LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit wordt een succes!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 07 Okt 2008 13:06 door antileugens

Je hebt gelijk. Ik heb de pagina gevonden:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 5e02a09749

En als je dat dan even nakijkt zie je precies wat er gebeurt is. Ik heb je gewaarschuwd om op te houden je leugens en je onbeantwoord laten van vragen proberen onder te sneeuwen. En toen je maar door en door ging heb ik inderdaad uiteindelijk de links doorgestuurd naar de moderator.

???Uiteindelijk was het niet nodig omdat de volhouder altijd wint ???
Nu mlmangel je met het bewijs om de oren slaat heeft hij ineens gelijk. Natuurlijk ga je dan meteen ondergraven met andere zaken.Of het uiteindelijk wel of niet nodig was bepaal jij echt niet, dat deed de mod die jou verhaal kennelijk niet ondersteunde en geen actie ondernam. Ik verwacht niet dat mlmangel dat l*lverhaal van nova lusus gaat plaatsen. Straatje schoonvegen heet dat en is niets nieuws.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Nu mlmangel je met het bewijs om de oren slaat heeft hij ineens gelijk.
Me met bewijs om de oren slaat?! Eén bewijsje! Bovendien geef ik in elk geval nog toe dat ik het mis had. MLM Angel zelf bleef ontkennen en ontkennen tot hij tijdelijk de benen nam omdat hij keer op keer als leugenaar werd ontmaskerd. En hij werd ontmaskerd over doelbewuste leugens.
Vreemd dat je zo reageert terwijl je in het geheel niet reageerde toen ik MLM Angel een week lang met het ene bewijs na het andere om de oren sloeg dat hij loog.
Natuurlijk ga je dan meteen ondergraven met andere zaken.Of het uiteindelijk wel of niet nodig was bepaal jij echt niet, dat deed de mod die jou verhaal kennelijk niet ondersteunde en geen actie ondernam.
Ik weet niet wat de moderator dacht. Ik vermoed dat hij/zij het bericht niet heeft gelezen want die paar keer dat ik een mail stuurde kreeg ik altijd een reactie en dit keer helemaal niet.
Ik verwacht niet dat mlmangel dat l*lverhaal van nova lusus gaat plaatsen. Straatje schoonvegen heet dat en is niets nieuws.
Dat verwacht ik ook niet. Want MLM Angel heeft de neiging om voor anderen te denken en hen niet zelf de mogelijkheid te bieden hun eigen oordeel te vellen. Tot hij gedwongen wordt. Ook dat is al meerdere malen bewezen.

Maar ik vind het wel begrijpelijk dat je zo reageert hoor. Het schijnt tegenstander eigen te zijn om niets te zeggen over de wandaden van hun medestanders maar over elk vermeend vergrijp van elke vermeende tegenstander te struikelen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 06 Mei 2008 16:57 door Vastgoedhandelaar

Wat een vreemde conclusie.
Joop vd E is allang binnen, maar werk nog elke dag als een 'gek' !
GELD IS NIET DE DOELSTELLING IN MLM
Dat was toch wel een hele leuke van Vgh.
Je vraagt je wel af wat de doelstelling dan is? Gezellig samen aan de mlm-weg timmeren. :wink:
Dit topic gaat trouwens over FFI en de stukjes mbt NL horen in hun eigen topic.
http://www.molblog.nl/topofflop/3530
Geplaatst op 07 Okt 2008 13:06 door antileugens

Net even gekeken: de link waar de kant van NovaLusus wordt verteld staat niet op je site.
Laatst gewijzigd door jor op 07 okt 2008 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Aha, geen weerwoord?! En dan ga je ineens doen waar je mij van beschuldigd?!:
jor
Geplaatst op: 07 Okt 2008 18:19 Onderwerp:
Natuurlijk ga je dan meteen ondergraven met andere zaken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 21 Aug 2007 15:24 door mrtelecom

Ja, weer ben jij het die aan het chatten is. Is dat soms een eigenschap van de tegenstanders, dat ze nooit, maar dan ook nooit doorhebben dat de uitspraken die ze doen over de ander vrijwel altijd ook op henzelf slaan?
<Willem dot visser at skynet dot be>
Nu ben ik toch even op jullie site gaan kijken, en de enige testen die daarop staan zijn Canadese en Amerikaanse emissietesten. Nergens vind ik door onafhankelijke laboratoria gemaakte verbruikstesten.
Wat MLM betreft, kijk even op
www.themlmfile.comcommer
Bovendien, na lang googlen kwam ik een verbrandingsanalyse van jullie product tegen van een mijnheer Jerry Lang deze heeft èèn praktijktest met èèn auto gedaan.En kwam daarbij tot een besparing van 10%. Het valt mij op dat FFI (het bedrijf dat de MLM regelt) zelf nergens besparingsgegevens noemt. In de V.S. worden namelijk onbewezen beweringen naar consumenten toe zèèr zwaar bestraft. Overigens beweerde die mijnheer Lang dat de besparing kwam door de reiniging van de verbrandingsruimte, en het daarna vormen van een catalyserende laag in diezelfde verbrandingsruimte en op de zuiger.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Waarom geen inhoudelijke reactie?

Of wou je laten zien dat meerdere mensen al tot dezelfde conclusie zijn gekomen?
Dan dank ik je daar hartelijk voor en ondanks het feit dat je je excuses niet hebt aangeboden accepteer ik ze graag.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Want MLM Angel heeft de neiging om voor anderen te denken en hen niet zelf de mogelijkheid te bieden hun eigen oordeel te vellen.
Eenieder die info wenst over MLM kan dat o.a. vinden via
http://mlmpage.blogspot.com. Met kritische info over mlm, vnl. uit onafhankelijke bronnen.

Ik probeer niemand onder dwang een bepaalde stelling in te nemen. Dat laat ik aan antileugens over, die zelfs de arrogantie en de hoogmoed heeft zich in te beelden dat hij mij onder druk kan zetten, dat hij mij kan dwingen bepaalde links op hogergemelde site te plaatsen.

Het geeft wel aan wat hij verstaat onder vrijheid van meningsuiting.

Onderstaande geeft aan dat antileugens niet vies is van een leugentje. Hij poogt dan wel mij als leugenaar af te schiklderen omdat ik glad vergeten ben dat ik hier enkele maanden geleden een of ander artikel heb geplaatst. En door mijn woorden uit hun context te rukken tracht hij aan te geven dat ik een leugenaar ben.
Geplaatst op: 07 Okt 2008 11:41 Onderwerp:

Ik heb je een paar keer gewaarschuwd te stoppen met chatten. Ik heb je beschuldigd van liegen, dat klopt. En dat heb ik bewezen ook. En ik ben voor geen van beiden in jouw geval naar de moderator gestapt.

Geplaatst op 25 Sep 2008 22:32 door antileugens

Gelukkig heb ik links en teksten naar de moderator doorgestuurd zodat je pogingen om je chatgedrag en je pretenderen de vragen die ik stel niet te zien onder te sneeuwen niet gaan werken. http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 5e02a09749

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Wat een heerlijke verdraaiing van de waarheid. Ik zeg enkel dat jij niet moet pretenderen dat mensen een eerlijke voorlichting krijgen op jouw site omdat jij bepaalt wat er op komt en jij heel duidelijk hebt gemaakt dat jouw keuze daarin zeer sterk gericht is op het zwart maken van MLM. Positieve info laat jij zoveel je kunt weg.

En dat je bereidt bent daarover enorm te liegen is hier na te lezen:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=510

Men kan hier ook nalezen dat het wederom een leugen van MLM Angel is dat hij het een keertje is vergeten want die discussie was al eerder gevoert met hem over exact hetzelfde onderwerp. Hij werd toen ontmaskert als een leugenaar en in het stuk waar bovenstaande link naar verwijst ontkent hij dat die eerste keer ontmaskert was gebeurt. Nu probeert hij het inmiddels voor de derde keer. Over exact dezelfde feiten.

Dat is overigens niet de enige plek waar je al gelogen hebt.
Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken maar alles met het ontmaskeren van leugenaar en mensen die opzettelijk foute informatie verspreiden.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 19 Sep 2008 08:14 door antileugens

Ik weet van een klant dat er binnenkort een leuk artikel in de pers verschijnt dat én over MLM gaat én mijn stelling dat het om de pers om de advertentie inkomsten gaat onderbouwt. Dit artikel verschijnt over ongeveer twee weken. http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=105
We zijn een bijna maand verder. Is het artikel reeds verschenen? Kan je hier er een link naartoe plaatsen?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Het artikel is inderdaad verschenen op 28 September in de Sunday Tribune in Ierland. Ik heb het echter vergeten op te slaan en kan het op dit moment niet terugvinden.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

En, dat artikel nog steeds niet gevonden? Wat was de titel? Waar ging het over?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Het ging over netwerkmarketing in Ierland in het kader van de ideale homebusiness. Was zeer positief dus met jouw denkwijze over mij zal je wel snappen dat ik baal als een stekker dat ik zo stom ben geweest het niet in mijn favorieten te zetten.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Nu zijn we half november, en nog steeds heb ik buiten dit forum nog niemand hierover gehoord.
Het werkt blijkbaar erg goed die mond op mond reclame.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Waar heb je het precies over Pruim? Dat artikel? Ik heb al gezegd dat ik vergeten ben de link op te slaan. Bovendien is het een artikel uit Ierland en nu weet ik niet hoe goed M2M bij jou werkt, maar ik krijg over het algemeen niet zo gek veel M2M reklame uit Ierland.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik had het over het brandstofbesparende middel.
En wat M2M reclame betreft, Ik breng het grootste deel van het jaar buiten nederland door. En buiten nederland hoor ik er ook verrekte weinig, zeg maar gerust niets, over.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

De laatste tijd hoor ik er niet veel meer over en in Nederland loopt het niet echt geloof ik.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Pruim, bedoel je dit?

http://www.indah.myffi.biz/c-24-fuel-freedom.aspx

Geplaatst op 14 Nov 2008 19:36 door Pruim

Ik had het over het brandstofbesparende middel

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Dat bedoel ik ja.
Ik zat wat oude topics door te lezen, en kwam deze weer tegen.
Vanaf het begin van dit topic werd het al aangegeven dat dit niet het wondermiddel ging worden waarvoor het gehouden werd.
Ook al tijden geen reactie meer geweest van vastgoedhandelaar of lurreg. Ik denk dat ze toch op het verkeerde paard hebben gegokt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Vastgoedhandelaar was met een ander product bezig en zij dat ze niet via MLM gingen werken hoewel dat eerst wel het geval zou zijn. Had iets te maken met een onenigheid tussen de persoon die hier de licentie had en het amerikaanse MLM bedrijf.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Heb je dat artikel nou al teruggevonden?

Gesloten