LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] flutbedrijf

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Zeker een flutbedrijf. Jij hebt er niets aan want het is alleen voor prepaidklanten. :D . Weinig nut voor mlm.

Samenwerking KPN en Euphony in Spanje
MADRID - Het telefonieconcern KPN gaat een strategisch samenwerkingsverband aan met het Britse Euphony om voet aan de grond te krijgen op de Spaanse mobiele markt. De twee bedrijven gaan samen een prepaid-dienst opzetten, gericht op buitenlanders die in Spanje wonen. Dat maakte KPN woensdag bekend.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

Handige zet van KPN, om op deze manier een speldeprik uit te delen aan Telefonica zonder één cent risico. Immers, ze investeren niet in infrastructuur en niet in verkoopapparaat. Alleen de minuten die ze nodig hebben kopen ze in, en de investering in nieuwe klanten komt geheel voor risico van de spaanse sukkelaars die de worst voorgehouden wordt dat ze erg veel geld KUNNEN verdienen.
Goed voor KPN, en zoals gebruikelijk slecht voor het merendeel van de toekomstige spaanse gelukszoekertjes. Nee, KPN is helemaal geen flutbedrijf...

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Voor alle duidelijkheid,Euphony=flut KPN=slim. :wink:

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Tjonge jonge, dat kan echt geen universitair materiaal zijn. Lezen kunnen ze niet, rekenen kunnen ze niet en een geheugen als een zeef.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Misschien kan jij ons dan vertellen hoe 1 en ander werkt, niet door met een reclamelink te komen maar de manier waarop er via prepaid-bellen ( want daar gaat jou geplaatste link over)Geld valt te verdienen voor mlm'ers.Leg uit zou ik zeggen, ik ben een en al oor.

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik kan het wel uitleggen maar helaas niet aan jullie. Sorry, maar jullie hebben allang blijk gegeven niet veel inzicht in zaken doen te hebben.
En jullie zijn ook niet in staat om feit van fictie te onderscheiden en dan wordt het helemaal moeilijk.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

Als je het niet kan/wil uitleggen, waarom zet je die link dan hier?

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

De intelligente mensen die hier op dit forum komen zullen daar hartelijk om kunnen lachen. Om jou een antwoord te geven is een onbegonnen zaak.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Walter van V »

ik denk dat dit topic eerder opgestart is om af te leiden van de posting van Jor, betreffende de uitspraak van de rechtbank over het stokpaardje van mrtelecom.

Het is in ieder geval niet gestart om een serrieuze discussie te gaan voeren, dat blijkt wel uit zijn reactie.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik kan het wel uitleggen maar helaas niet aan jullie.
Dit is er weer eentje in de categorie 'ik-weet-het-wel-maar-ik-zeg-het-niet', jouw grote favoriet. Die in de praktijk net als bij kleine kinderen uiteraard betekent: "ik heb geen flauw benul..."

Want als er nou één is die niet in de gaten heeft hoe de vork in de steel zit, dan ben jij het wel. Wat jij natuurlijk niet begrijpt is dat KPN geen schijn van kans heeft op de spaanse markt, ze staan zélf regelmatig in de koopjeskelder om te worden opgegeten door Telefonica. Maar dat weet KPN zelf natuurlijk ook, en een actie als dit heeft geen ander doel dan een signaal naar Telefonica te geven dat die hun eigen thuismarkt ook maar beter in de gaten kunnen houden.

De hele operatie mag dus niks kosten. Daarom geen netwerk in de grond, en geen duur verkoopapparaat geïnstalleerd. Maar hoe kom je dan toch aan je klanten? Heel simpel, door ánderen je verkoopapparaat te laten bekostigen. En wie zijn er ook alweer goed om te betalen om te mogen werken? ..... juist!

Als je indruk wilt maken kom je nog maar eens terug als KPN met jullie clubje op de nederlandse markt in zee gaat!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Inderdaad jammer mrtelecom. Gemiste kans. Opnieuw jouw kans om te bewijzen hoe slim jij bent en hoe slim wij niet zijn, en je komt niet verder dan kinderspelletjes.
Ik sluit me aan bij de analyse van Econometrist.

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

tja, als je die redenatie wilt doorvoeren houdt KPN binnenkort dus ook op met zijn reklamecampagnes.

Heerlijk om de kinderen aan het fantaseren te zien slaan.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Econometrist »

Juist, dan houd jij je zeker ondertussen bezig met de realiteit; bergen geld die de eufenisten gaan verdienen en een verovering van de totale spaanse markt en de beursgang eind 2008?

Welterusten, rené!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Er kan zelfs een dubbele strategie van KPN achter zitten.
Al die zogenaamd geweldige mega-multi-zakenmeneren zoals rene kunnen klanten binnenhalen of er een potje van maken. Als de naam van KPN daarmee wordt verpest in Spanje kan dit KPN onaantrekkelijker maken voor Telefonica en ruimen ze aldus een probleem uit de weg.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Jan 2008 14:53 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Ik kan het wel uitleggen maar helaas niet aan jullie. Sorry, maar jullie hebben allang blijk gegeven niet veel inzicht in zaken doen te hebben.

Wel een topic openen, Wel een link plaatsen maar zodra er dan verder word gevraagt blijkt het of voor ons te moeilijk of we kunnen de werkelijkheid niet van fantasie onderscheiden?Je bent echt nu zelf door de mand gevallen. ga maar weer fijn spelen en niet stout zijn hoor.Kind. :arrow:

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Zo Maarschalk, die borrel smaakt zeker lekker want je slaat nu wel heel erg aan het fantaseren. Ach, als je niks zinnigs te zeggen hebt moet je maar wat bedenken he.

Goed, ik reageer niet meer op deze randdebielen (tenminste, in deze post) want toegevoegde waarde hebben hun idiote postings toch niet.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Jan 2008 17:54 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Zo Maarschalk, die borrel smaakt zeker lekker want je slaat nu wel heel erg aan het fantaseren.

Goed, ik reageer niet meer op deze randdebielen
Ook jij kan natuurlijk een ban oplopen door mensen met dit soort woorden aan te spreken! Als je niet wilt praten over Euphony waarom open je dan een topic?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrtelecom, je bent echt onbegrijpelijk. Eerst open je een topic met als titel 'flutbedrijf', dat blijkbaar over Euphoney gaat, een van de bedrijven waar je voor werkt, en dat je dus blijkbaar een flutbedrijf vindt. :oops:

Dan plaats je zonder enige uitleg een link, als er gevraagd wordt uit te leggen waarom je die link plaatst en wat de bedoeling is weiger je te antwoorden. Niet echt volwassen. :arrow:

Er worden andere vragen gesteld over de bedoeling van je posts, en de bedoeling van KPN - waarop je weigert op in te gaan. Tsss... :?:

En als klap op de vuurpijl maak je ons uit voor randdebielen. Tok tok?! :?

Beetje teveel in de Spaanse zon gelegen?? :oops:

Teveel paëlla gegeten?? :twisted:

Weer aan die goedkope sangria liggen te slurpen??? :shock:

Hoe dom kun je zijn om de topic waarin je reclame wilt maken (want voor een discussie over de samenwerking met KPN ben je hier niet, dat is nu wel duidelijk na je weigering in te gaan op de inhoud van een topic die door jou geopend is!) voor het bedrijf waar hij werkt de titel "flutbedrijf? Als je zoiets doet bewijs je alleen maar dat je debiel bent.

Alé, straks ga je nog beweren dat Euphoney het grootste telecombedrijf in België is ;-)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het uitblijven van een inhoudelijke response van rene kunnen we dus nu scharen onder "ik kan ook pitchen".

Gesloten