LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kleeneze

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
keet
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2007 17:08

kleeneze

Ongelezen bericht door keet »

is er iemand bekend met het bedrijf kleeneze ze hebben een catalogus waaruit je kunt bestellen zijn de producten degelijk en verkoopt het goed.

m.visser
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2007 14:14

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door m.visser »

Ja, ik ben bekend met Kleeneze. Ben zelf distributeur sinds een jaar en het werkt gewoon erg goed.
Het zijn goede produkten van zeer goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden over het bedrijf en de werkzaamheden. Het loopt hardstikke goed. Elke week krijg ik meer bestellingen en mijn klantenkring groeit elke week weer.
Het is erg leuk werk, je kan het indelen zoals jij het wilt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door mlmangel »

Kleeneze is een MLM bedrijf. Info over MLM kan je vinden via http://mlmpage.blogspot.com/

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Reclame (bemuikt/dekmantel) maar toch ook aanwezig.

Wie reclame wil maken begint met een vraag.
Op die vraag dan al zeer positieve antwoorden die toch een beetje de waarheid geweld aandoen.

Immers, indien een MLM-constructie dan zou ik een ieder adviseren om zich eerst eens daarin te verdiepen.
Voorbeelden genoeg! Herbalife,Amway,Tupperware, enzovoort.
Alleen al het feit dat in de weekbladen en op bv Marktplaats zo hevig wordt geadverteerd door Herbalife-distributeurs moet al het teken zijn dat er nooit een inkomen uit gehaald kan worden.
Hooguit, voor wie op tijd er weer uitstapt een kleine bijverdienste.
Vaak blijft de instapper vaker zitten met een voorraad die aan de straatstenen niet meer is kwijt te raken.

Grootvader

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Immers, indien een MLM-constructie dan zou ik een ieder adviseren om zich eerst eens daarin te verdiepen.
Nou, Grootvader..., DÓE dat dan eens....!:wink:
Voorbeelden genoeg! Herbalife,Amway,Tupperware, enzovoort.
Goed hè??? Al méér dan 50 jaar "voorbeelden".... en net als nu... zijn er gedurende 50 jaar lang Dinosaurussen geweest die bleven beweren:
"Straks" wordt mlm verboden....
"Straks" is de markt verzadigd....
"Straks gaat je vrouw van je scheiden door mlm....
Etc. etc......
Alleen al het feit dat in de weekbladen en op bv Marktplaats zo hevig wordt geadverteerd door Herbalife-distributeurs moet al het teken zijn dat er nooit een inkomen uit gehaald kan worden.

Fout! Het is een teken dat blijkbaar grote voorraden mogen worden "ingekocht".......:(
Hooguit, voor wie op tijd er weer uitstapt een kleine bijverdienste.

Ja, ja... en hoe kórter je er in hebt "gezeten" hoe hóger je bijverdienste?? :roll:
Vaak blijft de instapper vaker zitten met een voorraad die aan de straatstenen niet meer is kwijt te raken.
Laakbaar. Foute, misschien wel slechte, mlm.....

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Info over MLM kan je vinden via http://mlmpage.blogspot.com/
En ik weet niet of mlmangel zijn site al heeft aangepast, maar een paar dagen terug waren er misschien wel 2 van de 500 quotes géén leugen! :lol:

So be it
(Wat levert zo'n site je nou op, mlmangel?? --bewijzen graag! :wink:)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Waarom staat de opinie van de Nederlandse Hoge Raad over mlm nog STEEDS niet op jouw anti-mlm reclamesites, mlmangel??
Té positief misschien voor jouw "onpartijdige" sites??:roll:

Laat je de link even zien hier??
Bij voorbaat dank voor je "eerlijkheid".......

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik wist niet dat ze er een mening over hadden. Als je een link heb, stuur maar door.

En, al veel zeepjes verkocht?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Als je een link heb, stuur maar door.
Terwijl je die 2 maanden geleden al hebt gezien op het forum?? Op DIT forum?
En NU verklaar je openlijk dat je die link nu wél gaat plaatsen... als ik je hem aangeef??

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door mlmangel »

Al een tweetal jaar geleden heb ik aangegeven dat je me gerust links betreffende mlm kunt doorsturen. Indien relevant en informatief, plaats ik ze. Eventueel voorzien van commentaar, dat zien we dan wel.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Eventueel voorzien van commentaar
Laat even zien waar je daar 2 jaar geleden al om hebt gevraagd, wil je.....?
Indien relevant en informatief
Ha!! Laat je nákijken.....
Natúúrlijk vind jij het NIET relevant!!!
Een uitspraak van de hoge Raad over mlm....
Om je te bescheuren.....

Maar..., let op....! De steun voor je achterlijke uitspraken komt er al weer aan...., vermoed ik, hè, E...? (Jor.., misschien??)
Ik hoop dat het een bééétje begrijpelijk is.....!

Het zal er wel weer op neer komen dat de mensen van de Hoge Raad op onze "loonlijst" staan...! :lol:

So be it

(Hoe kún je toch telkens weer zó onderuit gaan, mlmangel...)

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door Econometrist »

De steun voor je achterlijke uitspraken komt er al weer aan...., vermoed ik, hè, E...? (Jor.., misschien??)
Waarom maak jij daar niet voortijdig korte metten mee? Een 'endorsement' van de hoge raad lijkt mij dé ideale support die een mlm-beleiver zich maar kan wensen. Eén klein linkje en je laat de hele kliek aan sceptici hier volkomen flabbergasted in totale ontreddering achter.

Waarom kom jij in godsnaam alles en iedereen vervelen met je oude stoffige stokpaardjes in je gebruikelijke kinderlijke stijl en met veel smiley's terwijl je jurisprudentie van de hoge raad blijkt te bezitten waar het mlm-concept wordt aangeprezen?

Kan je niet een tipje van de sluier oplichten over hoe de hoge raad er dan wel over denkt? Is de hoge raad nog specifiek over wélk mlm bedrijf vooral hun goedkeuring kan wegdragen of is dit rechtsorgaan enthousiast over álle vormen van mlm? Heeft de hoge raad zich ook nog uitgelaten over een eventueel toekomstig verbod op de reguliere marketingmethodes, of gaat de lofzang zover niet?

Ik zou graag een link van jou hier geplaatst zien over het goede nieuws voor de mlm zoals dat afkomstig is van de hoge raad, zolang ik dat nog niet op de site van mlmangel kan zien. Voor zover ik ermee bekend ben is er ooit door de hoge raad weinig meer gesteld dan dat mlm geen illegale activiteit betreft, maar dat is oud nieuws dat hier al 5 jaar niet meer aan de orde is geweest, en zeker geen materiaal voor jou om hier zo hoog van over de toren te blazen zonder dat je daarmee compleet voor |u| zou staan als je niks beters had dan dat. En omdat jij zo stom nou ook weer niet zou zijn verwacht ik dat je momenteel verwijst naar iets echt moois dat de hoge raad over mlm te vertellen heeft, vandaar mijn buitengewone interesse daarvoor...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

http://zoeken.rechtspraak.nl/default.as ... oge%20Raad

bij "tekst" invullen : piramidespelen
datum van 1-02-2005 tot 28-02-2008
In "alle velden" aanklikken "uitspraken/conclusies"
Instantie : Hoge Raad

Eat your heat out.....
:twisted:

Allemaal bij ons op de loonlijst...! :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

(Hoe kún je toch telkens weer zó onderuit gaan, mlmangel...)
Tja..., met zúlke "hulp" is dat ook logisch, hè?? :lol:

Truste.., SBI
En..., E..., de Hoge Raad maakt het onderscheid tussen piramidespelen en mlm..., wat jij dus niet doet...
Misschien tóch een zaak van "opleiding"? Of "I.Q."? "Koppigheid"? "Eigenwijs-heid"...?)

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door Econometrist »

bij "tekst" invullen : piramidespelen
Ooit heette dit forum "piramidespelen", maar dat moest veranderd, want mlm is heeeuuul wat anders dan een piramidespel. Misschien moet ik jou even het verschil uitleggen tussen mlm en een piramidespel? Ik was in de veronderstelling dat jij dat wel zou weten, maar daar blijk je toch nog moeite mee te hebben?

Enfin, al dat moois wat de hoge raad volgens jou te vertellen heeft, waar je in verschillende topics over begint, en waarvan je wilt dat mlmangel dat specifiek op zijn website vermeldt, blijkt niets anders te zijn dan dat deze in twee zaken heeft uitgesproken dat er geen sprake is van een illegaal piramidespel??

Nou proficiat hoor, geweldig!! Waren de 'tegenstanders' er in 1832 al uit dat het probleem van mlm nou niet zozeer is dat het een illegale activiteit betreft, heeft het nog tot bijna een decennium in de 21-ste eeuw moeten duren voordat het ook tot het langzaamste jongetje van de klas, mister amway himself, is doorgedrongen.

Eigenlijk was het ook wel te verwachten dat die 'mening' van de hoge raad waar jij al dagenlang over roept, een dergelijke wassen neus zou zijn. Maar jij vindt het blijkbaar geweldig, dus van harte gefeliciteerd met deze grenzeloze support van de hoge raad!
Jammer alleen dat de hoge raad hiermee niets zegt over mlm, alleen dat het NIET is was we hier zowiezo toch al nooit tot als issue hebben beschouwd...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Ooit heette dit forum "piramidespelen", maar dat moest veranderd, want mlm is heeeuuul wat anders dan een piramidespel.
Dat vindt bijvoorbeeld de Hoge Raad wél.... en JIJ, (wie ben JIJ?), niet??
So what??
Ben JIJ belangrijk dan?
Je gaat je vergelijken met belangrijke mensen?? :roll:
Misschien moet ik jou even het verschil uitleggen tussen mlm en een piramidespel? Ik was in de veronderstelling dat jij dat wel zou weten, maar daar blijk je toch nog moeite mee te hebben?
De hoge Raad weet het...., belangrijke mensen weten het... en IK weet het... want ik ben voor vele anderen NIET belangrijk....., net zoals jij, dus.
Maar JIJ blijkt het niet te weten?
Mail even naar belangrijke mensen en de Hoge Raad dat je hun mening niet belangrijk vindt, wil je?
Enfin, al dat moois wat de hoge raad volgens jou te vertellen heeft, waar je in verschillende topics over begint, en waarvan je wilt dat mlmangel dat specifiek op zijn website vermeldt, blijkt niets anders te zijn dan dat deze in twee zaken heeft uitgesproken dat er geen sprake is van een illegaal piramidespel??
Juist! En AL het ándere heb jij er bij verzonnen!!!
Zij "endorsen" niks! Dat verzin jij. Maar je verzint wel meer wat, hoor.
Weet je het verschil al tussen ván... en óver?? Anders wordt je nóóit leidinggevend hoor!
Nou proficiat hoor, geweldig!! Waren de 'tegenstanders' er in 1832 al uit dat het probleem van mlm nou niet zozeer is dat het een illegale activiteit betreft, heeft het nog tot bijna een decennium in de 21-ste eeuw moeten duren voordat het ook tot het langzaamste jongetje van de klas, mister amway himself, is doorgedrongen.
Tja..., maar het leuke is nou dat jij óók al 2 jaar geen argumenten hebt waaróm mlm "niet deugt"....!:lol:
Je klets maar wat over door jezelf verzonnen getalletjes en telt daar dan weer je beruchte schoenmaat bij... en de uitkomst dáárvan zou moeten aantonen dat mlm niet deugt?
An me hoela!
Eigenlijk was het ook wel te verwachten dat die 'mening' van de hoge raad waar jij al dagenlang over roept, een dergelijke wassen neus zou zijn.
Voor mensen die een mlmbedrijf onderzoeken zal het van belang zijn, ja. Voor JOU dus niet! :wink:
Maar jij vindt het blijkbaar geweldig, dus van harte gefeliciteerd met deze grenzeloze support van de hoge raad!
Ik wéét dat je het aardig bedoelt, maar zo'n big deal IS het helemaal niet hoor, mijn beste E!
Jammer alleen dat de hoge raad hiermee niets zegt over mlm, alleen dat het NIET is was we hier zowiezo toch al nooit tot als issue hebben beschouwd...
Het zegt ALLES, mijn beste!!!
Met piramidespelletjes kunnen mensen financieel het schip in..., met mlm niet!
Maar "jij nog steeds niet begrijpen"....??
Sorry, ik ben niet zo gewend met de wat minder bedeelden om te gaan.
Zoek eens een goede hulpverlener voor je "problemen" met mlm......, of..., maak gewoon geen probleem voor jezelf over mlm.

Wanneer het écht allemaal zo rot zou zijn in echte mlm, zouden dit forum ból staan van de klachten.

En de énige klachten die hier komen, die komen van een enkeling zoals jij, die zijn leven door de grote voordelen van mlm laten vergallen.

Fijne dag verder. Ik heb nog wat te doen.
Ik jat nu tijd van mijzelf... en jij van je baas. :oops:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door Econometrist »

De hoge Raad weet het...., belangrijke mensen weten het... en IK weet het...
... en de rest interesseert het geen reet!

Of mlm legaal is of een piramidespel is hier niet aan de orde, is hier nooit aan de orde geweest, en zal hier nooit aan de orde komen. Zoals ik al zei, zijn de critici het er al sinds jaar en dag over eens dat mlm niet illegaal is. Dat is bekend en wordt ook nooit ter sprake gebracht. Door ons niet in ieder geval!
Dat er ergens een uitspraak op te duikelen valt dat de hoge raad dit onderschrijft verbaast dan ook niet. Ons niet in ieder geval!
Wat me eerlijk gezegd wél verbaast is dat er blijkbaar toch mensen zijn die dit nog verwondert. Zichzelf 'deskundig' op dit gebied noemend zelfs, en het hier komen presenteren als de ontdekking van het millennium die verder alle discussie over mlm overbodig maakt. Als een verbaasde puppy de wereld inkijkend vanwege deze geweldige revelatie en om het hardst roepend dat dit onmiddellijk op websites met informatie over mlm moet worden vermeld. Wat moet angel nog meer op de site vermelden? Dat gras vaak groen is, en sneeuw vaak wit? Of vertel ik je hiermee al weer wat nieuws?

Je hebt je, kortom, weer overtroffen in onbenulligheid in het zoeken naar bevestiging vanuit de echte grote mensen wereld, en bewijs gevonden voor iets waar geen vraag naar was. Proficiat!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

Ik neem aan dat je hier nu weer eens hebt "bewezen" dat mlm niet deugt??
Sure!!! :roll:

SBI... :lol:
(Hm..., E heeft toch wel IJZERSTERKE argumenten..,, vind je ook niet, Mr Telecom?? :cool:)

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik neem aan dat je hier nu weer eens hebt "bewezen" dat mlm niet deugt??
Nee, slechts dat deze discussie een volkomen zinloze spelonk ingeschoten was met informatie die in deze hele zaak geen issue vormt.
Geen voor, geen tegen. Eigenlijk gewoon off-topic dus. Hopelijk heeft het volgende wat je aandraagt weer wat meer te maken met de oorsprong van het verschil van mening tussen de sukkelaars die het zonder aanwijsbaar resultaat al 60 jaar tegen beter weten in proberen en de rest van de wereld...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: kleeneze

Ongelezen bericht door So be it »

... en de rest interesseert het geen reet!
"De rest"...?
In de zin van: "restafval"....?

Zoals ik al zei:
Mensen die onderzoek plegen naar mlm zal het wél interesseren!
Jou interesseert het dus niets! :lol:

SBI

Gesloten