LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

?? ik beantwoord alleen maar je vraag hoor!

en er idd al heel veel geschreven over de werking (of eigenlijk gebrek aan werking) van magneten , tenminste voor dit toepassingsgebied.
En kan men het dan iemand kwalijk nemen in herhaling te vervallen?

Sommigen weten zelfs niet meer wat ze zelf geschreven hebben.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Dan moet je toch alleen maar blij zijn als er iemand is die dat nog wel weet... :wink:


Zoals ik al duizende keren heb geschreven, vetelt enz...:

Ik geloof mijn klanten eerder dan het knip en plak werk van iemand die op dit moment meer dwangmatig handelt dan wat anders...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Wat zegt je werkgever hierover? Je doet tenslotte veel in zijn tijd.
Energetix, om 22:28 werk ik niet meer. Jij wel?
Het spijt me bijna om te zeggen: Wordt ht niet tijd voor een goed gesprek met een goede psycholoog of psychiater?
Voor een goed gesprek kan je bij een psycholoog terecht, een psychiater, daar moet je naartoe voor medicatie, om even het onderscheid duidelijk te maken. Maar nee, gelukkig hou ik hier geen schade aan over. Hou op met zulke nutteloze opmerkingen, of wil je dit soort persoonlijke aanvallen echt verder zetten?
Het wordt alleen niet gewardeerd hier dat ik een eigen mening heb...
Natuurlijk wordt het gewaardeerd dat jij je eigen mening hebt. Net als bij SBI is het duidelijk dat jullie niet alles aannemen wat jullie upline jullie vertelt, en jullie eigen, zij het pro-mlm, mening hebben.
Wel is het onbegrijpelijk dat je artikels, geschreven door onafhankelijke bronnen, van personen die geen banden hebben met MLM's die magneten verkopen, als waardeloos beschouwd. Zeg nu zelf, aan wie hecht een potentiële koper het meeste geloof, aan de verkoper of aan een onafhankelijke wetenschapper?
Ik geloof mijn klanten eerder dan het knip en plak werk van iemand die op dit moment meer dwangmatig handelt dan wat anders...
Dat knippen en plakken waar jij en andere MLM'ers zo'n hekel aan hebben bevat informatie van onafhankelijke bronnen. Ik haal deze aan omdat ze mijn argumenten onderbouwen. En de vele stukjes die ik hier hebben geplaatst geven aan dat ik er onderzoek naar doe. Dus dat ik niet zomaar dingen uit mijn duim zuig. Dat ik nu een stukje heb geplaatst dat hier al verschenen is, tja, kan gebeuren, ik wist niet dat het hier al geplaatst was. Kan je aangeven wanneer dit al geplaatst is?
Op mijn eigen en persoonlijke ervaringen zijn mijn meningen gebasseerd en niet op verhalen van de buurman, de schoonzus van de neef van mijn achternicht enz...!!
En dat weet de mlmscammer allemaal door de zielige verhalen van 2..., of was het 3 verhalen van zielige mensen....!
Midden 2003 ben ik mij gaan interesseren in MLM, heb er onderzoek naar gedaan, heb producten van Nikken gebruikt; op basis daarvan heb ik mijn mening over Nikken en MLM gevormd. Dus geen mening op basis van wat mijn buren er van denken. Tot hier toe komt de pro mlm informatie enkel van MLM'ers, en de wetenschappelijk onderbouwde argumenten komen van onafhankelijke, wetenschappelijke bronnen. Vrij logisch uiteraard. Ga je echter op die site van me kijken, dan zal je daar ook pro MLM info tegenkomen...
Die klanten van jou, zijn ze enkel klant, of ook distributeur?
Helaas voor Michel is er op de site van goedzo.nl heel wat informatie weg gelaten...
En welke informatie is er dan weggelaten?
Dan kunnen we NU rechtstreekse ervaringsverhalen verwachten ipv "testimonials", waar normaliter de Antimlm-ers zo gek op zijn!
Ervaringsverhalen zijn testimonials! Trouwens, het zijn toch net MLM'ers die met testimonials afkomen? Ga maar na, op de meeste MLM site staan er testimonials.
Je hebt de verkeerde site, het moet zijn: www.angelfire.com/planet/mlmpage

Gaan jullie trouwens nog een antwoord geven op de terechte vraag van Maarschalk?
Worden antroposofische en homeopathische geneesmiddelen aan dezelfde strenge tests onderworpen als reguliere medicijnen? En staan ze aan dezelfde eisen bloot?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@mlmangel, energetix heeft al antwoord gegeven op deze vraag.
En je hebt gelijk (voor 1 keer) dat ik op je medische vraag het antwoord niet weet.. Maar je vindt het antwoord misschien wel op de site van het KOAG-KAG!
Hij wist het niet, net als ik overigens. Een eerlijk antwoord, waarop ik geen kritiek en/of commentaar heb.

Waar ik je mening in deel is dat ik bijzonder negatief sta tegenover al die testimonials die volgens mlm-ers beter zijn dat tests. Of deze mensen werkelijk baat hebben gehad weet je niet. En of het bij een ander zal helpen weet je ook niet. Waarom niet de producten laten onderwerpen aan onafhankelijke tests? Wat hebben ze te verbergen vraag ik me dan af?

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Waarom niet de producten laten onderwerpen aan onafhankelijke tests? Wat hebben ze te verbergen vraag ik me dan af?
ga je gang... Zoek een instituut die volledig onafhankelijk is... Ik houd je absoluut niet tegen...

En daarbij heb ik niets te verbergen en Energetix in Duitsland zover ik weet ook niet..

Wel ff niet vergeten dat er volgens een onderzoek - die al 2 maal door mij geplaatst is - het placebo effect niet bestaat...

Uitleg antroposofisch voor de leek:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Antroposofie
Laatst gewijzigd door E-nergetix op 10 nov 2006 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Die klanten van jou, zijn ze enkel klant, of ook distributeur?
Om het simpel te houden:

klant = klant

Distributeur = Distributeur...

Klanten zijn bij mij en mijn team/downline geen distributeurs en andersom..

Als ik dus praat over de ervaring van klanten heb ik het dus ook alleen maar over klanten...

Dat er andere rond rennen op dit forum die klanten en distributeurs als 1 zien is hun pakkie an.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

ga je gang... Zoek een instituut die volledig onafhankelijk is... Ik houd je absoluut niet tegen...
Nee. Ik ga de zaken niet omdraaien. Als distributeurs / moedermaatschappij zo graag roepen dat de producten werken, dat mogen zij dat staven met onafhankelijke tests. Het argument dat we krijgen van "probeer het zelf eens" en "ik vertrouw een klant meer dan een of ander onderzoek" zij zwaktebiedingen.
Wel ff niet vergeten dat er volgens een onderzoek - die al 2 maal door mij geplaatst is - het placebo effect niet bestaat...
Onderzoek? Ik las een artikel wat je plaatste. Maar ook hier weer de zoveelste keer dat je dat doet. Algemen tekst, geen stuk over specifiek die energetix dingen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Wel ff niet vergeten dat er volgens een onderzoek - die al 2 maal door mij geplaatst is - het placebo effect niet bestaat...
Eén (1) onderzoek geeft dit aan, talloze andere onderzoeken geven aan dat het placebo effect wel degelijk bestaat.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Eén (1) onderzoek geeft dit aan, talloze andere onderzoeken geven aan dat het placebo effect wel degelijk bestaat.
Precies hetzelfde als met de werking van magneten....

Er zijn ondrzoeken die laten zien dat het wel werkt en er zijn onderzoeken die laten zien dat het niet werkt...


Wil je er een welles-nietes-spel van maken?

Ga je gang... Maar dan wel zonder mij... Ik voel me daar ten opzichtte van jou te hoog voor....

Met andere mensen die een normale discussie willen doe ik dat met plezier....

Zoals ik al eerder zij... Het wordt tijd voor een goede psycholoog of psychiater.....

De klachten die ik lees op de diverse fora over jou en je hetse stappelen zich met de dag op.... Het wordt eens echt tijd dat je tot inkeer komt en eens gaat nadenken waar je mee bezig bent voordat je je eigen leven tot een hel maakt...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

De klachten die ik lees op de diverse fora over jou en je hetse stappelen zich met de dag op
Welke klachten op welke fora, kan je aantonen wat en waar?

Of bedoelde je de commentaar: "Merci pour tout ces liens!" of nog "Je m'incline devant un dossier si bien ficelé." op het forum(http://forums.france2.fr/france2/cap/ni ... htm#t15013)?

In deze Nikken thread heb ik een aantal wetenschappelijk onderbouwde artikels aangebracht die aantonen dat de magneten van Nikken niet het effect hebben dat Nikken ze toeschrijft. Tot hier toe is er geen wetenschappelijk rapport aangebracht dat op een onderbouwde en sluitende manier aantoont dat de magnetische producten van Nikken wel werken. De enkele studie (Baylor) die aangeeft dat er een mogelijke werking is, is niet correct uitgevoerd (proefpersonen konden eenvoudig nagaan wie de echte magneten kreeg, en de onderzoekers gebruikten zelf magneten voor therapeutische doeleinden, m.a.w., ze geloofden in de werking ervan), zoals op deze thread aangetoond.

Het zal je waarschijnlijk verbazen, maar ik ben midden 2003 dit onderzoek naar de Nikken producten begonnen met een open instelling, tot op heden echter kan ik enkel tot de conclusie komen dat hun producten niet werken zoals zij beweren. Gewoon omdat ik geen enkel artikel ben tegengekomen dat de werking bewijst.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »


mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach ja, klachten van PRO MLM'ers die er een hekel aan hebben dat ik hun verkoopspraatjes aan een kritisch onderzoek onderwerp en onafhankelijke bronnen aandraag die tegenspreken wat zij beweren.

Maar om on topic te blijven, heb jij een onafhankelijk wetenschappelijk rapport dat op een onderbouwde en sluitende manier aantoont dat de magnetische producten van Nikken wel werken?

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Nope....

Net zo dat JIJ niet het bewijs of bewijzen hebt geleverd dat NIKKEN produkten niet dat doen wat er geclaimd wordt...

Het enige wat jij aandraag zijn dubieuze onderzoeken naar magneettherapieen...

Als jij 1 onderzoek weet te vinden waar NIKKEN met naam, toenaam enz genoemd wordt ben je pas goed bezig...

En daarbij... NIKKEN heb ik niks mee... Ondanks dat ik voor 2000% overtuigd ben dat magneten en magneettherapie een positief resultaat kunnen hebben op het menselijk en dierlijk lichaam...


Tevens ben ik voor 10000% overtuigd - en bewijzen zie ik dagelijks - dat er met MLM een eerlijke manier van geld verdienen is... Sommige verdienen er hun fulltime inkomen mee en anderen doen het voor de bijverdiensten.. Swa...

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

Echt een reactie van een mlm-voorstander. 100% is gewoon iedereen, Maar bij mlm kan het tot 10000% oplopen, Overdrijven is ook een vak.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Net zo dat JIJ niet het bewijs of bewijzen hebt geleverd dat NIKKEN produkten niet dat doen wat er geclaimd wordt...
Dat hoeft mlmangel ook niet. Nikken dient te bewijzen dat hun producten werken. En dat kunnen ze niet. Net zo min als energetix overigens.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Als jij 1 onderzoek weet te vinden waar NIKKEN met naam, toenaam enz genoemd wordt ben je pas goed bezig...
Het Baylor onderzoek maakte gebruik van de magnetische steunzolen van Nikken. Zoals eerder gemeld is dit onderzoek niet correct uitgevoerd: de proefpersonen konden eenvoudig nagaan wie de echte magnetische voetzolen kreeg, en de onderzoekers gebruikten zelf magneten voor therapeutische doeleinden, m.a.w., ze geloofden in de werking ervan.

Response of pain to static magnetic fields in postpolio patients: a double-blind pilot study. Vallbona C, Hazlewood CF, Jurida G., Department of Family and Community Medicine, Baylor College of Medicine. Source: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... t=Citation

Magnetic Therapy: Plausible Attraction? James D. Livingston, Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal. Source: http://www.csicop.org/si/9807/magnet.html Commentaar op de bovenstaande Baylor studie.
Het enige wat jij aandraag zijn dubieuze onderzoeken naar magneettherapieen...
Op wat baseer jij je om te stellen dat de aangehaalde onderzoeken dubieus zijn? Op welke vlakken schieten ze dan tekort?

Wat betreft je vraag naar bewijzen dat magneten niet de werking hebben die Nikken aan hen toeschrijft, verwijs ik je naar eerdere berichten op deze thread waarin naar onafhankelijke bronnen wordt verwezen die unaniem aantonen dat magneten geen therapeutische of geneeskundig effect hebben op biologische wezens.
Magnet therapies 'have no effect'
Magnet therapies which are claimed to cure conditions ranging from back pain to cancer have no proven benefits, according to a team of US researchers.
But a major review showed no benefits, a British Medical Journal report said.
The team also warned self-treatment with magnets risked leaving underlying medical conditions untreated.
Professor Leonard Finegold of Drexel University in Philadelphia and Professor Bruce Flamm of the Kaiser Permanente Medical Center in California said turning to magnetic therapies could also cause "financial harm".
BRON: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4582282.stm

Tevens ondersteun ik de stelling dat het aan een producent is om te bewijzen dat zijn/haar producten wel degelijk de werking hebben die ze hen toeschrijft.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 14 nov 2006 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Nikken

Ongelezen bericht door joopataa »

Wie claimt , bewijst toch?

Joopataa

MarK1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2006 21:14

Re: Nikken

Ongelezen bericht door MarK1983 »

Ik wou hierbij graag een reactie plaatsen over Nikken.

Mijn moeder is onlangs geïnteresseerd geraakt door Nikken-concept. U raad het al.. dit is gedaan door een van Nikkens vele wederverkopers (in mijn moedersgeval een familielid).

Ik ben me gaan afvragen waarom mensen een product als Nikken gaan gebruiken, en erger nog, gaan verkopen. Over het algemeen lijkt mij een gezond persoon moeilijk te overtuigen is van de werking van het concept. Wat me zorgen baart is dat mensen die niet gezond zijn uitermate gevoelig zijn voor deze producten.

Waarom het volgens mij zo succesvol is: deze mensen hebben een steun nodig, die steun kunnen zij vinden in het fabelachtige Nikken-concept. Vroeger greep men naar het geloof, dit is hedendaags niet meer het geval. Dus de wat zwakkere mensen van onze samenleving zoeken steun, en die vinden ze. De vraag is ligt dit aan Nikken of zit het bij de mensen tussen de oren.

Je mag er van uit gaan dat een multinational als Nikken antwoord op deze vraag kan geven doormiddel van concrete rapporten. Dit is echter niet het geval, overal wordt over ervaringen gesproken van mensen die Nikken gebruiken. Zal het wel ergens concreet weergegeven zijn zal deze discussie er niet zijn want dan stond het vast en zeker op de site van Nikken zelf.

Tenslotte wil ik nog zeggen dat ik het een super goed concept vind. Wederverkopers verdienen miljoenen voor je, en ze spelen het spel geweldig mee, en waarom omdat ze zelf ook ooit die steun nodig hadden. Iemand die zo sterk is overtuigd van de werking van het concept, is mijn ogen een onstabiel persoon die steun nodig heeft van een fabelachtig-concept. Voor hen die het verkopen veel succes als slachtoffer van een heel slim concept!

MVG

Mark

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Magneetzolen helpen niet tegen pijn

Het is echt waar. Het is helemaal keurig netjes wetenschappelijk bewezen. Het Journal of the American Medical Association (JAMA) publiceerde het en het onderzoek werd verricht in de Mayo Clinics in Rochester Minnesota, een van de meest vooraanstaande medische instituten in de USA. Degelijker en respectabeler kan het nauwelijks.

Men vergeleek de pijn in de hiel van mensen die een echte magneetzool in hun schoen hadden met de pijn in de hiel van de mensen die met een nep magneetzool rondliepen. En het resultaat: geen verschil. Hoe bestaat het!

De enige vraag die na dit onderzoek bij ons opkomt is: gaat de Mayo Clinic nu ook nog onderzoeken of de mensen die een hazenpootje bij zich hebben minder vaak en minder ernstig ziek worden dan degenen die met een neppootje rondlopen?
BRON: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/292/2

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Goede onderzoeker ben jij....

Heb je zelf het artikel gelezen of alleen betreffende "uittreksel" van de niet zo objectieve club van kwakzalverij?

Als je alle betrekking hebbende info had gelezen was je ook volgende link tegengekomen die op de jama site staat:

http://jama.ama-assn.org/cgi/content/extract/291/1/44

Voor de volledige tekst moet je geaboneerd zijn.. en ik denk dat de gaasten van kwakzalverij dat niet zijn? :roll:

Dit is een greep uit de tekst die op de site staat:
In Reply: In response to Dr Weintraub, plantar fasciitis is a clinical diagnosis, not a laboratory diagnosis. Magnetic resonance imaging, radiographs, and nerve conduction studies have not been validated in the literature as being diagnostic for plantar fasciitis and they are not used routinely as such in clinical practice.

In contrast with Weintraub's claims, our study did not limit "magnetic application" to only 4 hours per day, 4 days per week. Rather, the protocol suggested this as minimum use. Daily diary responses indicated that the participants typically used the insoles 6 to 7 days per week for 9 to 10 hours per day.

The consideration of magnet placement within the insole is a valid concern, although one of uncertain clinical significance. There would have been some variability between participants as to the physical proximity of the magnetic foil to the plantar fascia. However, there was also likely some variability between . .
Veel succes verder met je jacht op spoken :lol: :lol:

Gesloten