LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
De Nette Netwerker
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:58

Re: Nikken

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

Jow de mannen...

Zijn we er nog steeds niet uit? Wat jammer nou! Zonde van de tijd en zeker van de verspilde energie. Maar goed, we weten allemaal waar we moeten zijn om onze batterijtjes netjes te herladen hé!

Allez, prettige zomer alvast en als we terug zijn van vakantie, 1 oktober, hoor ik het wel weer.

De Nette Netwerker

contactgegevens:
www.info4free.be (surprise)
www.prowellness.be (Nikken)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Veel plezier, joh, magnetenmalloot.
Je schijnt nog steeds niet te snappen dat je hier geen reclame mag maken.
Waarom jij jezelf dan toch nette noemt snap ik niet.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hier alvast 1 ex Nikken distributeur die aangeeft dat Nikken pure oplichting is. Hieronder alvast enkele van de meest veelzeggende antwoorden op mijn vragen. Je kan ze zelf nalezen via: http://groups.yahoo.com/group/nikken-in ... ssage/3685

GOOD QUESTIONS. I lost $40.000 in about 4 years back in 1996. You are more likely to win the lotto (assuming you play) than make a living
from Nikken or any other MLM. I attempted to answer your question[s]
below.

How many active distributors do you have?
Don't know. They come and go all the time. Less than 1% make any
money though.


How many distributors stop after one year?
Most sooner than that.

How many clients do you have, not including distributors who buy
for their own use?
I had very few and they bought at wholesale. No one buys at retail.

In my case my spouse and I got into Nikken in 1996. Since we both worked and had good jobs we "bought" our way to Gold. We both leased cars that Nikken was supposed to pay for. That was a $30,000 disaster.

We were taught not to sell magnets but to sell the "opportunity". Then when they did sign up to front load them with as many demo products as possible. This is where the money is made. At one time we had over 200 distributors in our downline and probably 700 to 1000 over the 5 years we were in.

Unfortunately we taught our downline not to sell magnets but to get their own downline to do that. Therefore not one was selling magnets. We had almost no non distributor sales and the ones we did were at
wholesale. Of the 700 to 1000 downline no one made money and essentially all lost money. In fact of the 1000's I watched go through Wellness Previews in 5 years no one succeeded.

Only the three at the top that got in in the beginning made money off of all of us.

In the US Nikken is in fact an illegal pyramid along with all other MLMs but they have so much influnence in Washington DC that they get away with in. If you want to learn more try looking at pyramidschemealert.org and join the mlmsurvivors group on yahoo.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 07 jul 2006 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

Allez, prettige zomer alvast en als we terug zijn van vakantie, 1 oktober, hoor ik het wel weer
.


Hoogmoedswaanzin?
Allez, dat is het zeker en vast!

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

Mensen, check eerst eens wat de mensen zeggen die hun stempel verdiend hebben in de wereldeconomie. Meneer Paul Zane Pilzer is misschien wel de belangrijkste:

http://www.paulzanepilzer.com/successhomedec05.htm

Oh ja, meneer Trump: "Als ik opnieuw zou moeten beginnen dan koos ik voor netwerkmarketing"

Nu bestudeer eerst maar eens wat de "echte"kenners zeggen (die trouwens geen dikke vinger in de pap hebben bij MLM bedrijven) en ga dan lopen miepen. Ik lees en luister liever naar kenners dan mensen die maar een ding doen: negatief praten over iets wat ze zelf nooit zullen bereiken, namelijk succes!
Oh ja, een goede aanrader: Lees eens het boek: "Denk groot, wordt rijk" van Napoleon Hill. A|ls je denkt: weer zo'n Amerikaans vervelend boekje..........denk een tweede keer. Na de geloofsboeken (Bijbel, Koran en Tora) is dit het meest gelezen boek TER WERELD!!!! (nee, dus niet Harry Potter, voor die negatievelingen)

Groetjes Bart

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Oh ja, meneer Trump: "Als ik opnieuw zou moeten beginnen dan koos ik voor netwerkmarketing"
SUKKEL. Dit is nog nooit door Donald Trump gezegd. SUKKEL.
Tweede punt, Napoleon Hill. Zoek deze man eens op via het internet. dan zal je zien dat hij NOOIT mlm gepropageerd heeft. Ik weet dat dit een wijdverbreid misverstand is, liever gezegd een leugen, maar ach, daar stoor jij je als
Groetjes van een persoon die verder kijkt als zijn neus lang is.
toch niet aan he?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ Bart1976
Oh ja, meneer Trump: "Als ik opnieuw zou moeten beginnen dan koos ik voor netwerkmarketing"

Bart.
Je bent voor mij geen sukkel, maar wel opletten en het nooit meer zeggen! LOL
Dat is een praatje wat er maar niet uit wil.
Zie jij maar eens aan te tonen waar dat op een niet "mlm gerelateerde" site staat.

Steek je licht een op op mlmwatchdog.com
Je geeft mensen als Schallulleke steeds weer te zwaar voedsel en dan spuugt-ie zijn hele bordje vol!!!!! :cry:

So be it.

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

Zeg Maarschalk,
Ook de site van Paul Zane Pilzer bekeken??? Nee natuurlijk! Lees dat maar (als je Engels kent) en kom dan terug met je mening!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach Bartje, geloof jij nog echt al de leugens die die mlm scams je vertellen? Van al de pro mlm scammers hier op dit forum kom je wel met de meest verbazende, en al lang achterhaalde leugens over mlm scams naar voor. En die Paul Zane Pilzer , de grootste profeet van mlm scams. Dat je daar in trapt is onbegrijpelijk.

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

MLMangel,
Tsjongejonge, Pilzer iemand noemen die de grootste profeet is in MLM????? Lees nu eerst eens zijn artikel en vertel me dan wat er onzin is wat hij zegt. Echt heel graag, ik wil echt je mening weten over dit artikel uit: SUCCESS Magazine, onafhankelijk tijdschrift in de VS (zouden zij zoiets publiceren als het niet waar zou zijn??? Zou hun reputatie wel erg schaden, niet?)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Goed, 'k zal wat op zijn site lezen en terug komen met mijn mening over hem. Maar weet dat ik een van zijn boeken al had gelezen, The Welness Revolution. A lot of BS, zeker van iemand die verbonden is met mlm, en dus niets andere kan dan er een positief verhaal over te vertellen.

Trouwens, als hij zo beroemd is, waarom heb ik er, tijdens de cursussen economie aand de universiteit dan niets van gehoord. En niets over hem in de mainstream media? Hmmm, wereldberoemd is hij...

Enkel bij slachtoffer van mlm scams.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 08 jul 2006 21:05, 2 keer totaal gewijzigd.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

Sterker nog.
Die meneer Pilzer verdient een vermogen door in zijn boek en collumns te verwijzen naar Glucosamine wat toch zo goed zou zijn voor je gewrichten. Belangenverstrengeling? Natuurlijk!
Die meneer Pilzer is een equivalent van Roy Martina maar dan in het kwadraat.

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

Beste magnetico,
Stel je nu eens voor dat jij redacteur van Succes Magazine was (nogmaals, het heeft een zeer goede reputatie in de VS) en jij het risico zou lopen om met de heer Pilzer een slechte reputatie zou krijgen omdat hij belangenverstrengelend (.........) zou werken, zou jij het dan in je blote kop halen om hem überhaupt in je tijdschrift te laten publiceren????? Nee toch, zo nuchter ben zelfs jij niet!
Lees het nu maar goed!

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Nikken

Ongelezen bericht door magnetico »

Beste magnetico,
Stel je nu eens voor dat jij redacteur van Succes Magazine was (nogmaals, het heeft een zeer goede reputatie in de VS) en jij het risico zou lopen om met de heer Pilzer een slechte reputatie zou krijgen omdat hij belangenverstrengelend (.........) zou werken, zou jij het dan in je blote kop halen om hem überhaupt in je tijdschrift te laten publiceren????? Nee toch, zo nuchter ben zelfs jij niet!
Lees het nu maar goed!
Och, Oprah Winfrey doet het ook, waarom hij dan niet?
The United States of America: There, where everything is possible!
En ik heb het goed gelezen. überhaupt!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Trouwens Bartje, heb je dat verhaal van die vrouw die een pak geld heeft verloren aan Nikken dan niet gelezen? Een pak geloofwaardiger dan ju profeet die het enkel heeft over hoe je zo snel mogelijk geld kan verdienen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Sickness industry: Products and services provided reactively to people after they contract an illness, ranging from a common cold to cancerous
tumors. These products and services seek to either treat the symptoms of a disease or eliminate the disease.
Wellness industry: Products and services provided proactively to healthy people—that is, those without an existing disease—to make them feel even healthier and look better, to slow
the effects of aging, or to prevent diseases from developing in the first place.
Tja, als je al begint over de sickness industry. Ga je de volgende keer dat je zwaar ziek bent bij hem ten rade, wat gel inslikken en op magneten slapen naast een luchtfilter, en voor het slapen nog wat gemagnetiseerd water drinken? Jongen toch, snap je dan niet dat Nikken een mlm scam is?

Snap je dan niet dat hij, zoals anderen het hier aangeven, belangen heeft in mlm scams?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 08 jul 2006 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Trouwens Bartje, als je indezelfde post een leugen als die over D Trump verteld, besef je dan niet dat die andere uitspraken ook niet geloofwaardig overkomen?! Nog meer, andere pro mlm'ers geven het zelf toe dat D Trump dit nooit gezegd heeft.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 08 jul 2006 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Oh ja, een goede aanrader: Lees eens het boek: "Denk groot, wordt rijk" van Napoleon Hill. A|ls je denkt: weer zo'n Amerikaans ***** boekje..........denk een tweede keer. Na de geloofsboeken (Bijbel, Koran en Tora) is dit het meest gelezen boek TER WERELD!!!! (nee, dus niet Harry Potter, voor die negatievelingen)
En waar haal je dit nu vandaan, een van de meest gelezen boeken ter wereld?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zeg Maarschalk,
Ook de site van Paul Zane Pilzer bekeken??? Nee natuurlijk! Lees dat maar (als je Engels kent) en kom dan terug met je mening!
Ja dat heb ik. Mijn post si schijnbaar ergens niet goed doorgekomen.
Voordat ik op dat artikel inga, eersdt het volgende.
Jij zei dat je verder keek dan je neus lang is, waarom doe je dan 2 uitspraken die niet kloppen, uitspraken die je even had kunnen nazoeken?

Goed, ppz. Deze man praat over de Wellness industrie. Deze zou nu gaan doorbreken. Helaas voor jou hoorde ik deze kreten vijf jaar geleden al. Is het nu nog niet doorgebroken?
Volgende vraag, die geweldige bedragen die erin om zullen gaan. Klinkt goed nietwaar. Goede reden om mee te gaan doen. Maar vraag jezelf eerst eens het volgende af.
Wat is precies de Wellness industrie? Moet ik daar ook farmaceutische bedrijven onder scharen? En apparatenmakers, zoals GE en Philips en ziekenhuizen? Hoeveel blijft er nog over voor de mlm bedrijven.
En waarom zou ik een geweldig product via mlm gaan verspreiden? Dan gaat de "reclame" ervan nogal traag, waarom niet gelijk via de traditionele methode?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Requiem for a lightweight: Success Magazine appears to be finally dead - It was the magazine that refused to die. And when it died Friday, it brought to an end an era of American magazine publishing--to be specific, the era of huckster business journalism.
BRON: http://www.medialifemagazine.com/news19 ... 11101.html
Zoals ook in een andere thread (definitie mlm) aangegeven, dit magazine bestaat niet meer. Trouwens, uit bovenstaande is duidelijk dat het helemaal geen gereputeerd magazine was.

Bart, ga je nog op onze vragen beantwoorden? Maak jij je reputatie waar?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 10 jul 2006 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten