LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Experiment Herbalife

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

wel... wat denk je? kan mijn verhaal iets bijbrengen op dit forum of verklaar ik enkel onzin?

je mag doorvertellen want ook ik ben nieuwschierig naar wat er komen zal.
3
27%
Stop met zeuren, dit forum dient enkel om twee meningen tegen elkaar uit te spelen in een eindeloze discussie.
6
55%
Hmmmh... we'll see...
2
18%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik volg je niet mrtelecom. Waar doel je op?
Ik heb Favulana gevraagd wat ze denkt te gaan verdienen. En afgaande op berekeningen hoeveel de meeste mlm-ers verdienen kan ik concluderen dat haar verwachtingen waarschijnlijk onrealistisch zijn.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

En afgaande op berekeningen hoeveel de meeste mlm-ers verdienen
Berekeningen???

Je KUNT helemaal niet berekenen wat de ene mlm-er wil..... en kan verdienen.... net zomin als je kunt berekenen wat een ANDERE mlm-er wil... en KAN verdienen.....

Het énige waar je mee kunt werken..., zijn de officiele gemiddelden...., waaruit JIJ concludeert dat 95% dat gemiddelde verdienen..... en 5% de rest....

Fout voorgesteld aan mensen..., zoals gewoonlijk...!

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Opnieuw leg je me leugens in de mond.
En snap je het niet.
Ik bereken niet wat iemand wil verdienen. Maar wel wat er verdeeld wordt over een aantal mensen. En dan kom je gemiddeld op een laag bedrag uit. Zeer laag.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

En dan kom je gemiddeld op een laag bedrag uit. Zeer laag.
Laag....? Vergeleken waarmee???
Het zakcentje wat een 6-jarig jongetje mee naar school krijgt???

Oh......!!! Je bedoelt vergeleken met de TOP van het bedrijfsleven...!

DenkedenkedenkeDenkedenkedenkeDenkedenkedenke
DenkedenkedenkeDenkedenke-denkeDenkedenkedenke
Denkedenkedenke..... en nog eens Denkedenkedenke....
DenkedenkedenkeDenkedenkedenkeDenkedenkedenke
DenkedenkedenkeDenkedenke-denkeDenkedenkedenke
Denkedenkedenke..... en nog eens Denkedenkedenke........
Euh...., OK........

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Gewoon laag.

Amway omzet: 6,3 mild
Aantal distributeurs: 3,6 mln
Gemiddelde omzet per jaar: 1.750 euro, en dat is omzet, geen inkomsten voor de distributeur.

HBL omzet: 1,2 mild
Aantal distributeurs: 1 mln (cijfers zijn verouderd)
Gemiddelde omzet per jaar: 1.200 euro

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Moest ff zoeken.....:
Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....
Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....
Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....
Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken...
Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken....
Zoekenzoekenzoeken....Zoekenzoekenzoeken...

http://www.thisbiznow.com/quixtar/ibo_statistics.html Omzetten / inkomens

Hier..., nóg wat cijfertjes...

http://www.thisbiznow.com/quixtar/statistics.html

SBI

Oh..., helemaal vergeten..., ik geef nooit info..., ik klets maar wat..... :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Vergeet je dit niet te vermelden...:
Financial rewards in the Quixtar business are based on effort, time and talent. Individual success varies, but Quixtar wants you to know the average earnings.
The Average Monthly Gross Income for “Active” IBOs was $115.

Approximately 66% of all IBOs of record were found to be “active”**

En vóóral DIT niet::
“Active” means an IBO attempted to make a retail sale, or presented the Independent Business Ownership Plan, or received bonus money, or attended a company or IBO meeting in the year 2000.

En DÁN nog de 40%-of-zo die helemáál niks doen....! :lol:

So be it
(Vergeet de schoenmaat niet.... :wink: )

Hier al wat mee gedaan, Jor???
http://intrasurance.nl/DIVPublic/BirdFl ... anceID=103

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Afgaande op berekeningen....
Berekeningen die volledig zijn gestoeld op je eigen aannames die op hun beurt weer zijn gebaseerd op je eigen perceptie van de realiteit en niet op feiten. Met andere woorden, je bevestigd eigenlijk gewoon wat ik zeg, je praat niet uit de realiteit omdat die simpelweg niet bestaat.

Favulana
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2007 13:05

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Favulana »

Goh.. Er is een boel bij gekomen terwijl ik even afwezig was. Ik ben net opgestart met mijn nieuwe fulltime baan (niet herbalife) en ik kon echt niet komen schrijven door de lange uren en bijlessen.

Maar goed, dit zijn de veranderingen op gebied van Herbalife.

Ik ben eindelijk gestopt met het bestuderen van de theorie en zit ondertussen aan mijn 6de klantje in de praktijk. Alle winsten worden in een mooie enveloppe gestopt, want ik heb geleerd dat dit geld voorlopig niet mag gespendeerd worden. (ik kan nooit rijk worden als ik het nu al spendeer). Het leuke is dat er op deze manier al zeshonderd euro in die enveloppe zit (de totale omzet). Het is leuk om naar te kijken, maar nog leuker om te zien groeien.. lol.

Na 10,5 uurtjes (1 uur les, 0.5 uur flyers, 9 uur op zwarte markt staan en lol maken) aan 'werk' deze week, heb ik een omzet van 600 euro. Niet slecht.. Ik hou alles strikt bij, weet je. Uren waarop ik klanten maak, seminars volg, flyers uitdeel. Volgende week ga ik geen klanten maken, maar wel de mensen opvolgen.

-------------------------------------------------------------------------
Even wat antwoorden geven:


Lolz.. So be it, je bent nogal benieuwd naar hoe ik er NU over denk he?
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om elke vraag appart te beantwoorden,
De eerste indruk die ik kreeg is nog steeds geldig voor de overgrote hoop van de mensen: onprofesioneel, te veel geneigd naar de verkoop, aandringerig... Mijn eerste indruk was correct, vind ik.

Nu.. omdat ik toch van plan ben om mijn 'onrealistische dromen' waar te maken, ben ik in de lijn gestegen tot ik iemand vond die me alle geheimen kon leren. Hij verdient 75.000 euro per maand, ook al is hij helemaal niet zoveel hoger dan ik.
Het idee? Hij gaat mij persoonlijk trainen samen met nog 8 anderen. Het doel? Over negen jaar elk van ons één miljoen spaarcentjes in ons bezit.
Waarom? Voor hem is het eenvoudig: wij verdienen, dus hij verdient dubbel zoveel door onze inspanningen.

En als je me nu voor zot verklaard... Ach jah...

Ik ben nog maar jong, ik heb alle tijd van de wereld om fouten te maken. :wink:

---------------------------------------------------------------

Goed, Maarschalk... je zei iets in de aard van:


BerichtGeplaatst op: 30 Aug 2007 17:59 Onderwerp:

Gewoon laag.

Amway omzet: 6,3 mild
Aantal distributeurs: 3,6 mln
Gemiddelde omzet per jaar: 1.750 euro, en dat is omzet, geen inkomsten voor de distributeur.

HBL omzet: 1,2 mild
Aantal distributeurs: 1 mln (cijfers zijn verouderd)
Gemiddelde omzet per jaar: 1.200 euro
Eerst en vooral.. Als je geen onrealistische dromen hebt, dan kun je nooit jezelf overstijgen.

En vervolgens.. je berekeningen kloppen wel, maar je manier van denken niet.
Met 3,6 mln bedoel je heel waarschijnlijk 3,6 milioen distributeurs direct onder je he? Wel, dat is nu de grootste fout die je kunt maken. Neem nooit meer dan 5 mensen direct onder je. Het is moeilijk uit te leggen met woorden.. dus hier zijn wat smilies 8)


:lol: Joost

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Joost is één man van de verkoop, met vele distributeurs wil hij zoveel mogelijk producten verkopen. Maar alle distributeurs staan er alleen voor, want Joost kan niet iedereen tegelijk begeleiden. Velen zullen afhaken en een negatieve indruk achterlaten, anderen zullen minimaal presteren omdat ze niet beter weten. Joost zal niet veel verdienen en zeker niet bij de top geraken.
Ik heb er geen idee van of je het passief inkomen kent? En of je er rekening mee hebt gehouden in je berekening.. Maar Joost krijgt wel bonussen van elk van zijn distributeurs, laat ons zeggen 25% van elk.




:P Geert

:lol: Sofie x5

:D Timon 5x5

:) Marie 5x5x5

Dit is een gelukkige man, lol, noem hem Geert. Geert trainde 'maar' 5 mensen in zijn luiheid, waarvan hier eentje is afgebeeld, Sofie. Hij trainde ze wel alle 5 intensief en zodoende ook hoe ze zelf naar 5 mensen moeten zoeken. Hij trainde Sofie en de anderen ook hoe ze zelf andere mensen moeten trainen. Zo vindt Sofie een jonge leerling in Timon. (ook de andere vijf mensen vinden elk vijf mensen om te trainen). Sofie leert Timon (en vier anderen) precies hetzelfde. Timon is nu onder andere de sponsor van Marie.

Geert heeft nog steeds maar 5 mensen getraind...... en kan gaan vissen. Tijdens zijn vistochtje krijgt ook hij bonussen. 25% van Marie en de andere distributeurs. 35% van Timon en de andere (ondertussen) Succesbuilders. 50% van Sofie en de andere supervisors. 75% van Geert en de andere GET-team members.
Geert besluit wijselijk zijn vistripje te verlengen met een paar weken..


Een paar maand later is Geert er weer klaar voor. Zijn 5 mensen kunnen nu onafhankelijk werken en dus gaat Geert op zoek naar 5 nieuwe mensen......


Kort gezegd: werk niet harder maar slimmer

------------------------------------------------------------------------------

Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

Favulana,

als jij nu nog het verschil tussen winst en omzet niet weet dan heeft "slimmer werken" voor jou weinig zin...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Meid..., ik denk óók dat je omzet bedoelt... en niet:
Hij verdient 75.000 euro per maand, ook al is hij helemaal niet zoveel hoger dan ik.
Laat hij nu 100 maal zo "hoog" zijn....(dat is hij niet... want hij is niet zoveel hoger dan jijzelf, toch?) dan is zijn omzet € 60.000 per maand.

Stel dat hij gemiddeld 10% overhoud..., dan is zijn brutowinst.... zo'n 6.000 euri per maand.

Óók niet slecht hoor!!! :wink:....

Maar goed dat wij als eersten reageren want de rest had je "afgemaakt"....!:lol:

Je zult me hier wat minder gaan zien, want het is steeds hetzelfde kliekje met dezelfde kromme argumenten.

Diep in hun hart zijn ze niet zo slecht hoor..., hoewel ik van eentje toch wel twijfel of hij niet elke dag weer terug gaat naar, minstens, het vagevuur!!! 8) .... :twisted:

So be it :wink:

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door joopataa »

Het leuke is dat er op deze manier al zeshonderd euro in die enveloppe zit (de totale omzet). Het is leuk om naar te kijken, maar nog leuker om te zien groeien.. lol.

Na 10,5 uurtjes (1 uur les, 0.5 uur flyers, 9 uur op zwarte markt staan en lol maken) aan 'werk' deze week, heb ik een omzet van 600 euro. Niet slecht.. Ik hou alles strikt bij, weet je. Uren waarop ik klanten maak, seminars volg, flyers uitdeel. Volgende week ga ik geen klanten maken, maar wel de mensen opvolgen.

Ik wil je niet echt gaan afze*ken want je bent nog jong en vol van Inzet. Maar je zult toch echt even het verschil tussen omzet en winst moeten leren. Laten we de winst op 10% zetten dan hoort er dus €60.- in jou envelopje en de rest gaat voor de inkoop en kosten.Zet dit af tegenover jou werk (meer dan 20uur ) en je hebt het geweldige bedrag van €3,- per uur verdiend. Tel uit je winst.Maar goed, Je bent zoals je zelf zegt nog jong dus misschien komt het nog wel in orde.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door joopataa »

Het doel? _!!!!__Over negen jaar elk van ons één miljoen spaarcentjes in ons bezit._!!!!!__
Waarom? Voor hem is het eenvoudig: wij verdienen, dus hij verdient dubbel zoveel door onze inspanningen.

En als je me nu voor zot verklaard... Ach jah...

Ik ben nog maar jong, ik heb alle tijd van de wereld om fouten te maken.

---------------------------------------------------------------

Goed, Maarschalk... je zei iets in de aard van:


Quote:

BerichtGeplaatst op: 30 Aug 2007 17:59 Onderwerp:

Gewoon laag.

Amway omzet: 6,3 mild
Aantal distributeurs: 3,6 mln
Gemiddelde omzet per jaar: 1.750 euro, en dat is omzet, geen inkomsten voor de distributeur.

HBL omzet: 1,2 mild
Aantal distributeurs: 1 mln (cijfers zijn verouderd)
Gemiddelde omzet per jaar: 1.200 euro


Eerst en vooral.. Als je geen onrealistische dromen hebt, dan kun je nooit jezelf overstijgen.
[quote]

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Jammer dan dat Asafa Powell niet júllie pitavientjes gebruikt!!! :wink:

SBI

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door joopataa »

Het winnen van de postcodeloterij is ook niet onrealistisch, Alleen de kans is zo klein.

Joopataa

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En vervolgens.. je berekeningen kloppen wel, maar je manier van denken niet.
Met 3,6 mln bedoel je heel waarschijnlijk 3,6 milioen distributeurs direct onder je he? Wel, dat is nu de grootste fout die je kunt maken. Neem nooit meer dan 5 mensen direct onder je. Het is moeilijk uit te leggen met woorden..
Ik bedoel de totale omzet van het moederbedrijf gedeeld door hun totaal aantal distributeurs.

Favulana
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2007 13:05

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Favulana »

Ik wil je niet echt gaan afze*ken want je bent nog jong en vol van Inzet. Maar je zult toch echt even het verschil tussen omzet en winst moeten leren. Laten we de winst op 10% zetten dan hoort er dus €60.- in jou envelopje en de rest gaat voor de inkoop en kosten.Zet dit af tegenover jou werk (meer dan 20uur ) en je hebt het geweldige bedrag van €3,- per uur verdiend. Tel uit je winst.Maar goed, Je bent zoals je zelf zegt nog jong dus misschien komt het nog wel in orde
als jij nu nog het verschil tussen winst en omzet niet weet dan heeft "slimmer werken" voor jou weinig zin...


Lol, zeg mensen...
Ik dacht dat jullie wel slim genoeg waren om te weten dat ik het verschil ken tussen winst en omzet. Maar misschien was ik inderdaad niet duidelijk, met mijn eigen 600 euro bedoelde ik uiteraard de omzet.. Ik vond het enkel debiel klinken om dat er tussen haakjes bij te zetten omdat het er duidelijk al ergens in staat vermeld.

..... Ik had het dus beter gedaan he?

En de cijfers die ik gaf van mijn sponsor zijn uiteraard de winst... niet de omzet want die zit in de miljoenen.
duuuhhh..


Ik zal even het principe van mijn 'envelop' verduidelijken... voor de mensen die het dus niet doorhebben........ zucht.
Ik steek inderdaad mijn totale omzet in de envelop en neem daardoor mijn eigen verdiende centjes weg van mijn rekening. Maar de bedoeling daarvan is een investering opbouwen zodat ik de stap kan maken naar een groter inkomen. Ik ga de centen niet missen, want ik heb zelf gekozen om die bepaalde hoeveelheid aan te kopen, ik investeer in mezelf. "Ik betaal mezelf" Ik betaal voor mijn organisatie en net zoals bij het opstarten van eender welk bedrijf heb je een startkapitaal nodig.
Het komt erop neer dat ik nu aan het sparen ben om mijn onrealistisch doel realistisch te maken.

En goh... weet je hoe je snel van 88 euro naar 1.000.000 euro gaat?
ik wel, met of zonder herbalife. Je moet enkel maar weten hoe.

En het laatste.....
Laten we de winst op 10% zetten dan hoort er dus €60.- in jou envelopje en de rest gaat voor de inkoop en kosten.Zet dit af tegenover jou werk (meer dan 20uur ) en je hebt het geweldige bedrag van €3,- per uur verdiend. Tel uit je winst.Maar goed, Je bent zoals je zelf zegt nog jong dus misschien komt het nog wel in orde.
10%??????????????
Ik heb 25% tot 35%, mijn sponsor heeft 50% en mijn sponsor's sponsor heeft 75%. Wie zou nu in hemelsnaam werken voor 10%?

Goed dan... ik zal het voor jou berekenen... he, want ik weet niet waar jij je gegevens vandaan haalt hoor.
In mijn envelopje zit er 600 = mijn winst 150 euro (25% dus ik heb 150 euro verdient) en de kosten van de inkoop, die 450 euro, gaan daar ook in. Ik heb 10,5 gewerkt (halloooo!!! dat staat er toch???) en dus niet meer dan 20 he..... Als ik het goed heb, dan is 150 euro in tien uur en dertig minuten gelijk aan 15,5 euro in 1 uur. Ik hou eigenlijk helemaal niet van berekeningen... Ik haat wiskunde.
Stel dat hij gemiddeld 10% overhoud..., dan is zijn brutowinst.... zo'n 6.000 euri per maand
Hetzelfde geldt voor deze berekening, gelieve het opnieuw te doen voor mij. Kun je het ook in omgekeerde richting?
75% houdt hij over, 75.000 was zijn brutowinst. Dus..euhm... ben ik goed als het ongeveer 2 miljoen omzet is?
Laatst gewijzigd door Favulana op 11 sep 2007 19:35, 10 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mlmangel »

Zou je de inhoud van je envelop niet beter op een hoogrenderende spaarrekening zetten? Lijkt me toch efficiënter en veiliger.

Favulana
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2007 13:05

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Favulana »

Wel jah.. mijn envelop is in het echt een rekening, met name een beursrekening... met mijn geld worden er aandelen aangekocht waardoor ik na 20 jaar een interest krijg van 10%.. (dit is gebasseerd op de gemiddelde interest van een investering met een grote risicofactor, want uiteraard varieert de markt ... ik zal het dit keer er maar bijschrijven, straks krijg ik weer commentaar.. lol)

Ik ga mijn miljoen echt niet creeëren door het in een echte papieren envelop onder mijn bed te steken... :lol:
Ik heb het gewoon aangeleerd om het zo te noemen, aangezien het principe hetzelfde is.. Ik kan niet aan het geld, tot het groot genoeg is geworden.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door joopataa »

Laatst aangepast door Favulana op 11 Sep 2007 18:35, in toaal 10 keer bewerkt

Naar boven

Het is dat ik niet Heel (erg) argwanende ben anders zou ik zeggen dat een ervaren mlmér je even op pad geholpen heeft, Je komt ineens niet meer zo jong en onbevangen over. Maar ja, het is internet en echt Iedereen man/vrouw 12 tot 80 jaar kan achter een nickname publiceren.

Joopataa

Ps Kom er maar in So be it. :D

Gesloten