LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door newmikey »

Ralphflpzzp schreef:...vergelijkent onderzoek over tampasta`s waar de flp tampasta als net zo goed en antie bacterieel de beste uit de bus kwam.
"tampasta"? :lol: Kostelijk!

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

@newmikey

Wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat jij je mening baseert op een artikel van skepsis.nl ofzo?


Die trouwens een belangrijk ding vergeten in dit artikel.
( ik wil wel kenbaar maken dat ik vind dat er sommige dingen kloppen aan dit bericht.)
Het lijkt net of alleen werving belangrijk is.
Maar en daar zit het verschil tussen iemand die na 4 weken stopt of iemand die wel verder komt ....... Let op tip voor elke ondernemer.......
Er zullen producten verkocht moeten worden,Je kunt zoveel mensen werven als je wilt maar zonder verkoop gaat elk bedrijf kopje onder ook als ze niet met MLM werken.

Maar goed zou je me eens willen uit leggen waarom je deze reactie plaatst op mijn stukje wat je Citeert, want mij ontgaat de logica
Ralphflpzzp schreef:
@kuklos en andere tel wonders.

Ik heb deze week de managers positie gehaald bij flp.
Mij zelf zegt die naam niet veel, maar als jij / jullie eens goed zoeken op de site van flp kunnen jullie vast wel uittellen wat ik omzet en verdien met alleen de FLP. Wat blijkbaar heel belangrijk is voor sommige.
En ik draai nog steeds gemiddeld ca. 8uurtjes per week voor flp.

Voor de mensen die dit verhaal niet volgen dit is zeker niet in 1 jaar gebeurd en het komt zeker niet vanzelf. Het zijn maar 8uur, maar om dit te realiseren in die 8uur moet je wel harder werken als 8uur voor een baas.
(We willen toch een waarschuwende rol spelen hè @fredcom)

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

newmikey schreef:
Ralphflpzzp schreef:...vergelijkent onderzoek over tampasta`s waar de flp tampasta als net zo goed en antie bacterieel de beste uit de bus kwam.
"tampasta"? :lol: Kostelijk!
Hoezo kostelijk????
:lol: Krijg het idee dat je helemaal niet weet wat FLP verkoopt. :lol:

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

Moet toe geven dat het een stomme spelfout is, maar vooral het antibacterieel maakt het nog lachwekkender.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Je blijft wel lachen met die Newmikey :lol: :lol: :lol:

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

Ralphflpzzp schreef: Maar jij (en vele andere op dit forum) doen hoofdzakelijk sarcastische uitspraken en waarschuwen voor iets waarvan je gevoel verteld dat je moet waarschuwen, maar door gebrek van kennis heb je geen idee waarvoor je moet waarschuwen dus zeg je maar dat alles slecht is. En dat maakt jou niet veel beter als mensen van FLP die zeggen dat alles perfect is bij FLP.
Een aantal pagina's eerder heb ik mijn financiële visie op FLP gegeven. Daarop baseer ik mijn reacties. Daarnaast zijn er geen wetenschappelijke studies die de werking van de FLP producten dermate onderscheidt van andere, waardoor de prijzen véél te hoog zijn.
FLP beloofd "instappers", gouden bergen omdat dit de enige manier is om mensen aan boord te krijgen en meteen verwerpelijk.

Mijn reacties hebben niet alleen met mijn gevoel over FLP te maken, maar meer op mijn realistische kijk op zaken.

Nóg een kleine vergelijking om de ogen te openen:

FLP Behaalt met ca 8,5 miljoen mensen een omzet van ca 3 miljard per jaar.
Microsoft behaalt met minder dan 100.000 mensen een omzet van ca 69 miljard per jaar.
3 miljard / 8,5 miljoen = 352 euro per jaar per man :(
69 miljard / 100.000= 690.000 per jaar per man :shock:

Niet zo moeilijk om te kiezen toch?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ fredcom

Inderdaad niet zo moeilijk om te kiezen, als je ook tot de uitverkorenen behoort om je bij Microsoft aan te sluiten en te denken dat IEDEREEN dan het gemiddelde verdient......of zijn er ook MS mensen die wat minder verdienen ?

MS laat slechts 100.000 mensen delen, terwijl FLP 8.500.000 mensen laat delen.

Gemiddelden zeggen namelijk helemaal niets. Het gaat er om wie je bent, wat je wilt bereiken en of je in die omstandigheden bent.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Seconds-out

Op jouw inbreng reageer ik niet meer. Elders kun je lezen waarom.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

seconds-out schreef:
HW007 schreef:Seconds-out

Op jouw inbreng reageer ik niet meer. Elders kun je lezen waarom.
Beantwoord dan maar de vragen van Niels. :lol:
Volgens mij reageert ie op mij ook niet meer..

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Ralphflpzzp schreef:Er is genoeg om over te waarschuwen rond om FLP en MLM maar er slaan er hier diverse heel erg door.
Waarschuwt u (als insider) dan eens voor de werkelijke gevaren van FLP en MLM!

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Niels2010 schreef:
Ralphflpzzp schreef:Er is genoeg om over te waarschuwen rond om FLP en MLM maar er slaan er hier diverse heel erg door.
Waarschuwt u (als insider) dan eens voor de werkelijke gevaren van FLP en MLM!
Ondanks dat ik niet Ralph ben zie ik de volgende gevaren:

Mensen die zelf besluiten voor MLM te kiezen moeten heel sterk in hun schoenen staan om Bestand te zijn tegen voornamelijk discriminerende kritiek van anderen.

Het makkelijkste voorbeeld is dat de Nederlandse Staat heeft bepaald dat MLM géén piramidespel is, en dat velen hier en in andere topics, toch steeds weer blijven zinspelen op piramidespel. Ze hebben het over illegaal, althand de woorden zijn zodanig insu=inuërend gekozen dat hun illegale indruk er af straalt, terwijl de wet zegt dat het legaal is. Deze lui doen alsof starter binnen enkele dagen/weken MLM-goeroe zijn, waar ze het de normaalste zaak vinden als je op andere gebieden jarenlang studeert om een diploma te halen om een opslag van €100 maandelijks te realiseren. Met MLM kan het financieel sneller, met de juiste coaching en gebeleiding, niet met een omgeving die de keus van de starter niet respecteert.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door puma73 »

HW007 schreef: Deze lui doen alsof starter binnen enkele dagen/weken MLM-goeroe zijn, waar ze het de normaalste zaak vinden als je op andere gebieden jarenlang studeert om een diploma te halen om een opslag van €100 maandelijks te realiseren. Met MLM kan het financieel sneller, met de juiste coaching en gebeleiding, niet met een omgeving die de keus van de starter niet respecteert.

Belachelijke stelling, de meeste van die mlm-ers, incluis jijzelf zitten hier te snoeven en op te scheppen hoe goed ze wel niet zijn en hun allesbesparende adviezen hun slachtoffers tijd besparen.

de meeste mlm-ers, incluis hw007 zetten zichzelf te kijk met hun onzinerhalen.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

puma73 schreef:
HW007 schreef: Deze lui doen alsof starter binnen enkele dagen/weken MLM-goeroe zijn, waar ze het de normaalste zaak vinden als je op andere gebieden jarenlang studeert om een diploma te halen om een opslag van €100 maandelijks te realiseren. Met MLM kan het financieel sneller, met de juiste coaching en gebeleiding, niet met een omgeving die de keus van de starter niet respecteert.

Belachelijke stelling, de meeste van die mlm-ers, incluis jijzelf zitten hier te snoeven en op te scheppen hoe goed ze wel niet zijn en hun allesbesparende adviezen hun slachtoffers tijd besparen.

de meeste mlm-ers, incluis hw007 zetten zichzelf te kijk met hun onzinerhalen.

Je bent alleen maar aan het gissen. Nergens vertel ik onzin. Citeren kun je niet en weerleggen kun je ook niet. Ik zie het slechts als modder gooien en juist als reclame voor MLM, waar ik bij de MLM-ers wel zinvolle onderbouwingen lees, die bij jou volgens mij altijd ontbreken, en vervangen worden door gesneer.

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

HW007 schreef:@ fredcom

Inderdaad niet zo moeilijk om te kiezen, als je ook tot de uitverkorenen behoort om je bij Microsoft aan te sluiten en te denken dat IEDEREEN dan het gemiddelde verdient......of zijn er ook MS mensen die wat minder verdienen ?

MS laat slechts 100.000 mensen delen, terwijl FLP 8.500.000 mensen laat delen.

Gemiddelden zeggen namelijk helemaal niets. Het gaat er om wie je bent, wat je wilt bereiken en of je in die omstandigheden bent.
Je weet het leuk te brengen :D

Des te meer mensen van de koek moeten snoepen, des te minder iedereen krijgt. Dat zijn feiten. Gemiddelden geven mij voldoende informatie om realistisch te kunnen beoordelen of een "handel" lucratief genoeg is. Zowel bij FLP als bij MS zijn er mensen die boven het gemiddelde scoren en mensen die er ver onder zitten. Meestal zit het gros eronder en een handvol erboven. Bij MS zit je vér onderaan, beter dan bij FLP vér bovenaan. Tel uit je kansen.

Bovendien rekruteert MS geen mensen, maar neemt deze tegen een fatsoenlijke salaris in dient en daarbij hoort een koste/bate analyse. Bij FLP werken alleen maar vrijwilligers, ook wel nodig, want ze kunnen de salarissen van al die mensen niet eens betalen, laat staan dat het rendabel zou zijn.

MLM onderscheidt zich maar op één punt van piramide spelen: Er is een verhandelbaar product aan het spel toegevoegd, waardoor het als een marketing systeem wordt geaccepteerd. Het principe blijft echter gelijk.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:Het makkelijkste voorbeeld is dat de Nederlandse Staat heeft bepaald dat MLM géén piramidespel is
Waarvoor de onderbouwing dus nog steeds absent is. Als u doelt op het feit dat de Hoge Raad der Nederlanden (het hoogste rechtsprekende oorgaan van Nederland en daarmee onderdeel van de rechterlijke macht in Nederland; en dus niet 'de staat'), dan wil ik u er toch even op wijzen dat deze uitspraak duidelijk gericht was op MLM in theorie. In theorie is het inderdaad allemaal niet illegaal, want in theorie verkoopt men het merendeel van de producten aan consumenten buiten het systeem, en worden voorraden geenszins gebruikt om over andere distributeurs te verdienen. Bij MLM-bedrijven waar dat ook daadwerkelijk zo is, is het daarmee inderdaad als 'niet-illegaal' betiteld (daarom hebt u mij over Euphony ook nooit dergelijke dingen zien insinueren); echter zijn er ook bedrijven waar het systeem zo is ingericht dat het meer op een verkapt piramidespel lijkt (zoals WIN) en voor dergelijke gevallen biedt de uitspraak van de Hoge Raad geen enkele houvast om te stellen dat MLM 'niet illegaal' is.

Oh, dus zo zit het trouwens.. Het grootste gevaar van MLM is dat buitenstaanders niet zoetsappig ja-knikken en alles maar geweldig vinden klinken. De absentie van succes ligt niet aan de distributeurs, niet aan het bedrijf of systeem, niet aan de producten; nee, het ligt aan ons, de kritische mensen die de markt voor u kapot maken..

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

Google eens op MLM. Vrijwel de meeste artikelen en fora bekritiseren het systeem, de daardoor verkochte producten en de oplichting naar goedgelovige mensen die de illusie wordt verkocht dat ze er rijk van worden.

Tenzij je als bedrijf/producent de zaak wil bedonderen, is er niet één goede reden om deze marketing methode te gebruiken, en fatsoenlijke bedrijven blijven er ver vandaan.

Je bent blind, doof én stom tegelijk, als je ondanks de vele waarschuwingen en kritische artikelen toch met MLM in zee gaat en je maakt jezelf ronduit belachelijk als je óók nog op een forum als dit probeert je handel te verdedigen! Dat is NET zo zinloos, als MLM zelf! Maar ja, je hebt wel een gezond stel hersens nodig om dat in te zien!

MLM is niets anders dan een piramide spel wat door de verkoop van producten binnen de mazen in de wet wordt toegestaan. Het product is echter maar bijzaak en meestal véél te duur om zodoende de goedgelovig een lucratieve winst voor te spiegelen. Een simpele ziel beseft ook wel dat aan één potje smeersel van 1 euro minder valt te verdienen dan aan één potje van "Ons fantastische, unieke, heilzame product", van 30 euro! Dat geen hond het koopt, is niet belangrijk, als de verkopers er maar van kopen en het weer aan downliners weten te slijten.

Oh, ja, bij FLP is dat anders, daar loop je geen enkel risico want je kunt je aankoop terug sturen en krijgt het geld terug!
Aangezien je tijdens de rekrutering krijgt voorgelogen dat het allemaal heel simpel is, en je maar een paar uur per week hoeft te werken om bakken met geld te verdienen, zal de mislukkeling niet snel de moed kunnen opbrengen om dat toe te geven aan FLP en de rommel terug sturen om zijn geld terug te vorderen.
KASSA voor FLP, die zo wéér honderden nieuwe slachtoffers maakt, waar de rommel eveneens ergens bij op zolder of in de schuur verdwijnt.

Gebruik je gezonde verstand. Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook zo.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten