LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

DIE baggersite bedoelde ik inderdaad....

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Forbes Magazine denounces Quixtar (Amway-on-the-web) as a "get rich quick scheme". 2001 06 25

Conclusie van het artikel: By joining organizations like Quixtar, you're more likely to fill your shelves with bottles of shampoo than to fill your bank account with cash.

BRON: http://www.forbes.com/best/2001/0625/040.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Before you're tempted by Quixtar's sales pitches or fancy Web pages, remember that most reps in such organizations spend more time recruiting than selling. And many lose money. "I spent between $3,000 and $5,000 on the business and had four people down line (under) me, but overall I still lost money," says Don DeLeon, a 23-year-old
Bén je dom dan???
Zoiets zou jij misschien wel doen....

Nog meer sprookjes.....?
he good news is that there are far more victims in the Amway Quixtar motivational organizational scam than victimizers and we now have a collective voice. This house of cards may soon be brought to a screeching halt. Bernard Ebbers was just sentenced to 25 years in prison for his role in the $11 billion accounting scam at WorldCom. John Rigas and his son Timothy were recently sentenced to 15 and 20 years respectively in the Adelphia Communications scandal involving billions as well. A former top executive at Cendant Corp.,
E. Kirk Shelton, was sentenced to 10 years in prison for his role in a $500-million accounting fraud. Ex-Tyco International Ltd. Chief Executive Dennis Kozlowski and his finance chief, Mark Swartz, who were found guilty of looting Tyco of over a hundred million dollars and were each sentenced to 81/3 to 25 years in prison.
How do you think the perpetrators of this fraud would do before a jury?
Ja???
Als dat nou allemaal klopt...., waarom zit de héle top van Amway dan niet in de bak, eikel?? (Ik bedoelde ook "Eikel".... en sorry voor dit "schunnige" woord....! :lol:

Je MÁG geen voorraad aanleggen!! :twisted:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Bush + Republicans + Amway = Fraud 8 December 2004

BRON: Scoop Independent News http://www.scoop.co.nz/stories/HL0412/S00079.htm

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Nou, nou....
Je hebt er wel een dagtaak aan, hè??? :lol: :lol: :lol:

En nóóit Amway distributeur geweest????
40 euro is te veel voor jouw onderzoekmethode????
En na 90 dagen kun je dat bedrag weer terug vorderen???

Sluit er een lening voor af, Loser!!! :roll:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Companies subvert search results to squelch criticism

It's not illegal, but it's SEO gone bad. Companies such as Quixtar are using Google-bombing, link farms and Web spam pages to place positive sites in the top search results -- which pushes the negative ones down.

BRON: Online Journalism Review 2005-06-01 http://www.ojr.org/ojr/stories/050601glaser

Aansluitend kan je ook volgend artikel lezen: The Quixtar Web Initiative

BRON: http://www.webraw.com/quixtar/archives/ ... iative.php

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

According to Dateline, the FBI and the IRS are conducting investigations into the scheme.
Dat was December 2004......

We gaan binnenkort met de pet rond voor een bijdrage voor de volledige amway top op Elba en St Helena waar ze regelmatig complots beramen met Napoleon.......

Verder komt de voltallige Bush administratie er ook regelmatig voor een spelletje Risk, maar het blijkt steeds dat Napoleon regelmatig vals speelt...!

Elvis daarentegen is volkomen sportief......

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

In pursuit of the almighty dollar. Dateline investigation: Inside story of business that attracts people with promise of easy money.

BRON: http://www.msnbc.msn.com/id/4375477 NBC News, May 7, 2004

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Krijgen we nou weer honderd keer de dateline bewerking van het filmpje en honderd keer de vermelding van je eigen baggersite??
Hoeveel krijg je er ook weer voor???
Je hebt nog steeds niet bewezen dat je er niets voor krijgt!!!
:twisted:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hieronder de relevante regels betreffende reclame op gratis Angelfire websites:
Can I control the ads that appear on my site?

Answer: Angelfire no longer gives members the options to choose between pop-up ads, and inline banner ads.
The advertising placed on your website will be automatically targeted based on the content of your site.
If your site contains information about pets, ads about pets will be displayed.
If your site contains information about cars, ads about cars will be displayed.
At this time, the only way to change what type of ads appear on your site, would be to change the content of your site. Adding new text will help re-target the ads on the site.

Bron: http://help.lycos.com/kb_cat.php?id=17#8699-EIDG-5975

Can I use Google AdSense or Yahoo Publisher ads?

For free users: you cannot use either Google Adsense or Yahoo Publisher Ads on your site.
We have an exclusive deal with Google that disallows our free members publishing AdSense ads to their account's pages.
Part of the Terms of Service with both Google, and Yahoo, states that no page that serves contextual advertising (AdSense, and Publisher ads) can contain contextual advertising from any other company. Ie; since Google Ads are on your free Angelfire page, you cannot serve any other ads.

Bron: http://help.lycos.com/kb_cat.php?id=17#6419-QOHZ-0653

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Daar buitenom krijg je volgens geruchten, o.a. een little birdie...., grote bedragen betaald om mlm de grond in te boren van Bo en Eric......

Bewijs eens dat dat niet zo is????

Wanneer biedt je nu eindelijk je excuses aan voor al die roddels van je en dat je niks kunt bewijzen....??

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Quixtar Crows Too Soon About Court Rulings August 26, 2007

BRON: http://www.emediawire.com/releases/2007/8/emw549331.htm


TEAM: Judge Issues Clarification on Quixtar's Victory August 28, 2007

BRON: http://crazyfunwildworld.blogspot.com/2 ... on-on.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En je hébt een voorraad van die bagger op je baggersite!! :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Krijg nou wat.........:shock:
Staan nóg 2 bekende mensen bij ons op de loonlijst.....

Zowel Asafa Powell als Liu Xiang blijken onze vitapientjes en "soeplementen" te gebruiken! 8)

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Staan nóg 2 bekende mensen bij ons op de loonlijst.....

Zowel Asafa Powell als Liu Xiang blijken onze vitapientjes en "soeplementen" te gebruiken!
Bekend? Tot 20 seconden geleden had ik nog nooit van deze beste mensen gehoord...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Tot 20 seconden geleden had ik nog nooit van deze beste mensen gehoord...
Wat minder spelletjes op de PC spelen en wat meer je op de échte wereld richten?? Zou kunnen helpen.....

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Een tijdje geleden kwam mlmangel, geloof ik, aan met een zeer negatief artikel over Amway wat op de Forbes-site zou hebben gestaan.....

Het dringt nu pas tot mij door dat in
"respected people respecting amway"
http://nl.youtube.com/watch?v=f61tt1luMiI

Ene Rich Karlgaard, Publisher bij Forbes, erg lovend spreekt over dit bedrijf.

Het is ZÓ amusant telkens de kletkoek onderuit te schoffelen van de scammers van mlm......

SBI
(sorry, mlmangel...... :oops: )

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Het dringt nu pas tot mij door dat in
"respected people respecting amway"
Het is simpelweg pathetisch hoe wanhopig jij op zoek bent naar erkenning vanuit de echte wereld. Je amway propagandafilmpje dat jij, zo schat ik in, tenminste twee maal daags bekijkt, blijkt je dan nu weer houvast te bieden. Kan je even aangeven op welke tijd in dat filmpje dit wordt gezegd, of de exacte tekst hier neer zetten? Het lukt mij namelijk niet om dit megalomane zelfverheerlijkingsprodukt door te worstelen. Alleen de muziek al drijft mijn gedachten in de richting van begrip voor al quaida standpunten, zo misselijkmakend wordt de american dream mythe gehanteerd om nitwits zoals jij te misbruiken.

Ongeacht wat ze bij de montage hebben getruct om te komen tot een uitspraak wat jij blijkbaar als 'erg lovend' bestempelt, is dit nog geen enkele indicatie voor de houding van Forbes t.o.v. amway. Het handelen van Forbes daarentegen is dat wel; het volkomen negeren van amway. Nog NOOIT is er dan ook maar ÉÉN artikel aan amway gewijd, zelfs niet van de plotseling door jou op handen gedragen Karlgaard, van wie jij tot drie dagen geleden natuurlijk ook nog nooit had gehoord. En er is een goede reden voor het ontbreken van amway artikelen in de Forbes. Forbes houdt zich namelijk bezig met échte bedrijven uit het échte zakenleven. Vanuit dat oogpunt begrijp ik dan ook wel dat je als een kind zo blij bent met deze connectie met Forbes die je nu meent gevonden te hebben.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Zal ff 5 minuten tijd voor je maken, knul...., wat je komt wat aandacht te kort, hè?? :(
Het is simpelweg pathetisch hoe wanhopig jij op zoek bent naar erkenning vanuit de echte wereld. Je amway propagandafilmpje dat jij, zo schat ik in, tenminste twee maal daags bekijkt, blijkt je dan nu weer houvast te bieden. Kan je even aangeven op welke tijd in dat filmpje dit wordt gezegd, of de exacte tekst hier neer zetten? Het lukt mij namelijk niet om dit megalomane zelfverheerlijkingsprodukt door te worstelen. Alleen de muziek al drijft mijn gedachten in de richting van begrip voor al quaida standpunten, zo misselijkmakend wordt de american dream mythe gehanteerd om nitwits zoals jij te misbruiken.
Zo! Jij ook weer gelukkig???
Ongeacht wat ze bij de montage hebben getruct om te komen tot een uitspraak wat jij blijkbaar als 'erg lovend' bestempelt, is dit nog geen enkele indicatie voor de houding van Forbes t.o.v. amway.
net zomin als het artikeltje waar mlmscammer mee kwam, toch? En dáár ging het ff om, joh.... :lol:
Het handelen van Forbes daarentegen is dat wel; het volkomen negeren van amway. Nog NOOIT is er dan ook maar ÉÉN artikel aan amway gewijd, zelfs niet van de plotseling door jou op handen gedragen Karlgaard, van wie jij tot drie dagen geleden natuurlijk ook nog nooit had gehoord.
Oh...? Dus je spreekt jezelf nu tegen??
"Negeren van Amway... en TÓCH een verklaring in het filmpje??? :wink:
En er is een goede reden voor het ontbreken van amway artikelen in de Forbes. Forbes houdt zich namelijk bezig met échte bedrijven uit het échte zakenleven.
schrijf je frustratie maar van je af, jongen.., huil maar eens goed uit!!!:cool:
Vanuit dat oogpunt begrijp ik dan ook wel dat je als een kind zo blij bent met deze connectie met Forbes die je nu meent gevonden te hebben.
Stil nou maar..., niet meer huilen.....

SBI
(sorry dat ik niet meer tijd voor je heb.....

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry..., E...., ik vergeet speciaal voor jou de link nog's te plaatsen.....

http://nl.youtube.com/watch?v=f61tt1luMiI

SBI

Gesloten