LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Info over Organo Gold

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door newmikey »

Flitsvos schreef:Als je in de markt van MLM stapt, kies je voor een product/dienst waar je achter kunt staan. Vervolgens stel je jezelf een doel en probeert daar naar toe te werken.

Zoek je naar negatieve zaken of punten zal je die ook altijd vinden. Vice versa geldt hetzelfde, zoek je positieve punten dan zal je die altijd vinden. Probeer eens objectief te zoeken, hoe moeilijk dat ook lijkt te zijn.

De waarheid is, dat je pas daadwerkelijk mee kunt spreken, als je ervaring hebt en geloof mij
Oh chips! Gaan we nu weer helemaal van voren aan die uit het hoofd geleerde riedel krijgen?

Flitsvos: kan je niet gewoon verwijzen naar de 10 miljoen eerdere pogingen van MLM'ers op dit forum en zeggen "ik ook" in plaats van die hele grijsgedraaide plaat weer afdraaien?

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

Flitsvos: kan je niet gewoon verwijzen naar de 10 miljoen eerdere pogingen van MLM'ers op dit forum en zeggen "ik ook" in plaats van die hele grijsgedraaide plaat weer afdraaien?
Dat zou ik kunnen doen, maar dat doe ik niet. Punt 1, omdat het mijn woorden niet zijn en ik graag iets vertel van uit mijzelf. Dat brengt mij meteen naar punt 2, bij mij is het geen uit mijn hoofd geleerd riedeltje en last but not least, ik ben geen kuddedier en spreek graag voor mezelf.
Waar het jou aan ontbreekt meneertje Krukos, is een gedegen onderzoek. Je praat naar wat je denkt te weten, maakt aannames, geeft kritiek en je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Zou ik het bij het verkeerde eind hebben en spreek je wel met kennis van zaken, weet je dat aardig te verstoppen.

Misschien goed voor je om te weten, ik ben altijd zelf de persoon geweest die ergens op afstapte. Om in de woorden van de tegenstanders van MLM te spreken, ik ben niet 'geronseld'.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door newmikey »

Flitsvos schreef:Dat zou ik kunnen doen, maar dat doe ik niet. Punt 1, omdat het mijn woorden niet zijn en ik graag iets vertel van uit mijzelf. Dat brengt mij meteen naar punt 2, bij mij is het geen uit mijn hoofd geleerd riedeltje en last but not least, ik ben geen kuddedier en spreek graag voor mezelf.
Wat een buitengewoon wonderlijk toeval dan dat wat je zegt woord voor woord overeenkomt met wat andere MLM-adepten hier al duizend keer hebben gedaan. Buitengewoon staaltje linguistiek, knap hoor!
Waar het jou aan ontbreekt meneertje Krukos, is een gedegen onderzoek. Je praat naar wat je denkt te weten, maakt aannames, geeft kritiek en je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Zou ik het bij het verkeerde eind hebben en spreek je wel met kennis van zaken, weet je dat aardig te verstoppen.
Waar het jou aan ontbreekt is behoorlijk lezen en het fatsoen de man bij de juiste nick te noemen.
Misschien goed voor je om te weten, ik ben altijd zelf de persoon geweest die ergens op afstapte. Om in de woorden van de tegenstanders van MLM te spreken, ik ben niet 'geronseld'.
Dream on! Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en zwemt als een eend dan is het geen struisvogel. Jij gebruikt de juiste "codewoorden" die ons exact vertellen waar je de inspiratie vandaan haalt. Je mag het dan prettig vinden zelf te denken dat je niet geronseld bent, het MLM bedrijf en wij hier weten wel beter.

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

Excuus voor het gebruiken van de verkeerde Nickname!

Je moet gewoon denken wat je denken wilt. Of je gelooft mij of je doet dat niet.

Waar ik heel, maar dan ook heel duidelijk in wil zijn is, dat ik uit mezelf heel veel MLM verdienmodellen heb bekeken en onderzocht en uit mezelf een uiteindelijke keuze heb gemaakt. Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht mij te zeggen dat ik lieg, ook en zeker jij niet. Ik sta wellicht al heel wat jaren langer dan jij op deze wereld (aanname) en ik heb geen zin om mij voor paal te laten zetten door iemand die denkt 'het' te weten.

Jij weet niet waar je over praat of hebt een negatieve ervaring gehad, waardoor je zo uit je nek kletst. Ik heb in mijn leven heel veel negatieve ervaringen meegemaakt, maar heb er lering uitgetrokken, naast me neergelegd en verder gegaan. Zonder overigens anderen lastig te vallen met mijn 'gekleurde' mening over een bepaald onderwerp, project of wat dan ook waar ik minder goede ervaring mee heb gehad.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trail46 »

Flitsvos schreef:Excuus voor het gebruiken van de verkeerde Nickname!
Je moet gewoon denken wat je denken wilt. Of je gelooft mij of je doet dat niet.
Het kinderachtige gedoe om iemands nickname te verbasteren zie je wel meer in dit topic en dan vooral als zij ( de mlmer in kwestie) boos word en denkt dat sarcastisch doen hem of haar het voordeel in de discussie geeft. Niets is natuurlijk minder waar, het staat zo ongelofelijk onzakelijk dat een snel gemaakt excuus niet kan verdoezelen dat een echte zakenman/vrouw zoiets nooit zou gebruiken.Voor de rest praat je de andere mlmérs op dit forum na en ga je zoals gebruikelijk nergens echt op in en houd angstvallig verborgen voor welk bedrijf jij nu een melkkoe bent. Er zijn zeker mensen heel erg rijk geworden aan MLM , degene die het oprichtte loopt binnen. Waarom denk je dat zelfs volgens Pro-mlm,ers er vanuit gaat dat 98 % er weer mee stopt en het verlies neemt? Denk je werkelijk dat er bij die 98% geen grote groep is die er werkelijk alles voor over had en hard wilde werken? Schei toch uit, verdoe je tijd niet want je wint hier geen zieltjes.Of anders gezegd, Je bent de zwakste schakel.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Flitsvos schreef:Kuklos, ik heb geen idee wat je bedoelt.
Tuurlijk niet, dat zou te makkelijk zijn. Beter is het je van de domme te houden.
Flitsvos schreef:En ja, natuurlijk hangt het ook af van het product en/of de diensten af wat je gaat of kunt verdienen.
Ooh, dus je snapt het toch wel. Nou dan gelijk die uitspraak dat het puur aan jezelf ligt hoeveel je gaat verdienen gelijk de vuilnisbak in.
Flitsvos schreef:Ik heb geen idee wat jij tegen MLM hebt en ik ga je hier ook de voordelen niet uitleggen, want dat is zonde van mijn energie. Alles wat jij hebt gevonden of weet over MLM is wat jij hebt opgezocht.
Deze is ook erg mooi. En vooral heel typerend voor mlm-ers. Je hebt al besloten dat ik iets tegen mlm heb, daarna roep je nog wel even dat je niet precies weet wat dat dan is, om te eindigen met de uitsmijter dat je wel weet dat alles wat ik weet over mlm opgezocht is. Knap hoe jij jezelf zo vaak kan tegenspreken in 2 zinnen.
Flitsvos schreef:Probeer eens objectief te zoeken, hoe moeilijk dat ook lijkt te zijn. Dan zal je zien dat het allemaal wel meevalt met alle negativiteit rondom MLM.
En nou vertel je me ook nog hoe ik moet gaan zoeken. Maar uiteraard vul je dat niet in, want dan wordt je wellicht daar weer op vastgepind. Maar eerst heb ik al mijn informatie opgezocht en nu beweer je dat dit prima is, mits je het maar objectief doet. Doch je laat in het midden wat dat precies is, maar geeft en passant wel even het oordeel dat ik niet objectief gezocht heb.
Flitsvos schreef: De waarheid is, dat je pas daadwerkelijk mee kunt spreken, als je ervaring hebt en geloof mij....die heb ik!
Dus een rechter kan niks zeggen over moord omdat hij er geen ervaring mee heeft? En een kamerlid kan daar dus ook niks over zeggen en dus ook geen wetten over maken omdat hij er geen ervaring mee heeft? Op die manier kan je alles wel stoppen in Nederland.

Maar goed, vertel mij eens waar en hoe ik objectief moet zoeken. Hou op met steekwoorden en vertel heel precies, liefst zelfs nog een stappenplan, hoe dat nu moet.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Flitsvos schreef:Waar het jou aan ontbreekt meneertje Krukos,
Het begint al met het verkeerd spellen van mijn nickname. Zo goedkoop, zo vaak al gezien, zo kinderachtig. Je kan wel excuses maken nadat je er eenmaal op bent aangesproken, maar denk je nu dat we dat nog geloven?
Flitsvos schreef:is een gedegen onderzoek.
Eerst was het objectief onderzoek wat ik moet gaan doen, nu gedegen onderzoek. Doch van beiden heb je absoluut niks ingevuld. Makkelijk, zodat je straks weer kan roepen dat ik het niet gedaan heb.
Wees nu eens een vent en definieer dit begrip heel precies zodat er geen enkele twijfel kan bestaan wat het inhoudt.
Flitsvos schreef: Je praat naar wat je denkt te weten, maakt aannames, geeft kritiek en je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Zou ik het bij het verkeerde eind hebben en spreek je wel met kennis van zaken, weet je dat aardig te verstoppen.
Ook hier, je blijft op de vlakte. Wees nu eens specifiek. Wat zeg ik wat niet klopt?????
Flitsvos schreef:Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht mij te zeggen dat ik lieg, ook en zeker jij niet. Ik sta wellicht al heel wat jaren langer dan jij op deze wereld (aanname) en ik heb geen zin om mij voor paal te laten zetten door iemand die denkt 'het' te weten.
Maar jij hebt jezelf wel het recht toegeëigend om te zeggen dat een ander liegt? Om in de zin daarna alweer een aanname te doen en jezelf hoger te stellen dan anderen?
Ook hier, wees nu een specifiek? Wat heb ik gezegd dat niet klopt? Wat heeft Newmikey gezegd dat niet klopt. Gewoon punt voor punt elk ding opnoemen wat wij gezegd hebben en wat niet klopt.
En probeer dat te doen zonder een nickname te verbasteren.
Flitsvos schreef:Jij weet niet waar je over praat of hebt een negatieve ervaring gehad, waardoor je zo uit je nek kletst.
Kijk, dat bedoelde ik dus met mijn opmerking hierboven. Werkelijk niemand mag zeggen dat jij liegt, dat mag niemand. Maar vervolgens eigen jij jezelf wel het recht toe dit van een ander te zeggen. Waarom eigenlijk? En waarop baseer je dat? Ik heb je nog niets zien weerleggen wat niet zou kloppen.

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

@Kuklos

Ten eerste, ik wil me met alle liefde opstellen als een echte vent. Als vrouw zijnde vind ik dat een moeilijke opdracht :-)

Een antwoord geven op je vragen, wil ik ook, maar misschien kan je die vragen iets duidelijker omschrijven. Voor zover ik tijd heb, ben ik jouw posts gaan teruglezen. Echt 'betrappen' op duidelijke negatieve of verkeerde opmerkingen kan ik je inderdaad niet. Het is je manier van schrijven die op mij negatief overkomt.

Ik geef direct toe dat er MLM organisaties zijn die minder positief in de markt liggen of waar je minstens een aantal vraagtekens bij moet zetten. Wat ik eigenlijk heb proberen aan te geven is, dat er ook transparante(re) organisaties zijn.
Voor zover ik me bewust ben, gebruik ik geen 'codewoorden'. Als ik dat wel doe, geef mij dan aan welke woorden en waarom ze codewoorden worden genoemd.

Ik ben overigens geen MLM-fanaat. Ik heb m'n eigen bedrijf en doe MLM ernaast en het positieve (voor mij) daarvan is, dat ik daardoor ook klanten genereer voor mijn eigen onderneming.

Vragen wil ik, als ik dat kan, best beantwoorden. Stel de vraag dan duidelijk, of kom gewoon eens langs (nee niet bij een MLM avond, maar gewoon ergens op een terrasje wat drinken). Een mondelinge discussie kan uiteraard ook eindigen in een patstelling, maar dan worden vragen en antwoorden wel duidelijker. Ik vraag je dit niet als 'zieltjeswinner' of 'ronselaar', maar gewoon omdat ik de discussie wel met je wil aangaan. Overigens zal ik niet op alle vragen een antwoord hebben, omdat ik wel een aantal, maar niet alle verdienmodellen ken.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

@Flitsvos, probeer je me nu in de maling te nemen of heb je echt zo'n bord voor je kop? Mijn vragen waren duidelijk. Voor jou echter zal ik ze nog een keer herhalen:
1) Wat klopt er niet aan mijn uitspraken over mlm? Gewoon punt voor punt elk ding opnoemen wat wij gezegd hebben en wat niet klopt.
2) Wanneer houdt de leugen "ook een bedrijf is een piramide" en "je kan nooit meer verdienen dan je baas bij een gewoon bedrijf" nu eens op?
3) Definieer heel specifiek wat "gedegen onderzoek" is. En idem voor "objectief onderzoek".
4) Beter nog, geef een stappenplan.
5) Waarom mag jij wel zeggen dat een ander liegt, maar mag een ander dat niet over jou zeggen?

Nogmaals, de vragen zijn duidelijk als je ze wil lezen.

Ik heb echter geen enkele behoefte om jou te ontmoeten. Nu niet en nooit niet. Je kan hier de discussie aangaan over mlm.

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

@Kuklos

Voor mij houdt de discussie hier op!

Ik heb totaal geen zin om ter verantwoording geroepen te worden voor wat ik doe en waarom.
Als je mijn inbreng hier goed leest, zal je zien dat ik het woord leugenaar naar jou of anderen toe niet heb gebruikt. Wat ik wel heb gezegd is dat ik niet voor leugenaar uitgemaakt wil worden.

Als laatste...ik heb geen bord voor mijn kop, jij wellicht wel en dan een heel groot bord.

De groetjes en succes met het proberen 'te bekeren' van mensen die toch niet naar je luisteren.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Goh typerend weer. Mij verwijten dat ik geen gedegen onderzoek heb gedaan, dingen zeg die niet kloppen, geen objectief onderzoek heb gedaan, aannames doe, geen kennis van zaken heb, maar zodra wordt gevraagd om nu eens specifiek te melden waar ik fout zou zitten, dan blijft het weer stil.
Kortom, eerst stemming maken en daarna weghollen.

Typerend mlm dus, critici de mond snoeren omdat ze kritiek hebben.

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

Zij die het minst gelijk hebben, schreeuwen het hardst!!!

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door angel1978 »

Flitsvos schreef:@Kuklos

Voor mij houdt de discussie hier op!

Ik heb totaal geen zin om ter verantwoording geroepen te worden voor wat ik doe en waarom.
Als je mijn inbreng hier goed leest, zal je zien dat ik het woord leugenaar naar jou of anderen toe niet heb gebruikt. Wat ik wel heb gezegd is dat ik niet voor leugenaar uitgemaakt wil worden.

Als laatste...ik heb geen bord voor mijn kop, jij wellicht wel en dan een heel groot bord.

De groetjes en succes met het proberen 'te bekeren' van mensen die toch niet naar je luisteren.
Tja,

Hiermee voldoe je dus precies aan de typering waaraan een aantal hier al referreerden..
Wat wil je dan hier aan dit topic nog toevoegen?

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Weer zo'n uitspraak. Zegt helemaal niks, maar bekt leuk.

Doch waar ik of Newmikey of een andere criticus hier dan ongelijk wordt niet gezegd. De dingen die we gezegd zouden hebben die niet kloppen, die worden niet benoemd.

Misschien dat het in de mlm wereld anders werkt, maar in de gewone wereld wijs je de fouten aan en weerleg je die.

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

Definitie criticus:

CRITICUS
1) Aristarch 2) Bediller 3) Beoordelaar 4) Bemoeial 5) Beoordeelaar 6) Boekenkeurder 7) Beroep 8) Beroep, ambt of functie 9) Beroepen en ambten 10) Censor 11) Deskundige inzake kunstbeoordelingen 12) Hekelaar 13) Iemand die recensies schrijft 14) Kunstrechter 15) Keurmeester 16) Keurder 17) Persoonsbenaming 18) Recensent 19) Vitter 20) Zedenmeester

Definitie 1 valt wat mij betreft af: Een streng, maar billijk beoordelaar. Alle andere niet vetgedrukte definities zijn ook niet op jullie van toepassing, want daar moet je voor gestudeerd hebben. Laat ik nou toch de indruk krijgen dat dat niet het geval is.

Weet je, ik ga verder met werken. En dit zal in jullie ogen wel weer een 'typerende opmerking voor een MLM'er' zijn.
Het interesseert me hoegenaamd niets wat jullie vinden...ik stap over een tijdje in mijn Mercedes (inderdaad via MLM) en rij naar mijn huis.
Nu zit ik in mijn kantoorpand voor mijn eigen bedrijf en weet je....ik ben super gelukkig met wat ik doe en hoe ik het doe.

En dit is echt het laatste wat ik hier in dit topic schrijf, het is verloren tijd, verloren én negatieve energie!

Gaan jullie lekker verder de momus (hekelaar) uithangen, kennelijk is het dat wat jullie gelukkig maakt. So be it!!!

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Geweldig, weer een serie aannames, en wat ander geroep, maar nog steeds wordt er niet gezegd welke uitspraken nu incorrect zij en wat er incorrect aan is. Dus er wordt opnieuw over de critici gesproken, maar op de kritiek wordt niet ingegaan. Anders gezegd, het gaat over de boodschapper en niet over de boodschap.

Ook dat is helaas weer typerend mlm.

Flitsvos
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:04

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Flitsvos »

Flitsvos schreef:@Kuklos
Voor zover ik tijd heb, ben ik jouw posts gaan teruglezen. Echt 'betrappen' op duidelijke negatieve of verkeerde opmerkingen kan ik je inderdaad niet. Het is je manier van schrijven die op mij negatief overkomt.
Als je een eerdere post van mij goed hebt gelezen, had je de bovenstaande quote gelezen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door newmikey »

Flitsvos schreef:..ik stap over een tijdje in mijn Mercedes (inderdaad via MLM)
Ach gossie, wat schattig! Hij moet even terugvallen op "mine is bigger than yours" gedrag... :lol: Toch wel de ultieme vorm van onzekerheid. Maar goed, waar waren we?

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trail46 »

Flitsvos schreef: Het interesseert me hoegenaamd niets wat jullie vinden...ik stap over een tijdje in mijn Mercedes (inderdaad via MLM) en rij naar mijn huis.
Nu zit ik in mijn kantoorpand voor mijn eigen bedrijf en weet je....ik ben super gelukkig met wat ik doe en hoe ik het doe.

En dit is echt het laatste wat ik hier in dit topic schrijf, het is verloren tijd, verloren én negatieve energie!
Was het geen Porsche, onder een andere nickname maar verder hetzelfde riedeltje. :lol:

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

@Flitsvos, ga je eerdere commentaren maar verwijderen dan. Als jij geen fouten hebt kunnen vinden in mijn posts dan hoef ik toch ook geen onderzoek meer te doen. En dan weet ik dus wel alles/voldoende/veel af van mlm. Iets anders kan ik niet concluderen.

En is jouw complete probleem met mij dus gebaseerd op een "gevoel dat je krijgt", wat dus weer neerkomt op "als iemand niet positief is over mlm dan .... "

Gesloten