LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de critici van mlm.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

IS er iets mis met dit idee?

Ja
13
52%
Nee
9
36%
Weet het niet
3
12%
 
Totaal aantal stemmen: 25

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door student26 »

Dus jij bent niet meer te vertrouwen wanneer jij voor een baas in een winkel werkt? (Of is dat liefdewerkoudpapier?)
Een winkel is iets anders dan mond-tot-mond reclame.
Daarnaast levert het mij niet direct iets op (tenzij ik op provisiebasis in die winkel sta).

Je kent die verkopers toch wel? "Ik heb thuis precies dezelfde". Ben jij zo naief om dat te geloven?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ student 26.

Ik vind het eigenlijk wel welletjes zo.
Het maakt mij niet echt veel uit hoe iemand er t.o. staat.

Maar..... 1001euro IS gewoon niks voor je....?
Of het is niks voor je omdat.......,
want je argumentatie tot dusver (je bent opeens niet meer te vertrouwen want je krijgt er voot betaald) wil er bij mij niet in!

waarschijnlijk bij diverse mensen hier wel, maar dat is wel te verwachten.

So be it

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door Slim »

Heb afgesproken met de eigenaar dat wij extra zegeltjes krijgen wanneer wij mensen meenemen!
Aha. Waarom moet jij meer krijgen dan waar je volgens het aanbod van het restaurant recht op hebt? Het is dit soort inhaligheid die mlm zijn slechte reputatie geeft.
En op de rest ga ik niet in want je hebt geen flauw benul wat ik je duidelijk wil maken, of je verdraait mijn woorden bewust. Niet interessant vor de discussie verder :(

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Slim?
Aha. Waarom moet jij meer krijgen dan waar je volgens het aanbod van het restaurant recht op hebt? Het is dit soort inhaligheid die mlm zijn slechte reputatie geeft.
Enorm! Ik lig dubbel! Lachwekkend......LOL

Jammer dat je het nog serieus bedoelt ook...... :roll:

(Vind je het erg dat ik deze bewaar als een toppunt van mierenneu*ken?) :lol:

Dollebende be it

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@ meneer energetix,

Ook U bent pittig eigenwijs, is het niet?
Is het besmettelijk?
Gaat iedereen meningen vormen zonder éérst de boel goed te bekijken?
Geen wonder dat er zoveel smeuigheid te vertellen is over mlm!

So be it
En wie leest er hier nu niet???

Ik denk dat ik meer van 1001euro afweet dan jij. Misschien omdat ik iemand persoonlijk ken die bij het Management betrokken is? :shock:

Als je je nog meer verdiept had, had je geweten dat ik ook iets met MLM heb, doe en bezig... :shock:

Heb ondertussen wel een goede "brainwashsessie" gehad. Weer 40 mensen wijsgemaakt dat ze met Energetix een goede bijverdienste kunnen hebben door de verkoop van de produkten op beurzen, party's enz....

GreetZ,

Alex van Breemen

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door Slim »

Als je je nog meer verdiept had, had je geweten dat ik ook iets met MLM heb, doe en bezig...
Tja, So be it is helaas geen vriendelijke mlm-er zoals jij er wel 1 bent. Hij schreeuwt en tiert liever in plaats van op de inhoud in te gaan.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ dhr Energetix, Alex zag ik?
En wie leest er hier nu niet???
Ik denk jij.
Je suggereert dat die andere meneer gelijk had, en dat was dus NIET waar.
Ik denk dat ik meer van 1001euro afweet dan jij. Misschien omdat ik iemand persoonlijk ken die bij het Management betrokken is?
Meneer Alex... dat zal me helemaal worst zijn wie je kent van het management.
Je wist schijnbaar niet dat je kon inschrijven voor € 10,00.
Als je je nog meer verdiept had, had je geweten dat ik ook iets met MLM heb, doe en bezig...
Is dat van belang dan?

Ik wens je veel succes met je systeem en voortaan kun je tegen mensen zeggen dat inschrijven bij 1001euro maar € 10,00 kost! LOL

so Should it be

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ onze Slim,

Heb de indruk dat je vindt dat ik tegen jou heb geschreeuwd en getierd.
So be it is helaas geen vriendelijke mlm-er zoals jij er wel 1 bent. Hij schreeuwt en tiert liever
Zou je dat eens willen aantonen? Dank je wel.

Of is meneer Alex alleen maar in de gunst omdat hij je gelijk geeft?
vraag hem nu eens hoeveel je moet betalen om te werken met 1001euro?
(Ben eigenlijk een beetje benieuwd wat hij zegt! :wink: )

So be it

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door student26 »

want je argumentatie tot dusver (je bent opeens niet meer te vertrouwen want je krijgt er voot betaald) wil er bij mij niet in!
Zoals een aantal anderen hier zou zeggen: lees de oudere threads er eens op na. Ik was hier al wat langer actief en heb mijn argumenten al meerdere malen opgesomd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Student26
Zoals een aantal anderen hier zou zeggen: lees de oudere threads er eens op na. Ik was hier al wat langer actief en heb mijn argumenten al meerdere malen opgesomd.
Scaretactics? :lol:
Standaard reactie wanneer je merkt dat je naast het potje aan het piesen was?
Gewoon sorry zeggen en het even opruimen, joh!

So be it

Lawman
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:36

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door Lawman »

Geplaatst op 27 Mei 2006 12:44 door So be it
Kan het toch niet laten......
Wat een giller! LOL

eerst het commentaar van Lawman!
Quote:
Geplaatst op 26 Mei 2006 11:45 door Lawman
Te hoge prijzen en regelmatig verouderde modellen. Vergelijk het assortiment en de prijzen maar eens met de reguliere webwinkels. Daarnaast wekt de toegepaste bedrijfsvorm (Ltd UK company) bij mij geen vertrouwen.


HÉ LE MAAL te gek!!!!!
De leveranciers van 1001euro ZIJN allemaal REGULIERE, reeds bestaande, NEDERLANDSE bedrijven of webwinkels!!
Lawman, je bent misschien een "lawman", maar schijnbaar géén ondernemer!
Gaat een ondernemer betalen om leverancier te mogen worden en dan vervolgens, met naam en toenaam, klerezooi te gaan leveren? Confused
Even nadenken?
Natuurlijk zullen er best ook wel verouderde materialen worden aangeboden.
Zal niet anders zijn dan in de winkels!
Waar schrijf ik dat ze klerezooi leveren? Schijnbaar is lezen moeilijk voor je. Wellicht kun je beter eerst een stukje gaan wandelen of een partijtje stoeien alvorens berichten te plaatsen hier op het forum. Je reacties kennen, naar mijn bescheiden mening, een hoog frustratiegehalte......

Moeten ondernemers overigens betalen om leverancier te mogen worden? Hmmm, vandaar dat ik in het lijstje van leveranciers geen grote namen zie staan. Ik denk dat juist de mensen die in zijn voor online winkelen ook weten hoe google werkt. (kelkoo, kieskeurig e.a.) De kans dat ze elders kopen wordt dan wel heel erg groot.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@So be it,
Je wist schijnbaar niet dat je kon inschrijven voor € 10,00.
Ik weet meer van 1001euro dan jij. Zo weet ik - door die heer die ik persoonlijk ken - bepaalde dingen eerder dan jij en de rest die iets met 1001euro doet..

Dus wie leest er niet??

Als je nu nog eens het verhaal leest van Joopataa en daarna nog eens leest en nog eens leest, zul je zien dat zoals hij redeneert het klopt. En het klopt volgens zijn belevingswereld en daar hoor je begrip voor te tonen en als een goede discussiepartner verzet je je in de wereld van je "tegenpartij" en probeer je het op zijn "nivo" uit te leggen!!

En als je dan nog eens mijn verhaal daarop lesst en nog eens leest en het misschien laat bezinken en dan nog eens leest, lees je wat er staat en wat ik bedoel met datgene wat ik geschreven heb.

Groet en een zonnige zondag,

Alex van Breemen

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Lawman,

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Natuurlijk zie je (nog) geen grote namen. De tiet zal het leren hè?
Ga je wel met je billen bloot wanneer de eerste er wel zich presenteert!LOL
Maar ik denk dat jij het alleen rectificeert wanneer een bedrijf als de Shell er bij staat.... :( Of ben je niet zo oneerlijk?

En dat een ondernemer er voor moet betalen?
Dat is de normaalste zaak van de wereld. Eigenlijk sta je nu wel een beetje voor paal.... Tientallen (kleine) ondernemers die er brood in zien zich hier te presenteren!
De enige ondernemers die het géén goed idee vinden zijn de ondernemers die bijvoorbeeld stofzuigers van € 3000 verkopen!!!
Tja, DAAR heb je een behoorlijk verhaal bij nodig! :D

Bedankt toch voor je reactie. Ben het er totaal niet mee eens...., maar dat mag. Net zo goed als ik een standpunt mag aanvallen met argumenten.

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Alex van Energetix,

Weet je wel zeker dat je het goede forum heb?
In zijn wereld? Daar moet ik naar zijn niveau?

Waarom geef je gewoon niet toe dat jij, en hij, zich heeft vergist!
Geen smoesjes verzinnen.
Zeg gewoon.:
Oh, daar heb ik overheen gelezen.
Ikzelf heb er gelijk 4 inschrijfkaarten bijgenomen.
Dat wist ik niet.

Zelfs hier wordt, denk ik, een vergissing toegeven gewaardeerd.

So be it
Nou niet boos doen tegen je vriend van het management, Alex, dat hij je niet persoonlijk heeft verteld dat het ook met een tientje kan!

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Nou niet boos doen tegen je vriend van het management, Alex, dat hij je niet persoonlijk heeft verteld dat het ook met een tientje kan!
Heeft hij wel verteld. Het was ook niet het punt nu!

Het punt is dat jij leest wat jij wilt lezen en niet wat er staat. Doordat jij wilt lezen wat jij wlit lezen trek je alles uit hun verband.

Wat het niet goed lezen aangaat ben je volgens mij een broertje van Maarschalk. Hij heeft daar ook grote problemen mee ;)

Voor de rest veel succes met 1001euro. Met zo'n instelling en attidude zul je het nodig hebben.

Alex van Breemen

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Alex van Energetix,

Weet je wat? Je krijgt gelijk.

Het is alleen maar € 50,00............................... voor jou... :roll:

So be it

mrtelecom

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Slim heeft volgens mij een beetje een probleem met sorry zeggen. Daar is ook al een discussie over gaande op het mlm prikbord waar het hem ook niet lukt.

Tja, zal wel weer aan mij liggen; kromme argumentatie en zo....

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door Slim »

Slim heeft volgens mij een beetje een probleem met sorry zeggen. Daar is ook al een discussie over gaande op het mlm prikbord waar het hem ook niet lukt.
Steek je neus niet eens overal in. Ik zeg altijd sorry als dat nodig is en je raadt al wat ik nu vind.....
Ik ben gewoon de volgende zondebok die jullie op het mlm-prikbord zoeken, maar niemand heeft mij op schelden en belediging kunnen betrappen. Jullie zoeken een laatste strohalm, nou succes. Loop naar de Hel voor mijn part.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door So be it »

@ meneertelecom,

Ik was in de clinch met ene Alex Energetix over vergissingen......
Hij gaf iemand gelijk die geen gelijk had.
De reden was een vage verklaring dat we op het (lagere?) niveau van een ander moesten gaan discussieren.

Was geen vriendelijke opmerking.

De zekere Slim was daar dacht ik niet bij betrokken.

So be it.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: de critici van mlm.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@So be it,

Ooit gehoord van het woord interpretatie? Of van het fenomeen begrijpend lezen?

Zo te zien aan je antwoorden tot nu toe heb jij van beiden geen kaas gegeten...

Veel succes in je wereld en nu Afbeelding zijn!!

Alex van Breemen

Gesloten