LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom mlm niet werkt

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@leugens, dat waren cijfers over 2001, en bovendien ondernemers, niet de deelgroep zzp-ers.
Dus nogmaals kom maar met een link en dan maak ik de berekening voor je. Maar als jij die berekening wil mag je wel het opzoekwerk doen.

En die naam? Nee dat overkomt mij nu nooit en andere mensen die ik spreek of zie of lees ook niet. Sorry, maar wij trappen er niet meer in.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 11 Sep 2008 13:14 door antileugens

@ WillemV: Leuke conclusie. Is jou het nog nooit overkomen dat je pissig bent omdat je voor de zoveelste keer iets wordt genoemd en dat je dat dan per ongelijk neer zet. Ik heet geen René.
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat ik een grapje maakte.
Gáááp. Denk jij nu werkelijk dat er nog iemand is die dit geloofd? :roll:
Ik heb al vaker cynische grapjes gemaakt die volledig aan jullie voorbij gingen.
Welnee. Waarschijnlijk ben jij de enige die ze grappig vind. Anderen hebben waarschijnlijk wel gevoel voor humor.
Jij hebt geen enkel argument meer he? Je wilt gewoon mij verbannen omdat je er een hekel aan hebt dat je verhaal hier niet klakkeloos wordt geaccepteerd.
Alle argumenten van jou waar ik op gereageerd heb zijn systematisch onderuitgehaald. Andere argumenten (lees onzin) van jou heb niet eens op gereageerd. Anderen hadden daar al vaak genoeg op gereageerd.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Gáááp. Denk jij nu werkelijk dat er nog iemand is die dit geloofd? Rolling Eyes
IK denk van wel. Hijzelf zal het geloven.
Beetje vreemd alleen dat hij 's avond nog gewoon antileugens gebruikt en 's ochtends ineens na te zijn aangesproken met antileugens ineens ondertekent met Rene. Vreemde tijd om dan eindelijk eens je echte naam te gebruiken en niet alleen dat, nee ook nog eens met accent aigu, in plaats van accentloos, wat aangeeft dat je vaker met die naam tekent.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 11 Sep 2008 13:36 door Maarschalk

IK denk van wel. Hijzelf zal het geloven.
Inderdaad. Dat denk ik ook. :)
Beetje vreemd alleen dat hij 's avond nog gewoon antileugens gebruikt en 's ochtends ineens na te zijn aangesproken met antileugens ineens ondertekent met Rene. Vreemde tijd om dan eindelijk eens je echte naam te gebruiken en niet alleen dat, nee ook nog eens met accent aigu, in plaats van accentloos, wat aangeeft dat je vaker met die naam tekent.
Precies. Nu is antileugens echt 'exposed'.

Eens kijken hoelang hij hier nog mag blijven. Niet dat ik meteen een bericht naar de redactie heb gestuurd hoor! Want aan de andere kant is het ook wel leuk om het e.e.a. hier te volgen en op te reageren. Maar goed ik maak het nu wel erg off-topic zo.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar goed ik maak het nu wel erg off-topic zo.
Toch niet. Het geeft voldoende aan hoe legitiem, of juist niet, mlm is.
Hoe vaak zien we niet valse beloftes op websites, gespam van mlm-ers. En ook nu weer types die middels valse namen en dreinende posts hun gelijk proberen te halen aangaande dat mlm wel iets voorstelt.

Als dat hele mlm nu echt iets zou voorstellen zou dit toch allemaal niet nodig zijn? Je ziet toch op een dergelijke wijze niemand klooien om ons te doen geloven dat de olie industrie iets voorstelt? Wel zie ik dergelijke dingen gebeuren om ons te doen geloven dat die industrie zeer milieuvriendelijk is.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 11 Sep 2008 13:47 door Maarschalk

Toch niet. Het geeft voldoende aan hoe legitiem, of juist niet, mlm is.
Oké. Ik zou echter ook het woord 'succesvol' naast 'legitiem' willen gebruiken. Maar dat maak je al genoeg duidelijk in de rest van je bericht.
Je ziet toch op een dergelijke wijze niemand klooien om ons te doen geloven dat de olie industrie iets voorstelt? Wel zie ik dergelijke dingen gebeuren om ons te doen geloven dat die industrie zeer milieuvriendelijk is.
Yep. En dat laatste trappen we ook niet in.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

En weer wordt er niet inhoudelijk gereageert. Niet één argument van mij heb je onderuit gehaald, Willem (ik daag je uit om er eentje te plaatsen)

Leuk overigens om te zien dat Maarschalk nu niet met zijn standaardverhaaltje over 'huilend naar de moderator' komt.

Wederom wordt een standpunt van mij bewezen: Dubbele moraal.

Maar ze moeten wat, zonder te meten met twee maten zouden ze zelf gaan inzien dat ze een verdraaide argumentatie hebben.

Goed, het zij zo. Ze zijn in elk geval gelukkig nu ze menen iets 'bewezen' te hebben. En eerlijk is eerlijk, dit is de eerste keer dat ik ook in de verleiding zou staan om te geloven dat ze het bij het rechte eind hebben.
Dat krijg je als je cynisch bent tegenover mensen die dat te boven gaat.

Grappig ook dat M mijn uitdaging niet aangaat om een reguliere bedrifjstak volgens zijn eigen rekenmethode te analyseren.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Grappig ook dat M mijn uitdaging niet aangaat om een reguliere bedrifjstak volgens zijn eigen rekenmethode te analyseren.
En dan vraag jij je af waarom ik je een drieletterige rioolbewoner vind.
Immers:
Geplaatst op 11 Sep 2008 12:52 door Maarschalk

Geef me maar een link met de cijfers, dan zal ik het uitrekenen.
En later nogmaals:
Geplaatst op 11 Sep 2008 13:21 door Maarschalk Bewerk/Verwijder dit bericht
@leugens, dat waren cijfers over 2001, en bovendien ondernemers, niet de deelgroep zzp-ers.
Dus nogmaals kom maar met een link en dan maak ik de berekening voor je. Maar als jij die berekening wil mag je wel het opzoekwerk doen.
De waarheid verdraaien noemen we dat. Ik stel heel duidelijk dat ik die berekening graag maak, maar dat jij als uitdager me dan wel de gegevens aan moet leveren.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Je zult wel weer ontkennen dat je met dit
En dan vraag jij je af waarom ik je een drieletterige rioolbewoner vind.
me een rat noemt. Maar zeggen wat je dan wel bedoelt zal ook wel teveel gevraagd zijn.

En wat betreft die cijfers; ik wou je een handje helpen. Als jij betere cijfers weet te vinden mag je ze wat mij betreft gebruiken. Alleen heb ik sterk het idee dat je dat niet gaat doen en probeert je te verschuilen achter het doen alsof ik de zaken verdraai terwijl juist jij degene bent die dat doet.

Tja, die dubbele moraal he, weer geen commentaar over Willem die huilend naar de moderator rent. Maar ondertussen wel via een omweggetje jullie schelden en stampvoeten. Laat toch eens zien dat ik het mis heb en je die berekening wél kunt uitvoeren mét correcte gegevens. Laat me eens onderuit gaan. Dat is toch een eitje voor iemand met jouw capaciteiten?! Zeker omdat je duidelijk maakt dat jij meent dat je argumenten ijzersterk zijn. Vreemd dat je met ijzersterke argumenten de uitdaging niet aangaat.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 11 Sep 2008 14:10 door antileugens

Niet één argument van mij heb je onderuit gehaald, Willem (ik daag je uit om er eentje te plaatsen)
Zucht. Hier wordt je toch moe van. Lees maar even terug mrtelecom.
Geplaatst op 11 Sep 2008 14:44 door antileugens

Tja, die dubbele moraal he, weer geen commentaar over Willem die huilend naar de moderator rent.
En de volgende leugen van René. Ik heb helemaal niet gezegd dat ik naar de moderator ren, integendeel. Maar ja, hoe gaat het spreekwoord ook alweer? Een Rat in het nauw maakt rare sprongen?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik noem je niet zo, ik vind dat. En opnieuw bewijs je het.
Willem heb ik niet huilend naar de moderator zien rennen. Jou wel. Want jij weet elke keer toch wat de moedrator gedaan heeft.

En nee itt wat jij opnieuw zegt ga ik die uitdaging wel aan. Lieg niet dat dit niet zo. Wel stel ik heel duidelijk dat jij de gegevens aan moet leveren, daarna maak ik de berekening.

Mag ik je overigens complimenteren met je chatgedrag en opnieuw de aandacht afleiden van mlm?
Laatstelijk gaven WilemV en ik aan dat juist dit soort gedrag voldoende aangeeft dat mlm niet succesvol is. En daarmee vergelijkbaar met de pogingen van de olieindustrie milieuvriendelijk over te komen.

Immers rijst de vraag waarom het zoveel moeite kost met feiten te komen die aantonen dat mlm echt ites voorstelt. Het enige wat we zien zijn snippertjes die helaas voor jouw zaak weinig meer doen dan als uitzondering de regel te bevestigen, maar voor het grote geheel en de gehele discussie nog geen deuk in een halfwarm pakje boter slaan.

Terugkomend op de olieindustrie denk ik dat we daar allen het economische belang van inzien en een discussie overbodig is. Bij mlm is die discussie juist gaande aangaande het economisch belang. Maar welke sector ik er ook bij pak, het economisch belang is groter dan dat van mlm. Wat mij verbaast gezien de 35 miljoen mensen die wereldwijd als distributeur actief zijn, waarbij we de kantoormedewerkers van mlm bedrijven nog niet hebben meegeteld.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Een Rat in het nauw maakt rare sprongen?
LOL

Volgens mij was het het zachte dier wat nogal knuffel- en aaibaar is maar toch ook een enorme jager die die rare sprongen maakt. Oh ja, een kat. Miauw.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb even teruggelezen en zie geen enkel argument van mij dat door jou is onderuit gehaald. Omgekeerd wel.

En ach, dat van dat huilend naar de moderator rennen; M roept dat ook de hele tijd, ook als er helemaal niet naar de mod gegaan wordt.

Ik wil je overigens wel even waarschuwen; nu ook jij insinueert dat ik een rat ben (waar blijft overigens M's verklaring wat hij bedoelde dat ik maar ff moest googlen op Hamelen) ben jij ook in overtreding van de forumregels. M heeft daar al een laatste waarschuwing van de mod over gehad dus ik denk (en als je niet van plan bent fatsoenlijk te handelen naar anderen: Hoop) dat je ook wel een verbannen kon worden van dit forum.

Is het nou echt te hoog gegrepen om een beetje fatsoen te tonen? Of is je frustratie je de baas?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik noem je niet zo, ik vind dat. En opnieuw bewijs je het.
Mooi, het fatsoen is ver te zoeken!
Willem heb ik niet huilend naar de moderator zien rennen. Jou wel. Want jij weet elke keer toch wat de moedrator gedaan heeft.
Dat is gebeurt nadat ik je meerdere malen had gevraagd om een beetje fatsoen te tonen. Klaarblijkelijk is dat nog steeds onmogelijk, zelfs na een laatste waarschuwing van de moderator.
En bovendien lieg je, want die uitspraken over huilend naar de moderator gaan doe je te pas en te onpas, behalve als het om een medestander gaat.
En nee itt wat jij opnieuw zegt ga ik die uitdaging wel aan. Lieg niet dat dit niet zo. Wel stel ik heel duidelijk dat jij de gegevens aan moet leveren, daarna maak ik de berekening.
Grappig, voor alles moeten we je de gegevens aandragen. Maar als we gegevens aandragen die ondersteunen dat je berekening niet klopt gebruik je ze niet.
Mag ik je overigens complimenteren met je chatgedrag en opnieuw de aandacht afleiden van mlm?
Ah, een leuke poging om mij te verbannen. Maar dan zul je toch ff moeten kijken wie hier met chatten begint. Ik probeer het keer op keer terug te brengen naar de oorsprong en als het niet over MLM gaat gaat het van mijn kant om fatsoensnormen.
Laatstelijk gaven WilemV en ik aan dat juist dit soort gedrag voldoende aangeeft dat mlm niet succesvol is. En daarmee vergelijkbaar met de pogingen van de olieindustrie milieuvriendelijk over te komen.

Immers rijst de vraag waarom het zoveel moeite kost met feiten te komen die aantonen dat mlm echt ites voorstelt. Het enige wat we zien zijn snippertjes die helaas voor jouw zaak weinig meer doen dan als uitzondering de regel te bevestigen, maar voor het grote geheel en de gehele discussie nog geen deuk in een halfwarm pakje boter slaan.
Tja, dat de feiten waar we mee komen je niet aanstaan kan ik niet helpen. Dat je er niet bij kunt dat bepaalde cijfers niet bekend zijn wil er bij jou niet in. En daarom verzocht ik jou ook om die berekening van ZZP'ers. Maar daar wurm je je onderuit door te zeggen dat ik die cijfers moet aandragen. Cijfers waarvan je weet dat ze niet te krijgen zijn maar tja, dan zou je moeten toegeven dat ZZP'ers geheimzinnig zijn of weer met een dubbele maatstaf moeten gaan meten. En dat begint nu toch wel erg doorzichtig te worden.
Terugkomend op de olieindustrie denk ik dat we daar allen het economische belang van inzien en een discussie overbodig is.
Kijk, dat is nou chatgedrag.
Bij mlm is die discussie juist gaande aangaande het economisch belang. Maar welke sector ik er ook bij pak, het economisch belang is groter dan dat van mlm. Wat mij verbaast gezien de 35 miljoen mensen die wereldwijd als distributeur actief zijn, waarbij we de kantoormedewerkers van mlm bedrijven nog niet hebben meegeteld.
Bull, in de voedingsindustrie (je weet wel, die link die je negeerde) blijkt het overgrote deel van de omzet uit MLM te komen.
En die kantoormedewerkers zijn gewoon werknemers dus waarom je die er bij haalt gaat mijn pet te boven. Zal wel weer de inleiding tot een afleidingsmaneuvre zijn.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door WillemV »

Geplaatst op 11 Sep 2008 15:04 door antileugens

Heb even teruggelezen en zie geen enkel argument van mij dat door jou is onderuit gehaald.
Jawel hoor. Weer een leugen.
Omgekeerd wel.
Nee hoor. Weer een l..., laat maar.
Ik wil je overigens wel even waarschuwen; nu ook jij insinueert dat ik een rat ben (waar blijft overigens M's verklaring wat hij bedoelde dat ik maar ff moest googlen op Hamelen) ben jij ook in overtreding van de forumregels. M heeft daar al een laatste waarschuwing van de mod over gehad dus ik denk (en als je niet van plan bent fatsoenlijk te handelen naar anderen: Hoop) dat je ook wel een verbannen kon worden van dit forum.
Ik insinueer niets. Ik heb per ongeluk een verkeerd woord gebruikt in een algemeen bekend spreekwoord. Maarschalk heeft mij al op de fout gewezen. :wink: Jij vind het blijkbaar vervolgens nodig om te gaan dreigen met de moderator. Wat een kleinzielig figuur vind ik jou toch. Ga je nu hier ook over klagen René alias antileugens alias mrtelecom?
Is het nou echt te hoog gegrepen om een beetje fatsoen te tonen? Of is je frustratie je de baas?
Rotfl. Wie de "hupplepup" past trekke hem aan (weet 'm niet precies meer). Deze dan. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Maar die klopt niet helemaal. De ketel ziet namelijk helemaal niet zwart.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Fatsoen komt uit jouw mond nogal dubieus en hypocriet over.
Naar de moderator gaan aangaande chatgedrag en het gewoon zelf doen.
Hier verbannen zijn als mrtelecom en dan terugkomen als antileugens.
Dan weer jezelfde gedrag vertonen en verbaasd zijn als mensen je herkennen. En dit zat zijn en minder correct woorden gebruiken, inderdaad dat drieletterige dier.

Googelen op Hamelen? Heb je dat wel eens gedaan? verbazingwekkend hoeveel hits je krijgt. De eerste twee gaan over het oude tv programma "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer". Fascinerend dat Google. In tegenstelling tot Agloco welke, opnieuw zoals al verwacht de zoveelste mlm flater werd.

Nogmaals anagetoond dat mlm niet werkt. Agloco gaat kapot, LinkedIn, Facebook, Hyves, MySpace, Google die bestaan allemaal nog en zijn een succes en een concurrent van Agloco wat ze ooit allemaal zou gaan bedreigen.
Zal ik nog meer voorbeelden aanhalen?
Amway tegenover Unilever, Renckit Benkiser, Procter & Gamble, Henkel
1001euro tegenover eBay, Amazon, Marktplaats
Euphony en ACN tegeonver Vodafone, BT, KPN, Tele2
Voorbeelden zat. Nogmaals, mlm werkt niet.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bull, in de voedingsindustrie (je weet wel, die link die je negeerde) blijkt het overgrote deel van de omzet uit MLM te komen.
En die kantoormedewerkers zijn gewoon werknemers dus waarom je die er bij haalt gaat mijn pet te boven. Zal wel weer de inleiding tot een afleidingsmaneuvre zijn.
Nee, dat betrof de voedingssupplementen. De voedingsindustrie betreft landbouw tot en met de producenten van voedsel zoals Nestle, Unilever, bakkers en noem maar op. Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk om zelfs maar te denken dat mlm hierin de hoofdmoot is.

En nee, het is geen afleidingsmanoeuvre maar onderdeel van de discussie. Olie industrie, maar bijvoorbeeld ook ict industrie telt werknemers, welke allemaal een aantal uren werken.
Mlm telt de distributeurs welke in meer of mindere mate part time werken alsmede de kantoormedewerkers. Al hun uren opgeteld, als we die zouden weten kunnen we vergelijken met andere industrieen, als we al die uren zouden weten.
Ook zouden we de uren van de mlm bedrijven binnen een bepaalde industrie kunnen vergelijken met die van reguliere bedrijven in dezelfde industrie.

Daarmee kunnen we een uitspraak doen over de werking van mlm.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Fatsoen komt uit jouw mond nogal dubieus en hypocriet over.
Naar de moderator gaan aangaande chatgedrag en het gewoon zelf doen.
Ik ben niet één keer wegens chatgedrag naar de moderator gestapt.
Hier verbannen zijn als mrtelecom en dan terugkomen als antileugens.
Kijk, dat is chatgedrag. Ik ben mrtelecom niet en dat je daar elke keer op doorgaat is chatten.
dat drieletterige dier.
Je doet wel je uiterste best om verbannen te worden. Goed, omdat je zo aanhoudt heb ik dit bij de moderator aangekaart.
Amway tegenover Unilever
Inderdaad, op het gebied van voedingssupplementen wint Amway het duidelijk. Sterker nog, Unilever heeft die tak moeten afstoten
Renckit Benkiser, Procter & Gamble, Henkel
Verliezen het allemaal op het gebied van klanttevredenheid. Zelfs Jor gebruikt de producten nog.
1001euro tegenover eBay, Amazon, Marktplaats
1001Euro was geen MLM maar affiliate.
Euphony en ACN tegeonver Vodafone, BT, KPN, Tele2
Kijk eens naar de links die mijn zogenaamde alter ego heeft geplaatst. En stuk voor stuk praten ze met die bedrijven omdat zij het inzicht hebben dat bij jou ontbreekt.
Nee, dat betrof de voedingssupplementen. De voedingsindustrie betreft landbouw tot en met de producenten van voedsel zoals Nestle, Unilever, bakkers en noem maar op. Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk om zelfs maar te denken dat mlm hierin de hoofdmoot is.
Klopt, typefoutje. Het moest voedingsindustrie zijn en daarover is het artikel (onafhankelijk!!!) heel duidelijk.
En nee, het is geen afleidingsmanoeuvre maar onderdeel van de discussie. Olie industrie, maar bijvoorbeeld ook ict industrie telt werknemers, welke allemaal een aantal uren werken.
Mlm telt de distributeurs welke in meer of mindere mate part time werken alsmede de kantoormedewerkers. Al hun uren opgeteld, als we die zouden weten kunnen we vergelijken met andere industrieen, als we al die uren zouden weten.
Ook zouden we de uren van de mlm bedrijven binnen een bepaalde industrie kunnen vergelijken met die van reguliere bedrijven in dezelfde industrie.

Daarmee kunnen we een uitspraak doen over de werking van mlm.
Juist. En weet jij die getallen van de ZZP'ers? Want we vergelijken hier geen werknemers met distributeurs maar zelfstandigen! Of doe jij niet geheimzinnig terwijl de MLM bedrijven dat wel doen? Want als je het weet (of er achter kunt komen) waarom gebruik je het dan niet?

fluitspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2008 16:06

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door fluitspeler »

Wel het is ons vriendje gelukt. Hij heeft me gebanned gekregen.
Dit zal dan ook mijn eerste, laatste en enige post onder deze nick zijn. Ik ga niet hetzelfde doen als hij.

Toch blijf ik erbij dat de redactie nu opnieuw alleen reageert op klachten en niet kijkt naar de klager zelf, zijn gedrag alsmede zijn identiteit.

Het gaat jullie goed.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Mooie conclusie. Maarschalk krijgt 3 waarschuwingen die hij allemaal in de wind gooit en nou begint hij te klagen dat ik de schuld ben. Terwijl ík hem ook nog een paar keer gewaarschuwt heb. Sommige mensen kunnen gewoon niet accepteren dat ze zelf schuld hebben.

Nog een leuke link over een regulier bedrijf:

http://www.ergogenics.org/sawpalmetto.html

Wel wat aan de oude kant maar ach, op de site van MLM Angel wemelt het ook van de oude (en oudere) links

Gesloten