LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Oh...? Dus je spreekt jezelf nu tegen??
"Negeren van Amway... en TÓCH een verklaring in het filmpje???
Verklaringen zat, ongetwijfeld. Maar als je eens goed je best doet je functioneel analfabetisme te overwinnen en ook de semantiek van de boodschap proberen te ontvangen dan zie je dat Forbes amway negeert. Dat spreek ik mezelf niet tegen, en jij ook niet. Dat jouw propaganda filmpje dat je op je iPod mee naar bed neemt bol staat van de lovende kritieken over amway zal niemand met je oneens willen zijn.
Een beetje jammer dat je enkele schuchtere poging om enige respons te leveren op jouw gemankeerde leesbegrip moet zijn gebaseerd.
Sorry..., E...., ik vergeet speciaal voor jou de link nog's te plaatsen.....
Die link had ik al van de vorige 1273 keer dat je die geplaatst hebt. Ik vroeg naar de precieze tijd (minuten:seconden) in het filmpje waar we de uitspraak die jouw levensgeluk completeert kunnen aanschouwen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Goh, E..., je moet optredens gaan verzorgen met je mooie bloemrijke en middeleeuwse taalgebruik.
Je hebt waarschijnlijk óók "problematiek" in plaats van problemen???:lol:
Verklaringen zat, ongetwijfeld. Maar als je eens goed je best doet je functioneel analfabetisme te overwinnen en ook de semantiek van de boodschap proberen te ontvangen dan zie je dat Forbes amway negeert.
Het gebouw "negeert" Amway.... en de computers van forbes "negeren" Amway....
De vertegenwoordigers van forbes blijkbaar niet...., zoals Rich Karlgaard, publiser bij Forbes.
Ook al is er af en toe een verstrooide verslaggever die wat cynisch doet...:wink:
Maar Newsweek? En Time??
Wat moet dat toch verschikkelijk zéér doen, E....! :( Ik krijg bijna medelijden........:lol:)
Dat spreek ik mezelf niet tegen, en jij ook niet.

Hé!!! Je hebt eens een keer gelijk!!! Lang zal je leven...!!
Dat jouw propaganda filmpje dat je op je iPod mee naar bed neemt bol staat van de lovende kritieken over amway zal niemand met je oneens willen zijn.
Een beetje jammer dat je enkele schuchtere poging om enige respons te leveren op jouw gemankeerde leesbegrip moet zijn gebaseerd.
Zetafentoeeenseenkomma, E, wil je?? Dan wordt het wat leesbaarder...
Die link had ik al van de vorige 1273 keer dat je die geplaatst hebt. Ik vroeg naar de precieze tijd (minuten:seconden) in het filmpje waar we de uitspraak die jouw levensgeluk completeert kunnen aanschouwen.
Je zou er goed aan doen eens iemand te vragen om de teksten voor je te vertalen... want je begrijpt ze blijkbaar niet helemaal...? (:roll:)

En Spruit.. (was dat de naam??)... als ik jou was zou ik dit filmpje ook maar eens bekijken en luisteren naar Noel Brown....

Maar ik vermoed dat je de mening van E over Amway, het buurtsupertje, belangrijker vindt dat de mening van de mensen in het filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=f61tt1luMiI

So be it

Kom..., E.... laat je niet kisten.,..... er is nog leven ná je afgang, hoor!! :lol:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Forbes Magazine denounces Quixtar (Amway-on-the-web) as a "get rich quick scheme". 2001 06 25

Conclusie van het artikel:

Before you're tempted by Quixtar's sales pitches or fancy Web pages, remember that most reps in such organizations spend more time recruiting than selling. And many lose money. "I spent between $3,000 and $5,000 on the business and had four people down line (under) me, but overall I still lost money," says Don DeLeon, a 23-year-old former IBO from Waipahu, Hawaii.

Take a lesson from DeLeon, who gave up being an IBO to go back to school. By joining organizations like Quixtar, you're more likely to fill your shelves with bottles of shampoo than to fill your bank account with cash.

BRON: http://www.forbes.com/best/2001/0625/040.html

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Amway

Ongelezen bericht door Pruim »

En Spruit.. (was dat de naam??)... als ik jou was zou ik dit filmpje ook maar eens bekijken en luisteren naar Noel Brown....
Ik neem aan dat je mij bedoeld?

Ja, een leuk filmpje. Had net zo goed over de Scientology church kunnen gaan.

Maar dit topic gaat over het MLM systeem, en over hoe geweldig het al dan niet is. En als je dat andere topic nog eens doorleest, dan kun je lezen dat ik alleen maar nieuwschierig ben naar die geheime, kwalitatief goede producten die verkocht worden.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

The more people you sign up to sell, the more money you make. Of course, Quixtar invites anyone to log on and buy the stuff, but the goal is to get recruits to pay $39 to become an IBO and get on the ladder.
DÁT staat er in het artikeltje....

Het wekt de indruk dat er aan inschrijven iets verdiend wordt.....
Weet zo'n reporterje veel!!! :lol:


Ik luister liever naar Rich Karlgaard van Forbes....

Maar grappig dat onze roddelaar weer van zich laat horen.....
Wanneer de bagger naar boven komt..., komt hij vanzelf onder een steen vandaan...:wink:

En Pruim..., sorry..., ik was je naam écht ff kwijt....
Zal wel weer gezien worden als opzet... door boze geesten, maar ik had geen zin om het op te zoeken.
Bij deze mijn excuses.

Verder schrijf je:
a, een leuk filmpje. Had net zo goed over de Scientology church kunnen gaan.

Maar dit topic gaat over het MLM systeem, en over hoe geweldig het al dan niet is. En als je dat andere topic nog eens doorleest, dan kun je lezen dat ik alleen maar nieuwschierig ben naar die geheime, kwalitatief goede producten die verkocht worden.
Je bent ook inderdaad ook alleen maar nieuwsgierig en de waarheid interesseert je niks.

Maar, "for the sake of justice"..... hier wat de rechtbank er na uitgebreid onderzoek van vindt, wat jou weer geen reet uitmaakt want je mening staat al vast.
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products
Au! Au! Au!....... :twisted:
What this means overall is that consumers are obviously well served by the products that Amway supplies them with. In fact, they are so well¬served, in the face of a large number of available substitutes, they purchase Amway products to a degree which is almost unknown to other brands in the market.
Au! Au! Au!....... :twisted:
In 1970, retail prices set for most Amway catalog products were set below the prices for comparable items sold in department stores but above prices charged by discount stores. (CX 522¬Z¬ 176 to 177)
Au! Au! Au!....... :twisted:

Wel... er is niet veel veranderd......... sinds 1970. :lol:

Eat your hearts out....

So be it

Draag eens wat bij, Pruim......
Zaken om te liegen staan er in overvloed op de baggersite van anti-mlmspammer.
Je leeft je maar uit.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Amway

Ongelezen bericht door Pruim »

Tsja, niets beters te doen vanavond. Dus dan hier maar weer even reageren.
Maar, "for the sake of justice"..... hier wat de rechtbank er na uitgebreid onderzoek van vindt, wat jou weer geen reet uitmaakt want je mening staat al vast.
Welke rechtbank? Rechtbank te Assen? Of misschien die uit Utrecht. Of het hooggerechtshof in Den Haag?

Of heb je het hier over een amerikaanse rechtbank? Heb je er dan wel rekening mee gehouden, dat de uitspraken in Nederland dan niet automatisch ook rechtsgeldig zijn?

Ik moet toch enkele mensen gelijk geven, dat de reacties van MLM'ers steeds meer vragen oproepen.

En ik ben altijd geinteresseerd in de waarheid. En daar probeer ik dan achter te komen door nieuwschierig te wezen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Succes met zoeken dan....
Ergens op dit forum staan ál je antwoorden waar je zo naar smacht....

Wat je écht zoekt staat echter op de site van spammertje...:lol:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Heb je er dan wel rekening mee gehouden, dat de uitspraken in Nederland dan niet automatisch ook rechtsgeldig zijn?
En met zulke uitspraken hoor je op het Aglogo topic! :lol:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Toch wel leuk voor het "buurtsupertje" dat bedrijven als Gm en Motorola wel een licency willen van een produkt van Amway.

http://en.wikipedia.org/wiki/Amway#_note-8

http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2079605,00.asp

Óók weer zo'n dom figuur wat "er in is gestonken"....! :lol:
Doug Wead, who was a Special Assistant to former U.S. President George H. W. Bush, is a successful IBO
Amway cofounder, the late Jay Van Andel (in 1980), and later his son Steve Van Andel (in 2001) were elected by the board of directors of the United States Chamber of Commerce as chairman of that organization. [
Ach, ja..., ze hebben de KvK óók al omgekocht....:wink:
Amway touts the environmental benefits of many of its products, and in June 1989 the United Nations Environmental Program's Regional Office for North America recognized it for its contributions to the cause of the environment
Goh..., leuke prijs voor het fabriceren van klerezooi......:roll:
P&G contends in court papers that 82% of Amway products are consumed by distributors themselves, creating an artificial market and unfair competition.
Ahá!
Nu weet ik hoe jullie aan dat sprookje komen!
Van de concurrent van Amway...! :lol:

Nou.., we truste......

SBI
geef nu eens op een normale manier "tegengas"....:wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zetafentoeeenseenkomma, E, wil je?? Dan wordt het wat leesbaarder...
Moeilijk hè, zo'n stuk tekst zonder smilies en eenlettergrepige woorden?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Toch wel leuk voor het "buurtsupertje" dat bedrijven als Gm en Motorola wel een licency willen van een produkt van Amway.
Misschien zou je even aan kunnen wijzen waar dat precies staat. Of bega je hier weer net zo'n flater als toen met de ftc en Amway?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Misschien zou je even aan kunnen wijzen waar dat precies staat
.
Te beroerd om het zélf te zoeken....?
Open de links maar die er staan...:lol:
Of bega je hier weer net zo'n flater als toen met de ftc en Amway?
Tja..., mijn flater dat ik eigenlijk de rechter bedoelde.... en jouw flater dat je blijft knokken tegen feiten waar je maag van omdraait, hè, jongen???
Kom..., je klinkt wat bleekjes..... ff lekker over je nek..., en dan in therapie...!:wink:

SBI
Wanneer je wat moeite hebt met de taal wil ik je wel helpen hoor!!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Te beroerd om het zélf te zoeken....?
Open de links maar die er staan...
Zoals al gezegd, waar staat dat dan? In de links die jij geeft staat het niet. Nogmaals, zal wel weer een flater van sobeit zijn.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ach gut..., kiendje...., zal ik je helpen zoeken????

Naar de Wiki-link van een paar dagen terug.....
Naar boven scrollen naar het kopje: Corporate restructuring
En .... voilá!

Wat moet dat toch verschikkelijk zéér doen dat het steeds een wereldbedrijf blijkt te zijn waar andere grote bedrijven wel mee in zee willen...., en jij en E blijven het maar "niks" vinden....
"Niks" voor jezelf?
Niks mis mee.....
Stelt "niks" vóór??
Das dom!!! :lol:

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kom jongens..., wees eens sportief....
Ook nooit van de anderen in het rijtje gehoord?


Captains of capitalism

http://www.forbes.com/2007/09/18/riches ... peed=15000

Het is inmiddels toch wel duidelijk dat jullie visie op échte mlm, en met name Amway, niet overeenkomt met de werkelijkheid?

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

"Het is simpelweg pathetisch hoe wanhopig jij op zoek bent naar erkenning vanuit de echte wereld."

"Forbes houdt zich namelijk bezig met échte bedrijven uit het échte zakenleven."

Dit schreef je enkele dagen geleden, E........

Sta je daar nog steeds achter??

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Sta je daar nog steeds achter??
Nee, maar ik kan zo snel geen krachtiger term dan pathetisch bedenken. Zeker niet als je dan met deze link op de proppen komt. Heb je ook begrepen wat je hebt gelezen wat er over je helden ray en richard wordt geschreven?
Gave pyramid selling schemes a good name: they turned an army of would-be entrepreneurs into door-to-door peddlers of supplements.
Dat van andel en devos clevere zakentypes waren die op een handige manier een heel legioen sukkels voor hun karretje wisten te spannen om zodoende filthy rich te worden is nooit onderwerp van discussie geweest. Op basis van valse beloftes, dat dan weer wel. En over deze 2 schrijft Forbes, en uiteraard hebben deze 2 een bedrijf. En natuurlijk gaat het verhaal niet over de would-be entrepeneurs die van deur tot deur hobbelen. Die vormen slechts het lijdend voorwerp in dit artikel.

Ehh... Eens kijken, kennen we een voorbeeld van zo'n treurige door-to-door paddling would-be entrepeneur....?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ehh... Eens kijken, kennen we een voorbeeld van zo'n treurige door-to-door paddling would-be entrepeneur....?
Ne......., euhhhh, maar wél van een sore loser!! :lol:

Op álle fronten ga je tegen de mat..., je enige kans op een succesje is misschien Aglogo... :roll:

Truste, jongen...., niet met je tandjes knarsen, hoor..... 8)

So be it

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ne......., euhhhh, maar wél van een sore loser!!
Niet zo hard oordelen over jezelf. Ik begrijp dat het aan komt als je door je aanbeden Forbes iconen wordt weggezet als een "door-to-door paddling would-be entrepeneur". Ik vind ook dat Forbes zo'n kwalificatie niet aan hoopvolle hardwerkende mensen mag meegeven. Ik zou dan ook nooit voor zulke woorden gekozen hebben....

Maar voel je daardoor niet in de drek getrokken. Je hebt toch ook nog een échte baan, waar je écht wat voorstelt? Nou dan, hanteer die dan wat beter om je gedeukte self esteem weer een beetje op te poetsen!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Toch welterusten, jongen.....

No hard feelings.....

Je weet niet beter.... :wink:

SBI

Gesloten