LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [email protected]

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

@Illstah,

W@H is Herbalife. W@H is een groep mensen die via dit systeem werken en zij vinden dat zij daar mee succesvol zijn.

Als jij vindt dat dit bij je past, kun je een afspraak maken met deze 2 personen. Vind je dat dit niet bij je past, kun je hun een bericht geven dat dit niets voor jou is.

Je hebt dus 3 keuzes:

1-Je schrijft je in en gaat aan de slag.
2-Je schrijft je niet in en je gaat verder met wat je doet.
3-je doet niets.

Groet,

Elrond 8)

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door joopataa »

Zo is het ! Schrijf je in en over een paar maanden ben je los 99% of je bent een rijk man 1% , Natuurlijk aan jou de keus. Succes. En zoals ik dus al zei , wil je alleen maar hoera berichten en de rest is negatief en niet interessant voor jou !

Joopataa

Illstah
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2006 23:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Illstah »

het gaat idd om Herballife..

zojuist een telefoontje gehad voor een uitnodiging voor een eerste bijeenkomst..

de contactpersoon vertelde over 2 zaken.
1. verkooppunten etc.
2. mensen helpen met verkooppunten opzetten

de 'grote bedragen' krijg je vanwege een provisie bij punt 2.

ik mail hem nu met de vraag óf, en zo ja, hóéveel geld je kwijt bent en waaraan precies, voordat je geld kunt verdienen.

ps. ik wil niks, maar heldere feiten zijn wel welkom..

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door joopataa »

oke dan , over herbalife dit. Mijn buurman en heus niet een domme man vond het wel fijn om een extra inkomen te hebben en begon met herbalife. Nadat eerst iedereen wel belangstelling had in de produkten begon hij zich steeds meer onmogelijk te maken door te pas en nog meer te onpas te vertellen over alle goede kwaliteiten van herbalife. Nu nog geen twee jaar later zit hij werkelijk met een huiskamer vol met onverkochte produkten die op het internet gezet nog niet eens voor
30% van de inkoopwaarde aan de man/vrouw te brengen zijn.Er zijn gewoon veel te veel mensen die zich bezig houden met herbalife getuige ook de tientallen ads op internet en kijk bij veel supermarkten maar op het prikbord, en je ziet heel veel advertentie's. Maar het staat je vrij natuurlijk om het volgende slachtoffer te worden., Al zal iemand die de produkten aan de man/vrouw moet brengen dit zo niet zien.

Sterkte Joopataa

ps alleen al op www.google.nl staan meer dan 440 pagina's
over herbalife.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door So be it »

Zóóó........

440 pagina's over Herbalife.........?
Had ik nooit verwacht.


Ook even zoeken op mc Donalds:
Resultaten 1 - 10 van circa 21.300.000 voor mcdonalds (0,06 seconden

Nou, dan valt het nog mee.

Maar ook daar weet je wel weg mee, denk ik?

So be it

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door joopataa »

Zo zinloos als jijzelf reageert op enig commentaar op het prachtige mlm kan ik nooit overtreffen. MLM op www.google.nl meer dan 307.000 hits , en heel veel negatief, ( behalve voor jou natuurlijk ) >Laat mensen dan ook maar Zelf kijken, en beslissen en dat heeft helemaal niets met mac-donalds te maken.

Joopataa :idea:

ps wereldwijd 20.900.000 hits op mlm.

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

OK, je bent tot de ontdekking gekomen dat het HBL (Herbalife) is.

Ik zeg: Ga naar zo'n bijeenkomst en luister naar wat betreffende persoon/personen vertelt/vertellen.

Maak aantekeningen, en stel je vragen. Krijg je op je vragen de antwoorden die je vragen wegnemen zijn ze eerlijk.

Als ze bij deze bijeenkomst komen met grote bedragen die ze verdienen, vraag dan naar hun "check" M.a.w. vraag ze naar hun bewijs.
Als ze de genoemde bedragen verdienen kunnen ze die laten zien en worden ze ook absoluut niet boos.

Ga wel naar zo'n bijeenkomst met je partner. 2 Mensen horen meer dan 1 en kunnen onderling terplekke of later goed overleg plegen en kijken wat ze beiden gehoord hebben.

Groet en veel plezier,

Elrond 8)

P.S.

Voor de niet MLM mensen. Ik doe dus zelf ook aan MLM :idea:

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door joopataa »

Dat had iedereen al begrepen en vandaar ook het gekleurde commentaar. Nu ook even een tip voor de topicstarter, ga eens kijken VOOR je naar de bijeenkomst gaat op de site van skepsis en dan op
http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html . Kijk ook eerst eens op marktplaats.nl en op speurders.nl hoeveel mensen herbalife te koop aanbieden omdat ze stoppen en zie dat er voor minder dan 30% van de inkoop word verkocht. Als jij dit alles hebt gedaan en je wilt nog steeds, ga dan naar de voorlichtingsavond. Dan weet jij in ieder geval waar het over gaat.
Succes Joopataa :idea:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door So be it »

Zo zinloos als jijzelf reageert op enig commentaar op het prachtige mlm kan ik nooit overtreffen. MLM op www.google.nl meer dan 307.000 hits , en heel veel negatief, ( behalve voor jou natuurlijk ) >Laat mensen dan ook maar Zelf kijken, en beslissen en dat heeft helemaal niets met mac-donalds te maken.

Joopataa

ps wereldwijd 20.900.000 hits op mlm.
Politics
Pagina 1 van circa 194,906,068 resultaten in 0.668 sec.
en heel veel negatief, ( behalve voor jou natuurlijk )

Hetgeen dus bewijst dat................. Wat eigenlijk?
Dat dus de eerste de beste gladiool wel wat op het net kan zetten?

So be it

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

Naschrift
Er zijn veel onafhankelijke distributeurs van aloëveraproducten die beweren dat deze bij allerlei aandoeningen kunnen helpen, hoewel dat wettelijk niet is toegestaan. (Toets bij Google de zoekwoorden "aloe vera" + "aandoeningen" in om er een aantal te vinden.)

Forever Living Products Netherlands B.V. liet ons uitdrukkelijk weten dat zij zulke beweringen niet ondersteunt en er ook niet mee geassocieerd wil worden. Zij keurde ook het in de inleiding van dit artikel genoemde pamflet af, en voerde bij de Reclame Code Commissie aan dat alle distributeurs hun promotiemateriaal van te voren door FLP moeten laten goedkeuren. Dat was in dit geval niet gebeurd. Daarom oordeelde de RCC dat FLP niet verantwoordelijk kon worden gesteld voor de inhoud van het pamflet. De klacht tegen de distributeur werd wel gegrond verklaard.

Dit artikel is een gecorrigeerde versie van het origineel uit 2001.
Vooral niet vergeten dit te vermelden aub. Het gaat om een distributeur die bepaalde uitspraken heeft gemaakt en niet het bedrijf FLP zelf.

Nu vraag ik me af wat FLP met HBL te maken heeft? Of met Amway?

Het is het zelfde als een Porsche vergelijken met een Trabant.
In grote lijnen zijn het beiden auto's maar toch verschillend.

Elrond

Illstah
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2006 23:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Illstah »

Interessant..

Elke verhaal is trouwens gekleurd en de een verteld iets wat positiever en de ander wat negatiever.. maar goed..

Om weer terug naar de topic te gaan:

Na de vraag gesteld te hebben: “óf, en zo ja, hóéveel geld je kwijt bent en waaraan precies, voordat je geld kunt verdienen.” kreeg ik als antwoord: “U kunt op verschillenden niveau’s starten. Het voert te ver om dat nu in een mail individueel te gaan uitleggen. Deze zaken worden in de presentatie van woensdag allemaal uitgelegd. U heeft op dit moment nog niet alle informatie om tot een besluit te kunnen komen of u dit wel of niet wilt gaan/kan doen. Daarvoor is juist die avond met de presentatie nog bedoeld."

Ik zou ook een routebeschrijving krijgen, maar ik heb geen zin om die te vragen aan hem.. als geld maken idd alleen het doel is wil ik het misschien toch anders aanpakken, met iets waar mijn kwaliteiten zitten.. Hoewel ik nu werk ik trouwens in een branche waar ik ook maar toevallig in ben gerold (en vooral werk voor het geld). Het verdiend wel lekker en ik krijg net weer een opdracht binnen, wat ook een reden is - voorlopig, maar misschien voorgoed - af te zien van de uitnodiging die ik nota bene officieel nog moet krijgen.

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

Erg profesioneel komen ze niet over.

Als ik met iemand een afspraak maak krijgen ze als minste gegeven onze adres gegevens of de gegevens waar de eventuele presentatie is.

Als je toch interesse hebt in een MLM bedrijf, stuur me dan een e-mail.
Kunnen we een afspraak maken op een locatie waar jij wil of je uitnodigen voor een presentatie as maandag of zelfs voor een bezoek op een beurs war wij staan. Op onze kosten natuurlijk.

En nu zal Joopataa vragen met welk MLM bedrijf ik iets heb. Ik vind het persoonlijk niet belangrijk omdat we dan van het thema afraken en dan allerlei dingen gaan zoeken om het bedrijf waarmee ik werk af te kraken.

Groet,

Elrond

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door joopataa »

Ik weet al bij welk bedrijf jij werkt,( althans vermoed ) maar ik vind dat toch weinig ter zake doen. Van belang is dat Illstah mij zeer goed in staat is om Zelf de juiste beslissing te nemen en daar wens ik hem succes bij. :D
En voor mij mag het hier bij blijven.
Joopataa

ps kan elke zoekfunctie vrij goed benutten :idea:

Illstah
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2006 23:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Illstah »

nu wel de uitnodiging gehad, maar zoals ik zei heb ik een newe opdracht binnen en het voelt niet goed ofzo.. ook niet mijn branche toch voglens mij..

bedankt voor alles - i'm out.

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

Ilstah,

Veel succes met je opdracht

Illstah
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2006 23:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Illstah »

Bedankt, de opdracht is makkelijk, maar vermoeiend.. Maar iemand moet het doen, en ik moet toch geld verdienen.. :roll: Ik wil eigenlijk een nieuwe topic hierover starten, maar ik weet niet waar te beginnen.. :?

Illstah
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2006 23:08

Re: [email protected]

Ongelezen bericht door Illstah »

Het komt er op neer dat ik mijn talenten graag wil benutten (schrijven, dichten, rappen en acteren vooral).
Als ik alle tijd heb voer ik alleen weinig uit. Hoe haal ik het beste in mij naar boven en hoe blijf ik hiermee aan het werk??
Een manager zou wel op zijn plaats zijn volgens mij.
(dit is echter voor een ander forum.. iemand suggesties btw?)

-

Nog een mailtje gehad na mijn afzegging van de uitnodiging van Work@Home..:

"Fijn dat je nu ineens toch weer even werk hebt. Zo gaat het bij ons vaak. Mensen staan op het punt iets anders, wij zeggen beters J, aan te pakken, en hopla, dan komt er wat anders, meer vertrouwd en bekend op hun pad en weg zijn ze.

Op zich is dat voor mij geen probleem. Nogmaals ik kom dat vaker tegen. En het valt ook niet mee om je op twee dingen tegelijk te richten. Behalve als je een goede visie hebt of een of meer dromen die je wilt najagen.

Gisteren kreeg ik in het gesprek inderdaad al de indruk dat je niet zeker wist of dit iets voor je was. Nu is zo’n informatie avond met de gestructureerde bedrijfspresentatie juist bedoeld om nog meer informatie te verstrekken, zodat mensen een volledig beeld kunnen maken, waaroor ze een goede beslissing kunnen gaan nemen of dit iets voor hen is of niet.

Jammer dat je die stap niet meer maakt. Jammer om een aantal redenen:
- Die Wellness branche was wel een markt die je zag zitten. Daar heb je wel wat mee.
- Deze business kan je juist heel goed naast een bestaande baan doen.
- Het biedt je ook een mogelijkheid om voor jezelf te beginnen
- Je kan het nu langzaam opbouwen naast je bestaande baan. Is het werk dat je nu hebt klaar, dan kun je weer even full speed aan je eigen bizz werken.

Wat we wel zoeken zijn echte ondernemers. Mensen die echt zelfstandig iets kunnen opbouwen voor hen zelf. Mensen die hun eigen dromen willen realiseren en niet mensen die alleen maar willen werken voor de dromen van hun baas.

Denk er gewoon maar eens over na, en als je op je schreden wilt terugkeren, dan hoor ik wel weer van je. Ik zal dan kijken of ik op dat moment nog mogelijkheden voor je heb."

Gesloten