LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Maar in DIT persoonlijke geval vind je het wel een aardige uitspraak, Jor??
Absoluut niet! Ik zette het een beetje ongelukkig neer. :oops:
ik heb het bericht veranderd.
Jor

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Absoluut niet! Ik zette het een beetje ongelukkig neer. Embarassed
ik heb het bericht veranderd.
Wist ik eigenlijk wel....:wink:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wanneer ga je nou bijvoorbeeld iemand eens een keer feitelijk op zijn fouten wijzen in plaats van alsmaar met insinuaties en theorieen.
Goed voorstel, ik begin er gelijk mee:
Mlm-ers, jullie maken allemaal de fout jullie tijd te verspillen aan een kansloos inefficiënt en ineffectief systeem dat alleen maar dromen in het vooruitzicht stelt en nooit of te nimmer ook maar 2% van de beloftes in zal lossen.
je laat elke keer weer zien dat je als je met feiten om de oren geslagen wordt je vuil begint te spuiten
En dan duid je op het "feit" van de €82 maandelijkse inkomsten waarmee ik om de oren geslagen word, neem ik aan? En het "vuil", daar bedoel jij precies mee....?

En ohja...
een pathethische poging

Áls je dan al een moeilijk woord overneemt naar jouw beperkte vocabulaire, spél het dan tenminste correct. Ik hoef je niet duidelijk te maken hoe het nu over komt, neem ik aan...?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Hi E-tje...,
Ben er weer......
Maar..euhhh, je zou toch op "fouten" wijzen...?
Waarom schrijf je dan het volgende....
Goed voorstel, ik begin er gelijk mee:
Mlm-ers, jullie maken allemaal de fout jullie tijd te verspillen aan een kansloos inefficiënt en ineffectief systeem dat alleen maar dromen in het vooruitzicht stelt en nooit of te nimmer ook maar 2% van de beloftes in zal lossen.
Maar je voelt je niet echt geroepen je kul te bewijzen, hè??? :oops:

So be it....
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Maar je voelt je niet echt geroepen je kul te bewijzen, hè???

Ik stel voor dat jij je bankafschriften van de afgelopen maand er even bij pakt, of je telebankieren even opstart, en dan kijkt naar je inkomsten die je van amway hebt gekregen er uit filtert...

Een genereus beloningssysteem?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Residuaal inkomen?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Aanvulling op je pensioenvoorziening?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Je eigen tijd indelen?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Full-time inkomen uit part-time werken?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Niet je leven dromen maar je dromen leven?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Een kans in handen die je eindeloze mogelijkheden biedt?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Controle hebben over je financiële leefsituatie?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!

Een zakelijke mogelijkheid?
WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!


Laten we even wel wezen; we weten allemaal hoeveel alle 2,4 miljoen actieve ibo's bij elkaar aan inkomen opstrijken. Daar wordt je niet echt vrolijk van. En alle 2,4 miljoen beweren natuurlijk dat juist ZIJ de uitzonderingen zijn die over 20, 30 keer het gemiddelde beschikken. Fake it 'till you make it staat hoog in het vaandel geschreven, en zodra iemand beweert dat die hele mlm nou niet bepaald een vetpot is onmiddellijk beginnen te roepen dat dit niet te bewijzen valt of dat niemand er verstand van heeft. En iedereen moet je ook maar op je woord geloven dat je je gewone werk er voor je plezier er maar een beetje naast blijft doen, en dat je met je 11 jaar oude opeltje voor je sleurhut op vakantie gaat omdat je het gewoon wel spannend vindt om niet zeker te weten of je op je vakantiebestemming aankomt of niet. Let wel, het 'bewijs' heb je allang in je eigen portemonnee. Dat jij je groot wilt houden voor de buitenwereld vind ik verder prima hoor, net als bij de bewoners van de gouden kooi zullen we voortaan refereren naar jou en je collega's als "de miljonairs".

Oh, je hebt er voor gekózen om met een bescheiden scholieren-bijverdienste genoegen te nemen? WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!
Ik vind het best hoor, het is jóúw feestje!!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Hmmmmm, nog steeds bonje thuis?? :(
Sorry, boy..., maar je vindt het toch niet erg dat ik ff wat minder tijd aan je besteed??:wink:
Fake it 'till you make it staat hoog in je vaandel geschreven, E??
Weten we wel jongen.....

Blijf jij nu maar lekker denken dat iedereen in mlm zich te barsten werkt en dat niemand slaagt!!
(Oh, jawel..., de "bovenste" toch...WWWHHHOOOIIIIEEEEEHHHAAAA!!!!)

SBI
Hoe lang heb IK er over gedaan deze keer???:wink:

(Ach... 4 minuutjes... heb ik wel over voor minderbedeelden....!)

Ja, ja... 2e verandering..., ga lekker naar bedje...
Moet, wil, er morgen vroeg uit..... (o7.30 uur)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nou jor, doe dan maar uit de doeken hoe het wel zit.
Zoals het er nu voor staat krijg ik het idee dat sobeit model staat voor alle Amway-ers.

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Moet ik je nog ff uitleggen wat FEITEN zijn lieve E'tje?! Al ben ik bang dat je dan gaat aantonen dat ook definities jouw begripsvermogen te boven gaan.

en ik meen me te herinneren dat een zekere A uit T vlak voor hij werd opgenomen ook steeds "WWWWHHHHHOOOOEEEEEIIIIIHaHaHaHaaaaaaaaa!!!!!" riep.
Laatst gewijzigd door mrtelecom op 08 okt 2007 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 08 Okt 2007 16:46 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Nou jor, doe dan maar uit de doeken hoe het wel zit.
Zoals het er nu voor staat krijg ik het idee dat sobeit model staat voor alle Amway-ers.

Naar boven
Dus jij vind dat ik hier op dezelfde manier reageer als So be it? Toen ik met mlm begon heb ik hier gezegd dat ik op dit topic nooit zou verhalen zou gaan vertellen hoe of wat, Dit omdat ik zolang tegen mlm heb geageerd dat het volkomen ongeloofwaardig zou worden wat ik ook vertel.Ik begin daar dan ook nu niet mee en als jij mij door dat feit een model van So be it vind, Ja , Dat moet dan maar, al weet ik beter.

Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Dus jij vind dat ik hier op dezelfde manier reageer als So be it?

Nee, M..., dat vind ik óók niet...!
Jor is héél netjes tegen jullie en slikt jullie flauwekul... zonder zich te verslikken....
als jij mij door dat feit een model van So be it
THERE CAN ONLY BE ONE!!!!!!!
Knoop dát in jullie oren!!!!!:lol:
dat moet dan maar, al weet ik beter.
WÁT weet jij beter, Jor??? Dat we niet hetzelfde zijn.....?
Is een van ons "beter" dan de ander??

Ik veeg de vloer met hun onzin aan, en iedereen weet dat wanneer er serieuze vragen aan mij worden gesteld... ik die serieus beantwoord.
Ik neem aan dat je dat niet zult ontkennen.

En jij weet ook dat ik weldégelijk kritiek heb op bepaalde gevallen binnen mlm en ook wat er soms voor door gaat.

En pak maar eens eender welke posting van E dan maar ook... en je zult zien dat enig fatsoen er niet aan te pas komt.

Hetzelfde met M.
Dreinen als een klein kind over steeds weer dezelfde onderwerpen... waar helemaal nog geen antwoorden op mogelijk zijn.
Steeds weer beweren dat wij geen argumenten aandragen voor onze beweringen..... terwijl hijzelf de grootste onzin uitkraamt en dan moeten WIJ maar weer de boel ontkrachten....

Ik dacht dat de wat intelligentere onder ons wel door hadden wie wél antwoorden geeft en wie niet!!

SBI
(en mlmangel.., ik ben je niet vergeten..., maar je bent de moeite niet waard...:wink:)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dus jij vind dat ik hier op dezelfde manier reageer als So be it?
Beter lezen jor, dat heb ik niet gezegd.
Dit omdat ik zolang tegen mlm heb geageerd dat het volkomen ongeloofwaardig zou worden wat ik ook vertel.
Nee hoor. maar als jij een zelfde soort post plaatst als sobeit (heb je onlangs 1 keer gedaan) dan wordt je wel ongeloofwaardig. Je hebt zelf al gesteld dat de verdiensten je meevielen.
en als jij mij door dat feit een model van So be it vind,
Nogmaals, beter lezen. dat heb ik niet gezegd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 08 Okt 2007 18:29 door So be it


Quote:
dat moet dan maar, al weet ik beter.

WÁT weet jij beter, Jor??? Dat we niet hetzelfde zijn.....?
Is een van ons "beter" dan de ander??
Ik ben niet beter of slechter dan wie hier dan ook. Ook ik maak soms fouten alleen probeer ik die wel te herstellen ( lukt niet altijd).Jou manier van op de zaken te reageren is niet de mijne, Ik voel me helmaal niet geroepen om alles tegen te spreken wat over mlm word beweerd en slik zelf ook niets voor zoete koek.Ook heb ik eerder het woord tevreden in mijn mond genomen en dat vond jij een doodzonde, Nu, ik vind het prima zo.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Nee hoor. maar als jij een zelfde soort post plaatst als sobeit (heb je onlangs 1 keer gedaan) dan wordt je wel ongeloofwaardig. Je hebt zelf al gesteld dat de verdiensten je meevielen.
En wie maar durft te vertellen dat "de verdiensten wel méé vallen"... is natuurlijk een leugenaar, Jor... Jij snapt dat nog niet.....:lol:
Jou manier van op de zaken te reageren is niet de mijne,
Maar goed ook.....
Ik voel me helmaal niet geroepen om alles tegen te spreken wat over mlm word beweerd en slik zelf ook niets voor zoete koek.
Als je niet zegt dat de waarheid geweld wordt aangedaan... terwijl die wél wordt aangedaan.......???
Hoe denk je daar nu écht over, Jor??
Ook heb ik eerder het woord tevreden in mijn mond genomen en dat vond jij een doodzonde, Nu, ik vind het prima zo.
Dat zijn details, Jor.......
Jij en ik weten dat we allebei hetzelfde bedoelen....

Jij praat dan over "tevreden" zijn... en IK over "gelukkig" zijn.....

Ik kan het niet helpen dat jij daar geen verschil in ziet....

En jij weet óók best wel... dat in het zakenleven met het woord "tevreden"... de zaken achteruit gaan....:(

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Jury awards P&G $19.25M in Amway lawsuit

http://www.abcmoney.co.uk/news/20200741962.htm

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kanonnen.......!!!:shock:

Heb je weer bonje gehad met je werkgever???? :lol:

Heb je hier al 5 x geplaatst...!!

Volgende maal worden we veroordeeld voor veel wijverij...!! Écht waar....!!
Zet maar vast op je baggersite!! 8)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En als je zou kunnen lezen.... dan staat er dat het gaat over 4 distributeurs.... die nóóit hadden verwacht dat P&G van die zeikerds zijn......:lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En gek, hè.....?
4 Distributeurs die helemaal niets verdienen volgens jullie........ krijgen ff een boetetje....!.... :roll:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@jan van ee, sorry sobeit, heb je ook nog inhoudelijk commentaar op die veroordeling? Of gaat het Engels je zoals gewoonlijk boven de pet?

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Lijkt me vrij duidelijk. Een paar mensen zijn hun boekje te buiten gegaan en er moet een forse boete betaald worden. Is Amway hiervoor veroordeelt of de distributeurs? Dat wordt niet duidelijk uit dit artikel. En indien het Amway is die veroordeelt is, waarom dan. Omdat Amway er wat aan had kunnen doen en zo ja, wat?

En dan natuurlijk de hamvraag: Gebeurt dit dan nooit bij reguliere bedrijven? Hm, als je dat gelooft geloof je ook in Sinterklaas.

En kijk eens....hier wordt KPN veroordeelt voor een soortgelijk bedrag omdat ze de kluit belazert: http://www.opta.nl/asp/nieuwsenpublicat ... sp?id=2412
Wow, als KPN toch eens een MLM bedrijf was geweest, wat hadden jullie dan kunnen smullen. En dat is nog wel het bedrijf ZELF in plaats van een aantal distributeurs.

En Maarschalk, dat grapje over SBI's kennis van de Engelse taal is wel erg grappig als het van jou komt die al heeft aangetoond zelfs de Nederlandse taal niet echt optimaal te beheersen. :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Waar je de plank misslaat mrtelecom is dat als iemand in naam van een regulier bedrijf buiten hun boekje gaan het bedrijf waar ze werkzaam zijn veroordeelt wordt.

Je hebt gelijk dat het artikel niet vermeld waar Amway precies in deze zaak staat. Als ik Amway was en het zou buiten mij om zijn gegaan zou ik op hun website die distributeurs nogmaals aan de schanpaal nagelen om te laten zien dat men een net bedrijf is en dit soort praktijken absoluut niet tolereert. Is inderdaad Amway ook veroordeeld dan zou ik me heel erg stil houden.
Doch de hoogte van het bedrag doet vermoeden dat Amway betrokken is. Distributeurs die een paar tientjes verdiend hebben met hun Amway producten zullen niet tot zo'n bedrag veroordeeld worden.

Gesloten