LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

2006 Screen Name: Rick A. from Florida

I will add my voice to this mess. I do not know if it will make a difference but if I can help even one person avoid what I went through with ACN it would be worth it! First let me start off by saying there are several ethical and worth while home based business out there not all are scams. I make my living working from home with an ethical and honorable company. Unfortunately I had to spend 6 years with ACN before I found a real home based business.

I was first introduced to ACN in March of 1995 by a very good friend. At that time in my life I was looking for something. I had been running a successful business in retail and manufacturing for 15 years and had accumulated a good sum of money had no debits but was ready for a change. 6 years later I had alienated some of my closes friends almost got divorced and went into debt to the tune of 200,000.00 Now before you jump to any conclusions let me explain how ACN lead me down this disasters path.

1) I did achieve success with ACN. I earned the 2nd highest level with the company in less the 18 months time and I had a few months where I made thousands of dollars. But that was almost all bonuses. This article (web site) is 100% accurate about the residual income. For 98% of those who join even those who work really, really hard even to the point of achieving a higher status then 99% of the people that join THERE IS NO MONEY on the residual side. Unless you have 10 of thousands of customers. You have got to be honest with your self how may people can build a business of 100,000 or 200,000 customers??

I had at my peak 15,000 long distance customer many of them where even using internet and energy services When I was getting paid my average residual check was 400.00 My friend who introduced me had almost 40,000 customers and his residual check was never more then 1000.00. and both checks drop like a rock becuase so many customers would switch off the service.. Here is the point to why ACN is a scam and how someone like myself could end up loosing hundred of thousands of dollars.

Here are the facts over 50% of the people who achieve the positions of RVP which takes a huge human scarify and is promoted as a life changes position with the company because of the income have left the company.. Think about that if RVP is such a gold mine why over the last 12 years have more the 1/2 of the RVP'S left the company. Many of them recognized as top money earners in the company. I will tell you the dirty little secret here it is that even with tens of thousands of customers there is NO MONEY there! Over 90% of the income even at that level for most of the reps comes from the bonuses and that means no matter what level you are at you need to recruit, recruit and recruit and if you ever stop recruiting bye-bye income!!

Here is another ugly truth when you go to the ACN conventions (and there are 4 a year I will share more about these in a few!) the "co founders" claim ACN is a level playing field that anyone who has the desire can be successful A LIE most of the top money earns in the company today where PAID to come on board or given sweet heart deals which unless you are bringing a huge group from another failed MLM company then good luck to you! Since leaving the company (in 2002) I have been made aware of dozen of these deals which all they did was enrich the owners of the company (ACN) and the one person getting all the perks the rest of the folks get to be out 500.00!!! What a lie when they tell a single Mom of 3 that she can become financially free at ACN and it is simply up to her desire to change her life.. I feel terrible about that one because I told thousands of people I spoke to across the USA and Canada as I built my ACN buinsses. If I had only known that it was not a level playing field! I could go on and on about the hype, the lies, the lawsuits but who has the time. You may ask how did a successful business man loose so much money in ACN. I guess many of you could say it was my own stupidity and I could not argue that part of that maybe true but my real mistake was trusting people. I work directly with several of the so called " top money earners" I worked with and was coached by some of the Co- founders of ACN and they told me over and over again that I just need to work hard talk to more people and I would be rich beyond my wildest dreams. SO when they said you need to quit your job and focus on your ACN business. I did! (my bad!) When they told me that the only way to make it to the top was to be at all the conventions because that is what all the top money earns did ( I of coarse did not know at that time about all the sweet heart deals they give those people) So i did I went 4 times a year.. Atlanta, Columbus, OH, Long Beach ,CA and the list goes on and on and on each trip costing 900.00 or 1000.00 or more! Yes I did make tons of good friends and boy did those pep rally really fire me up and make me feel good only problem was while I was feeling so good and buying into all the hype I was going broke because the harder I worked the less I earned. I guess many of you can ask why did I keep doing it if it was not working. Call it pride, I believe what they told me , ego. Who knows all I know is I am not alone. I left in 2002 as I have come in contact with dozens of former ACN followers including my friend who introduced me I found out all of us where in debit most had not lost any where near the kind of money I did but many only now in 2006 have been able to pay off the debits incurred during their ACN experience.

I could go on but what is the point. I have moved on and am slowing building back my savings and getting out of debit. At this point all I can do is hope to save others from this nightmare!!!! If you are in ACN or thinking about it ASK tons of questions.
You have a right to see peoples checks (do not buy into that garbage that reps can not show their checks that was another lie!)
Ask what happened to all the old RVP and Circle of Champions why did so many work so hard to get to that positions just to leave the company.
Ask about the sweet heart deals.
Ask who really owns ACN?
Ask what the average income is for all ETT ( they will never tell you that one!)
Ask what the average income is for all the TC ( good luck!)
Ask what the average income is for all the RVP ( Not just the top 10 money earners!)
Ask why are so many RVP fall out of qualification and why have so many been deactivated and last but not least when the company deactivates someone one and they have done that to hundreds of people over the years what happens to the income that the position that person spent years of their life building.. I will give you a hint it goes to ACN (or the 2 people who own 90% of the company...) I made my biggest mistake in life with ACN .. I hope I helped save at least one person! Some ACN people will say this is sour grapes I did not due the right activities long enough or hard enough. If that where true why have so many of the "Big Money earned left"??? Try to see ACN for what it really is It is all about the owners becoming richer and richer and richer..

Good Luck..

Rick in Florida


So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door So be it »

Ik vind het een warrig verhaal.
Het kan mij ook niet boeien......
Maar wanneer je in mlm het presteer een schuld te maken in 6 jaar tijd van € 200.000...... en je "goede" vrienden kwijt raakt en je vrouw ook nog bijna.... dan ben je in mijn ogen ...OF een super-fantast... OF een fantastische SUPERDICK en verdien je om aan alle kanten getild te worden...! :roll:

So be it

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

So be it U moet eens heel goed lezen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door So be it »

Goedenieuws,
So be it U moet eens heel goed lezen.
Mogelijk....
Kan niet ontkennen dat ik me moeilijk concentreer op een verhaal wat zó begint.....
Maar dáárom ben je niet slecht hoor! :wink:

SBI

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Had ie ook maar een fatsoenlijk MLM bedrijf moeten kiezen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door So be it »

Hoe lukt je dat, om 2 ton kwijt te raken naast wat je binnenbrengt? :?


Maar... ik heb mer er inderdaad niet in verdiept en ik weet ook wel dat ik TE veel tijd besteed aan mensen die helemaal niet WILLEN horen dat : "de lijnen niet lang zijn".... En dat je niks verdient aan "inschrijven"..., en dat we niet in ons blote kont om een houtvuur dansen en geen kindertjes eten!!! :shock: Hoewel.... :? Ik ken een zekere Hans en Grietje.......
Waren ook mlm-ers....... 8)
En DIE hebben dingen meegemaakt! :roll:
De rillingen lopen over mijn rug....! :o
Allemaal orgien.... Was helaas voor mijn tijd!!!! :(

SBI

Azalea
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 aug 2006 10:25

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door Azalea »

Sorry, maar dit zijn fakers. Als je de tekst doorleest mist het elke vorm van emotie, boosheid of in-side informatie. Het is allemaal zo overdreven: 15.000 klanten en niet meer dan 400 dollar verdienen :cry:
Laatst gewijzigd door Azalea op 07 sep 2006 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

fakers? waarom ? Misschien ben jij een faker?
wil jij graag een e-mail adres van die faker hebben volgens jou?.Wil je graag meer adressen van mensen hebben die minimaal tc /rvp binnen acn bekleden of hebben bekleed? Jou reactie zouden wij ook hebben gegeven in het begin.Een zeer normale reactie. maar je hoeft niet te reageren maar vertel ons niet naar jaren dat we gelijk hebben. Bekijk altijd het verhaal van 2 kanten Nu heb je een kans om een verhaal aan te horen van mensen die ontzettend veel ervaring met acn hebben.Laat je niet blind maken wat velen zijn Zelfs mensen die een goede positie buiten acn bekleden worden er blind van. Daarom heeft het bedrijf acn succes,maar bijna geen vertegenwoordiger. (99%)Veel succes
(p.s hoe kan het bedrijf acn wel succes hebben en de vertegenwoordigers niet? Denk eens heel goed na of vraag naar onze e-mail adressen. JA dat kan!!)

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Dan zijn deze mensen niet erg bij de tijd.
Ikzelf zou noooooit bij ACN beginnen, en indien wel zou ik er binnen een maand weg geweest zijn, als er zulke misstanden voorkomen.

Azalea
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 aug 2006 10:25

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door Azalea »

Laatstenieuws, kennelijk voel je, je er erg bij betrokken gezien je ietwat verwarde reactie. Dat ben ik niet. Als ik het verhaal van deze Rick uit Florida lees, zie ik een paar merkwaardigheden:
- Hij was al 15 jaar ondernemer voordat ´ie instapte. Nergens blijkt dat hij daar enige (levens)ervaring mee heeft opgedaan, want het is allemaal wel erg naïef.
- Hij was zes jaar actief bij ACN, zat op een hoog niveau, maar nergens blijkt enige in-side kennis of ervaring.
- Hij houdt twee ton schuld over, de totale schuld is misschien wel nog groter, zonder uiteg hoe dat dan gekomen is. Ik mis ook enige boosheid of emotie.
Dan hou ik dus een verhaal over dat eigenlijk iedereen geschreven kan hebben :roll:

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

Mij best,je hebt een mogelijkheid om de hele verhaal (en) van ervaren mensen te horen,deze kans pak je niet.Dat is vaak ook de fout van mensen die acn doen ze geloven ook alleen maar wat acn zegt of te wel je collega's.Alles wat anderen zeggen is niet waar. Dat is ook precies wat acn graag wilt.Gezond iemand bekijkt ook de andere kant. En trekt DAARNA zijn of haar conclusies. Succes Wij weten waar we over spreken omdat we ontzettend veel ervaringen hebben.Aan jou antwoorden te zien heb jij nog geen ervaring. Ik begrijo het,het doet ook zo zeer dat men acn aanvalt. Het is toch zo'n top bedrijf. Ik voel me helemaal top met acn. :D

Azalea
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 aug 2006 10:25

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door Azalea »

Laatstenieuws, met mijn gezondheid is alles prima! Ik ken ACN niet, laat staan dat ik er betrokken bij zou zijn. Ik heb enkel het verhaal van Rick in Florida gelezen en samengevat wat ik er van vind :roll:

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

200.000 dollar verloren! hij heeft zijn bedrijf verkocht en dus geen inkomsten meer heeft wat hij al die jaren had en dan alleen met acn verder gaat daarmee kosten maakt en het gewenste resultaten op lange termijn niet haalt dan mag je wel zeggen dat je dat hebt verloren. Hij was voor acn al een zakenman. Zijn voormalige inkomsten was al gemiddeld hoog.
Ten tweede het is makkelijk praten als je het nadien hoort dat acn niet
interessant is, Binnen de organisatie zal je het echt niet merken en zij weten het ook niet uitgezonderd de hogere posities.(ervaring)
overigens elke mlm is in principe het zelfde als men over de inkomsten spreekt. Alleen de cultuur ,product/dienst en de compensatie schema is anders.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door So be it »

@ L.N.,
200.000 dollar verloren! Als hij zijn bedrijf heeft verkocht. En geen inkomsten meer heeft wat die jaren had en dan alleen met acn verder gaat daarmee kosten maakt en het gewenste resultaten op lange termijn niet maalt dan mag je wel zeggen dat je dat hebt verloren.
Ben je dan wel goed bij je hoofd wanneer je je zaak gaat verkopen voor iets wat op parttimebasis gebouwd kan worden? :?

SBI

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

Hoe kan die zo stom zijn? Deze man is niet benaderd door een mlm-er die op de hoek van je straat woont en dagelijks gewoon zijn gemiddeld baan doet. Hij is benaderd door een van de hogere posities van het bedrijf zelf. ACN is niet een bedrijf dat als kantoor op een garage lijkt.Zoals zoveel grote mlm bedrijven. Wij weten hoe zij spreken. Heel getraind dat elke zakenman op deze manier benaderd wordt en open staat voor een nieuwe uitdaging niet het gevoel heeft dat die bedonderd wordt of misschien beter gezegd dat ie een idee heeft dat het in het praktijk toch anders loopt. Kan ook niet anders dan had geen mlm bedrijf een mooie kantoor en groei. Ja het bedrijf heeft groei en paar enkele top figuren .99% van de vertegenwoordigers maken het bedrijf rijk niet hen zelf.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry, L.N.,
In mijn ogen blijft hij OERDOM en dit getuigt alleen maar van dat een maatschappelijke positie.... NIETS te maken heeft met intellect!

SBI

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

SBI. Lees goed of misschien was ik niet duidelijk. Hij had het al voortijdig verkocht. Hij zocht een nieuwe uitdaging. topfiguren van een mlm bedrijf die top mensen benaderen (zij benaderen vaak alleen zo'n mensen) Omdat zij weten dat deze mensen heelveel in kunnen schrijven omdat zij al uit zich zelf al een leider zijn. Dus veel startende mensen geloven hem eerder.attitude. Deze mensen zijn het belangrijkste schakels van een mlm bedrijf. De rest stopt en werft bijna niets. (99%).
Met topfiguren *** je niet naast je werkzaamheden het te doen. Zij spreken en plannen wat je in een jaar kunt bereiken. Bonussen commisies. deze man heeft dan ook een toppostie bereikt. Nu waarschuwt hij dat deze toppositie niets heeft voorgesteld. Dus anders wat acn voorsteld en op lange termijn wat met vele klanten gebeurd. Het residale inkomen zakt weg en is bijna niets. Ook al laten veel mlm-ers die 10% inkomsten mogelijkheid zien. Elke compensatie schema kan ik je de andere kant laten zien. Ik kan het totaal afbreken waar de meeste mlm-ers niet bij hebben stil gestaan omdat ze het te veel geloven.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door So be it »

@ L.N.,
Lees goed of misschien was ik niet duidelijk. Hij had het al voortijdig verkocht. Hij zocht een nieuwe uitdaging.

Sorry! :oops:
topfiguren van een mlm bedrijf die top mensen benaderen (zij benaderen vaak alleen zo'n mensen) Omdat zij weten dat deze mensen heelveel in kunnen schrijven omdat zij al uit zich zelf al een leider zijn.
Klopt helemaal!
Maar.... nu komt er iemand 20 jaar na de start van het bedrijf met dezelfde "voorsprong" (leiderschap, etc) en bouwt zijn inkomen groter dan dan diegene met dezelfde "voordelen" die 20 jaar geleden begon!
Mooi toch?
Maar je verhaal gaat niet op want de persoon in kwestie HAD die "voorsprong" en het "lukte"hem niet?
Dus veel startende mensen geloven hem eerder.attitude. Deze mensen zijn het belangrijkste schakels van een mlm bedrijf. De rest stopt en werft bijna niets. (99%).
Houd je nu maar vast aan de formule 20/80% dan blijf je bij de waarheid.
Bij de 80% zitten dan ook nog de mensen die het product of dienst voor zichzelf gebruiken. (Oud topic)
Met topfiguren *** je niet naast je werkzaamheden het te doen. Zij spreken en plannen wat je in een jaar kunt bereiken. Bonussen commisies. deze man heeft dan ook een toppostie bereikt. Nu waarschuwt hij dat deze toppositie niets heeft voorgesteld.
Kan je zinsopbouw niet helemaal volgen, maar in mlm hoort bij een "positie" een minimaal aan te tonen inkomen.
Anders is het inderdaad gebakken lucht!
Wanneer ACN zó werkt, dan vind IK het een "flutbedrijf"......
Dus anders wat acn voorsteld en op lange termijn wat met vele klanten gebeurd. Het residale inkomen zakt weg en is bijna niets. Ook al laten veel mlm-ers die 10% inkomsten mogelijkheid zien. Elke compensatie schema kan ik je de andere kant laten zien. Ik kan het totaal afbreken waar de meeste mlm-ers niet bij hebben stil gestaan omdat ze het te veel geloven.
Kom maar op.....
ACN dus niet meetellen... en nog enkelen niet, want met ACN, en in mijn ogen alle telecom-mlm worden de "bonussen"betaald van inschrijvingen en verlengingen! (Sorry, telecommmers.. :oops: )

SBI

laatstenieuws
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 sep 2006 17:36

Re: ACN Berichtgeving komt van ervaren topposties binnen ACN

Ongelezen bericht door laatstenieuws »

80 20 % regel gaat niet op. Gewoon een standaard wat op trainingen verteld wordt. veel minder! Grote van de groep blijft ongeveer hetzelfde maar het is dan weer ververst met nieuw aanhang,
Zoals ook de opmerkingen; naast je huidige werkzaamheden. Ze weten wel dat de meesten er niet veel mee verdienen. (veilige aspect,klinkt beter)
Als het zo goed is, en je werkzaamheden volledig opstort dat moet je toch meer kunnen verdienen.Wanneer je in 24 uur 10 mensen benaderd of 10 mensen in een week, Dat scheelt. Maar het is uiteindelijk wel bekend dat de meesten niets doen en nee zeggen. Het was toch zo goed.?????

Overigens SBI voor welke mlm bedrijf werk je? ben je al in positie dat je alleen van mlm degelijk van kunt leven.
Ja ik ben benieuwd naar je mlm bedrijf inclusief compensatieschema.

Gesloten