningspakket, dus niet enkel het brutto loon, maar ook vakantiedagen, pensioenopbouw en eventuele andere extralegale voordelen.

Bijkomend, verdienen die gelukkige 100 distributeurs dit elk jaar, of was het slechts eenmalig?

Hoe dan ook, al de anderen Nikken distributeurs (299.990) verdienen een pak minder. Een volgende schijf met het dubbel aantal distributeurs, 200 zal misschien nog € 400.000 brutto/jaar verdienen, nog eens 400 zal € 200.000 brutto/jaar verdienen, nog eens 800 distributeurs zal € 200.000 brutto/jaar verdienen. Nog eens 1.600 zal €100.000 brutto/jaar verdienen. Nog eens 3.200 zal €50.000 brutto/jaar verdienen. Nog eens 6.400 zal €25.000 brutto/jaar verdienen.

Deze groepen samen zijn 12.700 distributeurs die goed hun geld verdienen. Hoe lager je gaat, hoe minder het wordt.

Als je in de laatste groep zit, betekent dit dus 2.000/jaar bruto krijgt, omgerekend grofweg €1.000 netto. Op jaarbasis!

Hiervan moet je dus al je leefkosten betalen, huur of afbetaling, eten, ontspanning, auto, Nikken producten, inclusief je vakantiedagen en pensioenopbouw.

Dus, 287.300 distributeurs houden er weinig aan over aan hun full time inspanningen. En laat je niets wijsmaken dat het ook kan met slechts een paar uurtjes per week, die vlieger gaat niet op, slapend rijk wordt niemand. Zelfs niet in Nikken dromenland.

Meer info over MLM is beschikbaar via http://mlmpage.blogspot.com/
Laatst gewijzigd door mlmangel op 30 nov 2007 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Op de website van Nikken, http://www1.5pillars.com//magneticresearch.cfm staat een hele rits studies betreffende magnetische resonantie. Magnetische resonantie heeft absoluut geen betrekking op de magnetische producten van Nikken.

Niet alleen kan je dit op verscheidene website nalezen, zie http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/magnetism.html, ook Nikken distributeurs zelf hebben dit beaamt.
I am an independent distributor with Nikken - and not a magnetic scientist. You ask about the conection between magnetic resonance and Nikken magnets. What do you mean by "magnetic resonance". My only knowledge of "resonance" is as in MRI machines - absolutely no connection to the static magnets that I have from Nikken.
Anthony Mass-Ader, Onafhankelijk Nikken distributeur in de VS. Als je mij een mailtje stuurt kan ik zijn email die ik gisteren heb ontvangen opsturen.

Het plaatsen van deze studies betreffende magnetische resonantie op hun website schept onterecht de indruk dat deze studies de werking van de magnetische producten van Nikken ondersteund.

Dis is misleidende informatie en bij wet verboden.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Op de website ProfitClinic staat:
You can make some money and save some money in MLM. But, if you really want to take advantage of the unique leverage offered by MLM, you need to sponsor/recruit.
Bron: http://www.profitclinic.com/MLM/whats-mlm/faq.html

Verlies niet uit het oog dat om een legale mlm te zijn je minstens 70% aan niet distributeurs moet verkopen. Door de nadruk te leggen op recrutering, en verkoop aan deze nieuwe recruten, wordt minder dan 70% aan echte klanten verkocht.

Door distributeurs te overtuigen anderen erbij te betrekken, moedigen mlm bedrijven deze distributeurs aan om in de illegaliteit te werken.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 30 jun 2006 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gewoon aangifte doen ipv te zeuren dat het illegaal is.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Weer een "inhoudelijke" reactie van telecomboy:
mrtelecom
Geplaatst op: 30 Jun 2006 11:58
Gewoon aangifte doen ipv te zeuren dat het illegaal is.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Nog een keer @ mlmengel dan.....
You can make some money and save some money in MLM. But, if you really want to take advantage of the unique leverage offered by MLM, you need to sponsor/recruit.
Laat het me anders verwoorden......:
Natuurlijk kun je als kleine ondernemer best wel een leuk boterhammetje verdienen en wat sparen, maar wanneer je ECHT van ondernemerschap wil profiteren, zul je ANDERE MENSEN moeten in schakelen. Je bedrijf groter maken.
De tijd van mensen moeten kopen en wel tegen een zolaag mogelijke prijs.
MISBRUIK moeten gaan maken van de arbeid verricht door anderen!
Vooral de vakbondsleden veel toestoppen anders lijd je bedrijf er onder.

Je zult 4 mensen moeten aannemen omdat je werk wil creeren voor 3 mensen..., want er zal er altijd wel één zwanger zijn, of trouwen, of een begrafenis moeten bijwonen, of met vakantie willen of zelfs ECHT ziek zijn.... :cry:
So be it

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Hahaha, de enige correctie actie tegen oplichting wordt als 'niet inhoudelijk' afgedaan. Tja, stel je toch eens voor dat je voor de zoveelste keer ongelijk krijgt, dan zou je toch echt eens naar jezelf moeten kijken en dat is een beetje TE confronterend voor de heren tegenstanders, ondanks wat ze met stelligheid beweren.

Jaja, van ons krijg je feiten, geen aannames.

hahaha

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

telecom boy, je onderstaande reactie is niet inhoudelijk.
Gewoon aangifte doen ipv te zeuren dat het illegaal is.

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Natuurlijk is het niet inhoudelijk, het zal je toch maar gebeuren dat je een feit onder je neus gedrukt krijgt wat voor eens en voor altijd zal bewijzen dat je gewoon doodsimpel niet weet waar je het over hebt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

welk feit?

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Dat jullie het proberen neer te zetten als iets wat het niet is en zodra ik jullie een handje helpen hoe jullie het uit de wereld kunnen helpen komen jullie met onzinsmoezen waardoor overduidelijk word dat jullie echt niet de intentie hebben om de waarheid boven water te halen maar om vooral niet te erkennen hoe fout jullie het hebben.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Onderstaande uitspraak kan je lezen op de pro mlm site http://www.therealmlmsecrets.info/

" Waarom 95% Van De Mensen In Netwerk Marketing
Faalt ..."

En toch geloven al de distributeurs die eraan beginnen dat zij bij de 5% zullen behoren?! Onbegrijpelijk...

Ook leuk om lezen is dat de site eigenaar, Franka Peels, zichzelf de titel draagt van "Gecertificeerd Expert in Netwerk Marketing Technieken". 'k Ben benieuwd waar zij (hij?) dit certificaat heeft behaald...
Laatst gewijzigd door mlmangel op 04 jul 2006 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dat jullie het proberen neer te zetten als iets wat het niet is en zodra ik jullie een handje helpen hoe jullie het uit de wereld kunnen helpen komen jullie met onzinsmoezen waardoor overduidelijk word dat jullie echt niet de intentie hebben om de waarheid boven water te halen maar om vooral niet te erkennen hoe fout jullie het hebben.
Kan iemand me helpen om hier een FEIT in te lezen? Staat het ergens tussen de lijnen? Afin, een feit, dat is toch zoiets als: "De aarde is rond", of iets dergelijk.

mrtelecom

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Het is een feit dat jullie NIEMAND kunnen vinden die jullie kan helpen te bewijzen dat MLM oplichting (of een van de andere omschrijvingen die jullie met grote regelmaat neerpennen) is.

Het is ook een feit dat die site vol met onzin staat (het beloningsplan van Euphony klopt van geen meter) EN dat de eigenaar van de site (die toch door jullie regelmatig aangehaald word als DE nederlandse site met juiste info over MLM) zelf iets beweerd dat jullie met grote stelligheid ontkennen, namelijk dat hij netwerkmarketing heeft gestudeerd.

Schitterend om te zien hoe jullie eigen argumentatie je argumenten om zeep helpt.

Gesloten