LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik schaam me

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 09 Mei 2005 12:04 door J.L. v. N.


--------------------------------------------------------------------------------

Wat een ellendelingen, die forumverziekers zoals HvdB en Jules Degrelle. Kan de Tros daar nu echts niets tegen doen?
J.L.v.N. forumverziekers zijn wij allen wanneer wij dit soort uitspraken plaatsen :!: :idea: :roll: 8)

Kor S, oke :wink:

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

JH, ik plaatste het voorgaande bericht pas nadat ik alle postings van diegenen die ik noemde had gelezen. Ik kan daarna geen enkele andere konklusie trekken dan dat deze en nog een paar anderen dit forum verzieken. Mij hier niet meer gezien!

liboria
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jun 2004 20:30

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door liboria »

Lieve JH
Ik kan heel goed foutloos schrijven per brief.
Maar dat toetsenbord he.Staat zo dicht bij elkaar,
dat je de verkeerde letters indrukt .
veels te vlug wilt doen .En ja dan kun je wel zeggen
goed nalezen. maar dan denk je algauw ,laat maar zitten
want dan ben je zo een half uur verder.
Maar je hebt gelijk begin bij je zelf en kijk dan naar anderen
Deed iedereen dat maar ,zag de wereld er een stuk beter uit.
Giny

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door J Hopman »

Beste Mensen,

Misschien ben ik dom!!! Maar ik denk dat er hier heel veel mensen met elkaar ruzie maken die niet weten waar het over gaat.
We zijn volgens mij allemaal bezig om het beste uit die zaak te halen en om elkander te helpen.
Wie er zo dom is om tegen te werken heeft alleen zichzelf ermee, want we zullen met ze'n allen ( de gedupeerden ) elkaar moeten helpen, en elkander doormoeten geven, hoe we het beste de Dexiabank kunnen bestrijden, en ons niks aantrekken van enkele mensen die de boel proberen te verzieken, gewoon negeren die gasten.
Want ik heb het eens gelezen wie er zo ziekelijk bezig is, en dan zeg ik mensen die er fatsoenlijk mee bezig zijn , GA DOOR. En zet een boos gezicht op tegen die verziekers. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door JH »

komt ook bij mij voor liboria. Ik bedoel alleen dat er genoeg zijn die door dyslectie toch op dit forum schrijven. Jammer dat zij daardoor worden getreiterd.

Niet te lang boos blijven J.Hopman, dan blijft je gezicht zo staan. :wink:

liboria
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 jun 2004 20:30

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door liboria »

Inderdaad daar heb je gelijk aan.
:oops:

Giny

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Ik schaam me

Ongelezen bericht door no fear »

iedereen in zijn waarde laten.heb respect voor elkander dan komt het allemaal wel goed. samen ben je sterk......

groetjes no fear
:lol:

Gesloten