LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik krijg mijn geld terug.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Het zegt niets over PAL en Schadeloosstelling, wel heel veel over Meijer, Pieter! :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Pieter »

Gaat om de prijzen Pipa,

Niets meer niets minder.

Mvg,
Pieter

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik zal het nuanceren Pieter, want je hebt gelijk!
Het zegt niets over PAL en Schadeloosstelling, wel heel veel over Meijer, Pieter!

Het zegt, wat mij betreft, niets over PAL en Schadeloosstelling, maar wat mij betreft wel heel veel over Meijer!
M.a.w. prijs is belangrijk en voor Meijer maakt het niet uit wie de clientele is waaraan ze verdienen! (en voor veel andere advocaten ook niet!) Maar dit is dan blijkbaar een speciaal 'geval'.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 05 jun 2005 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Aard van Ton
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2005 16:45

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Aard van Ton »

€ 1.000,00 + btw en 6% kantooropslag
Personen–Familierecht, zoals curatele, adoptie, onder bewindstelling naamswijziging
Gemeenschappelijke echtscheidingen (incl.convenant)(incl.griffiegeld)
Sociaal-verzekeringsrecht
Verhaal onrechtmatige daad verkeer (geen letsel)
Administratief recht vergunningen
€ 1.250,00 Hoger Beroep bij Gerechtshof
En met toevoeging. Duidelijker kan het niet. Aandelenlease valt onder Personen-Familierecht.

Aard

SSonja
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:23

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door SSonja »

Hallo Piet,
Zodra ik de papieren binnen heb stuur ik ze toe okey,

Allemaal bedankt voor de gelukwensen,

ja, en het hoger beroep zien we wel,
als ze nog meer kosten willen hebben,
vooruit dan maar....

De kostenpost voor Dexia zal torenhoog groeien,
de rente, alles...\
Ben geen expert, maar je kan op 10 vingers natellen
wat het beste is voor Dexia.

groetjes en succes van Ssonja. :!:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Pieter »

Dat advocaten en andere comerciele instelingen geld verdienen is niets mis mee. Ze leveren daarvoor een dienst. Het is hun dagelijks werk en verdienen daar hun brood mee.
Zodra ze deze dienst verkeerd uitvoeren kun je een klachtenprocedure opstarten.
Dat er onderscheid gemaakt wordt in prijsconstructie is ook nog te volgen.
Bijvoorbeeld een individuele zaak vergt meer administratief en onderszoek werk van een advocaten kantoor en dat vertaald zich in de rekening incusief de griffie rechten. Zodra je deze werkzaamheden onderbrengt bij zeg maar een tussenpersoon, welke een stichting, contactpersoon of andere commerciele instelling kan zijn. Dan vertaald dat zich in de prijs.

Dus met je stelling ben ik het niet met je eens. Het zegt niets over Meijer advocaten wanneer er twee verschillende tarieven gehanteerd worden.

Maar laten we weer back on Topic gaan.

De kosten van procederen op individuele basis die Piet waarschijnlijk beoogt.
en de kosten die Ver. schadeloosstelling in rekening brengt.

Mvg,
Pieter

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Dus met je stelling ben ik het niet met je eens. Het zegt niets over Meijer advocaten wanneer er twee verschillende tarieven gehanteerd worden.
Pieter, ik begrijp wat je bedoelt, ik ben het zelfs met je eens! Maar als particulier die gebruik wil maken van de diensten van een advocaat (en daar vet voor moet betalen) maakt het me niet uit wat een advocaat via via kost. Wees eerlijk, als je ook nog moet gaan uitzoeken wat een advocaat kost via de diverse stichtingen, dan word je toch gestoord? Bel gewoon een advocaat! Vraag hun tarief! En vraag dan ook hun tarief via andere ingangen!
Ik zal eerlijk zijn: ik wil mensen er voor behoeden via Payback of via Schadeloos-stelling een advocaat te nemen. Zal me niet in dank worden afgenomen, maar het is niet anders!
Dus ik duik maar vroeg mijn bed in! Welterusten :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Pieter »

Pipa,

Dan ontgaat je denk ik de essentie van eerdere reacties,

Er wordt gesteld dat een goedkoop alternatief via Meijer gevoerd kan worden als je niet voor toevoeging in aanmerking komt.
Mag dan de vraag gesteld worden wat deze goedkope kosten zijn?
Is toch geen publiekelijk geheim?
Het heeft zelfs een bijkomstig voordeel.
De marktwerking tussen de advocaten kantoren onderling. En zij die hun prijzen afstemmen op deze marktwerking. En bij dat laatste zijn de degene die een procedure willen starten gebaat bij.


Mvg,
Pieter

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door Piet »

Wellicht een idee om een kostenplaatje erbij te zetten.
Dan heeft men al een indicatie wat het een of andere kost.

www.Leaseproces.nl
No cure No Pay €895,- zeg maar aan vastekosten indien men besluit via leaseproces te dagvaarden, Daarnaast brengt Leaseproces de volgende percentages over het resultaat in rekening: 15% over de eerste € 10.000,-, 10% over het meerdere tot € 20.000,- en 5% over het meerdere boven de € 20.000,-

Mr. P. A. Aan de kerk. www.juridischebijstandplus.nl
€1500,- Dit bedrag is inclusief BTW en kantoorkosten, echter exclusief belaste en onbelaste verschotten, zoals deurwaarderskosten en griffierechten.

Dommerholt & Van Dijk via www.beursklacht.nl www.dommerholt.nl
€200,- tot €350,- inclusief het maximale prestatie loon.

www.hollapoelman.nl
Kosten groepsprocessen zijn mij niet bekend, wellicht dat Ton een aanvulling kan posten.

www.meijeradvocaten.nl
Kosten zijn mij niet bekend, wellicht dat Piet een aanvulling hieromtrent kan posten.

Mvg,
Pieter
Pieter, het heeft geen zin aanvullende informatie te verstrekken als jouw bedagen niet kloppen!
Probeer eerst eens met de juiste informatie te komen inplaats van zo maar wat te roepen.
Via diverse websites is de juiste informatie terug te vinden.
Meer wil ik hier niet over zeggen zoals is afgesproken met diverse advocatenkantoren.
Zoals velen al weten wordt hier een strijd gestreden door bepaalde figuren die in hun ego gekwetst zijn en dit gaat ten koste van gedupeerden.
Kwaliteit en juiste en onafhankelijke informatie staat bij mij bovenaan.
Wij, gedupeerden, hebben mensen nodig waar we op kunnen terugvallen en waar we op kunnen vertrouwen.

Hopelijk zal de komende week hier duidelijkheid over geven als anderen zich hiermee gaan bezighouden.

Groeten,
Piet

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door berendjan »

Over gekwetse ego's gesproken..................

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door piano »

Wie heeft het daarover dan BJ?

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door berendjan »

Kun je nog steeds niet lezen? Dan wordt het tijd dat te leren. Maar eigenlijk had dat al op de lagere school gemoeten, was je tenminste niet in een leasecontract gestapt. Onderwijs is gratis, maar voor velen ook voor niks, Jullie zijn het beste bewijs voor die stelling.

akela
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:51

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door akela »

Over gekwetse ego's gesproken
Wat zijn dat voor dingen ??

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door anne_ »

berendjan,

En jij bent het beste bewijs van een onbenul, zeker ook gratis onderwijs genoten? Was het maar waar dat onderwijs gratis is, heel veel mensen liggen krom om hun kinderen te laten studeren. Velen hadden een spaarpotje willen maken om hun kinderen te laten studeren, dachten te sparen via spaarproducten. Mooi niet dus.

Anne.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door pluutje »

BJ,

Blijkbaar ben jij gekwetst omdat iemand anders niet kan lezen!

Dan kijk je toch niet op het Forum.

Zo eenvoudig is dat!

Wat een gezeur altijd. :arrow: :idea:

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door berendjan »

Les 1 die alle verleasers van de advocaten die geld roken en ruiken in de Legiolease affairehebben geleerd is om vol te houden dat je niet wist dat je een lening aanging, maar dat je spaarde. Doch in elle folders, advertenties en wat dan ook stond dat van het geld aandelen gekocht werden. Les 1 bij beleggen is dat je dat moet doen met geld dat je over hebt en niet nodig hebt voor bijvoorbeeld de wasmachine, de auto of wat dan ook. Inclusief de studiekosten van je kinderen. Want koersen kunnen stijgen maar ook dalen. Stel dat je het geld dat bedoeld is voor de studiekosten van je kinderen in aandelen is belegd en de studiebol gaat studeren en het geld moet er dus komen. Als op dat moment de beurs gezakt is, kan het best zijn dat je minder erugkrijgt dan je er ooit ingestoken hebt. Als je een studiefonds wilt voor je kinderen, dan moet je dat op een spaarrekening zetten, bij voorkeur een depositorekening. Hoe lang die moet lopen kun je gemakkelijk inschatten. Brengt wel minder rendement dan beleggen bij een stijgende beurs brengt, maar je weet wel zeker dat de inleg er nog is als je het geld nodig hebt. Bij gokken kun je verliezen. Als je daar niet tegen kunt moet je niet gaan gokken.

akela
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:51

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door akela »

Dubio heeft ook zo'n soort verhaal dat je moet beleggen met eigen geld.

Wat is wijsheid achteraf :roll:

Wie is een goede advocaat zijn dat de advocaten van Dexia : Nautula Dulith !!

Is de rechter nog onafhankelijk in Nederland en zo kun je uren doorgaan.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door anne_ »

Het was bij ons telefonisch bedrog, ik heb nooit een folder gezien. Meer wil ik er niet over zeggen.

Anne.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door pluutje »

BerendJan,

Is ook een raadgever achteraf zoals Dubio!

Zoiets als het 'wiel opnieuw' uitvinden. :lol:

akela
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:51

Re: ik krijg mijn geld terug.

Ongelezen bericht door akela »

Op het forum incasso geeft BJ best goede adviezen maar hier iets minder, waarschijnlijk heeft hij ook enige WVD's met verlies beëindigd en wil dat gewoon nog niet zien. :lol:

Gesloten