LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Heren is dit mogelijk? Alle verenigingen samen en dan een demonstratie organiseren die zijn weerga niet kent.
Ook de tijd nemen om het op tijd aan te kondigen!!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Goed idee Janneke!

de krachten bundelen, en daarna gezellig een huls drinken met z'n allen :lol:

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Een goed initiatief van Janneke maar dan moet de opkomst wel een paar duizend man zijn.

Als iedereen die meedoet nu een e-mail stuurt naar Janneke en we dan allemaal een paar euro overmaken naar de rekening van Janneke , dan weten we zeker dat het een succes wordt.

Dus Janneke als jij e-mailadres en een rekeningnummer bekend maakt dan wordt er een begin gemaakt.

Nogmaals een prima idee van Janneke :!: :!:

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Julika »

Nogmaals een prima idee van Janneke :lol: :lol: :lol:

Groetjes Julika

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Janneke52,

In de topic De grens is bereikt heb ik daar een heel stuk over geschreven.
Het wordt hoog tijd om iets te gaan doen, maar dat moeten we wel samen doen.

Alleen een stukje schrijven dat er iets gedaan moet worden helpt niet.
Er zijn mensen nodig die dit organiseren, daarom vraag ik ook om vrijwilligers die willen meehelpen.
Als iedereen alleen maar zegt dat er iets moet gebeuren dan gebeurt er nog niets.

Dus vrijwilligers die mee willen helpen met organiseren, mail me.

Groeten,
Piet

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door impact »

Een uitgelezen kans voor vriend Croosjes om nu te laten zien dat hij ook eens iets wil DOEN in plaats van alleen maar zeuren!

Gast

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Gast »

De demonstraties waren in het verleden niet zo'n succes toch. Daarom steun ik het idee om dit door Janneke te laten doen.

Onder het motto steun:

"De demonstratie van Janneke"

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Medegedupeerden,

Voor wat betreft het organiseren van een Mega Demonstratie hebben behalve Piet ook Pechvogel en ik al menigmaal een balletje opgegooid!

Mijn voorstel is om alvorens tot organisatie over te gaan een telling te houden van het werkelijke aantal geïnteresseerden! Dat lijkt mij een goed begin. Het heeft m.i.geen zin om voor 100 personen iets te doen. Naar mijn mening moet het minimum aantal toch wel 1000 bedragen?

Heeft iemand nog een aanvullend of beter voorstel?

Mvrg

Anton

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Een goed initiatief van Janneke maar dan moet de opkomst wel een paar duizend man zijn.

Als iedereen die meedoet nu een e-mail stuurt naar Janneke en we dan allemaal een paar euro overmaken naar de rekening van Janneke , dan weten we zeker dat het een succes wordt.
Lezen Pluutje 8)

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door pluutje »

I'm so sorry Rob, je hebt gelijk. :oops: :)
Een goed initiatief van Janneke maar dan moet de opkomst wel een paar duizend man zijn.
Overigens zou het door mij al eens voorgestelde van 100.000 Gedupeerden en aanhang wel nooit gehaald worden!

Dat zou zeker wel zoden aan de dijk zetten. 8) :wink:

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Is oke :wink:

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door thoompy »

Ik ben lekker bezig :( 27 april in ijmuiden kijk bij in de regio PAL

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

HEREN, HEREN, allemaal leuk en aardig maar houden jullie er rekening mee dat ik een huishouding heb, 32 uur per week werk en nog 3x per week een oude schoonmoeder bezoek 's avonds :!:

Ik wil best helpen, maar ben heel slecht in het organiseren. En mijn mailadres op het forum prijsgeven?? NO WAY!!
Piet weet mijn mailadres en ik wil best een dag vrijnemen om mee te demonstreren.
Dan de vraag: waar moet die demonstratie plaats vinden?
Gerechtsgebouw in Den Haag en daarna naar de Tweede kamer?

En een paar euro naar mij overmaken voor organisatie?
Begin dan met een paar euro overmaken naar Piet voor al het werk wat hij doet.
Geplaatst op 24 Mrt 2005 21:19 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk het verlossende woord van de Raad voor de Rechtspraak over de eenzijdige stopzetting van de rechtszaken.
Waar we bang voor waren is gebeurd:
Quote:
Afwijkend Amsterdams beleid
De sector kanton van de rechtbank Amsterdam zal alle thans aanhangige Dexia-zaken ambtshalve aanhouden tot een rolzitting in december 2005. Daartoe wordt overwogen dat de schikkingsonderhandelingen een reële kans verdienen en dat de ontwikkelingen in de hogere jurisprudentie kunnen worden afgewacht, waarmee een algemeen belang wordt gediend.


Ik heb hier in diverse topics al vaker over geschreven, het zogenaamde landsbelang gaat boven het belang van het individu.
Nu worden honderdduizenden gedupeerden het slachtoffer hiervan.
Wij worden gewoon gedwongen mee te doen met de bemiddelingspoging en alles maar te accepteren wat anderen vinden wat we moeten doen.

Waarom een rechtszaak tegen Dexia en niet afwachten?
Wij zijn bestolen van verschrikkelijk veel geld.
Ons leven gaat gebukt onder het ontbreken van financiële middelen om dat te doen wat we de afgelopen jaren en in de toekomst van plan waren te doen.
Wij zijn geestelijk, sociaal en maatschappelijk kapot gemaakt door Dexia
Dit kan dus niet!
Een rechter moet oordelen of wij ons geld terugkrijgen wat wij hard nodig hebben.
De BKR registratie is als een molensteen om onze nek.
Deze BKR registratie blijft dus gewoon staan gedurende de onmenselijke periode waar we al lang inzitten.
We kunnen dus geen huis kopen of een ander huis kopen, we kunnen onze hypotheek niet meer verhogen, we kunnen niets meer lenen of iets op afbetaling kopen.
Wij worden nu gestraft omdat wij gedaan hebben wat Zalm en de Tweede Kamer ons hebben voorgehouden: iedereen zal zelf moeten gaan procederen en de rechter zal vonnissen en zeggen wie in het gelijk staat.
We worden nu gestraft omdat we ons recht willen halen tegen een machtige bank met nog machtiger vrienden.
Er wordt dus niet meer gevonnist, wij worden nu kapot gemaakt, wie houdt dit het langste vol en hoe lang hou jij het uit?
We staan nu voor een breekpunt: houden we het nog een jaar vol om op een houtje te bijten, ons huwelijk op de klippen te zien lopen, overspannen thuis te zitten, weer niet op vakantie, geen aanvulling op je AOW en je laatste jaren ervaren dat al je arbeid voor niets is geweest en oplichting loont?
Het geld voor de studie van je kinderen weg, met je liefste niet het droomhuis kunnen kopen, de rest van je leven met een extra hypotheek te zitten die je nooit meer kan aflossen, de frustratie dat jouw onrecht is aan gedaan en je de gelegenheid wordt ontnomen om je recht te halen.
Zo zijn er nog tientallen voorbeelden
Houden we deze onmenselijke behandeling vol?
Nee, ben ik bang voor.
Ik ben bang dat veel gedupeerden hieraan onderdoor gaan.

Quote:
De sector kanton van de rechtbank Amsterdam zal alle thans aanhangige Dexia-zaken ambtshalve aanhouden tot een rolzitting in december 2005

Dit is niet acceptabel.
Hier moeten wij massaal tegen protesteren.
Ik roep iedere gedupeerde op om mee te denken en daadwerkelijk mee te doen om ons protest te laten horen.
Als je in je stoel blijft zitten en alleen maar klaagt, verlies je de strijd tegen Dexia.

Het is NU tijd om op te staan en te zeggen; ik accepteer het niet meer.
Al dat geklaag van mensen die met allerlei redenen komen om niets te doen daar zeg ik tegen, sorry, dan verlies je jouw strijd tegen Dexia.

Accepteren is jezelf gewonnen geven en je nederlaag erkennen tegen Dexia.
Het klinkt hard en het doet me pijn om dit te moeten zeggen, maar het is wel een realiteit.
Ik heb de afgelopen jaren duizenden mensen geholpen en weet hoe erg het is gesteld met de geestelijke en lichamelijke weerbaarheid van veel gedupeerden.
NU is de tijd om op te staan en om aan heel Nederland te laten zien dat er grenzen zijn en dat wij het ZAT zijn en dat wij letterlijk sterven van ellende.
Wat nu nodig is , is een groep mensen die samen met mij allerlei activiteiten gaan organiseren.
Dit betekent bij elkaar komen en plannen maken en het belangrijkste, deze ook uitvoeren.
WIE WIL DAT GAAN DOEN?
Daarnaast zijn JULLIE nodig, al die gedupeerden die nu thuis achter de computer zitten en dit lezen.
Jullie steun is nodig om uitvoering te geven aan de plannen en de acties die georganiseerd gaan worden.
Doe je dit niet dan heb JIJ maar ook WIJ de strijd verloren.
De afgelopen jaren hebben al bewezen dat we SAMEN STERK STAAN!
Nu komt het eraan, toen op 11februari de bemiddelingspoging van De Nederlandsche Bank werd aangekondigd en de rechtszaken eenzijdig werden stopgezet, stierf een stukje democratie in Nederland.
Dit stukje bedoelt Piet!!
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 25 mar 2005 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Janneke kan ik je ook nog een dag inhuren voor te poetsen? :wink: 8) :roll:

m.v.g. justice man

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nou Justice dat mag je lekker zelf doen :D
Heb aan mijn eigen huis genoeg. Die jongens van tegenwoordig kunnen ook niets zelf meer!!!

kollie
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 mar 2005 15:40

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door kollie »

Zo`n demostratie zie ik ook wel zitten want nu gebeurt er ook niks. Het wordt tijd dat er leven in de brouwerij komt. Ik wil best helpen in de voorbereiding.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door trudy »

das waar, maar die meiden van tegenwoordig ook niet meer hoor. Als ik bij mijn nageslacht kijk tenminste. Heb het ze wel geleerd hoor. Zijn teveel bezig met geld verdienen en dat huishouden hangt er maar een beetje bij.

P.S. dit sloeg op het "poetsen" niet op een demonstratie, dat zouden ze wel kunnen :lol:

Ben ook voor een grote demonstratie, goed georganiseerd en met heel veel mensen, anders slaat het niet aan.

Prettige Feestdagen
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 nov 2004 12:44

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Prettige Feestdagen »

En een paar euro naar mij overmaken voor organisatie?
Begin dan met een paar euro overmaken naar Piet voor al het werk wat hij doet.
PAL verzoekt PB om de contributie af te schaffen waarom dan geld overmaken naar PAL ????

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door trudy »

Een kleine vrijwillige bijdrage voor alle te maken onkosten is iets anders dan € 40,-- contributie per jaar.

Enne.......ook prettige Feestdagen.

Prettige Feestdagen
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 nov 2004 12:44

Re: PAL, PB EN ANDERE VERENIGINGEN EEN DEMONSTRATIE ORGANISEREN.

Ongelezen bericht door Prettige Feestdagen »

Tja en dan ook nog wat naar de belcompany, nee bedankt er zijn te veel onfrisse kapers op de kust :!:

Maarre jij ook prettige feestdagen :lol:

Gesloten