LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nova Lusus

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
yol
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2006 22:16

Nova Lusus

Ongelezen bericht door yol »

Kan iemand mij iets vertellen over Nova Lusus (http://www.novalusus.com), ik vermoed dat deze firma onder het overzicht piramidespelen thuishoort?

Bedankt, Yolanda

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ik kijk er niet eens na want:

Ieder spel, of iedere aktie waarbij 1 persoon meerdere personen moet bellen,schrijven of e-mailen, enzovoort,enzovoort is al een priramidespel.

Het hoeft dan niet eens om geld te gaan maar als het om geld gaat dan zijn alleen de eerste (en dit zijn dan wel de bedenkers) die geld vangen want al snel krijgen wij de wet van de grote getallen.

Daar is ook het verhaal van ven die koning die verlost wilde worden van een kwaal.
De genezer vroeg slechts één graankorrel voor het eerst veld van het schaakspel, voor het tweede veld 2 korrels, voor het derde vier, voor het vierde acht,voor het vijfde 16, voor het zesde 32, voor het zevende 64 en zo verder.
Pak zelf het schaakbord en doe hetzelfde!

Kortom, wie mee doet aan zo'n spel heeft wel een hele kleine kans om te winnen!!

Zei de Vrije Vogel

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door joopataa »

Een website waar je jezelf eerst moet aanmelden om zelfs maar te weten te komen waar het over gaat! Nu zo werkt het niet ,en dus laat maar lekker waaien.

Joopataa :D

inholland
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2006 20:52

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door inholland »

Ik denk dat het meer is als een 'piramidespel' zoals u beweert.
Het multilevel marketing gedeelte (ofwel piramidespel door u genoemd) is slecht een klein gedeelte van het bedrijf, en is slecht opgezet om mensen online spelletjes te laten spelen, en dat de mensen die spelen, iets terug verdienen. Zelf heb ik alleen aandelen, en doe ik niks met het multi level gedeelte. Kortom, ik denk dat het veel meer, is en ik kan het u laten zien. Mailt u maar als u vragen heeft.
[/b]

Boeing
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2006 18:51

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Boeing »

Meer info volgt iinverband met justitiele onderzoek in norwegen en de uitkomst daarvan zijn nu pers verklaringen vrij gegeven van justitie in het engels.
waar men het een en ander uitgelegt en wijst richting geld weg sluizen naar prive rekening van de eigenaren voorheen eigenaar van de volgende spelen Plexpay en Aspiritus en World Games Inc..

De onderstaande links brengen u naar uitgebreide info site betreft MLM.
http://www.whydowork.com/forums/about6302.html
http://www.talkgold.com/forum/showthrea ... 747&page=1
Laatst gewijzigd door Boeing op 19 nov 2006 14:24, 4 keer totaal gewijzigd.

dutch
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2006 22:16

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door dutch »

Novalusus is geen piramidespel zoals eerder in dit forum gesuggereerd werd. Er worden wel degelijk winsten gemaakt in online gaming. Ik was in het begin erg sceptisch zoals misschien meerdere mensen dat zullen zijn. Het businessplan zit erg professioneel in elkaar. Of dit bedrijf het gaat maken, dat wijst alleen de toekomst uit.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het businessplan zit erg professioneel in elkaar.
En wie ben jij om dit te beoordelen?
Wat zijn kwalificaties om hier een gefundeerde uitspraak over te doen?
Of moeten we ons laten leiden door jouw email adres: [email protected] ?

Als ik ga naar de website van investeren kom ik direct terecht bij "Welkom bij NovaLusus".

Die eerlijkheid van jou zullen we dus maar met een hele grote korrel zout nemen.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 26 aug 2006 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

dutch
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2006 22:16

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door dutch »

Als je het businessplan hebt gelezen ben je sowieso beter in staat om het te beoordelen dan als je het niet gelezen hebt.
Dat jij je laat leiden door mijn emailadres is jouw zaak.
"Welkom bij Novalusus" heb ik geschreven omdat het bedrijf ook een stukje van mij is. Onderaan de site kun je lezen dat ik onafhankelijk ben.
De eerlijkheid van een ander neem ik ook altijd met een korrel zout.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Maarschalk »

"Welkom bij Novalusus" heb ik geschreven omdat het bedrijf ook een stukje van mij is. Onderaan de site kun je lezen dat ik onafhankelijk ben.
Je spreekt jezelf in de volgende regel al tegen kerel.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

De site geeft inderdaad geen info prijs als je je niet aanmeldt.

Zonder dat kan je noch in positieve zin noch in negatieve zin oordelen.
Als je je hebt aangemeldt ben ik erg benieuwd naar het commentaar.

Zelf ga ik me in ieder geval niet zomaar daar aanmelden.

Jos500
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:01

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Jos500 »

Dr. M.J.Hugenholtzweg UTS Gebouw
Willemstad Curacau

Op deze naam staat de domainnaam.
Dus hier kun je informeren lijkt me.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Tenzij het een trustkantoor is.

Mr. Perfect
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2007 12:19

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Mr. Perfect »

Dat is toevallig, ik zit hier dus ook mee!

Ik ben dus even gaan zoeken in google en kwam wel een goede weblog tegen van iemand die lid is. Hij verteld daar heel eerlijk (denk ik) wat hij mee maakt. Ik denk dus dat ik het gewoon ga proberen...

Weblog over nova lusus

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Het is weer weekend en dan word er heel toevallig weer een al 7 maanden oud topic opgerakeld om hun linkjes kwijt te kunnen. Knap doorzichtig.Maar ja wat verwacht je ook van een Mr. perfect die zich hier speciaal voor aanmeld.
:!: :arrow:
Jor.

En dit zet ik niet toevallig neer. Sukkel.

Mr. Perfect
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2007 12:19

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Mr. Perfect »

Jor,

Waar slaat dat nou weer op? Ik sta gewoon op het punt om me aan te melden bij Nova Lusus en zoek dan informatie erover. Ik kwam ten eerste deze site tegen waar meer mensen informatie wilde of sceptisch waren.

In mijn zoektocht naar meer informatie ben ik enkele andere sites tegen gekomen welke allemaal wervend zijn, behalve de weblog. Mij heeft hij genoeg duidelijk gemaakt en dat is de reden dat ik hem hier geplaatst heb. Met de gedachte dat hier ook mensen waren die met vragen zaten.

Het kan dan wel 7 maanden oud zijn, maar ik ben er NU mee bezig en heb me daarom ook NU pas aangemeld hier, omdat ik deze site niet gebruik.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Excuses Jor? Of vind je dat niet nodig??? :?


So be it

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Zeker wel, was kennelijk met het verkeerde been uit bed gekomen of iets dergelijks.Echter het plaatsen van dit soort links staat me een beetje tegen, gezien het feit dat hij zegt op zoek te zijn hoeft je dit niet neer te zetten. Maar goed, zo belangrijk was het ook niet.

Sorry Jor :oops:

Mr. Perfect
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2007 12:19

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Mr. Perfect »

ach het is al goed.. maar kon het even niet hebben dat ik alleen probeer te helpen en dan aangevallen word..

Ik weet niet hoe het er hier aan toe gaat, maar kan me zo voorstellen dat mensen graag met hun eigen links spammen. Maar dat is natuurlijk niet altijd het geval... zand erover, einde off topic :)

ik heb rondgekeken op dit forum en zie dat jullie zo'n beetje de vaste gebruikers zijn en (tegenstanders) zijn van MLM in het algemeen? klopt dat? kennen jullie Nova Lusus? Heb me nog niet ingeschreven, dus wie weet, door jullie kennis, doe ik dat ook wel niet :)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mlmangel »

Voor info betreffende MLM kan je ook terecht op:

www.angelfire.com/planet/mlmpage/index.html

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Op diverse site's is best wel het een en ander te vinden, Positief en ook negatief.Geloof zelf niet in dit concept van ieder een eigen goksite, maar wie ben ik.Verzadiging is denk ik zeker geen onmogelijkheid met zo gezegd tienduizenden poker/goksite's.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
..........Boeing 2. Geplaatst op 02 april 2006 om 12:26 uur


Dit is weer een programma waar men hun geld net als in World Games kwijt
raken, je kunt weer viritueele aandelen kopen van iets wat niet bestaat en men moet weer mensen onder zich plaatsen..
Dus een pyramide die naar beneden steeds breder wordt.
Deze werk wijze is het zelfde als bij het voormalige world games waar de mensen ook hun geld kwijt zijn geraakt..
Bij dit spel gaat ook al het geld naar de eerste die het heeft opgestart dat is de gene die er wijzer van wordt en met zegt dat de mensen die mee doen 70 procent van het bedrijg in handen heeft maar van een viritueel bedrijf dat er niet is kun je domweg niets in handen hebben..
De aandelen worden nu te koop aangeboden vanaf 2 euro maar er zijn nog geen kopers en men zegt dat als het aandeel 10 euro is dat men gaat splitsen en dat is het zelfde als in World Games daar werdt ook gesplitst en was ook een viritueel bedrijf en dat is nu weg want de top heeft alles zelf gehouden..
Mensen denk goed na want je kunt alleen maar geld verliezen en de mooie plaatjes die men je voor houden kloppen niet..
+++++++ ++++++++++++

Denk er maar goed over en neem voor jou de juiste beslissing, goed of slecht.

Jor.
Laatst gewijzigd door jor op 25 jan 2007 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten