LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Vincent

Amway

Ongelezen bericht door Vincent »

Wie kan mij vertellen of Amway te vertrouwen is???

Frans van Doorn

Re: Amway

Ongelezen bericht door Frans van Doorn »

Amway ken ik uit de jaren tachtig .
Het is vergelijkbaar met tupperware(goede producten met garantie). M.i. is het niet te vergelijken met FTC of ander pyramidespel. Producten als Avon en Jaffra werken hetzelfde.
Hoe meer je verkoopt (en hoe meer downline je hebt) des te rijker je wordt. Eerlijk gezegd ziet de organisatievorm er wel uit als een pyramide: Een persoon aan de top en heel
breed aan de onderkant.
BVanzelfsprekend is dat je pas wat verdoient als je een redelijk aantal klanten hebt, waarbij je een redelijke hoeveelheid omzet hebt!
Frans.

veronique

Re: Amway

Ongelezen bericht door veronique »

Jaren geleden hadden wij een kennis die via Amway zijn producten verkocht.
Het is inderdaad (toen tenminste)een soort tupperware idee...aan huis en met een goeie garantie op hun producten, maar zeer zeker niet goedkoop. Maar dat zal wel komen, omdat er toch een vorm van pyramide in zit, iedereen wil er een deel van hebben.
Maar ik geloof niet dat het foute zaak is, tenslotte bepaal jezelf als klant of je dat ervoor wilt betalen en het hele leven is tenslotte 1 pyramide toch?
Dus zoals ik Amway dus ken.....geen rare toestanden.
groetjes

Johan

Re: Amway

Ongelezen bericht door Johan »

Ik heb 't vroeger zelf gedaan. Ik heb er veel van geleerd en zeker geen spijt van gehad dat ik 't ooit gedaan heb. Voor elke cent die je er instopt krijg je een product voor terug. En ze hebben een 3 maanden niet tevreden geld terug garantie. Dat is nog beter dan 3 maanden niet goed geld terug.

Gast

Re: Amway

Ongelezen bericht door Gast »

Je heb al amway gedaan, ik heb misschien iets wat nog interessanter is!
Als u geintresseerd bent moet u maar mailen.


[email protected]

veronique

Re: Amway

Ongelezen bericht door veronique »

@Gast.......zal wel wat zijn dan :? zeker ook weer 1 van de 1000000ste pyramidevorm :x

marijse

Re: Amway

Ongelezen bericht door marijse »

Je kan zo hard roepen dat het geen piramidespel is, toch verdiend de bovenste laag aan de onderste. Met dat verhaal dat er maar 3 mensen boven jou financieel profijt hebben.....jaja, die hebben ook er weer 3 boven en daar ook weer 3 boven.
Kortom de top verdient aan de bodem....een piramide.

Ad S

Re: Amway

Ongelezen bericht door Ad S »

Het hele leven is opgebouwd in piraimde structuur had je dat nog niet door . Jij werk voor de baas zijn nieuwe mercedes en wordt met 1900 euro per maand naar huis gestuurd !

Het is maar waar je happy van wordt !

Mvgr

Ad S

Osiris

Re: Amway

Ongelezen bericht door Osiris »

Op de volgende website kan men alles vinden betreffende het verbod van Piramidespellen:

wetten.overheid.nl/

Hier kom je in een zoek scherm terecht. Vul hier het woord kansspelen in (Ja, Piramidespelen vallen onder de kansspel wetgeving)
Lees Artikel 1, Artikel 1a, artikel 3 & Artikel 31

Als het dan nog niet duidelijk is dat piramidespelen verboden zijn!

Let wel MLM Bedrijven zoals: AMWAY, Herbalife, FLP, Vitamist. AVON Tupperware e.d zijn volgens de NEDERLANDSE, EUROPESE en andere wetgevingen op de wereld geen PIRAMIDESPELEN.

Gr,

Osiris

marijse

Re: Amway

Ongelezen bericht door marijse »

Tuurlijk is het hele leven een piramide. Daar zijn deze concepten ook op gebaseerd.
Het verschil met amway is dat je een product voor je inleg krijgt ( een liter water voor 300 euro)
Maar dit hele gebeuren hangt van dubbelstrijdigheden aan elkaar, bijv: je kan producten met flinke korting kopen, soms wel 40% maar de leverancier ontvangt van alle inkomsten 32%. Dat is dubbel zoveel als gewoon.
En tuurlijk kan je er rijk van worden, maar dat kan je overal als je 60 uur per week werkt.

Het zijn gewoon verkopers met prachtige praatjes maar niks concreets....ik ken iemand die....die en die is met pensioen.....die is rijk.

Doe waar je zelf achter staat, maar hou de realyteit in het oog.

Gast

Re: Amway

Ongelezen bericht door Gast »

Ben distributeur geweest bij amway.
Is een goed bedrijf en vertrouwen kun je ze zeer zeker

Gast

Re: Amway

Ongelezen bericht door Gast »

Interessant hoor, maar vertel dan ook even wie je bent en wat er dan zo betrouwbaar was en vooral... waarom je bent gestopt??

Gast

Re: Amway

Ongelezen bericht door Gast »

Je heb al amway gedaan, ik heb misschien iets wat nog interessanter is!
Als u geintresseerd bent moet u maar mailen.


[email protected]
Toe maar zeg, een hele website op www.maakjedromenwaar.nl, alleen... er ontbreekt iets aan de informatie, nl. WAT JE DAN WEL MOET GAAN DOEN!? Kan je niet even de gegevens van Francisco G. uit de sloppenwijken van Mexico die nu $9000 per maand verdient posten? Misschien kan hij ons wat meer informatie geven, want op de website staat het niet. Waar heb je die dan voor?? Lekker betrouwbaar.

Gast

Re: Amway

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn ervaringen met Amway zijn negatief. Godzijdank ben ik er niet ingestapt omdat ik eerst maar eens wat info op Internet heb gezocht.

Degene die de presentatie hield kwam met zeer onrealistische veronderstellingen om het nog wat te laten lijken, en vertelde er gewoonweg leugens bij (wat normaal lijkt te zijn voor MLM'ers). Daarnaast wimpelde hij kritische vragen weg met non-argumenten of aantoonbaar foute weerwoorden.

Mijn idee: hard weglopen.

hast

Re: Amway

Ongelezen bericht door hast »

Ik heb ook familie die dit verkochten.... Echter de producten liepen niet zo hard, omdat de (meeste kennissen en familie) producten hadden die nog niet op was. Tevens moet je als verkoper eerst de spullen kopen voor de demonstraties ! Kan je ze niet verkopen, pech. Ze hebben nog steeds van deze spullen op zolder liggen, een klein kapitaaltje.

student26

Re: Amway

Ongelezen bericht door student26 »

Kijk eens op m'n site:

http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/

Mensen die in aanraking zijn gekomen met Amway, ben benieuwd hoeveel jullie hiervan herkennen...

mick

Re: Amway

Ongelezen bericht door mick »

Kan iemand mij vertellen wat je met Amway kunt verdienen ?

Ik hoor allemaal wilde indianen verhalen over veel geld, rijk zijn, dat je met 35 jaar kunt stoppen met werken.

Wie in nederland kan van Amway rondkomen ?

Volgens mij niemand.

Feetje

Re: Amway

Ongelezen bericht door Feetje »

Quote van Marijse: "Je kan zo hard roepen dat het geen piramidespel is, toch verdiend de bovenste laag aan de onderste. Met dat verhaal dat er maar 3 mensen boven jou financieel profijt hebben.....jaja, die hebben ook er weer 3 boven en daar ook weer 3 boven.
Kortom de top verdient aan de bodem....een piramide."

Ik ben ten 1e TEGEN piramidespelen, maar wil wel even het volgende kwijt:

De bovenste laag verdient toch altijd en overal aan de onderste laag. Jouw baas verdient toch ook aan jou? En meneertje Philips (in leven) verdiende toch ook aan de groothandels die lampjes opkochten, die op hun beurt weer verdienden aan de winkels, die dan weer aan ons, klanten, verdienen!?

Verder vertrouw ik de diverse p.spelen ook niet, maar amway is in die zin wel betrouwbaar, dat je idd je geld terugkrijgt als je niet meer mee wil doen. Ook de onaangebroken artikelen kon ik retourneren.

Feetue

Re: Amway

Ongelezen bericht door Feetue »

Quote van Hast: "Ik heb ook familie die dit verkochten.... Echter de producten liepen niet zo hard, omdat de (meeste kennissen en familie) producten hadden die nog niet op was. Tevens moet je als verkoper eerst de spullen kopen voor de demonstraties ! Kan je ze niet verkopen, pech. Ze hebben nog steeds van deze spullen op zolder liggen, een klein kapitaaltje."

Ik heb ooit ook Amway gedaan, maar ik heb mijn geld teruggekregen plus ik heb de niet aanbebroken spullen kunnen retourneren.

Maar Amway is zoiets als Tupperware-party's. En het "bedrijf" waar Amway onder valt, ik ben even de naam kwijt, riekt wel naar piramidespel.

Toys4BigBoyz

Re: Amway

Ongelezen bericht door Toys4BigBoyz »

Ik heb zojuist de website www.maakjedromenwaar.nl bekeken. Vraagje aan de maker ervan: ik maak ook websites en wat mij opvalt is dat er weer flink gephotoshopt is. Zo zie je dus een mooi vakantiehuis, een dure sportwagen en de gelukkigste familie die er is. Standaard werk dus. Ik ben zelf ondernemer en verkoop via het internet mijn artikelen waarbij ik de pordukten zelf gefotografeerd heb en geplaatst in de website omdat ik vind dat je andere mensen een mooier beeld voorspiegeld dan mogelijk is. Laat eens zien wat je bereikt hebt, hoe lang je al MLM doet. Dat is eerlijker tegtenover je klanten en krijg je meer respect. Denk eens aan die bonafide autohandelaren die op die manier hun handel slijten en vervolgens het ene probleem na andere probleem terugkrijgt. Eerlijk duurt het langst! MLM kan werken maar dan moet je zeker voor een starter eerlijk zijn, want het is in het begin net zo hard werken als voor een gewone baas.

René
Wat is de handel/produkt achter de genoemde website? Dat is niet duidelijk!

Gesloten