Welke voorspiegelingen?
Is het waar dat je € 500 tot € 4000,-- netto per maand verdient. Kun je in deze economischecrisis tijd werkelijk zoveel FP verkopen?
Ja, maar of iedereen dat kan??? Overigens hoef jij niet zoveel te verkopen, het gaat om het teamwerk en dan word het heel anders.
Ik zelf geloof helemaal niet in deze voorspiegeling van FPL.
Als je het niet gelooft, waarom stel je dan die vragen. Begin er gewoon niet aan en ga verder me je leven.
Waar ik mij aan stoor is; dat je verplicht bent om een startpakket van rond de € 400,-- aan te schaffen en daarnaast wordt geacht dat je aan alle bijeenkomsten deel neemt.
Je bent tot niks verplicht; je hoeft toch niet te starten? En als je niet naar die bijeenkomsten wilt is dat ook prima. Maar hoe reageert je baas als hij wil dat je naar een cursus gaat en je zegt nee?! Krijg je die promotie dan ook?!
Ook voor deze deelname dien je te betalen.
Daar heeft, voorzover ik weet, het bedrijf niks mee te maken omdat die bijeenkomsten worden georganiseerd door individuele distributeurs.
Ik vind dat; als je zo'n groot/goed bedrijf (wat ook voorgespiegeld wordt) vertegenwoordigt dient het bedrijf deze kosten voor je te dragen (investeren in je mensen/vertegenwoordigers) door je ook een welkoms pakket aan te bieden.
Als jij dat vind is dat prima. Dan is dit concept niks voor jou. Ik denk dat ook franchise niks voor je is want ook daar gebeuren dit soort zaken.
Immers jij gaat voor ze hun producten aan de man brengen dan mogen ze op z'n minst deze kosten voor hun rekening nemen.
Waarom?! Je weet van te voren toch waar je aan begint en deze kosten worden via het beloningsplan verwerkt. Als dit je niet aanstaat begin je toch niet?!
En dit doen zij niet, daarom vind ik het een zeer dubieuze manier van handel.
Dat is mooi voor jou, dat je die mening hebt. MLM is niks voor jou.
Het ergste is dat zij de zwakkere (de werklozen) onder ons weten te strikken met hun prachtige verhalen en hun opgevoerde acts tijdens de bijeenkomsten. Zeer triest!
Het standaard onzin verhaal zonder onderbouwing. Het klinkt mij alsof je geen enkele interesse in MLM hebt en enkel je gal wilt spuwen. Dat is prima, maar daar is dit forum eigenlijk niet voor bedoeld.