LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

en echt, het lachen is nog niet begonnen van mijn kant
Nee, dat lachen komt straks zeker, hè? Straks, straks, straks. Ik was net blij met de rust, het schuddebuiken vanwege je verhalen over die beursgang doet net niet al te veel pijn meer, en daar is meneer weer terug met zijn stoere praatjes. Ik had verwacht dat je inmiddels al wel binnen zou zijn, maar blijkbaar heb je het broodnodig om hier te komen adverteren. Nou, proficiat met je snelstgroeiende bedrijf van België, hoor. Straks ga je er nog wat aan over houden ook!!

Weet je hoe vaak we dat 'snelst groeiend' al hebben gezien bij om het even welke mlm-scam? Hoeveel indruk denk je dat je daar nog mee maakt?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Oeuhhhhh, wat een slechte verliezer......, maar dat voelden we al aankomen........! :lol:

Maar ben óók wel benieuwd naar een beursgang?? :wink:

SBI

mrtelecom

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Tja, eetje, het is wel een onafhankelijk onderzoek.
Dus pas je je gebruikelijk truucje weer toe; ff wijzen op iets wat in de toekomst ligt. Blijf maar hopen dat je gelijk krijgt maar tot nu toe ben je nog elke keer onderuit gegaan.
En je weet het he, die beursgang is uitgesteld omdat het te goed gaat en de AIM (waar we eerst genoteerd zouden worden) eigenlijk gekkenwerk is als je ook met ff wachten direct op de Londen Stock Exchange kunt gaan (in 2008).

Hoop doet leven maar ik ben bang dat als dat spreekwoord waar is je nog maar een kort leven beschoren bent.

Overigens, jouw conclusie dat ik hier komen moet om te adverteren is zoals je gebruikelijke conclusies: Klinklare lariekoek. Zou het misschien kunnen zijn dat ik er de tijd voor heb? Integenstelling tot jou die het in zijn baas de tijd moet doen en daarmee eigenlijk zijn baas belazert?!

Maar we weten inmiddels allemaal dat je het niet bepaald van feiten hebben moet en als je feiten krijgt waar je niet om heen komt je het over een andere boeg gooit. Dit was er weer een prachtvoorbeeld van.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

AUUUU!!!

SBI...... :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar we weten inmiddels allemaal dat je het niet bepaald van feiten hebben moet en als je feiten krijgt waar je niet om heen komt je het over een andere boeg gooit.
En dat komt uit jouw mond na je continue verhalen over het luchtkasteel van de beursgang? En dat alle regels waar elk bedrijf aan moet voldoen voor die toko van jou niet gelden?

Lawman
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:36

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Lawman »


Geplaatst op 29 Apr 2007 22:04 door So be it
Tja...., op stervens na dood, toch???
Daarom is wederom een regulier internetbedrijf toch ook maar in zee gegaan met een mlmbedrijf???
Dom van ze hè?? Wink

www.internetverzekeren.com

Uiteraard alleen méér voordeel wanneer je via het mlmbedrijf inlogt! Cool

Fijne avond en leuke koninginnedag morgen.

So be it
Tjee, wat een lachertje. Zeker een geweldig voordeel voor de MLM'ers! Vooruitstrevend is die club helemaal niet want ze vermelden nog steeds hun SER-nummer. Als de dienstverlening ook zo ''bij de tijd" is dan kun nog wat verwachten hoor...................

Lawman
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:36

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Lawman »

mrtelecom blijft maar dromen van die beursgang......Toch heb ik een beetje respect voor je standvastig geloof! Een voorbeeld voor de katholieken onder ons :P

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Voor jou verdient de bovenste tóch nog steeds het meeste, Lawman???

Het gaat je allemaal boven je pet zeker?


SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Tja, eetje, het is wel een onafhankelijk onderzoek.
Het boeit me niet eens genoeg voor de logische volgende stap; het vragen naar dit onderzoek. Ik was al lang geleden klaar met jouw onbetekenende preselect belcompanietje waar we er 10-tallen van de revue hebben zien passeren, al dan niet op mlm-basis.
Dus pas je je gebruikelijk truucje weer toe; ff wijzen op iets wat in de toekomst ligt. Blijf maar hopen dat je gelijk krijgt maar tot nu toe ben je nog elke keer onderuit gegaan.
In de toekomst? Dan toch zeker alleen omdat het verleden zich herhaalt? Zo ben je toch al eerder op de fles gegaan zeker, daar down under, waar je voorlopig niet je neus hoeft te laten zien? Je 12 ambachten en 13 ongelukken, en nu weer je gepruts in de marge met je belbedrijfje. Naar de beurs, in de consumentengids, nu weer het snelstgroeiend... Hou op schei uit, het is allemaal even fantastisch!!
Maar de meesten hebben het blijkbaar al gezien met je en het is alleen die kindse amway malloot waarvan je de handen op elkaar krijgt en op wie je nog enige indruk weet te maken. Maar die hoopt dan ook nog altijd op een één-dags beursgang om dan toch nog een béétje zijn gelijk te kunnen vinden. Een gebrek aan kennis omtrent de gang van zaken die ook wel nooit meer ingevuld zal worden en tot dit soort bizarre dagdromen zal blijven leiden. Jullie blijven wat dat betreft een mooi stel.
En je weet het he, die beursgang is uitgesteld omdat het te goed gaat en de AIM (waar we eerst genoteerd zouden worden) eigenlijk gekkenwerk is als je ook met ff wachten direct op de Londen Stock Exchange kunt gaan (in 2008).

Ehh... zei jij vijf zinnen terug iets over verwijzen naar de toekomst? Goed, dan wijs ik naar het verleden: in 2005 geen beursgang, in 2006 geen beursgang, in 2008 ook geen beursgang. 'Uitgesteld omdat het zo goed ging', laat me niet lachen! Dan zijn jullie van plan het in 2008 minder goed te doen zeker, dat er dan wél een beursgang gepland staat? En TomTom had tegelijk met jullie wel de beursgang gemaakt, dat hebben ze zeker uit armoe moeten doen, omdat het zo slecht ging? De prutsers, pffff....
Overigens, jouw conclusie dat ik hier komen moet om te adverteren is zoals je gebruikelijke conclusies: Klinklare lariekoek. Zou het misschien kunnen zijn dat ik er de tijd voor heb?
Natuurlijk heb je daar alle tijd voor!! Als je bij het uwv loopt hoef je niet meer dan één sollicitatie per week te doen, zelfs jij houdt daarnaast nog tijd over!

Maar blijf gerust hopen dat je winkeltje ooit nog wat wordt. Ik zal je niet in de weg zitten bij deze geweldige zakelijke kans. Kom alleen niet hier leuren met je winkeltje, dat stuit iedereen tegen de borst. Maar verder doe je maar, hier en op al die andere fora. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Het ga je goed!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Dan toch zeker alleen omdat het verleden zich herhaalt? Zo ben je toch al eerder op de fles gegaan zeker, daar down under, waar je voorlopig niet je neus hoeft te laten zien? Je 12 ambachten en 13 ongelukken, en nu weer je gepruts in de marge met je belbedrijfje
Wat bén je toch een intens gemeen roddelmannetje, Eco!
Graag bewijzen voor het bovenstaande!!
Wat ik net schreef heb je al talloze malen zelf bewezen!!!! :twisted:

En ik ben een kindse malloot??
Nog altijd duizend maal beter dan iemand die gemene roddels verspreidt waar niemand wat tegen kan doen behalve een goede moderator!!

Fatsoen heb je niet, Eco.
Je aanhang zal je wel weer verdedigen....., malloten zijn er wel méér.......
Zou alleen aantonen dat ook zij geen fatsoen hebben.

So be it

mrtelecom

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Geplaatst op 02 Mei 2007 22:24 door Econometrist


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Tja, eetje, het is wel een onafhankelijk onderzoek.

Het boeit me niet eens genoeg voor de logische volgende stap; het vragen naar dit onderzoek. Ik was al lang geleden klaar met jouw onbetekenende preselect belcompanietje waar we er 10-tallen van de revue hebben zien passeren, al dan niet op mlm-basis.

tja, dat het onderzoek er gewoon zwart op wit staat wil er bij jou niet in. Nee, links waar goed nieuws over MLM bedrijven staat wil je niet eens aanklikken

Quote:
Dus pas je je gebruikelijk truucje weer toe; ff wijzen op iets wat in de toekomst ligt. Blijf maar hopen dat je gelijk krijgt maar tot nu toe ben je nog elke keer onderuit gegaan.

In de toekomst? Dan toch zeker alleen omdat het verleden zich herhaalt? Zo ben je toch al eerder op de fles gegaan zeker, daar down under, waar je voorlopig niet je neus hoeft te laten zien? Je 12 ambachten en 13 ongelukken, en nu weer je gepruts in de marge met je belbedrijfje. Naar de beurs, in de consumentengids, nu weer het snelstgroeiend... Hou op schei uit, het is allemaal even fantastisch!!
Maar de meesten hebben het blijkbaar al gezien met je en het is alleen die kindse amway malloot waarvan je de handen op elkaar krijgt en op wie je nog enige indruk weet te maken. Maar die hoopt dan ook nog altijd op een één-dags beursgang om dan toch nog een béétje zijn gelijk te kunnen vinden. Een gebrek aan kennis omtrent de gang van zaken die ook wel nooit meer ingevuld zal worden en tot dit soort bizarre dagdromen zal blijven leiden. Jullie blijven wat dat betreft een mooi stel.

Kijk, daar gaat ie weer. Een tijd geleden heeft ie nog zijn excuses aangeboden omdat hij beweerde dat ik failliet was gegaan en nu herhaalt hij het gewoon weer. Dus bij deze is het bewezen, je excuses zijn niks waard.
De waarheid?! Ik ben besodemietert door iemand die net als jij de waarheid niet hoog in het vaandel had en heb vrijwillig besloten de zaak dicht te doen om mijn leveranciers niet ook de dupe te laten worden van dezelfde charlatan. Hier zou overigens een mailtje naar de redactie wel op zijn plek zijn vanwege laster en smaad door jou


Quote:
En je weet het he, die beursgang is uitgesteld omdat het te goed gaat en de AIM (waar we eerst genoteerd zouden worden) eigenlijk gekkenwerk is als je ook met ff wachten direct op de Londen Stock Exchange kunt gaan (in 2008).

Ehh... zei jij vijf zinnen terug iets over verwijzen naar de toekomst? Goed, dan wijs ik naar het verleden: in 2005 geen beursgang, in 2006 geen beursgang, in 2008 ook geen beursgang. 'Uitgesteld omdat het zo goed ging', laat me niet lachen! Dan zijn jullie van plan het in 2008 minder goed te doen zeker, dat er dan wél een beursgang gepland staat? En TomTom had tegelijk met jullie wel de beursgang gemaakt, dat hebben ze zeker uit armoe moeten doen, omdat het zo slecht ging? De prutsers, pffff....
Jij wijst naar het verleden maar dan moet je wel de feiten juist hebben. Er zou NOOIT een beursgang in 2005 plaatsvinden, in 2006 wel en die is uitgesteld om de genoemde redenen en voor jouw informatie; als je wijst naar het verleden moet je het niet over 2008 hebben.

Quote:
Overigens, jouw conclusie dat ik hier komen moet om te adverteren is zoals je gebruikelijke conclusies: Klinklare lariekoek. Zou het misschien kunnen zijn dat ik er de tijd voor heb?

Natuurlijk heb je daar alle tijd voor!! Als je bij het uwv loopt hoef je niet meer dan één sollicitatie per week te doen, zelfs jij houdt daarnaast nog tijd over!

Maar blijf gerust hopen dat je winkeltje ooit nog wat wordt. Ik zal je niet in de weg zitten bij deze geweldige zakelijke kans. Kom alleen niet hier leuren met je winkeltje, dat stuit iedereen tegen de borst. Maar verder doe je maar, hier en op al die andere fora. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Het ga je goed!

En nog meer ongefundeerde laster van de kant van een zielig klein mannetje dat alle strohalmen aangrijpt omdat zijn theorie over MLM door mij met feiten volledig om zeep is geholpen en hij inhoudelijk geen antwoord heeft.
Nogmaals, je zult me nooit als je je uitkering ophaalt bij het UWV tegenkomen want ik heb, in tegenstelling tot jij, geen uitkering. Ik zou er zelfs nooit meer voor in aanmerking kunnen komen omdat ik daar veel te veel voor ontvang aan passief inkomen (naast alle actieve inkomsten)
[/b]

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

tja, dat het onderzoek er gewoon zwart op wit staat wil er bij jou niet in. Nee, links waar goed nieuws over MLM bedrijven staat wil je niet eens aanklikken
Goed dan. Dan speel ik het spelletje mee. Dan vraag ik om dat onderzoek, en dan kan jij de link naar je propaganda site hier plaatsen. Ben je nou blij?
Kijk, daar gaat ie weer. Een tijd geleden heeft ie nog zijn excuses aangeboden omdat hij beweerde dat ik failliet was gegaan
Help me even, waar zou ik dat gezegd hebben dan? Waarom zou IK er uberhaupt excuses voor maken dat JIJ er daar down under een potje van gemaakt hebt??
heb vrijwillig besloten de zaak dicht te doen om mijn leveranciers niet ook de dupe te laten worden
... en Australië halsoverkop met de noorderzon te onvluchten. Maar we geloven je allemaal op je woord van eer, hoor...
Jij wijst naar het verleden maar dan moet je wel de feiten juist hebben. Er zou NOOIT een beursgang in 2005 plaatsvinden, in 2006 wel en die is uitgesteld om de genoemde redenen en voor jouw informatie; als je wijst naar het verleden moet je het niet over 2008 hebben.
Beste jongen..., als we het hebben over het NIET naar de beurs gaan van euphony dan hebben we het over het verleden, het heden, én de toekomst. Waarom blijf jij nou toch maar doorgaan met het oprakelen van dit pijnlijke debacle waaraan jij al zo hard je vingers hebt gebrand? Je was er zo trots op als een aap met zeven lullen, en openlijk negeerde je alle hier genoemde indicaties dat alle voorwaarden achterwege bleven en alle stumperige excuses slikte je als een kleuter voor zoete koek totdat het onontkoombare moment daar was dat het sprookje echt niet langer was vol te houden en moeder de gans de ballon lek prikte. En nu weer een niet na te komen belofte vervangen door een betere belofte in de toekomst om de schaapjes rustig in de tent te houden. Het is dé toegepaste truc in de mlm wereld. Exact op dit moment zien we exact hetzelfde gebeuren bij agloco.
Nogmaals, je zult me nooit als je je uitkering ophaalt bij het UWV tegenkomen want ik heb, in tegenstelling tot jij, geen uitkering.
Het is weer één van je befaamde alles-wat-je-zegt-ben-je-zelf stijl reacties. Erg consistent is het niet, aangezien jouw en mijn dagbesteding nou eenmaal verschillend zijn. Drie dagen terug zat ik volgens jou nog te internetten in de tijd van mijn baas, nu ben ik werkloos. Wat is het nou? Make up your mind!!

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wat bén je toch een intens gemeen roddelmannetje, Eco!
Wat staan die stoere business tycoons in de mlm toch altijd snel op hun achterste benen bij het eerste de beste stootje tegengas. Het huilgehalte is hoog, je zou toch meer standvastigheid verwachten bij zulke doorgewinterde professionals?
Graag bewijzen voor het bovenstaande!!

Je vraagt me nu toch zeker niet om persoonlijke informatie te gaan plaatsen over rené, is het wel?
Wat denk jij eigenlijk wel, wat gaat het jou eigenlijk aan? Ik had de discussie toch niet met jou? Waar bemoei jij je dan mee?
En ik ben een kindse malloot??
Wie de schoen past...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Je bent wel typisch weer met je roddelrubriek bezig Eco.

Beetje verdachtmakingen...., insinuaties..... en je dag is weer goed! :oops:

Echte problemen over, of bij mlm zijn niet echt interessant, toch? Eco?

Wel..., nog ff wokken en dan de rest van het weekend vieren!

SBI
Heb de turbulentie overleeft. Volgende keer toch maat een 747...., dan heb je daar wat minder last van..... :wink:

mrtelecom

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach SBI, dat ben ik wel gewend van E. Hij heeft gezien dat zijn argumenten geen steek houden en dat moet hij maar weer met zijn laster beginnen. En natuurlijk zich verschuilen achter ´dan moet ik zeker persoonlijke informatie van je gaan plaatsen´. Hahaha, het is gewoon één grote leugen van ons mislukte studentje dat zijn frustraties met zijn eigen mislukte leven nu hier probeert te spuien maar helaas, ook hier faalt hij miserabel.

Tja, dan kun je niet anders dan een onafhankelijk tijdschrift artikel propaganda gaan noemen. Dat wij in de 2006 uitgave `200 Gouden Bespaartips´ door het Nibud-De Consumentenbond met name worden genoemd is natuurlijk ook pure propaganda. Nee, enkel zijn eigen ´feiten´ van een paar zeer bedenkelijke amerikaanse sites zijn de absolute waarheid.
Gelukkig is zijn mamma er nog en dat is natuurlijk de enige die betrouwbaar is als het aankomt op zijn eigen spectaculair succesvolle levensloop. Om het goed te maken mag hij hopelijk van zijn baas weer overwerken.

Nog een inhoudelijk antwoord E. Want als je laster en smaad gaat spuien omdat je geen andere argumenten hebt kun je de volle laag verwachten. En dan niet huilend naar de redactie rennen he!

En internetten in de tijd van de baas en een uitkering hebben gaan met jouw redenaties best goed samen. Jij kan heel makelijk het UWV als je baas aanmerken, dat soort gedachtenkronkels hebben we wel vaker van je meegemaakt. Vindt het overigens wel lief van je hoe je daar huilebalkend op reageert. Mamma, mamma, ik mag over andere geen onwaarheden als dat ze een uitkering hebben vertellen en als ik dat wel doe, vertellen ze de waarheid over mij :cry:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Tja, dan kun je niet anders dan een onafhankelijk tijdschrift artikel propaganda gaan noemen. Dat wij in de 2006 uitgave `200 Gouden Bespaartips´ door het Nibud-De Consumentenbond met name worden genoemd is natuurlijk ook pure propaganda.
Kijk, daar komt dat Nibud verhaal ook weer om de hoek kijken waarvan je er nog nooit in geslaagd hier een link naartoe te geven. Je had het naar JvE gemaild beweerde je, hoewel die dat nooit heeft bevestigd, dus je zou beschikken over een digitale versie die je naar ieder van ons ook zou kunnen mailen. Hoe je het noemt, zo noem je het. Maar voorlopig ben je er nog nooit in geslaagd deze zaken die blijkbaar alleen bekendheid genieten in een select groepje euphonisten voor de rest van de wereld aanschouwelijk te maken, terwijl dit toch aanzienlijk zou helpen om potentiële klanten over de brug te helpen. Dit geeft toch aanleiding tot het vermoeden van slecht vakmanschap of het scheppen van een sfeer van onjuiste informatie. Take your pick!
Om het goed te maken mag hij hopelijk van zijn baas weer overwerken.
En internetten in de tijd van de baas en een uitkering hebben gaan met jouw redenaties best goed samen. Jij kan heel makelijk het UWV als je baas aanmerken, dat soort gedachtenkronkels hebben we wel vaker van je meegemaakt.
MIJN redenaties? Zet IK dat hier dan neer of is dat misschien toch iemand anders die dat doet? En hoe zou ik de term 'overwerk' volgens jou dan willen opvatten als ik de sociale dienst als mijn baas zag? Zullen we het gewoon weer over euphony hebben? Daar pretendeer je tenslotte iets zinnigs over te kunnen zeggen, én is on topic.
Mamma, mamma, ik mag over andere geen onwaarheden als dat ze een uitkering hebben vertellen en als ik dat wel doe, vertellen ze de waarheid over mij
Hier is de doorgewinterde business tycoon aan het woord, dat ziet zelfs een leek...

mrtelecom

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Lullig he, als je met dezelfde stok geslagen wordt als je zelf altijd hanteert.

En het boekje '200 Gouden Bespaartips' van het Nibud/De consumentenbond is gewoon te bestellen via de consumentenbond of bij je plaatselijke boekwinkel.
Er is nu eenmaal geen link van, maar voor mensen zonder geld is het ook in te zien in de bieb, dus ook jij kan het inzien.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

En het boekje '200 Gouden Bespaartips' van het Nibud/De consumentenbond is gewoon te bestellen
Wat denk jij nou dat het mij waard is? Ik weet dat je het al digitaal hebt want je hebt beweerd dit naar JvE te hebben gestuurd. Denk je dan echt dat ik dan ook maar één cent of één minuut over heb om jouw verhaal te gaan checken? Vooralsnog ga ik ervan uit dat als je beweert over zulk materiaal te beschikken dat zulke goede reclame voor je zou zijn maar er ontelbare keren niet in slaagt om dit ook te laten zien, het wel tot de schijnbaar oneindige reeks van leugentjes om bestwil zal behoren waar men zich in de mlm zo rijkelijk van bedient. Het komt gewoon op de grote hoop met beursvoorbereidingen, Trump in de Leatherman show, 50% mlm-miljonairs in de VS, snelst-groeiende ondernemingen, mlm-onderwijs op de universiteit, en noem de hele rimram maar op.

Het spijt me voor je, maar sterke verhalen waar we vervolgens zélf de onderbouwingen voor bij elkaar mogen scharrelen maken niet echt een overweldigende indruk op me. Bewaar dat maar voor je downline, die vinden het misschien prachtig en motiveert ze tot ze groen zien maar ik denk dat je er hier weinig effect mee sorteert.
En als ik naar de markt kijk dan lukt het daar al evenmin, want veel klanten schijnen nog niet te bellen via euphony. Dat is misschien omdat ook weinig mensen dat boekje van het Nibud hebben gelezen, of omdat de verkopers er onvoldoende gebruik van weten te maken bij het onder de aandacht brengen van hun toko bij het grote publiek, maar als ze zich allemaal opstellen zoals jij is dat ook niet verwonderlijk. Tegen de mensen roepen dat ze zelf op zoek moeten gaan werkt niet meer anno 2007, en zal trouwens nooit gewerkt hebben. Misschien dat daar het verschil hem in zit tussen de echte zakenman en de mlm-wannabee. Maar dat is verder jouw probleem, niet dat van mij. Nogmaals veel succes met je carrierselect belcompagnietje waarvan er inmiddels al meer verdwenen zijn dan er nu nog bestaan.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

"Leatherman" show? :?

Is dat een vorm van SM?? :oops:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Goed idee sobeit. Econometrist aanspreken op een typefout. Ga jij nu ook alle taalfouten en andere typefouten die mensen hier bezigen onder de aandacht brengen?

Gesloten