LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik zou dan ook nooit voor zulke woorden gekozen hebben....
Ok ok, ik geef toe dat ik hier een beetje bezijden de waarheid heb verkondigd. Dus voordat ik de beschuldigende vinger weer krijg toegewezen: inderdaad, ik had deze woorden zelf niet beter kunnen verzinnen. Forbes stijgt in ieders achting...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

sure........

Don't let the bedbugs bite you...... :twisted:

SBI... :lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Inderdaad, opnieuw begaat sobeit een flater. Ik geloof niet dat ik iets aan de woorden van Forbes en hun steun aan Amway kan toevoegen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ik geloof niet dat ik iets aan de woorden van Forbes en hun steun aan Amway kan toevoegen.
Flaters?? Ja, ja...., die bega ik nogal vaak......:roll:

Voorlopig kunnen jullie... én ook Forbes, er niet omheen dat het BIG Business is....... ipv een buurtsupertje...... (Forbes geeft het tenminste toe! Jullie niet! :oops:)
Dus WIE maken hier de flaters??? :lol:

SBI

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

't Is wel weer lachen hier.

E & M: de wondertweeling die van elke onzin een waarheid kunnen maken.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik geloof dat we wat amway betreft allemaal wel zo'n beetje op één lijn zitten, SBI, Forbes, ik, en volgens mij ook Maarschalk; de ibo's zijn van deur tot deur hobbelende wannebee zakenmannen die big business betekenen en (de erven) vanAndel en deVos schathemeltje rijk hebben gemaakt.

Als je de aanzet tot deze conclusie nu eens veel eerder had gepost, dan hadden we ons jarenlange discussies kunnen besparen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

en (de erven) vanAndel en deVos schathemeltje rijk hebben gemaakt.
En tienduizenden anderen toch?? Net als bij jou baas?? :roll:

Ach, nee...., natuurlijk niet!!!

Alleen de bovensten verdienen een beetje, toch?
En de rest niks toch??
Oh, ja... en de "verzadiging" natuurlijk!! :lol: (In the year 3535, toch? :cool:

Fijne avond, jongen... en stop eens met je tanden te knarsen....:wink:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

... an army of would-be entrepreneurs into door-to-door peddlers of supplements ...
Ook ik ben hier helemaal mee akkoord, would-be entrepeneurs. Die van deur tot deur gaan met hun zalfjes. Want al zullen de IBO'ers hier nu wel beweren dat ze geen deur-aan-deur verkopers zijn, dat is wel hoe Forbes ze omschrijft, peddlers, een term trouwens die in de VS een negatieve connotatie heeft ...

En daar komt hij dan vol trots mee aanpakken! :oops:

Maar goed, SBI, bedankt voor deze duidelijke omschrijving die je uit het gezaghebbende tijdschrift Forbes haalde. Heb je er nog van deze? :lol:

Misschien kan je onderstaand artikel, ook uit je geliefde blad Forbes, nog eens lezen?

Forbes Magazine denounces Quixtar (Amway-on-the-web) as a "get rich quick scheme". BRON: http://www.forbes.com/best/2001/0625/040.html

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik vraag me nu toch echt een ding af. Worden mensen echt zo dom gemaakt als sobeit zodra ze eenmaal met Amway in zee gaan, of zoekt Amway ze daarop uit?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Ik vraag me nu toch echt een ding af. Worden mensen echt zo dom gemaakt als sobeit zodra ze eenmaal met Amway in zee gaan, of zoekt Amway ze daarop uit?
Moet ik me nu aangesproken voelen? Nou Nee . Dit is een verkeerde manier om over mensen te spreken die zich met mlm bezighouden.Maar dat deert jou kennelijk niet. Jammer hoor.Het ligt een stuk genuanceerder naar mijn smaak.
Jor.
Laatst gewijzigd door jor op 07 okt 2007 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

"I spent between $3,000 and $5,000 on the business and had four people down line (under) me, but overall I still lost money," says Don DeLeon, a 23-year-old former IBO from Waipahu, Hawaii.

Take a lesson from DeLeon, who gave up being an IBO to go back to school. By joining organizations like Quixtar, you're more likely to fill your shelves with bottles of shampoo than to fill your bank account with cash.
Ach..., mlmscammertje....., ik hecht meer waarde aan wat een van de officiele zegsmannen van Forbes over Amway vertelt dan wat een reporterje (jij bent ook een "reportertje") van Forbes en een mannetje uit Hawaii vertellen....

Hoera! Je hebt één getuigenis tégen Amway....
Zal ik je verwijzen naar 10-duizenden Pro-Amway reacties??
Even kijken waar de link van de Forbes voorlichter ook weer staat, want jij bent het weer vergeten??....:
http://www.thisbiznow.com/quixtar/ibo_statistics.html
Oh, nee..., dat is niet de juiste..., maar misschien vind je het tóch wel interessant?? Aangezien er óók staat dat maar 66% "actief" is... en dan kun je ook nog bekijken wat "actief" betekent...! Dan lig je helemaal in een deuk!! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1lu ... ed&search=

Succes met je kruistocht, mlmscammertje.....:wink:

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Grappig om te zien dat jullie samen helemaal gek worden van blijdschap wanneer een of andere would-be reporter een negatief artikeltje schrijven over mlm.....
Ik vraag me nu toch echt een ding af. Worden mensen echt zo dom gemaakt als sobeit zodra ze eenmaal met Amway in zee gaan, of zoekt Amway ze daarop uit?
Dat is iets makkelijker voor jou, hè, Maarschalk, dan met argumenten aankomen???
Beetje schelden en pogingen tot vernederingen??:roll:

Luister óók nog eens naar de spokesman van Forbes, wil je??
http://www.youtube.com/watch?v=9pcZzFWqu90

CHIPS!!! Ik heb mijn dag niet vandaag, hoor!! Alweer niet de goede!! :lol:

http://nl.youtube.com/watch?v=ByhrpMQsp5c
krijg nau wat!!!
Vergis" ik me al wéér!!!:wink:

Ok!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1lu ... ed&search=
Effe checken......, Zo.....

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ik vraag me nu toch echt een ding af. Worden mensen echt zo dom gemaakt als sobeit zodra ze eenmaal met Amway in zee gaan, of zoekt Amway ze daarop uit?
Dit is een verkeerde manier om over mensen in het algemeen te spreken die zich met mlm bezighouden.
Maar in DIT persoonlijke geval vind je het wel een aardige uitspraak, Jor?? :shock:

So be it
:roll: .... Af en toe kan jij "leuk" uit de hoek komen..... :?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Grappig om te zien dat jullie samen helemaal gek worden van blijdschap wanneer een of andere would-be reporter een negatief artikeltje schrijven over mlm.....
Oh, nu is het opeens een artikel van een 'would-be reporter'? Het was anders wel een link waar JIJ mee aan kwam zetten! Maar dat was dan zeker vóórdat het tot jouw hersencel was doorgedrongen wát er nou eigenlijk in dat artikel stond? Ik ben van mening dat jij je helemaal niet met engelse teksten zou moeten bezighouden gezien het feit dat je in het nederlands al de kenmerken van een functioneel analfabeet vertoont. Het engels gaat je daarmee al helemaal boven de pet.

Hou jij het nu rustig bij het napapagaaien van je upline, en verkoop hier en daar een flesje shampoo aan deze of gene waarvan je voldoende medelijden weet op te wekken en hou het daar lekker bij. Op het moment dat je zelf gaat proberen na te denken en materiaal bij elkaar gaat googlen waarvan je meent dat die jouw waandenkbeelden ondersteunen dan gaat het geheid in alle gevallen mis.
Want laten we welwezen; uiteindelijk ben jij te stom om voor de duvel te dansen en zet jij je al jaren vruchteloos in om voor anderen de kastanjes uit het vuur te halen. Daar is op zich verder niks mis mee, als je daar zelf happy mee bent, maar je probeert het hier nog te verkopen als het ei van Columbus ook. Je geeft niet de indruk met je inkomen boven het gemiddelde van $115 (€82) van de 'active' ibo uit het door jou aangehaalde stuk van de officiële Forbes zegsman te zitten, dus pas daar dan ook je tijdsbesteding op aan!

Je lagere school opleiding is juist voldoende geweest om 2,2 miljard te kunnen onderscheiden als een aanzienlijk bedrag, maar je begrip van de betekenis van dit te moeten delen met 2,4 miljoen actieve ibo's schiet dan net weer een beetje te kort.

Omdat je verder ook blijkbaar geen lering trekt uit de geldstromen uit mlm die jouw kant opvloeien en je als enige weg om je imago een beetje te poetsen blijkbaar alleen de uitlatingen van door jou gerespecteerde gezagsdragers nog ten dienste staan, zou ik je nog de tip mee willen geven de commercials, de propaganda, James Bond en andere grof betaalde promotiecampagnes links te laten liggen en je te beperken tot artikelen met feitelijkheden, die je ook écht zelf begrijpt!!

Met de link naar thisbiznow ben je daarmee aardig op weg. De lezer trekt uit de €82 aan maandelijkse inkomsten verder zelf zijn conclusies wel...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Zó!!!!!

Jij ook weer tot rust gekomen.......
Als je je maar lekker voelt, knul....:lol:

Ga je nu weer je verzoenen met je meissie??

So be it
Vertel eens een keer wat zinnigs...., wil je?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach zo, dus plots is een zeer kritisch artikel uit Forbes "slechts" van een "pruts" reporter?! Maar als ze een lijst publiceren waarin ook de top van Amway staat, zou Forbes wel lovend zijn?!

Trouwens, Maarschalk heeft ongelijk wat jou intelligentie betreft, je bent niet dom, je bent achterlijk! Ga nog wat in achterbuurten van deur tot deur leuren met je alarmpjes en zeepjes.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Geplaatst op 07 Okt 2007 13:03 door Econometrist
Geplaatst op 07 Okt 2007 13:06 door So be it
Excuses voor de off-topic mode, maar nu moet je me tóch eens vertellen hoe je dit doet? Zit jij nou op de momenten dat je niet schrijft de hele dag op de refresh knop te drukken in de hoop dat er ergens iets nieuws staat? Soms begin ik me te toch wel enigzins zorgelijk af te vragen wat voor leven jij nu eigenlijk hebt...
Heb je al naar buiten gekeken? Zullen we anders sámen met dit weer iets gaan doen...?

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ja, Econometrist, waren zou je niet eens een keer kunnen reageren met een pathethische poging om de ander als weinig intelligent neer te zetten want door dat te doen laat je elke keer weer zien zelf niet bijster intelligent te zijn.

Wanneer ga je nou bijvoorbeeld iemand eens een keer feitelijk op zijn fouten wijzen in plaats van alsmaar met insinuaties en theorieen.

Want echt E (sorry, maar ik kan je met een strak gezicht geen Econometrist noemen omdat je dat duidelijk NIET bent), je laat elke keer weer zien dat je als je met feiten om de oren geslagen wordt je vuil begint te spuiten als een klein peutertje dat zijn zin niet krijgt.

En dan sta je nog raar te kijken dat je geen serieuze antwoorden meer krijgt ook.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

FF kort, want we gaan de deur uit....
Maar als ze een lijst publiceren waarin ook de top van Amway staat, zou Forbes wel lovend zijn?!
Nee. ook niet. Maar zij vermelden wat dat betreft wel een feit. (Au, hè? :lol:)
ÉN zij hebben het niet alleen over de "TOP'..., maar over het bedrijf zélf...
Trouwens, Maarschalk heeft ongelijk wat jou intelligentie betreft, je bent niet dom, je bent achterlijk! Ga nog wat in achterbuurten van deur tot deur leuren met je alarmpjes en zeepjes.
Je speelt hiermee toch niet op de man, hè, scammertje??? :wink:
Excuses voor de off-topic mode, maar nu moet je me tóch eens vertellen hoe je dit doet? Zit jij nou op de momenten dat je niet schrijft de hele dag op de refresh knop te drukken in de hoop dat er ergens iets nieuws staat? Soms begin ik me te toch wel enigzins zorgelijk af te vragen wat voor leven jij nu eigenlijk hebt...
Ach, jongen..., ik ben wat sneller met mijn repliek dan jij.....
Moet het bij jou wat langer doordringen, dan...? Geeft niks....
EN je bent natuurlijk 3 kwartier bezig met elk schrijfsel van je.... :lol:
Heb je al naar buiten gekeken? Zullen we anders sámen met dit weer iets gaan doen...?
Sorry..., iemand anders was je vóór....!

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

op de refresh knop te drukken .....?????

Krijg jij geen bericht je wat er binnenkomt bij je Postvak IN-.....?? :shock:

Ah, zo... je hebt wat prullaria staan???

SBI :lol:

Gesloten