LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nou SBI, je hebt een succesje geboekt. Angel is zijn inkomsten uit reclame kwijt!!!! Als je zo doorgaat gaat hij straks nog de waarheid vertellen ook.

:lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Angel is zijn inkomsten uit reclame kwijt!
Hij verdient nog zát aan de "angelfire" site...!

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En wat die link betreft, geef me de correcte ik ga er niet achter liggen zoeken.
Als eerlijk zou willen worden zul je de korte zoek-instructie HOE bij de uitspaak te komen, er bij moeten zetten, want een DIRECTE link is blijkbaar niet mogelijk.

http://zoeken.rechtspraak.nl/default.as ... oge%20Raad

bij "tekst" invullen : piramidespelen
Bij "datum" van 1-02-2005 tot 28-02-2008
In "alle velden" aanklikken "uitspraken/conclusies"
"Instantie" : Hoge Raad


Ik vermoed dat je nu gaat zeggen dat het MIJN schuld is... dat een DIRECTE link naar de uitspraak niet mogelijk is??

So be it

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Aha, dus weer eentje die het mooier doet voorkomen dan het is. Hm, en dan beschuldigen ze ons daarvan!

:wink:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

De link + uitleg is geplaatst.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

De link + uitleg is geplaatst.
Sportief van je, mlmangel.......

Zal later eens kijken wat je er voor commentaar bij hebt geplaatst, wat echt vertrouwen doe ik je niet, hè, maar dat wist je wel....:wink:

Met vr. gr. So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Heb al ff gauw gekeken, mlmangel......
Mijn complimenten!

Nou vind ik dat de mening (geen "endorsment" dus) van de Hoge Raad wel een beetje belangrijker plaatsje verdient dan je geliefde E. Scheibeler, maar goed, het is al heel wat dat je de link plaatst.:lol:

Mvg, SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

The Average Monthly Gross Income for “Active” IBOs in 2006 was $115.

BRON: http://www.thisbiznow.com/quixtar/ibo_statistics.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Weer een stukje info waarbij niet het volle verhaal verteld wordt. Waarom zet je er niet bij wat onder een actieve IBO verstaan wordt?!

Juist, omdat je er alles aan doet om MLM zwart te maken en je in het geheel niet objectief bent maar je wel voordoet als zodanig.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

Beste antileugens, wij stellen ons dezelfde vraag aangaande jouw objectiviteit.
Misschien een verstandig idee om je niet te bezondigen aan het gedrag waarvan jij anderen beschuldigt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Dat mag. Sterker nog, ik zou het zelfs adviseren. Ik wil er wel even op wijzen dat ik ook MLM'ers aanspreek op onzin uitspraken. Misschien is je dat nog niet opgevallen.

Gezien het feit dat je me niet tegenspreekt....

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

Beste antileugens, ik heb geen zin me in een maandenlange welles-niets discussie te laten betrekken waarop jij een patent schijnt te hebben, althans in het uitlokken ervan.

Ik heb me uitgesproken aangaande jouw objectiviteit. Meer niet.
het enige wat ik nog toe wil voegen is dat ik ook de mening onderschrijf dat jij niemand anders bent dan mrtelecom. Je gedrag hier doet het in elk geval vermoeden. Dat is echter hier geen onderwerp wat in een mlm forum thuishoort.

Wat mij betreft is deze discussie nu afgelopen. Laten we ons beperken tot de feiten aangaande mlm en ophouden met het maar jij, nee jij spelletje.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig, je reactie is een typische jij reactie.

Waarom geen reactie op de mensen die weigeren antwoord te geven maar daarentegen persoonlijke aanvallen lanceren (je ziet dat ik het niet over voor- of tegenstanders heb; die conclusie laat ik aan jezelf over).

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Quixtar (Amway) kent vier soorten IBO'ers:

- zij die proberen iets te verkopen
- zij die een plan presenteerden
- zij die een bonus ontvingen
- zij die een meeting bijwoonden

In totaal zijn 66% van alle IBO'ers deel uit van een van bovenstaande groepen. En deze verdienden in 2001 op maandbasis, voor aftrek van de kosten en belastingen, 116 US$.

Bron: http://www.thisbiznow.com/quixtar/ibo_statistics.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Je doet of je neus bloedt. Je post met opzet een ander deel zodat mensen denken dat je eerlijk bent. Je weet donders goed wat wordt verstaan onder een actieve IBO.
Die discussie is overigens al geweest en e bent nu aan het chatten om af te leiden.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik heb de beschrijving van actieve IBO's letterlijk vertaalt.

Maar goed, volgens jou staat op die pagina een andere definitie van active IBO. Wat is die definitie dan?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt gelijk, ik heb gereageerd voor de koffie. Mijn excuses.
Het is dus duidelijk dat onder een actieve IBO ook mensen zitten die uitsluitend IBO zijn voor het voordeel op hun eigen gebruik.

Maar waarom haal je dit weer naar boven? Het is al behandelt en je voegt niks toe. Het toont aan dat de berekeningen die jullie maken totaal nietszeggend zijn en daar wil je niet aan. Je wilt alleen maar de suggestie wekken dat niemand wat verdient (of vrijwel niemand).

Ik ga die discussie nog niet een keer aan want het is al duidelijk aangetoond dat je met dit soort cijfers niet kunt zeggen of MLM wel of niet werkt. Daarvoor is veel meer info nodig; info die helaas door het business model van MLM niet te verkrijgen is.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ok, in het vervolg wel eerst koffie drinken. :lol:

Ja, het is duidelijk dat er een onderscheid is tussen actieve en niet actieve IBO's.

Ik heb dit verhaal weer bovengehaald omdat je er om vroeg op 16 Sep 2008 20:17.

Onze berekeningen mogen dan volgens jou nietszeggend zijn, feit blijft dat volgens Quixtar de gemiddelde actieve IBO's 115US$ per jaar (brutto!) verdienen. Zelfs voor een bijbaantje is dit bitter weinig.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Voor 0 uren arbeid is dit zeker niet slecht.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Over Amway: http://www.potdorie.nl/weblog/archives/ ... 05-m06.php

Gratis boek over Amway: Merchants of Deception. Te vinden via http://www.potdorie.nl/weblog/pivot/entry.php?id=42

Gesloten