LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Hallo So Be It,

Ik had niet eens in de gaten dat jij met sbi werd bedoeld, ik neem niet zo vaak deel aan discussies over MLM. Zoals je uit mijn postings terecht opmaakte heb ik net als jij niet zo zeer een hekel aan MLM en frnachising, maar wel aan misleiding.

Daarom wilde ik nog even reageren op:
Zelf ben ik via het CWI benaderd voor een baan als belastingadviseur, maar na enkele brieven bleek dat ik me als zelfstandig ondernemer(franchisenemer) zou moeten vestigen en 700 euro per jaar zou moeten afdragen. Ik wil werk om geld te verdienen, niet om het te betalen...
En wat kreeg je voor dat bedrag???
Begeleiding? Training? Je mag de naam gebruiken?? Etc.....
Geen slechte deal, waarschijnlijk!!
Enig idee wat een franchisenemer bij Mc Donalds betaalt???
Ik geef je daar deels gelijk in, maar adviezen geven met betrekking tot belastingen is helaas niet wat anders dan een hamburgerzaak runnen. Het is gewoon vrijwel onmogelijk om als starter meteen voor jezelf te beginnen, daarbij heb je echt ervaring nodig bij een kantoor, bijvoorbeeld PwC, Deloitte, etc. En dan praat ik zeker over 5 tot 10 jaar werkervaring. De meeste belastingadviseurs hebben een beroepsopleiding, maar als zelfstandige zal je dat zelf moeten betalen of de opleiding niet volgen.

De meeste belastingadviseurs die voor zichzelf beginnen zijn medewerker of zelfs partner geweest bij een (belangrijk) kantoor. De concurrentie zal dus ook nog eens overweldigend zijn want vrijwel alle concurrenten hebben meer ervaring.

Eventuele training die ze bieden weegt daar niet tegenop. Ik had ze mijn CV gestuurd, en daaruit hadden ze kunnen afleiden dat ik starter was. Dus of het kon ze niets schelen of ze hebben mijn CV niet (goed) gelezen. In beide gevallen niet iets dat bij mij positief overkomt.

Wie voor zichzelf begint na de studie: chapeau en veel succes! Maar als iemand na de studie meteen voor zichzelf begint in de belastingpraktijk zal ik hem waarschuwen hier heel goed over na te denken.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Kritische informatie over mlm kan je terugvinden via: www.angelfire.com/planet/mlmpage

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Kritische informatie over mlm kan je terugvinden via:
Ga ju nu hier óók je baggersite promoten??
Leugens over mlm kan je terugvinden via: www.mlmbaggersitevanmlmangel.nl

Mensen...., ga vooral NIET met een slager praten wanneer je er over denkt slager te worden.....
En ga vooral NIET met Bram Ladage praten wanneer je er over denkt patatboer te worden.....

Ga je info over zulke zaken halen bij iemand die op zijn flikker heeft gehad van een pataboer en een slager!!! :wink:

Sorry, mensen..., nu blijf ik weg! Ik moest die spammer van zijn eigen site even op zijn vingers tikken......
Hij krijgt nl voor elk bezoek op zijn site 0,001 cent en hij hoopt daar over jullie rug geld mee te verdienen.....

(Zulke beschuldigingen hoef je nl niet te bewijzen...... Kijk maar op het mlmforum...! :lol: )

Succes allemaal, en dat jullie maar allemaal heel gelukkige mensen mogen blijven..., of worden,

SBI
En succes, Bor.... en Amarie, gezond verstand gebruiken....! :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Héé!!!!
Ze hebben het topic hierheen verplaatst!!! En terecht......!

SBI Mvg.......

:wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@amarie2007, er worden hier goedbedoelende adviezen gegeven, maar helaas niet allemaal even goed.
Je stelt dat je ex-man je gebeld heeft hierover. Hoe het contact tussen jullie is weet ik niet, maar waarom belt je ex je hierover?
Misschien is de eerste vraag wel: Wat levert het hem op als jij mee gaat doen?
Tweede vraag betreft de verdiensten: Hoeveel mensen (dus percentage van het totaal) heeft die? Na hoeveel tijd hadden ze die bereikt? Wat hebben zij gedaan wat anderen niet gedaan hebben? Kunnen ze bewijzen dat die mensen die verdiensten werkelijk hebben?

Als je mee wil gaan doen, kan je dan eerst met andere mensen spreken? M.a.w. niet op een meeting met vele anderen, maar 1 op 1, en je neemt pas een beslissing na lang erover na te hebben gedacht?
Die bedragen die genoemd worden zijn wel heel hoog en aantrekkelijk zeker als je met weinig moet rondkomen. En daarmee wordt je volgens mij dan gek gemaakt, onder het mom van "kijk eens wat je laat lopen".
Hiermee sla je de spijker op zijn kop. Precies de juiste typering.
Is er dan niemand die DAADWERKELIJK Forever Living Products verkoopt of heeft verkocht werkt die mij met feiten kan laten zien wat de voor en nadelen zijn van dit bedrijf, hoeft niet hier op de site kan ook prive via email?
Waarom vraag je je ex man niet waarom hij zo enthousiast is? En of hij je niet kan laten praten 1 op 1 met mensen die dat bedrag verdienen en met mensen die dat bedrag niet verdienen.

Dit advies geef ik je vanwege mijn eigen ervaringen met mlm. Ooit ben ik ook benaderd voor mlm. Meerdere malen zelfs. Er wedr geschermd met hoge verdiensten. waarop ik zei dat ik eens met mensen wilde praten die nu al actief waren, zodat ik hun beloftes kon verifiëren. Respons was nee, blijkbaar was ik toch niet de geschikte persoon voor mlm.

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Maarschalk, een prima tip van je. Ik laat mijn ex man met de bewjzen komen en ga vragen of ik met een paar mensen kan spreken die daadwerkelijk goed verdienen aan dit concept, en dan niet via die meetingen!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

@amarie2007, er worden hier goedbedoelende adviezen gegeven, maar helaas niet allemaal even goed.
Nee..., dat wordt lachen....
Marie gaat dus wél adviezen opvolgen en vragen aan een geitenhoeder hoe ze het beste een snackbar kan beoordelen....
Even verder lezen.....
Je stelt dat je ex-man je gebeld heeft hierover. Hoe het contact tussen jullie is weet ik niet, maar waarom belt je ex je hierover?
Misschien is de eerste vraag wel: Wat levert het hem op als jij mee gaat doen?
Wat zou je eigen meissie er eigenlijk wérkelijk mee bedoelen wanneer ze je vraagt wat je vandaag hebt gedaan???
Wat ben jij een achterdochtig mannetje....
Zou je die vraag óók stellen als je vader je dezelfde uitnoding zou doen???:(
Tweede vraag betreft de verdiensten: Hoeveel mensen (dus percentage van het totaal) heeft die? Na hoeveel tijd hadden ze die bereikt? Wat hebben zij gedaan wat anderen niet gedaan hebben? Kunnen ze bewijzen dat die mensen die verdiensten werkelijk hebben?
En wat heeft Marie daar aan???? Is dat een garantie voor háár succes???
Ze kan beter onderzoeken of het voor háár financieel beter is dan voor haar Ex....!
Maar dat kun je haar toch niet uitleggen..., of wel?? Dan zou je eerst moeten weten hoe mlm in elkaar zit, hè???
Als je mee wil gaan doen, kan je dan eerst met andere mensen spreken? M.a.w. niet op een meeting met vele anderen, maar 1 op 1, en je neemt pas een beslissing na lang erover na te hebben gedacht?
Oh ja????
Na 6 maanden "nadenken" weet je méér dan na 10 minuten "nadenken""?? Geef eens een voorbeeld van WAT je dan meer weet????

Quote:
Die bedragen die genoemd worden zijn wel heel hoog en aantrekkelijk zeker als je met weinig moet rondkomen. En daarmee wordt je volgens mij dan gek gemaakt, onder het mom van "kijk eens wat je laat lopen".
Achterdochtig?? Nee hoor!!!
Waarom vraag je je ex man niet waarom hij zo enthousiast is? En of hij je niet kan laten praten 1 op 1 met mensen die dat bedrag verdienen en met mensen die dat bedrag niet verdienen.
Fenomenaal!!! Grandioos!!! En dát durven ze tóch niet!!!
Want jij denkt nog steeds dat NIEMAND wat verdient in mlm...! Oh, jawel..., die ene, aan de top..., in Amerika, toch???
Dit advies geef ik je vanwege mijn eigen ervaringen met mlm. Ooit ben ik ook benaderd voor mlm. Meerdere malen zelfs.
Ah so......, je "ervaring"met "er-over-aangsproken-worden"....!!:lol: :lol:
Respons was nee, blijkbaar was ik toch niet de geschikte persoon voor mlm.
En DAT kan ik me dan weer helemaal vóórstellen!!! Elke smoes zou mij ook goed genoeg zijn om van je af te komen!!!!
Nog sterker....., om van jou af te komen verklaar ik dat de aarde plat is!!!! En dat ik eigenlijk een meissie ben!!!:roll:
Maarschalk, een prima tip van je.
héél goed, Marie..., als je maar NIET zélf nadenkt!!!!
Ik laat mijn ex man met de bewjzen komen en ga vragen of ik met een paar mensen kan spreken die daadwerkelijk goed verdienen aan dit concept, en dan niet via die meetingen!!
Goed zo!!! Moet je ook beslist niet doen........
Wie dáár als maagd naar binnen huppelt.... wordt er van je centen beroofd.... en als "oma" weer naar buiten geknuppelt!!!

Denk toch ff ná, Meissie!!!!
Zolang je niks tekent en niks betaalt... wat kan je dan gebeuren....?
Laat je toch niet zo voor de gek houden!!!
En is je ex een bedrieger? Sta in hemelsnaam niet zo achterdochtig in het leven als M........

Succes, pleeg onderzoek en wanneer je hebt gezien dat je geen risico loopt..., Go for it....

So be it.....
En voor het geval je het nog niet had begrepen.....:
Ik heb NIETS met FLP........ IK zou er niet aan beginnen...., maar voor andere redenen dan crazy M...... :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En wat heeft Marie daar aan???? Is dat een garantie voor háár succes???
Nee. En dat beweer ik ook niet. maar als er gouden bergen worden beloofd is het raadzaam eens te kijken hoe realistisch die gouden bergen zijn. En hiermee toets je dat.
Na 6 maanden "nadenken" weet je méér dan na 10 minuten "nadenken""?? Geef eens een voorbeeld van WAT je dan meer weet????
Typisch mlm antwoord. "Je moet NU beslissen anders is de kans voorbij." Tijdens een meeting of een gesprek kan je in de euforie worden meegezogen. Thuis er rustig nog eens over nadenken zet je weer met beide benen op de grond. Heeft men hier bezwaar tegen dan weet je genoeg.
Want jij denkt nog steeds dat NIEMAND wat verdient in mlm...! Oh, jawel..., die ene, aan de top..., in Amerika, toch???
NEE. JIJ BEWEERT dat ik dat denk.
Ik wil bewijzen zien van die gouden bergen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik heb NIETS met FLP........ IK zou er niet aan beginnen...., maar voor andere redenen dan crazy M......
Het zou haar helpen die redenen hier dan neer te zetten...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Nee. En dat beweer ik ook niet. maar als er gouden bergen worden beloofd is het raadzaam eens te kijken hoe realistisch die gouden bergen zijn. En hiermee toets je dat.
Nee. Zegt niets......
Quote:
Na 6 maanden "nadenken" weet je méér dan na 10 minuten "nadenken""?? Geef eens een voorbeeld van WAT je dan meer weet????

Typisch mlm antwoord. "Je moet NU beslissen anders is de kans voorbij." Tijdens een meeting of een gesprek kan je in de euforie worden meegezogen. Thuis er rustig nog eens over nadenken zet je weer met beide benen op de grond. Heeft men hier bezwaar tegen dan weet je genoeg.
Je zwamt.....
Wanneer het je duidelijk is dat er NIET verdient kan worden aan het inschrijven is er geen risico!! (Behalve in jouw ogen dan..., maar ..., je weet...: Van leven ga je dood!!!!
Tijdens een meeting of een gesprek kan je in de euforie worden meegezogen.
Ja.... en vóór je het weet komt je 7 maanden zwanger thuis!!!:roll:
Quote:
Want jij denkt nog steeds dat NIEMAND wat verdient in mlm...! Oh, jawel..., die ene, aan de top..., in Amerika, toch???

NEE. JIJ BEWEERT dat ik dat denk.
Ik wil bewijzen zien van die gouden bergen.
Nee, nee..., bijna niemand die zich te barsten werkt, verdient wat in mlm......., toch???
"Straks"... als je onderzoek hebt gedaan..., weet je beter....!

Het zou haar helpen die redenen hier dan neer te zetten...
Staan hier al.... en wéét ze dus al....
Als ze het niet gelezen heeft....., jammer dan..... (Of zou het verwijderd zijn???, ZAl ff kaiken!!!)
Had het dus goed onthouden....
Je hebt dus blijkbaar weer uitstekend "onderzoek" gedaan...!
Blijft er hier ooit wel eens info over mlm hangen????

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Ik wil bewijzen zien van die gouden bergen.
Dan moet je geen gouden bergen beloven!!!!
Wij doen dat ook niet...! :twisted:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nee. Zegt niets......
Het percentage mensen wat dit verdient zegt heel veel.

Je wordt binnengehaald met 3.000 tot 4.000 euro per maand verdienen. Netto. En vervolgens blijkt bijna niemand dat te verdienen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Je wordt binnengehaald met 3.000 tot 4.000 euro per maand verdienen. Netto
Link van de site graag..., waar dat beloofd wordt!!!
Dank je, bij voorbaat......

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik hoef geen link te geven. Ik verwijs naar wat amarie2007 hier vertelde.

Voordat je verder gaat dat jullie het niet doen, deze thread gaat over flp, niet Amway.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Zoals ik al zei....: (Ik kan érg snel douchen trouwens...)
Marie..., link graag waar dat beloofd wordt!!!

Ik ken FLP niet al te best, maar ik kan me NIET voorstellen dat dat er staat!!!

Kom, Marie!!! :lol:

So be it

Shadow20045
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:02

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Shadow20045 »

Hallo,
Allereerst is er nooit zoiets als easy money, daarnaast als er iemand je benaderd met de woorden je hebt zo binnen no time een inkomen van 4000 euro dan is die persoon niet goed bezig.
Het is net als bij andere werkzaamheden gewoon hard werken wil je wat verdienen.
Wel is het een voordeel dat je je eigen tijd in kan vullen dit in tegenstelling van de meeste bedrijven.
Daarnaast investeer je in producten die je zelf gaat gebruiken en verkopen hoef je niet ook hoef je de verkoop niet in je bloed te hebben zoals de meeste denken.
Hier word je niet gepushed om targets te halen ook uniek i.t.t. andere mlm bedrijven.
Zie het zo als je ergens tevreden over bent maak je onbewust ook reclame voor een product want je bent er zo blij mee en zo werkt het hier ook, alleen als je bij een product reclame maakt word je normaliter niet beloond en hier bij Forever wel.
Als je hier echt goed over geinformeerd wilt worden dan zijn er meetings waar je over geinformeerd word en die kosten niets kijk ook al weer GRATIS.
Daar worden je geen gouden bergen beloofd en geen sprookjes verteld de mensen die er iets behaald hebben hebben dit door hard werken.
Ook ik ben iemand die in de schuldsanering zat en niet veel te makken had maar er wel baat bij heeft en er zijn legio mogelijkheden om hier te starten maar dat is allemaal te horen op een meeting.

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

So Be It, zoals ik al aan het begin schreef, mijn ex man mailde mij dat hij met zijn nicht (die een schoonheidssalon heeft) en die produkten ook verkoopt) naar een FLP meeting was geweest en daar hebben ze hem VERTELD dat bij een minimum aan inbreng maar wel met enkele mensen onder, dus als "manager" je tussen de 3000-4000 euro netto verdiend. Er waren daar mensen met cheques waar bedragen van 3 a 4X dat bedrag opstond, wat mijn ex man ook heeft GEZIEN, en dus begrijpelijkerwijze enthousiast over was en mij daarover mailde. Mijn exman maild emij dat zijn bedrijfsnaam voor FLP "CTO Sunstar" (CTO = Coaching, Training en Opleiding) is, dus hij is er blijkbaar al volop mee bezig. Hij heeft gesprekken gehad met die lui van FLP waarin bovenstaande werd verteld. Tot nu toe heb ik voor en tegenstanders gehoord, maar ik wil van FLP mensen zelf weten hoe of wat. Dus als ik mijn ex man vraag om mij in contact te brengen met zo iemand wat is daar dan verkeerd aan? Die persoon moet mij toch kunnen vertellen wat de reele mogelijkheden voor mij zijn in mijn situatie? Ik wil gewoon duidelijke antwoorden, over het hoe en wat, verwachtingen op de lange termijn, KvK, belasting etc. En iemand die zelf voor FLP werkt kan mij daar toch wel antwoord opgeven, lijkt mij?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Tot nu toe heb ik voor en tegenstanders gehoord, maar ik wil van FLP mensen zelf weten hoe of wat. Dus als ik mijn ex man vraag om mij in contact te brengen met zo iemand wat is daar dan verkeerd aan? Die persoon moet mij toch kunnen vertellen wat de reele mogelijkheden voor mij zijn in mijn situatie? Ik wil gewoon duidelijke antwoorden, over het hoe en wat, verwachtingen op de lange termijn, KvK, belasting etc. En iemand die zelf voor FLP werkt kan mij daar toch wel antwoord opgeven, lijkt mij?
Wat is nu je punt, aMarie?

Naar je ex toestappen, hetzelfde zeggen wat je hier vertelt...
Willen ze dat niet..., een ander mlm bedrijf bekijken!!!!

Je kunt hier dagen over doorgaan..., maar je wilt actie ondernemen, toch??

Succes, SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Amarie2007, ik sluit me aan bij de laatste post van sobeit. Dit is een goed advies.

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Inderdaad, bedankt allemaal voor jullie reactie!!

Gesloten