LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Wie is bekend met dit bedrijf, mijn ex man is reuze enthousiast en heeft mij gemaild of ik ook geen interesse heb. Het betreft de verkoop van Aloe Vera produkten.

Speerpunten:

- thuiswerk
- je bent bij de KvK ingeschreven
- zeer hoge verdiensten
- als manager 3-4000 euro netto verdienen
- bonussen en premies als je team goed zijn best doet
- gratis verre reizen als een bepaald quota is gehaald
- zogenaamde "ontmoet forever meetings"
- parttime meer verdienen dan iemand die fulltime werkt
- snel finacieel onafhankelijk (wat iedereen graag wilt)

MAXIEM

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag amarie2007,

Het principe bij thuiswerk is: als je vooraf iets moet betalen moet je het niet doen. 8)

Maxiem.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

SBI zal je onmiddellijk aanraden hierin te stappen.

Als je echter verstandig bent, luister je naar wat Maxiem hierbover schrijft.
Speerpunten:

- thuiswerk
- je bent bij de KvK ingeschreven
- zeer hoge verdiensten
- als manager 3-4000 euro netto verdienen
- bonussen en premies als je team goed zijn best doet
- gratis verre reizen als een bepaald quota is gehaald
- zogenaamde "ontmoet forever meetings"
- parttime meer verdienen dan iemand die fulltime werkt
- snel finacieel onafhankelijk (wat iedereen graag wilt)
-6 keer per jaar op vakantie
-een tweede villa
-binnen 1 maand lig je op een zonnig zandstrand in de Indische oceaan

Komt me bekend voor.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Met Maxiem eens. Moet je eerst geld inleggen of betalen voor "cursussen"? Dan zou ik er zelf al sceptisch tegenover staan.

3 a 4000 euro per maand netto krijg je echt niet zomaar meteen als zelfstandig ondernemer. Je moet hard werken en een klantenkring en omzet opbouwen, dat duurt wel minstens 6 tot 12 maanden. Misschien bedoelen ze wel 3 a 4000 netto per jaar.

Let op: je bent volledig zelf verantwoordelijk voor je omzet, dus als je na een jaar niet aan die 3000 per maand zit en je klaagt bij Aloe Vera, dan zeggen ze dat dat je eigen schuld is.

Dus, denk er goed over na! Ik zou alleen meedoen als ik een geboren verkoper of rasechte ondernemer was.

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

nee het ging om 3-4000 euro NETTO per maand. Dit bedrag geld wel voor een "manager" met mensen die onder je werken/produkten verkopen. Ik ben zelf geen verkoper, hou er niet van mensen dingen aan te smeren, maar mijn ex man was zo enthousiast dat ik dacht, ik vraag eens hoe of wat. Niet doen dus?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Niemand kan je tegenhouden. Maar dit riekt naar mlm.

Anderen voor jou laten werken, en als er ''targets'' (quota) worden gehaald, krijg jij een gratis vakantie?.

Wanneer het je te mooi om waar te zijn lijkt, ga er maar vanuit dat het dat ook is.

Bekijk deze blaaskakerige website maar eens, dan ben je misschien meteen al genezen:


http://www.secretsofmarketing.info/?gcl ... ZwodoCVryg

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

nee het ging om 3-4000 euro NETTO per maand
Bij dit soort beloftes zou ik de kleine lettertjes maar goed lezen, Ik vind het gewoon erg moeilijk te geloven.

Bestaat er verder nog een of andere selectieprocedure? En moet je geld inleggen?
Dit bedrag geld wel voor een "manager" met mensen die onder je werken/produkten verkopen.
Waarschijnlijk zal jij dat net zo hard moeten doen, dus als verkopen je niets lijkt vooral niet aan beginnen.

bijdehante mama
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bijdehante mama »

ik snap best dat amarie2007 erover na ging denken. Ik ben twee jaar terug zelfs via een UITZENDBUREAU benaderd om voor zo'n bedrijf te werken. Ik vertrouwde het absoluut niet maar belde puur uit nieuwsgierigheid. Tja en natúúrlijk ging het over dat ik €100 moest investeren máár ik zou het dubbel en dwars terugverdienen EN nog veel meer. (serieus, die gozer had eerst zeker bij zo'n belspel op TV gewerkt haha) Tót ik hem de hamvraag stelde:'Heb JIJ honderd euro geïnvesteerd om voor iemand te mogen werken? Ik wil juist betaald wórden voor het werk dat ik verricht, ik ga niet iemand geld betálen!'

Nee meis, ik zou het níet doen.... en eerlijk gezegd zou ik de verhalen van je ex-man ook met een korreltje zout nemen.....(het is oh zo menselijk om dingen mooier te maken dan ze zijn)

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

bijdehante mama, ik hou zelf niet van verkopen. Vind het zelf ook mateloos irritant als mensen mij probereren spullen aan te smeren die ik niet nodig heb en je dan een schuldgevoel proveren aan te praten als je niets wilt kopen. Ik wil dit dus ook niet bij anderen doen. Maar daar ik een minimuminkomen heb als alleenstaande ouder en mijn ex man dat verhaal vertelde wilde ik het wel eens navragen hier. Die bedragen die genoemd worden zijn wel heel hoog en aantrekkelijk zeker als je met weinig moet rondkomen. En daarmee wordt je volgens mij dan gek gemaakt, onder het mom van "kijk eens wat je laat lopen". Ik vraag mij dan ook af hoeveel van die smeerseltjes je zelf moet verkopen iedere maand en die mensen onder je om aan een netto bedrag van 4000 per maand euro te komen?. Want je moet toch ook afdragen aan het bedrijf zelf neem ik aan, die zitten er toch ook niet voor de kat zijn kont? Zoals in elk bedrijf zal het wel de eigenaar/oprichter zijn die er het meest aan verdient! En een MLM/pyramide constructie daar blijf ik liever ver van weg!!


Nee, laat ik deze "aanbieding"maar overslaan :lol: ! Bedankt voor de reacties!

bijdehante mama
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bijdehante mama »

amarie2007, ik snap jou helemaal!!!! Ik zit in precies dezelfde situatie (alleenstaande moeder met minimum inkomen) en idd, het is zooooooooooooo aantrekkelijk als je die bedragen hoort en leest! Maar zoals je al zei, hoeveel smeerseltjes hebben die mensen moeten verkopen om zó in de slappe was te zitten? Ik denk niet dat ze sméérseltjes verkopen maar práátjes! hihi

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Die bedragen die genoemd worden zijn wel heel hoog en aantrekkelijk zeker als je met weinig moet rondkomen.
Daarom noemen ze die bedragen dan ook. Maar als iedereen zich kan aanmelden zou dus iedereen manager zijn en 4000 euro per maand verdienen, dan zou toch vreemd zijn, nietwaar...
bijdehante mama, ik hou zelf niet van verkopen. (...) Ik wil dit dus ook niet bij anderen doen.
Dan moet je het zeker niet doen. Het bedrijf zal zeggen dat je pas manager wordt als je X producten hebt verkocht of Y nieuwe mensen hebt aangeworven. Of ze noemen gewoon iedere verkoper een manager. Geloof me maar, je wordt als je hierop ingaat gewoon een aan-huisverkoper. Je ex-man doet waarschijnlijk precies hetzelfde.
Ik vraag mij dan ook af hoeveel van die smeerseltjes je zelf moet verkopen iedere maand en die mensen onder je om aan een netto bedrag van 4000 per maand euro te komen?. Want je moet toch ook afdragen aan het bedrijf zelf neem ik aan, die zitten er toch ook niet voor de kat zijn kont?
Inderdaad, die redenering moet je altijd in je achterhoofd houden bij dit soort turboverhalen.

Misselijk vind ik de praktijken dat zulke figuren zich zelfs op een vacaturesite of bij het CWI inschrijven als werkgevers om dan vervolgens op deze manier starters en werkzoekenden te benaderen. Bijdehante mama is zelf via een uitzendbureau banderd, ik vind dat absoluut verwerpelijk. Zelf ben ik via het CWI benaderd voor een baan als belastingadviseur, maar na enkele brieven bleek dat ik me als zelfstandig ondernemer(franchisenemer) zou moeten vestigen en 700 euro per jaar zou moeten afdragen. Ik wil werk om geld te verdienen, niet om het te betalen...

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Jammer dat er zulke bedrijven bestaan die op mensen teren die het al moeilijk genoeg hebben en ze met dit soort "word snel rijk" verhalen lekker maken, omdat iedereen zijn kinderen het beste wil geven. En als je in 1 stad 10 of 20 van die managers hebt die zelf ook weer een zooi mensen moeten ronselen om zelf te kunnen verdienen, dan wordt de spoeling wel heel erg dun? Dan mag je volgens mij blij zijn als je per maand 100 euro verdiend. Want een normaal mens koopt toch niet elke dag van die Aloe Vera smeerseltjes? Dus zelfs als je vaste klanten hebt zullen die hoogstens 1 x per zoveel maanden iets van je kopen. Lijkt mij niet echt een basis voor een vast inkomen, meerr als een hobby erbij.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik denk niet dat ze sméérseltjes verkopen maar práátjes! hihi
Ik denk dat de praatjes vanzelf glad worden door de smeerseltjes die ze NIET verkopen.

Verbaast me nog steeds dat sbi het principe hier nog niet is komen promoten. Hij is een van degenen namelijk, die heilig gelooft in dit soort krampachtige constructies.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

En als je in 1 stad 10 of 20 van die managers hebt die zelf ook weer een zooi mensen moeten ronselen om zelf te kunnen verdienen, dan wordt de spoeling wel heel erg dun? Dan mag je volgens mij blij zijn als je per maand 100 euro verdiend.
Sterker nog, een kennis van me liet zich ompraten om als "manager" telefoonabbonnementen te verkopen. Hij zou geen loon krijgen maar mocht de opbrengst van ieder abonnement (minus bepaalde kosten) zelf houden. Maar, zo vertelde hij me, een baan op kantoor was toch maar saai en niks voor hem, hij wilde geen loonslaaf zijn maar ging als ondernemer voor het grote geld!

Hij verkocht in een maand voor 60 euro...

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Tja, 60 euro, daar kom je inderdaad niet ver mee!! :P

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

@Bor, mis jij het deskundige commentaar van sbi hier ook, net als ik? Die weet vast wel een of ander argument boven tafel te toveren, waarmee Amarie zou kunnen besluiten TOCH voor het grote geld te gaan. Maar sbi is natuurlijk nu nergens te bekennen. Zit uiteraard weer op Hawaii 8)

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door D1RK »

Je ex man zoekt mensen die er ook instappen zodat hij hoger komt!

Dus zo goed was jou relatie?
KVK inschrijving kost geld, en wat leverde dat op?
Ook vergeten of telaat uitschrijven kost weer, en dan de belasting dienst of ben je toch geen zelfstandige?

Ze hebben wel gelijk, als je zelf zoiets begint en er genoeg mensen intrappen zou je dus als bovenste kapitalen verdienen, maar de meeste zitten onder aan de Piramide!

De produkten zijn te duur voor succes, alleen maar veel verkopers en geen klanten die gewoon dit produkt willen?

In het verleden waren er zo diverse vaak USA afkomstige succes verhalen, ja ze bestaan, maar de duizenden die verlies hadden hoor je niets, en die ene word uitgebreid in het zonnetje gezet!

Het zelfde voor de Remax makelaars, je kunt heel veel verdienen, maar de andere kant word altijd verzwegen!

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Ik denk dat je je stevig achter de oren moet krabben als:

1. Er geen selectieprocedure is, of die procedure zo vaag is dat iedereen erin kan stappen. Een fatsoenlijk bedrijf, zelfs een franchisegever, selecteert uit zijn kandidaten. Als immers iedereen maar wordt aangenomen gaat het een bedrijf dus blijkbaar niet primair om verkopen maar om er zoveel mogelijk mensen bij te krijgen. Immers: het kan ze niks schelen of iemand onbeschoft, niet representatief of onverzorgd is, of het bedrijf een slechte naam geeft;

2. Je pas volledige uitleg krijgt "als je naar een meeting komt";

3. Als ze je via een vacaturesite of uitzendbureau benaderen en pas achteraf gaan zeggen dat je je inkomen ZELF moet verdienen.

4. Als iemand zomaar "manager" kan worden zonder enige selectie op opleiding en/of werkervaring;

5. Je een premie krijgt voor het aanbrengen van nieuwe mensen;

6. "Promoties" afhankelijk zijn van het aantal nieuwe mensen dat je hebt aangebracht;

7. Als ze je weinig of geen bedenktijd willen geven maar op Amerikaanse wijze tegen je aan gaan praten tot je onder de psychologische druk bezwijkt en tekent. Met name als mensen die niet meedoen als "losers" worden gestigmatiseerd.

Kortom, het hoeft niet per se illegaal of verkeerd te zijn. Met MLM of franchising is op zich helemaal niets mis. Waar ik wel serieuze problemen mee heb is hoe men misleid wordt met allerlei blaatverhalen over het grote geld of hoe soms zelfs de indruk gewekt wordt dat het om een betaalde baan in loondienst is.

Uitzendbureaux, het CWI en vacaturesites zouden ook kritischer moeten zijn op de werkgevers die ze toestaan kandidaten te benaderen (ik meen me zelfs te herinneren dat het CWI zelfs eens een vrouw in de bijstand benaderde met een vacature als prostituee).

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Nou..., vooruit dan maar.....
Op speciaal verzoek van onze Bodemloze.....
Dit topic hoort hier eigenlijk niet, want het hoort bij het mlmforum.

De enige die ik een verstandige opmerking zag maken over mlm, is Bor.

FLP is gewoon mlm. Verder ken ik het bedrijf niet erg goed.
Persoonlijk vind ik de producten te duur en het assortiment niet breed genoeg...... (ik speek uit ervaring)
SBI zal je onmiddellijk aanraden hierin te stappen.
Nee dus, Bodemloze ..., maar je hebt wel meer onzin uit gekraamd, toch??
Met Maxiem eens. Moet je eerst geld inleggen of betalen voor "cursussen"? Dan zou ik er zelf al sceptisch tegenover staan.
Realistisch.
Let op: je bent volledig zelf verantwoordelijk voor je omzet, dus als je na een jaar niet aan die 3000 per maand zit en je klaagt bij Aloe Vera, dan zeggen ze dat dat je eigen schuld is.
Wat misschien ook wel zo is......
hou er niet van mensen dingen aan te smeren,

Wie wel dan???
Niemand kan je tegenhouden. Maar dit riekt naar mlm.
Je zal je nek wel ruiken.....
Het IS gewoon mlm..., alleen op een belachelijke manier gebracht.
Anderen voor jou laten werken, en als er ''targets'' (quota) worden gehaald, krijg jij een gratis vakantie?.
Dat doe je nu dus wel voor je baas??? Wat is daar dan mis mee???
Wanneer het je te mooi om waar te zijn lijkt, ga er maar vanuit dat het dat ook is.
Krijg nou wat, Bodemloze...! Is dat echt een uitspraak van jou.....? Goh..., heb je toch een keer gelijk!!!
dus als verkopen je niets lijkt vooral niet aan beginnen.
Er is "verkopen" en er is "verkopen"Bor.....
Tót ik hem de hamvraag stelde:'Heb JIJ honderd euro geïnvesteerd om voor iemand te mogen werken? Ik wil juist betaald wórden voor het werk dat ik verricht, ik ga niet iemand geld betálen!'

Ga dan maar nóóit voor jezelf werken, meid.....!
bijdehante mama, ik hou zelf niet van verkopen.
Je "verkoopt" (je) al je hele leven.....!!!

Vind het zelf ook mateloos irritant als mensen mij probereren spullen aan te smeren die ik niet nodig heb en je dan een schuldgevoel proveren aan te praten als je niets wilt kopen.

Dat heet dus geen verkopen..., dat heet "iemand wat aansmeren".....
Maar daar ik een minimuminkomen heb als alleenstaande ouder en mijn ex man dat verhaal vertelde wilde ik het wel eens navragen hier.
Dan zou ik maar eens goed onderzoek doen naar mlm..., of heb je een ton aan geld in je nachtkastje liggen?
Zou beslist je info niet hier op het RADARforum halen.....
Zoals in elk bedrijf zal het wel de eigenaar/oprichter zijn die er het meest aan verdient!
Juist! Zó gaat dat bijna normale bedrijven.... Een piramidestructuur!!
En een MLM/pyramide constructie daar blijf ik liever ver van weg!!
Je bedoelt dus eigenlijk dat je ver weg blijft bij een bedrijf waar jij méér kunt verdienen dan de mensen boven je...?
Is dat slim, denk je???
Nee, laat ik deze "aanbieding"maar overslaan
Ja..., na zúlk grondig onderzoek zou ik dat óók zeggen..... :roll:
Misselijk vind ik de praktijken dat zulke figuren zich zelfs op een vacaturesite of bij het CWI inschrijven als werkgevers om dan vervolgens op deze manier starters en werkzoekenden te benaderen.
Helemaal mee eens.....
Zelf ben ik via het CWI benaderd voor een baan als belastingadviseur, maar na enkele brieven bleek dat ik me als zelfstandig ondernemer(franchisenemer) zou moeten vestigen en 700 euro per jaar zou moeten afdragen. Ik wil werk om geld te verdienen, niet om het te betalen...
En wat kreeg je voor dat bedrag???
Begeleiding? Training? Je mag de naam gebruiken?? Etc.....
Geen slechte deal, waarschijnlijk!!
Enig idee wat een franchisenemer bij Mc Donalds betaalt??? :?
Jammer dat er zulke bedrijven bestaan die op mensen teren die het al moeilijk genoeg hebben en ze met dit soort "word snel rijk" verhalen lekker maken, omdat iedereen zijn kinderen het beste wil geven.
Jammer dat er bij zo'n bedrijf zulke mensen bestaan die dat doen. Dat kun je het bedrijf niet aanrekenen.
Als ze het te weten komen, worden deze mensen echt gewaarschuwd dat NIET meer te doen.
En als je in 1 stad 10 of 20 van die managers hebt die zelf ook weer een zooi mensen moeten ronselen om zelf te kunnen verdienen, dan wordt de spoeling wel heel erg dun? Dan mag je volgens mij blij zijn als je per maand 100 euro verdiend.
Je klinkt alsof je 20 jaar ervaring hebt met mlm....! IS dat zo??? :?
Want een normaal mens koopt toch niet elke dag van die Aloe Vera smeerseltjes? Dus zelfs als je vaste klanten hebt zullen die hoogstens 1 x per zoveel maanden iets van je kopen. Lijkt mij niet echt een basis voor een vast inkomen, meerr als een hobby erbij.
Dáár heb je dan volgens mij weer helemaal gelijk in!!! Het assortiment is véél te klein....
Verbaast me nog steeds dat sbi het principe hier nog niet is komen promoten.
Goh..., is je wens dus uitgekomen.....
Raakte per ongeluk hier verdwaald (Google) en ben niet van plan hier te blijven. (jij blij, zeker??)
Even een pak voor je broek geven en dan ben ik weer weg.... :lol:
Hij is een van degenen namelijk, die heilig gelooft in dit soort krampachtige constructies.
Nee, dus..., maar je zal wel volhouden van wel!! :P
Hij verkocht in een maand voor 60 euro...
Had dat iets te maken met mlm, Bor?
@Bor, mis jij het deskundige commentaar van sbi hier ook, net als ik? Die weet vast wel een of ander argument boven tafel te toveren, waarmee Amarie zou kunnen besluiten TOCH voor het grote geld te gaan. Maar sbi is natuurlijk nu nergens te bekennen. Zit uiteraard weer op Hawaii
1-Nee. Ik kan geen argument bedenken.
2-Had niet in de gaten dat je hier onzin aan het vertellen was...
3-Niet in Hawaii..... Terschelling, een tent gehuuurd..... en weggeregend, natuurlijk! :roll:
KVK inschrijving kost geld, en wat leverde dat op?
Ook vergeten of telaat uitschrijven kost weer, en dan de belasting dienst of ben je toch geen zelfstandige?
Word jij ook maar nooit een ondernemer, Dirk...!
Ze hebben wel gelijk, als je zelf zoiets begint en er genoeg mensen intrappen zou je dus als bovenste kapitalen verdienen, maar de meeste zitten onder aan de Piramide!
Bij je baas, zal je bedoelen.... zie boven...!
In het verleden waren er zo diverse vaak USA afkomstige succes verhalen, ja ze bestaan, maar de duizenden die verlies hadden hoor je niets,
Zelfs niet op het RADAR forum....!
Vreemd hè??? Of zou je uit je nek kletsen en ben je in de war met "piramideverkoop"...?
Als immers iedereen maar wordt aangenomen gaat het een bedrijf dus blijkbaar niet primair om verkopen maar om er zoveel mogelijk mensen bij te krijgen.
In echte mlm krijg je NIET betaald voor "werven"..., alleen over omzet, Bor.
________________________________________
Ik denk dat je je stevig achter de oren moet krabben als:

3. Als ze je via een vacaturesite of uitzendbureau benaderen en pas achteraf gaan zeggen dat je je inkomen ZELF moet verdienen.
Juist.
5. Je een premie krijgt voor het aanbrengen van nieuwe mensen;

Héél erg juist!!! :shock:
6. "Promoties" afhankelijk zijn van het aantal nieuwe mensen dat je hebt aangebracht;
Juist.
7. Als ze je weinig of geen bedenktijd willen geven maar op Amerikaanse wijze tegen je aan gaan praten tot je onder de psychologische druk bezwijkt en tekent.
Juist.
Met name als mensen die niet meedoen als "losers" worden gestigmatiseerd.
Gedeeltelijk juist....
Wanneer je op het mlmforum kijkt, zie je dat het juist de ant-mlm-ers zijn die steeds praten over "losers"..... :twisted:
Kortom, het hoeft niet per se illegaal of verkeerd te zijn. Met MLM of franchising is op zich helemaal niets mis. Waar ik wel serieuze problemen mee heb is hoe men misleid wordt met allerlei blaatverhalen over het grote geld of hoe soms zelfs de indruk gewekt wordt dat het om een betaalde baan in loondienst is.
Helemaal waar....
Uitzendbureaux, het CWI en vacaturesites zouden ook kritischer moeten zijn op de werkgevers die ze toestaan kandidaten te benaderen (ik meen me zelfs te herinneren dat het CWI zelfs eens een vrouw in de bijstand benaderde met een vacature als prostituee).
Bravo...
Je houdt blijkbaar van "logisch denken".....! 8)

Zoals ik al zei:
Het was éénmalig dat ik hier was.
Dit topic hoort hier niet thuis!!!

Met vr. groet, So be it

amarie2007
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door amarie2007 »

Na "So be it" weet ik eigenlijk nog niets. Je hebt de tegenstanders die zeggen niet doen, en je hebt de voorstanders als "So Be It" die voor zijn, maar niet dieper om de materie ingaat, maar enkel met een hele hoop sarcaseme wijst, naar met name, de tegenstanders. Is er dan niemand die DAADWERKELIJK Forever Living Products verkoopt of heeft verkocht werkt die mij met feiten kan laten zien wat de voor en nadelen zijn van dit bedrijf, hoeft niet hier op de site kan ook prive via email?

Gesloten