LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door triol13 »

Om geld te verdienen moet je er actief aan deelnemen. Dit is voor mij op dit moment om bepaalde privereden nog niet mogelijk. Helaas!!!
Dus verder kan ik je vraag helaas alleen nog maar met "nee" beantwoorden.
Binnen 6 maanden zal het er waarschijnlijk beter uitzien en zal ik actief kunnen deelnemen.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

triol13 schreef:Om geld te verdienen moet je er actief aan deelnemen. Dit is voor mij op dit moment om bepaalde privereden nog niet mogelijk. Helaas!!!
Dus verder kan ik je vraag helaas alleen nog maar met "nee" beantwoorden.
Binnen 6 maanden zal het er waarschijnlijk beter uitzien en zal ik actief kunnen deelnemen.
Niets persoonlijks hoor, maar zou je dan niet een beetje terughoudend zijn met het doen van uitspraken tot je wèl de kans hebt om actief deel te nemen en geld te verdienen? Of heb je andere redenen om aan te nemen dat dit je rijk gaat maken?

triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door triol13 »

Drie mensen die ik zelf ken hebben hun baan als manager bij een toch redelijk groot bedrijf kunnen opzeggen om dit te gaan doen en zijn er echt zeer over te spreken
Ik heb het concept laten zien aan mensen die echt verstand hebben van dit soort zaken, zij hebben gepraat met de mensen van Forever en zijn tot de conclusie gekomen dat er echt geen addertjes onder het gras zitten. Gewoon werken en een goed team opbouwen en je verdient geld. Enige investering wat tijd betreft zit er dus wel aan vast.
Ik zou je aanraden om het zelf ook te proberen, maar zorg wel dat je er zeker de eerste 6 tot 12 maanden voldoende tijd insteekt als je het fulltime wilt gaan doen.
Parttime kan ook, alleen zijn je verdienste dan waarschijnlijk ook evenredig.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

triol13 schreef:Drie mensen die ik zelf ken hebben hun baan als manager bij een toch redelijk groot bedrijf kunnen opzeggen om dit te gaan doen en zijn er echt zeer over te spreken
Ik heb het concept laten zien aan mensen die echt verstand hebben van dit soort zaken, zij hebben gepraat met de mensen van Forever en zijn tot de conclusie gekomen dat er echt geen addertjes onder het gras zitten. Gewoon werken en een goed team opbouwen en je verdient geld. Enige investering wat tijd betreft zit er dus wel aan vast.
Ik zou je aanraden om het zelf ook te proberen, maar zorg wel dat je er zeker de eerste 6 tot 12 maanden voldoende tijd insteekt als je het fulltime wilt gaan doen.
Parttime kan ook, alleen zijn je verdienste dan waarschijnlijk ook evenredig.
Ik ben niet geïnteresseerd; tevreden met mijn leven. Maar goed, anderen kunnen zoveel niet zeggen, ik zou het toch vooral zelf eerst mee willen maken voor ik zou beweren dat er veel geld mee te verdienen valt!

triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door triol13 »

Beste Niels 2010,
Als ik start en het is inderdaad niets, be jij de eerste die het hoort, is het wel iets goeds laat ik het je ook als eerste weten.
Deal??

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Deal! Overigens lijkt het me interessant om eens uit de eerste hand te horen hoe zoiets nu in zijn werk gaat.. Hoe kwam je er bij? Wie nam je er mee naar toe? Wat liet je besluiten met FLP in zee te gaan? Etc.. Ik weet niet of je tijd en zin hebt dergelijke vragen te beantwoorden, maar het lijkt me erg interessant om te horen, dus bij voorbaat dank!

Wanneer ben je overigens ingestapt?

triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door triol13 »

Ik kwam erbij uit noodzaak, vanwege geen werk en uitkering meer. Ben er niet door iemand mee naar toegenomen, maar heb gewoon een afspraak gemaakt.
FLP vanwege het feit dat aloe vera al meerdere tientalle jaren een bekend product is in het caribisch gebied en er in amerika nog geen aan mij bekende rechtzaken zijn geweest over de handelwijze van het concern en het product.
De definitieve instap was vandaag, maar ik heb wel eerst circa 3 weken mijn huiswerk gedaan om e.e.a. te weten te komen. Het bedrijf is solide en beschikt over een gedegen solide onderbouwde structuur. Tevens kun je na wat google-en best veel te weten komen. Ook heb ik mensen in amerika gevraagd hoe het product daar in de markt staat. Antwoord: GOED, met hoofdletters. Zeker in Texas, daar zijn enkele van de grote aloe vera plantages.
Over enige tijd laat ik je meer weten.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Het bedrijf is solide en beschikt over een gedegen solide onderbouwde structuur.
Das wel een beetje dubbel op. Het bedrijf is solide en heeft ook nog een gedegen en solide en onderbouwde structuur.

poepoe, als je nu geen miljonair wordt weet ik het ook niet meer ... :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

FLP vanwege het feit dat aloe vera al meerdere tientalle jaren een bekend product is in het caribisch gebied ...... maar ik heb wel eerst circa 3 weken mijn huiswerk gedaan om e.e.a. te weten te komen. Het bedrijf is solide en beschikt over een gedegen solide onderbouwde structuur. Tevens kun je na wat google-en best veel te weten komen. Ook heb ik mensen in amerika gevraagd hoe het product daar in de markt staat. Antwoord: GOED, met hoofdletters. Zeker in Texas, daar zijn enkele van de grote aloe vera plantages.
Heb je ook links om dit te onderbouwen?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

FLP vanwege het feit dat aloe vera al meerdere tientalle jaren een bekend product is in het caribisch gebied
Haha, dat is nou eens een dijk van een referentie. Verwijzen naar een regio die ook wel gekend is voor drugsmokkel en andere malafide zaken. Steken ze daar aloë vera in jointjes of wat?!

Nou Triol, je hebt echt wel je huiswerk gedaan! Knap werk man!! Met zo'n gedegen solide onderbouwde en gestructureerde manier van werken ga je het zeker maken ...
Ook heb ik mensen in amerika gevraagd hoe het product daar in de markt staat. Antwoord: GOED, met hoofdletters. Zeker in Texas, daar zijn enkele van de grote aloe vera plantages.
Ja natuurlijk zeggen ze dat de zaken goed gaan. Nogal wiedes als een paar miljoen goedgelovigen heilig in het product geloven en er dagelijks liters van binnenslikken. Of oproken, dat zou ook wel best kunnen als je hun hersenspinsels die ze hier neerpennen leest. Hoe dan ook kassa kassa voor de eigenaren van die plantages.

thkloos
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2010 22:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door thkloos »

Tirol,

Je hebt even vergeten te vermelden dat je wel eerst zelf een pakket met produkten moet kopen van ong. 500 euro om enigzins uitzicht te hebben om iets te gaan verdienden.
De produkten(die je niet eens gratis krijgt om uit te proberen) die je gaat verkopen moet je wel even dik betalen, wie verdient er nou aan wie??? :lol: :lol:

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door superwoman »

Wij hebben ooit een poging gedaan om te beginnen als distributeur van FLP. Er werd ons verteld dat we op die manier onze zwager in Ghana konden helpen een extra inkomen te bezorgen. Hij kon dan zgn in ons team gaan verkopen. In afrikaanse landen loopt dit soort zaken ws als een trein, hier in Nederland is het keihard ploegen, hoe makkelijk het ook klinkt. Want je loopt je eigen kennissenkring te bestoken met jouw verkooppraatjes. Welke vrienden zitten daar nou op te wachten ?

De investering was idd bijna 500 euro. Een flink bedrag voor 2 dozen met flp produkten. Temeer omdat er behoorlijk wat soortgelijke produkten op de markt zijn die veel minder kosten.

Wij zijn naar een paar info-avonden geweest en kwamen tot de slotsom dat we er niet mee verder wilden. We werden naar alle kanten gepusht om 'klanten' te werven, bijeenkomst hier (betaalde toegang), bijeenkomst daar (ook betaalde toegang en betaalde lunch). Daar kwamen wij als gezin met twee kinderen waarvan één meervoudig gehandicapt dus niet aan toe.

Toen we de ongeopende dozen (echt niet aan toegekomen) hadden geretourneerd naar het hoofdkantoor duurde het bijna 2 maanden voor we onze 500 euro weer terug hadden. Ze zijn namelijk dol op geld incasseren, maar uitbetalen .... ho maar !

Daarom even ter informatie, en advies:
Als degene die jou probeert te werven voor dit geweldige bedrijf niet zo'n mooie auto heeft als die op de websites beloofd wordt en niet in een supergroot vrijstaand huis woont zoals ook op de websites wordt beloofd, continu met zijn vrienden/kennissen/collega's praat over die geweldige produkten die hij verkoopt en gebruikt, en eigenlijk verder geen vrije tijd heeft, of tijd heeft voor een gezellige lifestyle met veel tijd met het gezin : word dan zelf ook geen verkoper, want jou wacht waarschijnlijk hetzelfde lot.

Investeer geen geld wat je eigenlijk helemaal niet kan missen, en als je toch af en toe een aloe vera drankje wil gebruiken, koop het gewoon ergens.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

In afrikaanse landen loopt dit soort zaken ws als een trein ...
Hoe verzinnen ze het ;-)

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Remster »

Ik ben ooit op zo'n info avondje geweest.
Het ging over rijk worden en o ja, ook dat aloe vera goed is ofzo.

Er waren 2 mensen die het verhaal vertelden. De één vroeg terloops aan de ander: Hee, heb je een nieuwe auto? De ander vroeg: hee, hoe was je vliegreis!
Uiteraard makkelijk doorheen te prikken.

De producten zelf werden amper onder de aandacht gebracht (het was allemaal nogal goed spul want het was geconcentreerd blabla) De rest van de avond ging het weer over geld.

Niet mijn wereld.

Wilma M
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2010 11:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Wilma M »

Sorry hoor maar als je met beide benen op de grond staat dan loop je ergens zomaar niet in en "dat riekt naar MLM" wie is er hier ouderwerts!!!
Tijden veranderen en ook de economie, half nederland koopt via internet en gaat eerst in de winkels kijken hoe het product is...................
En even over Forever Living Product, Onze ervaring is heel positief maar je moet wel even normaal blijven doen, je krijgt niets voor niets, maar je bepaald zelf wat je verdiend a.d.v. gewerkte uren, is normaal hoor, als je een winkel hebt en je blijft de gehele dag in je magazijn zitten verdien je ook niets. En reisjes e.d. binnen een paar weken, normaal blijven doen en dan krijg je vanzelf je beloningen in de vorm van salaris( of bonus, heeft een winkelier ook hoor).
En een winkelier moet ook eerst een klanten bestand op bouwen dus dat heeft ook tijd nodig, blijf dus maar weer met je beide benen op de grond staan.
Zijn er mensen die meer willen weten mail ons rustig, wij zijn altijd nuchter en beloven geen gouden bergen.
Gr Wilma M ( GEEN MLM WILMA DAT IS EEN PERSOON WAAR IK NIETS MEE TE MAKEN WIL HEBBEN).
:D :|

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Wilma M schreef:je krijgt niets voor niets, maar je bepaald zelf wat je verdiend a.d.v. gewerkte uren, is normaal hoor,
Dus jullie betalen uit op basis van gewerkte uren?

mlmentor
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2010 15:46

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmentor »

MLM is gewoon een marketing techniek van bedrijven die producten in de markt willen zetten met een hoge marge. Het systeem is natuurlijkvoor de producent geweldig, geen marketing kosten en pas provisie uitbetalen als het product al verkocht is.
Ik ken persoonlijk mensen die een hele goede boterham met MLm verdienen maar het verhaal van een paar jaar hard werken en dan komt het geld vanzelf binnen klopt gewoon niet.

Bij elk MLM bedrijf heb je namelijk heel veel afvallers! Dus je moet continue bezig blijven om nieuwe mensen te strikken met de beloofde gouden bergen.

FLP slaagt wel als je voldoende mensen weet te strikken die zelf de producten aan een klantenkring kan afzetten. Dus als je zelf voldoende mensen weet te vinden die de veel te dure producten kunnen afzetten dan pak je een aardige commissie.

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door buckleup »

Aloe Vera is an sich al flauwekul.
Hou toch op met die onzin.

http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html

(edit: spelfout verwijderd, link toegevoegd)
Laatst gewijzigd door buckleup op 18 nov 2010 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door dhc »

buckleup schreef:Aloe Vera is an sich al flauwekul.
Hoe toch op met die onzin.
Heb je niks anders te doen?
Je laatste postings stammen uit februari 2009, laat het daarbij. Of meldt wat nuttigs! Een posting plaatsen in een topic over "ik wil de gulden terug" is wel erg treurig.....

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door buckleup »

dhc schreef:
buckleup schreef:Aloe Vera is an sich al flauwekul.
Hoe toch op met die onzin.
Heb je niks anders te doen?
Je laatste postings stammen uit februari 2009, laat het daarbij. Of meldt wat nuttigs! Een posting plaatsen in een topic over "ik wil de gulden terug" is wel erg treurig.....
He, verdraaid.
Dhc, u ook weer hier.
U begint mij nu werkelijk te achtervolgen.
Blijft u wel even bij het onderwerp, dhc?
Men spreekt hier over Aloe Vera en over multi-level marketing.
Aloe Vera is dat goedje dat ze tegenwoordig in elke creme stoppen.
Sommigen mensen drinken het zelfs, omdat het gezond zou zijn.
Maar ja, dat zeggen andere mensen ook over urine, en dat lijkt me raar.
Drinkt u het zelf, beste dhc?
Aloe Vera bedoel ik, niet urine natuurlijk. Daar zie ik u niet voor aan.
Misschien een probaat middel om uw gemoedstoestand wat milder te stemmen.

Gesloten