LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] flutbedrijf

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

Juist, deze topic over dat flutbedrijf kan even goed afgesloten worden.

Don Corleone
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2008 00:02

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Don Corleone »

mrtelecom doet mij denken aan een bekende trainer van een Noord Hollandse voetbalclub, "ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom".

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Vooruit, ik had beloofd niet meer op de randdebielen te reageren maar aangezien ze met hun posts laten zien dat wel te zijn zal ik toch nog maar even reageren, in de ijdele hoop dat ze het begrijpen zullen.

De conclusie:
Het uitblijven van een inhoudelijke response van rene kunnen we dus nu scharen onder "ik kan ook pitchen".
toont weer eens aan dat M niet lezen kan want ik had al gezegd waarom ik niet meer zou reageren en niet om de reden die hij aangeeft.

En:
Hoe dom kun je zijn om de topic waarin je reclame wilt maken
?

Hoe kan ik reclame maken als mijn contactgegevens er niet bij staan.

Toch grappig om te zien hoe iemand een ander op zijn engelse taal aanvalt terwijl hij zelf de nederlandse niet eens beheerst.

Nou ff voor alle duidelijkheid: IK REAGEER NIET MEER IN DIT TOPIC OMDAT IK GEEN ZIN HEB EEN DISCUSSIE AAN TE GAAN MET MENSEN DIE DAAR DE INTELLIGENTIE NIET VOOR HEBBEN.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrtelecom, we vragen je enkel waarom je die link plaatst. En je kan/wil op de vragen die gesteld worden geen antwoord formuleren. Waarom open je dan een topic?

De contactgegevens van de verkopers van eender welk bedrijf zie ik niet staan bij (de meeste) van hun reclame.

Je tracht ons te beledigen door ons als randdebielen te omschrijven.
Hoer erg is het eigenlijk gesteld met jou als je je eigen bedrijf als flutbedrijf omschrijft?!

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik zette het enkel neer om te laten zien dat het geen flutbedrijf is en om het veelgehoorde commentaar dat de grote bedrijven niet samenwerken met MLM te ontzenuwen. Maar zoals gebruikelijk met de tegenstanders; als je een argument van ze ontzenuwd bedenken ze wel een nieuwe. Aan fantasie bij jullie geen gebrek. Aangezien het commentaar totaal nergens op slaat en jullie hoe dan ook je gelijk wilt hebben is iets wat bij randdebielen ook vaak voorkomt, ergo de conclusie.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ja tuurlijk, jullie werken op Dell computers, dus jullie werken met hen samen?!

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Bij deze het verzoek om bij het topic te blijven. Indien dit topic off-topic blijft, zal deze worden gesloten en verwijderd.

voor vragen en/ of opmerkingen: [email protected].

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 13 Jan 2008 13:46 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zette het enkel neer om te laten zien dat het geen flutbedrijf is en om het veelgehoorde commentaar dat de grote bedrijven niet samenwerken met MLM te ontzenuwen.
oke, daar heb je het voor neergezet. Wil je dan nu zonder beledigingen hoe die deal werkt en welk deel Euphony heeft en week deel KPN.?Anders is het openen van een topic natuurlijk zinloos.En we zijn echt niet zo dom als jij wel denkt. :idea:

Jor

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

om te laten zien dat het geen flutbedrijf is en om het veelgehoorde commentaar dat de grote bedrijven niet samenwerken met MLM te ontzenuwen
In plaats daarvan laat je nu zien hoe al die wist-u-datjes over grote multinationals, die zich zogenaamd ook zouden inlaten met mlm, in de wereld komen.

Om nou de situatie dat eufory in Spanje voor KPN de kastanjes uit het vuur mag halen een 'samenwerking' te noemen waarvoor jij jezelf op de borst zou moeten slaan is een beetje al te kort door de bocht. Als een samenwerking met een mlm-bedrijf zo gunstig was, dan hadden ze dat hier op de thuismarkt al veel eerder gedaan. Maar hier in Nederland bestaan ze niet voor de KPN, rara waarom zou dat zijn?

Wat jij, en je collega's, met jullie loepzuiver zakeninstinct telkens maar niet schijnen door te hebben is dat mlm maar één echt groot voordeel heeft voor wie wat op de markt wil brengen; de mlm-ers doen het op eigen kosten en risico en nemen de initiële investering zelf voor rekening, en in sommige gevallen betalen ze er zelfs voor om aan de slag te mogen. Al het werk dat moet worden verzet tot op het moment dat de eerste klant zich aan dient wordt GRATIS gedaan. En vanaf dat moment is het pay-per-sell. De verkoper hoeft dus NIETS te investeren.

En dan nog wat: waarom zou eufory in Spanje belminuten gaan verkopen die KPN van Telefonica inkoopt? Waarom zou eufory zélf niet met Telefonica in zee gaan en exact dezelfde belminuten verkopen zónder tussenkomst van KPN? Het antwoord daarop is uiteraard verrassend simpel: omdat Telefonica dat zélf wel kan, net zoals KPN in Nederland dat óók zelf wel kan en eufory niet nodig heeft. Maar KPN stelt in Spanje uiteraard helemaal niks voor, en zoekt daarom samenwerking met een gratis verkoopapparaat, en dan kom je als snel uit bij een partij die ook helemaal niks voor stelt. En die winner is..... tadaaaaa!!!!

Nu is KPN Spanje niet hetzelfde als KPN Nederland, maar eufory Spanje is straks wel identiek aan eufory Nederland. Haal het nu niet in je hoofd om te denken dat het hele verhaal maar dan ook íéts voorstelt. Het is niks anders dan het zoeken van steun bij elkaar van de zwakke broeders.

Zoals ik het in een vorig bericht al zei: als je indruk wilt maken met KPN als betekenisvolle partner, kom dan nog maar eens terug als je hier op de nederlandse markt een samenwerkingsverband bent aangegaan met KPN!!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

Slim van KPN om via Euphoney - het gratis salesteam - de Spaanse markt af te tasten.

@ mrtelecom, hebben wij randdebielen ergens gezegd dat Euphoney een flutbedrijf is? Naar mijn weten ben jij, door een topic over hen te openen met als titel 'flutbedrijf', de enige die ze letterlijk als flutbedrijf betitelt.

@ moderator, je vraagt ons on topic te blijven. Kan je aangeven waar we niet on topic zijn gebleven ipv een nietszeggende boodschap te plaatsen?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

Jazeker, een slimme tactische move van KPN om Telefonica op de eigen thuismarkt een speldeprik uit te delen. En een slimme financiële move om dit zonder initiële kosten te doen door daar spaanse gelukszoekertjes voor in te zetten.

Of het daarentegen ethisch wel helemaal door de beugel kan is een hele andere discussie. Het maakt wel aanschouwelijk op welke manier mlm zich bevattelijk maakt voor misbruik. Er hoeft niet aan getwijfeld te worden dat het straks de onderste laag formulierlopertjes is waarin de grootste aderlatingen worden gedaan, en juist daar zitten in een piramidesysteem (of moet ik dat neutraler: het hefboomsysteem noemen?) de meeste mensen.

Slim ook van mister telephoney om dit topic met de staart tussen de benen via de nooduitgang te verlaten, nu blijkbaar ook hij begrijpt dat wat hij dacht te kunnen presenteren als een relevante marktontwikkeling in feite de illustratie van de zwakte van het mlm-systeem blijkt te zijn. En doorgewinterd zakenman als hij is, begrijpt hij natuurlijk direkt dat het beter is om uit te huilen en opnieuw te beginnen dan à la Ray met zijn agloco ruim een jaar en 109 pagina's lang tegen beter weten in vol te blijven houden dat het toch écht wel een keer wat voor gaat stellen.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

Laat ik dan zelf maar het voortouw nemen en de onzin discussie over een onzin-bedrijf naar dit onzintopic te verplaatsen.
Grappig detail is dat Euphony in België wel eerder is gestart dan Tele2 en dat Tele2 daar nu besloten heeft de handdoek in de ring te gooien. Hm, ligt dus niet (noodzakelijk) aan de marketingmethode.
En wat vind jij precies zo grappig hieraan? Die 'handdoek in de ring' zoals jij dat noemt betreft een overname door KPN in augustus vorig jaar. Waar jij je zo vol trots op de borst trommelt over een 'samenwerking' met KPN in Spanje, wat feitelijk neerkomt op een voor KPN kosteloze no-cure no-pay wederverkoop met alle bedrijfs- en investeringsrisico's voor ophoney, is dat waar KPN échte keiharde pegels voor over heeft de Tele2 tak van België! Met andere woorden: in een prutssysteem investeert KPN geen cent, en een systeem dat wat kansrijker is om marktaandeel te verwerven neemt ze over. Wie heeft het dan goed gedaan?
tegenover een bedrijf dat het netjes doet en goedkoop is, omdat ze een marketingmethode toepassen ...
Mooi hoor, zo'n nette en goedkope methode en zulke kwalitatief hoogstaande produkten. Maar als je dan vervolgens een marketingsysteem kiest dat dit niet bij de klanten op de markt weet weg te zetten doe je toch iets verkeerd. Beetje jammer dat de concurrent met hetzelfde produkt met klassieke marketing in ongeveer dezelfde periode het dubbele marktpotentieel verwerft.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

KPN koopt Tele2 voor 95 miljoen 20/08/2007

BRON: http://www.trends.be/nl/economie/bedrij ... ljoen.html
Duidelijk helemaal anders dan 'de handdoek in de ring gooien' zoals mrtelecom beweerde.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ja, weet zo'n ventje veel? Die kan ook weinig anders dan zijn upline napapagaaien, en heeft verder geen flauw benul. Het is dan ook niet voor niks dat hij hier in zijn eigen topic niet durft terug te komen. Zélfs een nitwit als hij beseft toch wel dat een kleine 100 miljoen die de concurrent wél waard blijkt te zijn en zijn amateurdistributieclubje in de verste verte nog niet, nu niet bepaald als een 'handdoek in de ring' kan worden betiteld.

Maar dit is uiteindelijk wel het spul waar het mlm-concepts op drijft, de wannabees die nog geen flesje water in de woestijn weten te verkopen, maar ondertussen dromen van een grote eigen zaak. Daar weten handige jongens snel misbruik van te maken. En omdat we in onze mooie verzorgingsstaat altijd nog het UWV als vangnet hebben om dit soort economische verschoppelingen financieel te supporten zullen ze voorlopig nog wel het internet blijven overspoelen ook...

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

20/08/2007 16:30

De Nederlandse operator KPN koopt de Belgische activiteiten van Tele2/Versatel voor netto 95,38 miljoen euro. Daarmee keert KPN terug in de vaste telefonie en in internetdiensten op de Belgische markt. KPN was al eigenaar van mobiele operator Base. Tele2 boekt een eenmalig verlies van 7,5 tot 9,6 miljoen euro op de transactie.

Ook ik begrijp dat handdoek in de ring gooien voor geen meter. het lijkt en is waarschijnlijk compleet anderom.

Jor.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Grappig detail is dat Euphony in België wel eerder is gestart dan Tele2 en dat Tele2 daar nu besloten heeft de handdoek in de ring te gooien. Hm, ligt dus niet (noodzakelijk) aan de marketingmethode.

Wel grappig als je het in het juiste perspectief ziet.

Jor.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst door Justitia op 01 februari 2008 om 08:23 Waarom wordt er niet opgetreden? Als iedereen alles weet en er gebeurt niets, dat is heel raar. Ik ken ook zo een bedrijfje "euphony" telefoon aanbieder. Die doet juist hetzelfde. Je betaalt om te kunnen beginnen en je zoekt bij je vrienden naar nieuwe klanten. Daaruit probeer je opnieuw een verkoper te recruteren. kassa, kassa, maar de top krijgt van iedereen. Als dat geen piramideverkoop is!Geplaatst door William op 31 januari 2008 om 16:44 Hopelijk worden de praktijken van Hamburg-Manheimer, die jonge mensen ronselt om hun naaste familie- en vriendenkring te bewerken toch maar iets bij hen te kopen, terzake ook eens ernstig aangepakt !Geplaatst door cicero op 31 januari 2008 om 15:51
Zegt weer genoeg.Met dank voor de link aan mlmangel. :wink:

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Vooruit, een keertje dan. Lekker laf van je jor en mlm angel om de reactie van iemand uit je eigen kamp neer te zetten als een waarheid.

Dat riekt naar oplichterij en vuilspuiterij maar wat moet je ook als je geen FEITEN kunt vinden om je argumenten te onderbouwen en je eigen ego belangrijker is dan de waarheid.

Piramidespelen zijn verboden en elke MLM'er heeft er een bloedhekel aan. Maar de tegenstanders van MLM hebben de piramespelen nodig om de onwetenden in de war te brengen en zo hun eigen leugens aan de man te brengen.

Heel laag bij de grond van je Jor!! Doet me erg denken aan de tactieken van een Tilburger die zelf toegaf in een interview een oplichter te zijn. Het zal toch niet he????

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het is een mening als een ander, mrtelecom. En in het licht van de uitspraak betreffende ACN een begrijpelijke uitspraak. Maar we zeggen toch nergens dat wat cicero zei waar is? We plaatsen hier gewoon zijn mening (http://www.tijd.be/artikel/Kettingverko ... ad.6181086
), dat is alles.

Net zoals jij hier een artikel plaatste waarvan jij vindt dat het positief is over Euphony, en ik vind dat het artikel negatief is over Euphony (nl. dat ze een te dure helpdesk zouden hebben).
Maar er zijn nogal wat internetproviders die de helpdesk uitbesteed hebben aan een derde partij en je laten bellen naar een duur 0900-nummer. Dat is bijvoorbeeld het geval voor ... en Euphony. Een eenvoudig probleempje kan je zo al snel een pak euro’s kosten, tot wel 0,74 euro per minuut! http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf
Dit is de mening van Clickx uit 2005, en ondubbelzinnig negatief over Euphony.

Dat ondertussen gebleken is, met dank aan euconnect, dat Euphony geen dure helpdesk heeft, doet niets af aan het feit dat het artikel uit oktober 2005 wel degelijk negatief was over de helpdesk van Euphony.

Dat die informatie in dat artikel ondertussen achterhaald is, is iedereen duidelijk. En dus is het nog minder te begrijpen dat jij een negatief artikel over Euphony plaatste. En onbegrijpelijk dat je niet onmiddellijk het nummer geeft, zodat we allemaal kunnen vastellen hoe de vork in de steel zit.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 08 Feb 2008 15:10 door mrtelecom

Heel laag bij de grond van je Jor!! Doet me erg denken aan de tactieken van een Tilburger die zelf toegaf in een interview een oplichter te zijn. Het zal toch niet he????
Ik heb toch het idee dat jij eens profesionele hulp moet gaan zoeken met dit soort idiote paraniode gedrag, ik ben de zoveelste al die schijnbaar daar op lijkt.En dat terwijl ik al jaren op dit forum kom.Lekker belangrijk om zo er weer een draai aan te geven.

Gesloten