LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom mlm niet werkt

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Dat jullie dat zo rond gedraait hebben dat je het zelf niet meer volgt is jullie probleem.

En nu ben je weer bezig de boel te verdraaien. Je gaat niet in op het knip en plak werk van MLM Angel al doe je wel alsof.
En je doet alsof het ging over of MLM wel of niet werkt terwijl de hele discussie over MLM vs M2M ging over mijn opmerking dat MLM niks anders is dan M2M met een inkomstenplaatje. Dat je zelf zo erg de draad kwijt raakt doordat je je eigen discussie niet meer kan volgen is jouw probleem.
En je hebt zeker niet aangetoond dat ik gelogen heb. Ik daarentegen heb wel aangetoond dat jij een dubbele moraal hanteert: waarom reageer je niet op het knip en plak werk van MLMAngel wat duidelijk de bedoeling had ons een rad voor ogen te draaien?

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 10 Sep 2008 21:08 door antileugens

Dat jullie...
< knip allerlei onzin en opmerkingen over allang besproken c.q. beantwoorde vragen >
Het gebruikelijke rookgordijn van antileugens als ie weer eens 'exposed' is.

Nu maar weer wachten op de volgende chat poging vol insinuaties van antileugens.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Aha, het gebruikelijk rookgordijn van de tegenstanders. Niet ingaan op de opmerking maar een persoonlijke aanval inzetten. En dan doen of de ander het rookgordijn optrekt. Gek, jij bent degene die geen antwoord geeft maar ik ben degene die het gedaan heeft?!

Grappig. Maar wat wil je ook van iemand met zo'n overduidelijke dubbele moraal.

Waarom probeer je te doen alsof de discussie MLM vs M2M om iets anders draait dan waar het oorspronkelijk om draaide?
Waarom reageer je niet op het knip en plak werk van MLMAngel wat duidelijk de bedoeling had ons een rad voor ogen te draaien terwijl je dat wel doet als je meent dat ik dat doe?
Waarom zeg je er niks van als Maarschalk doet alsof bepaalde cijfers niet op een site staan terwijl dit al een aantal malen is aangetoond wel zo te zijn?

Het gebruikelijke rookgordijn van WillemV als ie weer eens 'exposed' is?

Nu maar weer wachten op de volgende chat poging vol insinuaties van WillemV of Maarschalk.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@leugens, hou eens op mij woorden in de mond te leggen. Ik zat niet te denken aan het dier wat jij noemt maar aan de persoon die je werkelijk bent en van wie we dat allemaal weten, maar nog niet kunnen beijwzen.

Aangaande de door jou gepresenteerde cijfers:
Sinds 1999 hebben ze meer dan 2,2 miljard dollar verdiend aan bonussen en andere incentives. Hmm, daar word ik niet echt warm van in 9 jaar.
Omzet gegeneerd door de distributeurs in 2007: 1,072 miljard dollar. Opnieuw niet heel erg indrukwekken met zijn hoevelen ook al weer?

En nog meer, 370,1 miljoen aan bonus in 2006 en meer dan 370.000 ibo's kregen een bonus in 2005. Waarom geen cijfers van dezelfde jaren? Mag ik rekenen op gemiddeld 1000 dollar bonus grofweg? En de andere ibo's?

Gemiddelde bruto inkomen per maand is 115 dollar, bruto, dus netto is????
En 66% is actief. Alleen is actief nogal breed opgezet.

Alles wat er bij die link gegeven wordt is nogal tsja, hoe zal ik het zeggen, zand in de ogen strooiend. Men gaat van de hak op de tak en geen totaal platje. Slechts deelcijfers die ons zouden moeten imponeren.

@leugens, mijn werk is niet cijfers opzoeken maar er analyses mee maken. En hoezo voor mijn baas? Wie zegt dat ik een baas heb?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Ach ach, wat bedoelde je dan? (je hebt bij deze overigens mijn toestemming het woord te gebruiken dus daar kun je je niet meer achter verschuilen) Da's al de tweede keer dat ik je dat vraag en je vast geen antwoord gaat geven. De vorige was je opmerking over Hamelen. En als jij mij in het verleden heel wat keren rat hebt genoemd en je daar door de moderator al op bent aangesproken moet je me toch eens uitleggen wat je dan wél bedoelde.

Ach, 2.2 miljard aan bonussen uitkeren is natuurlijk ook een schijntje (grappig, zien de andere forumbezoekers ook in wat voor bocht Maarschalk zich moet wringen).

Tja, het is natuurlijk een aanname (mag ik ook een keer?! :wink: )
Dat soort dingen uitvogelen voor een werkgever is juist mijn vakgebied.
Een zelfstandige zou praten over een opdrachtgever; een werknemer over een werkgever

Op wat voor bedrag kwam jij in jouw berekening overigens ook alweer uit? (2e dat ik dat vraag)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hier ben je al eerder op aangesproken: informatie weglaten.

2,2 miljard in 9 jaar is inderdaad een schijntje. Verdeeld over hoeveel mensen ook al weer.

Ik weet niet welke term een zelfstandige zou gebruiken. Misschien werk ik wel voor mezelf en niet voor een opdrachtgever en en ik mijn eigen opdrachtgever en werkgever.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Hier ben je al eerder op aangesproken: informatie weglaten.

2,2 miljard in 9 jaar is niet noodzakelijk een schijntje. Verdeeld over hoeveel werkuren ook al weer.
Misschien werk ik wel voor mezelf en niet voor een opdrachtgever en en ik mijn eigen opdrachtgever en werkgever.
Als je voor jezelf werkt ben je een zelfstandige. Aangezien je niet weet wat voor term een zelfstandige zou gebruiken geef je daarmee al aan dat je dat dus niet bent.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Verdeeld over hoeveel uur? Geen idee, dat is nu net weer informatie welke we niet krijgen.

En denk toch eens out of the box. Of in ieder geval wat groter dan dat mlm kruimel werk of uwv uitkeringswerk.
Misschien ben ik wel directeur van een organisatie met meerdere werknemers waar ik ook aandeelhouder in ben. Dan werk ik dus voor mezelf, en heb ik een werkgever, welke ik zelf ben en kan ik toch op mijn vakgebied voor mijn werkgever financiele analyses maken.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Als jij het maar gelooft. Mijn complimenten overigens over hoe je je er keer op keer weer uit kletst. Ik ken overigens niemand in die situatie die het over zichzelf heeft als werknemer (en ik ken er een heel aantal)
Supergladde manier om weer wat te insinueren overigens
Of in ieder geval wat groter dan dat mlm kruimel werk of uwv uitkeringswerk.
Waarom geef je overigens geen antwoord op mijn vragen? Je maakt wel insinuaties en als ik er op reageer doe je alsof je neus bloedt maar uitleggen wat je dan wel bedoelde doe je niet.

Voor de goede orde, voor je geheugen je weer opspeelt:


Ach ach, wat bedoelde je dan? (je hebt bij deze overigens mijn toestemming het woord te gebruiken dus daar kun je je niet meer achter verschuilen) Da's al de tweede keer dat ik je dat vraag en je vast geen antwoord gaat geven. De vorige was je opmerking over Hamelen. En als jij mij in het verleden heel wat keren rat hebt genoemd en je daar door de moderator al op bent aangesproken moet je me toch eens uitleggen wat je dan wél bedoelde.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dus omdat jij die mensen niet kent bestaan ze niet?

Die vraag had ik al beantwoord, maar schijnbaar heb je daaroverheen gelezen. De naam van de persoon die je werkelijk bent en van wie we dat ook allemaal weten, maar het niet kunnen bewijzen, zijn alias is mrtelecom.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Overigens de link die je gaf van Quixtar, de bedragen die daarin genoemd worden bewijzen dus de naam van het topic, namelijk dat mlm niet werkt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh, ik weet dat de moderator je DAAR niet op heeft aangesproken. Da's een regelrechte leugen.

En die tweede post (weet je niet dat je je oorspronkelijke post kunt wijzigen? Gewoon op 'wijzigen' boven in je eigen post klikken). Gewoon ff alle posts van mij waarin ik heb aangetoond dat dat onzin is van de tafel vegen en opnieuw beginnen.

Hahaha, je bent een grapjas. Kan me niet voorstellen dat je dat serieus meende.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ antileugens, nog bedankt voor het doorgeven van de link waarin staat dat het gemiddelde inkomen van een actieve IBO'er 115US$ is. De link is toegevoegd op de site http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/amw ... ation.html Zonder commentaar, het cijfer op zich zegt voldoende.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Fantastisch, als het zo doorgaat wordt die site nog wel objectief.

Tipje: Haal je eigen commentaar bij die andere positieve sites ook ff weg en maak een kopje: Nieuwe links. Dat leest veel prettiger.

Gr

René

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Bedankt voor de tip, René, ik zal ze (want je gaf er twee) in overweging nemen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Da's ok.
Nog een tipje: Aangezien ik geen René heet is het handig om die naam niet te blijven gebruiken. Ik weet dat je denkt dat ik mrtelecom ben maar dat is niet zo.

Ik heb geen enkel probleem met kritiek op MLM. Sterker nog, ik denk dat er veel te verbeteren valt in MLM land. Jammer genoeg vind de overheid dat niet en is de wetgeving in Nederland met betrekking tot MLM zwaar ondermaats. In veel andere landen in Europa is dat veel beter geregeld. Want ook ik ben van mening dat mensen beschermt moeten worden tegen de uitwassen in MLM en tegen de mensen die pretenderen met MLM bezig te zijn.

Een voorbeeldje: Het feit dat je je positie kunt 'kopen' door grote hoeveelheden zelf te kopen zou onmiddelijk verboden moeten worden, evenals alle varianten door op (ik koop bij jou als jij bij mij koopt).

Trouwens nog een leuke voor Maarschalk: Waarom doe je dezelfde berekening niet voor ZZP'ers. Moet je natuurlijk wel de schuld meenemen die ze achterlaten als ze failliet gaan. Ben benieuwd wat het gemiddelde inkomen van de ZZP'er dan is. En aangezien het alleen de MLM bedrijven zijn die geheimzinnig doen moet het toch niet zo moeilijk zijn om achter de cijfers van de ZZP'ers te komen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

angezien ik geen René heet is het handig om die naam niet te blijven gebruiken.
Maar eerder al:
antileugens


Geplaatst op 11 Sep 2008 09:32 door antileugens
Fantastisch, als het zo doorgaat wordt die site nog wel objectief.

Tipje: Haal je eigen commentaar bij die andere positieve sites ook ff weg en maak een kopje: Nieuwe links. Dat leest veel prettiger.

Gr

René
Ik denk dat er nu voldoende duidelijk is. Moderators, was deze persoon niet gebanned?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Trouwens nog een leuke voor Maarschalk: Waarom doe je dezelfde berekening niet voor ZZP'ers. Moet je natuurlijk wel de schuld meenemen die ze achterlaten als ze failliet gaan. Ben benieuwd wat het gemiddelde inkomen van de ZZP'er dan is. En aangezien het alleen de MLM bedrijven zijn die geheimzinnig doen moet het toch niet zo moeilijk zijn om achter de cijfers van de ZZP'ers te komen.
Geef me maar een link met de cijfers, dan zal ik het uitrekenen.
Alleen heb ik nog nooit een site gezien waarin veel geld werd beloofd dan wel gesuggereerd aan mensen die zzp-er zouden worden.
Of heb ik daar nog nooit het woord gouden kans horen gebruiken.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Ik denk dat er nu voldoende duidelijk is. Moderators, was deze persoon niet gebanned?
Voor alle duidelijkheid dat zijn de twee laatste, achtereenvolgende berichten van antileugens.

Tja antileugens alias mrtelecom alias René. Leugenaars vallen meestal uiteindelijk door de mand. Net zoals jij nu.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

@ WillemV: Leuke conclusie. Is jou het nog nooit overkomen dat je pissig bent omdat je voor de zoveelste keer iets wordt genoemd en dat je dat dan per ongelijk neer zet. Ik heet geen René.
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat ik een grapje maakte. Ik heb al vaker cynische grapjes gemaakt die volledig aan jullie voorbij gingen.

Jij hebt geen enkel argument meer he? Je wilt gewoon mij verbannen omdat je er een hekel aan hebt dat je verhaal hier niet klakkeloos wordt geaccepteerd.

Waarom ga je je niet focussen op mensen die de regels met handen en voeten treden en daarmee doorgaan, ook al worden ze er op gewezen.

Heb jij ook maar een punt waar je mij ECHT op kunt aanvallen?

@Maarschalk: Die link kun je toch zeker zelf wel vinden? ZZP'ers hebben toch niks te verbergen?
Overigens staat de link wat de gemiddelde schuld van een failliette ondernemer is hier al op de site, dus die hoef je zelf al niet meer te zoeken. Het enige wat je nog vinden hoeft is het aantal uren dat de gemiddelde ZZP'er werkt en de gemiddelde inkomsten. Pak dan het aantal dat failliet gaat en voíla, een kind kan de was doen.

Gesloten