LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:Hans, dat kom je speciaal hier melden? We weten al dat jij graag uitspraken en beweringen doet en deze vervolgens weigert te onderbouwen.
Als een product op de Nederlanse markt, en zelfs wereldwijd gewoon legaal te koop is, zie ik geen enkele reden om aan de legaliteit te twijfelen.

Dat newmikey van alles uitdenkt om maar twijfel te zaaien lukt wellicht bij de massa, maar niet bij mij. Bij jou is er ook geen twijfel, want je gelooft klakkeloos wat hij beweert.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

Ja newmikey er staat "verhoogd caffeïne gehalte" onder de benaming.

tevreden ?

Dus gewoon legale etikettering.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Als een product op de Nederlanse markt, en zelfs wereldwijd gewoon legaal te koop is, zie ik geen enkele reden om aan de legaliteit te twijfelen.
Er is nogal een verschil tussen "het is legaal" en "ik mlm-er zonder kennis van de nodige wetten twijfel er niet aan dat het legaal is". Het eerste is iets tot feit bestempelen, het tweede is gewoon je kop in het zand steken en als het mis gaat hopen dat je wegkomt met "ik wist het niet".
HW007 schreef:Dat newmikey van alles uitdenkt om maar twijfel te zaaien lukt wellicht bij de massa, maar niet bij mij. Bij jou is er ook geen twijfel, want je gelooft klakkeloos wat hij beweert.
Je roept hier nogal wat Hans. Eerst geef je toe dat je niet twijfelt omdat het wereldwijd te koop is, en dus gewoon de massa volgt. En daarna ga je een ander iets verwijten wat je zelf doet. In deze volg ik Newmikey, omdat hij met richtlijnen en onderbouwing komt. Iets waar jij juist niet mee komt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:Ja newmikey er staat "verhoogd caffeïne gehalte" onder de benaming.

Dus gewoon legale etikettering.
Dat HW007 van alles uitdenkt om maar twijfel te zaaien lukt wellicht bij de massa, maar niet bij mij. Ik heb de etiketten gezien.

Wat dacht je van de volgende inhoudsopgave, gecombineerd met de waarschuwing?
Vitamine B1 0,52 mg 186 %
Vitamine B2 0,96 mg 300 %
Niacine 10,8 mg NE 300 %
Pantotheenzuur 3,6 mg 300 %
Vitamine B6 1,2 mg 300 %
Foliumzuur 72 mcg 180 %
Vitamine B12 1,8 mcg 900 %
Vitamine C 60 mg 500 %
Vitamine E 7,12 mcg 350 %

* Percentage van aanbevolen
dagelijkse hoeveelheid

Voedingssupplementen mogen niet worden gebruikt als vervanging voor een gevarieerde voeding. Neem niet meer dan de aanbevolen dagelijkse dosis. Buiten het bereik van kleine kinderen houden.


Ironisch eigenlijk, als je weet dat bij de eerste keer toiletteren het meeste er gewoon weer uitgeflikkerd wordt. Die potentieel schadelijke stoffen, Hans? Die van de post hierboven? En de waarchuwingen?

En dan maar gewoon verkopen als kip zonder kop, met dollartekens in de ogen, voor zo'n 10 keer de prijs van een blikje energiedrank of Red Bull. MLM ten top: gewetenloze uitbuiting van de zwaksten en meest goedgelovigen.

En maar blijven volhouden, tegen beter weten in en zonder zelfs maar een poging te doen gewoon publiek beschikbare informatie even door te nemen.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

newmikey schreef:MLM ten top: gewetenloze uitbuiting van de zwaksten en meest goedgelovigen.

En maar blijven volhouden, tegen beter weten in en zonder zelfs maar een poging te doen gewoon publiek beschikbare informatie even door te nemen.
Je bent vergeten te vermelden dat meneer ook nog eens durft te beweren dat mlm-ers meer ethiek hebben dan niet mlm-ers.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Kuklos

Dat je Newmikey zijn onderbouwing volgt vind ik prima.

Als je zaken citeert, zou het etisch wel juist zijn als je dat dan ook correct doet en niet in de Kuklos-variant.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Nou Hans, wat is er nu weer fout volgens jou?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
HW007 schreef:Ja newmikey er staat "verhoogd caffeïne gehalte" onder de benaming.

Dus gewoon legale etikettering.
Dat HW007 van alles uitdenkt om maar twijfel te zaaien lukt wellicht bij de massa, maar niet bij mij. Ik heb de etiketten gezien.

Wat dacht je van de volgende inhoudsopgave, gecombineerd met de waarschuwing?
Vitamine B1 0,52 mg 186 %
Vitamine B2 0,96 mg 300 %
Niacine 10,8 mg NE 300 %
Pantotheenzuur 3,6 mg 300 %
Vitamine B6 1,2 mg 300 %
Foliumzuur 72 mcg 180 %
Vitamine B12 1,8 mcg 900 %
Vitamine C 60 mg 500 %
Vitamine E 7,12 mcg 350 %

* Percentage van aanbevolen
dagelijkse hoeveelheid

Voedingssupplementen mogen niet worden gebruikt als vervanging voor een gevarieerde voeding. Neem niet meer dan de aanbevolen dagelijkse dosis. Buiten het bereik van kleine kinderen houden.


Ironisch eigenlijk, als je weet dat bij de eerste keer toiletteren het meeste er gewoon weer uitgeflikkerd wordt. Die potentieel schadelijke stoffen, Hans? Die van de post hierboven? En de waarchuwingen?

En dan maar gewoon verkopen als kip zonder kop, met dollartekens in de ogen, voor zo'n 10 keer de prijs van een blikje energiedrank of Red Bull. MLM ten top: gewetenloze uitbuiting van de zwaksten en meest goedgelovigen.

En maar blijven volhouden, tegen beter weten in en zonder zelfs maar een poging te doen gewoon publiek beschikbare informatie even door te nemen.

Wat dacht je ervan om eens een foto van een etiket te posten. Is een beetje duidelijker dan je gebruikelijke incomplete info.

- Redbull is ook niet voor kleine kinderen.
- Waarschuwingen ? Overal zitten toch bijsluiters bij ? of is WIN opeens uniek ?
Hier wat etische voorbeelden van onze niet MLM-er:

- verkopen als een kip zonder kop
- dollartekens in de ogen
- 10x de prijs van redbull ? (28 porties WINRGY kost bijna €40, Red Bull is duurder.)
- MLM ten top, gewetenloze uitbuiting van zwakken en meest goedgelovigen.
- Volhouden tegen beter weten in ? Wie doet nu of hij de WINproducten kent ?
- Trachten mij als loopjongetje te gebruiken om eigen behoefte te bevredigen.

Alleen maar vuilpraten zonder enige zinvolle vergelijking.
Opsomming van grondstoffen die overal in zitten.
Benadrukken van waarschuwingen, die op elke bijsluiter van ieder product staan.

Gewoon een rits argumenten die overal op kunnen slaan.

Ik vind het zeer misleidend zoals Newmikey alles voorspiegelt, en jammer dat goedgelovigen zoals Kuklos en wellicht andere minder kritische lezers, in dit soort onjuistheden verstrikt raakt.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:Nou Hans, wat is er nu weer fout volgens jou?
Citeer letterlijk wat ik schrijf en doe niet of jouw proza mijn uitspraken zijn.

Dat is alles.

O ja, wellicht wat kritischer lezen, ook wat ik niet post. Jouw klakkeloze aannames geven inderdaad aan hoe anderen dan ik, hun Tros-radar-netwerk beïnvloeden, en volgens mij niet met juiste info.

1- Waarom geloof je die onjuiste en incomplete info ?

Alleen omdat het hele lappen tekst zijn, uit het verband gerukt en neergezet door niet terzake kundige mensen ? Is dat misschien de wijze van misleiden waar MLM-ers juist van beschuldigd worden ?......Een soort van "JIJ betaalt te laat, maar ik vertel niet dat ikzelf te laat betaal" ?

2- Wat ik vertel is naar beste kunnen en weten. Al het tegengas is op niets gebaseerd, en slechts van horen zeggen en via via. Vergelijkingen zijn incompleet en niet eenduidig gerelateerd aan WIN. Voorts een riedel van aannames die door hun veelheid als zogenaamd waar door zouden moeten gaan.

Kritisch lezen is mijn boodschap.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Hans, nogmaals, wat was er fout aan mijn citaat van hetgeen Newmikey geschreven had? Voor de zoveelste keer met je algemene blabla aankomen wordt een keer vervelend.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Newmikey

Op geen enkele bijsluiter staan alle waarschuwingen voor mensen die allergisch voor bepaalde stoffen zijn. De betreffende mensen weten hun eigen beperking en herkennen de grondstoffen op het etiket.

Vind ik echt nergens op slaan om er een waarschuwing op te zetten voor één specifieke groep, die zelf wel weet wat ze wel en niet moeten gebruiken.

Wat vind je nu zelf van al die lappen tekst. Levert helemaal niets op, is incompleet en wat er is weet iedereen of kan dat zelf opzoeken in de JUISTE context zonder subjectief geselecteerd te zijn.

Jammer dat je niet gewoon volledig en objectief wilt reageren.
Ik zou me als consument zwaar misleid voelen. Ik zou het zien als dat je mij met foute teksten tacht af te houden van goede producten, en dat vind ik waardeloos.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Op geen enkele bijsluiter staan alle waarschuwingen voor mensen die allergisch voor bepaalde stoffen zijn.
Hans, doe jij dat bij elke fout? Wijzen op wat anderen ook fout doen?
HW007 schreef:De betreffende mensen weten hun eigen beperking en herkennen de grondstoffen op het etiket.
De vraag was of jij als verkoper jouw klanten erop wees?
HW007 schreef:Vind ik echt nergens op slaan om er een waarschuwing op te zetten voor één specifieke groep,
Je bedoelt iedereen? Want voor iedereen geldt die 1x per dag innemen.
HW007 schreef:Levert helemaal niets op, is incompleet en wat er is weet iedereen of kan dat zelf opzoeken in de JUISTE context zonder subjectief geselecteerd te zijn.

Jammer dat je niet gewoon volledig en objectief wilt reageren.
Hans, nu beschuldig jij weer iemand van hetgeen jij juist doet. Wanneer kom jij nu eens met onderbouwing van je beweringen? Newmikey doet dat juist wel.
Juist die onderbouwing is volledig en objectief.
HW007 schreef:Ik zou me als consument zwaar misleid voelen. Ik zou het zien als dat je mij met foute teksten tacht af te houden van goede producten, en dat vind ik waardeloos.
Serieus? Jij vindt onderbouwing van beweringen misleidend? Wat jij goede producten noemt berust bij jou op "ze zijn op de markt, en dus zijn ze goed en legaal", maar dat vindt je niet misleidend?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Op geen enkele bijsluiter staan alle waarschuwingen voor mensen die allergisch voor bepaalde stoffen zijn.
Hans, doe jij dat bij elke fout? Wijzen op wat anderen ook fout doen?

WAT is er fout. Bij WIN is er namelijk niets fout. Je wordt gefopt. Wees kritisch.
HW007 schreef:
De betreffende mensen weten hun eigen beperking en herkennen de grondstoffen op het etiket.
De vraag was of jij als verkoper jouw klanten erop wees?

Ik wijs op de voor en nadelen en verwijs naar de teksten en de website.
HW007 schreef:Vind ik echt nergens op slaan om er een waarschuwing op te zetten voor één specifieke groep,
Je bedoelt iedereen? Want voor iedereen geldt die 1x per dag innemen.

Ik heb het over dat specifiek genoemde geval van erfelijke aandoening.
HW007 schreef:Levert helemaal niets op, is incompleet en wat er is weet iedereen of kan dat zelf opzoeken in de JUISTE context zonder subjectief geselecteerd te zijn.

Jammer dat je niet gewoon volledig en objectief wilt reageren.
Hans, nu beschuldig jij weer iemand van hetgeen jij juist doet. Wanneer kom jij nu eens met onderbouwing van je beweringen? Newmikey doet dat juist wel.
Juist die onderbouwing is volledig en objectief.

Newmikey onderbouwt met niet terzake doende argumenten, die bovendien niet specifiek op WIN slaan, maar ook op alle andere producten op de markt. Hij doet of WIN nu zo speciaal is, en vooral omdat HIJ vindt dat het anders moet, maar dan alleen voor WIN. Je leest toch zelf dat de Hoge raad MLM géén piramidespel vindt, Vervolgens licht Newmikey dat toe als "langs het randje". Behalve WIN-kenner is hij ook nog een soort van eigen rechter lijkt mij. Niet volledig en zeker NIET objectief.


HW007 schreef:Ik zou me als consument zwaar misleid voelen. Ik zou het zien als dat je mij met foute teksten tacht af te houden van goede producten, en dat vind ik waardeloos.
Serieus? Jij vindt onderbouwing van beweringen misleidend? Wat jij goede producten noemt berust bij jou op "ze zijn op de markt, en dus zijn ze goed en legaal", maar dat vindt je niet misleidend?


Juist de onderbouwingen van Newmikey vind ik voor de consument misleidend.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:WAT is er fout. Bij WIN is er namelijk niets fout. Je wordt gefopt. Wees kritisch.
Het bezwaar tegen deze opmerking is dat wees kritisch bij jou ingevuld wordt als
"luister alleen naar wat een mlm-er zegt".

Goed, terug naar WIN. Wat is er mis? De hoge aankopen die mensen doen. Willen ze tenminste kortingen ontvangen. Het zogenaamde front loading. De WIN-ers die mensen benaderen onder valse voorwendselen (ik zie dat je een baan zoekt en heb een opportunity voor je) en voor de rest, daar hebben we dit hele topic voor.
HW007 schreef: Je leest toch zelf dat de Hoge raad MLM géén piramidespel vindt, Vervolgens licht Newmikey dat toe als "langs het randje".
Dus als de Hoge Raad oordeelt dat mlm geen piramidespel is dan zijn daarmee ook gelijk alle producten goed?
En dus is alles ook helemaal bonton? Want "geen piramidespel" is hetzelfde als "niks mis mee"?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:WAT is er fout. Bij WIN is er namelijk niets fout. Je wordt gefopt. Wees kritisch.
Het bezwaar tegen deze opmerking is dat wees kritisch bij jou ingevuld wordt als
"luister alleen naar wat een mlm-er zegt".

Goed, terug naar WIN. Wat is er mis? De hoge aankopen die mensen doen. Willen ze tenminste kortingen ontvangen. Het zogenaamde front loading. De WIN-ers die mensen benaderen onder valse voorwendselen (ik zie dat je een baan zoekt en heb een opportunity voor je) en voor de rest, daar hebben we dit hele topic voor.
HW007 schreef: Je leest toch zelf dat de Hoge raad MLM géén piramidespel vindt, Vervolgens licht Newmikey dat toe als "langs het randje".
Dus als de Hoge Raad oordeelt dat mlm geen piramidespel is dan zijn daarmee ook gelijk alle producten goed?
En dus is alles ook helemaal bonton? Want "geen piramidespel" is hetzelfde als "niks mis mee"?
Je kent mijn mening.

Het MLM bedrijf wordt continu aangevallen op zaken buiten hun invloedsfeer, alleen vanwege een MLM-fobie.

De enige feiten die tastbaar zijn is dat een leverancier kiest voor MLM marketing, ongeacht de producten of diensten die verhandeld worden. De diensten en producten hebben op zich niets te maken met MLM. MLM is slechts een marketing methode.

Dus wat je wilt zeggen Kuklos: De mensen ie WIN producten afnemen zijn domme mensen ? Of hoe zou jij ze anders willen noemen ? Hoe zit het met de mensen die de duurdere RedBull kopen ? Ook slachtoffers ? Bij RedBull geen slachtoffer en bij WIN wel slachtoffer ? Met welke maat meet je eigenlijk ?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:Hoe zit het met de mensen die de duurdere RedBull kopen ?
Maak dat nu eens hard, mister. Maak nu eens één enke simpel ding hard. Als ik op internet kijk zie ik voor WIN prijzen van rond de €60 voor 28 zakjes concentraat. Hier bijvoorbeeld: http://www.winproducten.com en hier http://www.newlifewellness.nl

28 Zakjes met de aanbeveling ze in 177ml op te lossen. Dat is zo'n 4.95 liter voor €60 ofwel zo'n €12 per liter.

De shotjes van dat winspul zijn nog veel duurder. 12x60ml voor zo rond de €25 - dat is rond de €35 per liter !

Red Bull is per traytje van 24X250ml gewoon bij de AH verkrijgbaar hier http://webwinkel.ah.nl/product/AH/97724 ... ergy+Drink à €23.52. Dat is welgerekend zo'n €3.92 per liter

Als er hier iemand etiketten en/of bijsluiters zou moeten inscannen/plaatsen, ben jij dat toch wel, Hans. Wij verkopen die fake troep niet, jij wel.

Jij weet het toch zo goed? Kom nou eens met één klein stukje harde informatie. Jij daagde mij uit met de samenstelling van Red Bull te komen en dat heb ik inmiddels gedaan. Waar blijft de informatie van jouw kant?

Die bespottelijke prijzen van dat wanproduct dat je onder de tafel aanbiedt, tot wel 10 keer zo veel als elk ander energiedrankje met een vergelijkbare samenstelling, waarom is dat nodig, Hans? Komt dat door die "goedkope" manier van marketing met MLM?

Leg nou verdulleme eens één enkel keertje iets behoorlijk uit in plaats van je elke keer te verschuilen achter platitudes en ontkenningen. Kom nu eens met gewone feiten. Zolang je dat niet doet ben je een fraudeur en een oplichter die goedgelovige mensen met behulp van een warrig en onwaar verhaal geld uit de zak klopt.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
HW007 schreef:Hoe zit het met de mensen die de duurdere RedBull kopen ?
Maak dat nu eens hard, mister. Maak nu eens één enke simpel ding hard. Als ik op internet kijk zie ik voor WIN prijzen van rond de €60 voor 28 zakjes concentraat. Hier bijvoorbeeld: http://www.winproducten.com en hier http://www.newlifewellness.nl

28 Zakjes met de aanbeveling ze in 177ml op te lossen. Dat is zo'n 4.95 liter voor €60 ofwel zo'n €12 per liter.

De shotjes van dat winspul zijn nog veel duurder. 12x60ml voor zo rond de €25 - dat is rond de €35 per liter !

Red Bull is per traytje van 24X250ml gewoon bij de AH verkrijgbaar hier http://webwinkel.ah.nl/product/AH/97724 ... ergy+Drink à €23.52. Dat is welgerekend zo'n €3.92 per liter

Als er hier iemand etiketten en/of bijsluiters zou moeten inscannen/plaatsen, ben jij dat toch wel, Hans. Wij verkopen die fake troep niet, jij wel.

Als we eigen rechter gaan spelen en legale handel "fake troep" gaan noemen zijn we uitgepraat.

Jij weet het toch zo goed? Kom nou eens met één klein stukje harde informatie. Jij daagde mij uit met de samenstelling van Red Bull te komen en dat heb ik inmiddels gedaan. Waar blijft de informatie van jouw kant?

Die bespottelijke prijzen van dat wanproduct dat je onder de tafel aanbiedt, tot wel 10 keer zo veel als elk ander energiedrankje met een vergelijkbare samenstelling, waarom is dat nodig, Hans? Komt dat door die "goedkope" manier van marketing met MLM?

Leg nou verdulleme eens één enkel keertje iets behoorlijk uit in plaats van je elke keer te verschuilen achter platitudes en ontkenningen. Kom nu eens met gewone feiten. Zolang je dat niet doet ben je een fraudeur en een oplichter die goedgelovige mensen met behulp van een warrig en onwaar verhaal geld uit de zak klopt.
Voor warrig en onwaar moet je zelf eens in de spiegel kijken.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

Winrgy is an invigorating, citrus-flavored mental performance and energy drink loaded with vitamins and minerals that will help you stay energized and focused — so you can work, play and perform at your best. This product is gluten free and sugar-free.

Winrgy may:

Increase energy and alertness
Improve mental acuity
Promote conversion of macronutrients to energy
Augment physical performance
Enhance neuromuscular control
Support the immune system
How Does It Compare?

How Does It Compare? Sugar Caffeine
Sugar-free Winrgy® (mixed with 6 oz. water) 0g 90mg
BioLean® - 0g 251mg
BioLean Free® - 0g 200mg
Coca-Cola® (12 oz.) 39g 34mg
Diet Coke® (12 oz.) - 0g 45mg
Mountain Dew® (12 oz.) 31g 55mg
Red Bull® (8.5 oz.) 27g 80mg
Jolt® Cola (8 oz.) 27g 71mg
Coffee, drop (8 oz.) - 0g 115-175mg
Coffee, brewed (8 oz.) - 0g 80-135mg
Iced Tea (8 oz.) 0g - 47mg
Apple (large) 24g - 0
Banana (large) 16g - 0
Orange (large) 17g - 0

For optimal health, we encourage the combination of nutritional supplements and a healthy diet and exercise. We do not sell or market its products with the intent to diagnose, treat, cure mitigate or prevent any specific disease or class of diseases. If you have a medical condition, see a qualified health professional.


Dit is aan vergelijking te vinden op
http://doctorschoicewellness.com/winrgy-energy-drink/

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door trebelski »

Netjes HW007, bedankt. Moet ook kunnen want met alleen maar neerhalen schiet niemand wat op.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef: How Does It Compare? Sugar Caffeine
Sugar-free Winrgy® (mixed with 6 oz. water) 0g 90mg
Red Bull® (8.5 oz.) 27g 80mg
Dus je komt daarmee nu terug op je eerdere uitspraak? Ter herinnering:
HW007 schreef:Als je normaal je vitamninedrankje maakt zit er nooit een te hoog percentage in, net als je normale koffie maakt. Waarschijnlijk dan ook veel minder dan bij RedBull als je WINRGY normaal gebruikt.
Nog steeds geef je géén lijst van ingredienten/stoffen met de bijbehorende percentages maar slechts een suiker/caffeine vergelijking. Moet ik die lijst dan maar opdiepen voor je? Jij weet klaarblijkelijk niet wat je verkoopt en laten we wel wezen, dat behoor je te weten vóór dat je als verkoper geazondheidsclaims gaat maken.

En laten we wel wezen: claims zoals "Promote conversion of macronutrients to energy", "Enhance neuromuscular control" en vooral de klapper "Support the immune system" zijn natuurlijk niet eens meer òp het randje maar er ver overheen.

En dan nog even terug naar de vrij forse hoeveelheid phenylalanine: drankjes als Diet Coke, Coke Zero, Sprite Zero, Fanta Zero, Schweppes Bitter Lemon zijn allemaal keurig gelabeled met een waarschuwing zoals voorgeschreven in de wettelijke bepalingen. Jij doet dat af met "Vind ik echt nergens op slaan om er een waarschuwing op te zetten voor één specifieke groep, die zelf wel weet wat ze wel en niet moeten gebruiken."

Jij mag het dan wel nergens op vinden slaan, Hans, maar het is gewoon de wet. Jij staat daar blijkbaar boven. Met buitensporige gezondheidsclaims en torenhoge literprijzen mag ik kiezen tussen twee motivaties:
1) Jij wil alleen mensen helpen te besparen met mlm
2) Jij wil gewoon geld verdienen over de rug van mensen

Ik weet wel welke uitleg ik kies.

Gesloten