LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 6 september uitspraak kantonrechter

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hoi Pallu,

het net is gesloten, fileren en invriezen maar,

T :wink: n

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door Piet »

Uiteraard staat de uitspraak van Jessica op www.platformaandelenlease.nl onder uitspraken.

Pallu sterkte met je zaak en hopelijk gaat de rechter eindelijk een keer vonnissen.
Je zou toch verwachten dat na drie jaar aandelenlease rechtszaken de rechters eindelijk eens weten hoe rot Dexia in elkaar steekt en eindelijk gaan vonnissen in die duizenden zaken die lopen.

Groeten,
Piet

inka
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2005 14:20

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door inka »

Misschien een tip voor LegioLease/Dexia gedupeerden?:idea:
Ik heb vorig jaar de overwaarde van mijn huis gebruikt om de aandelen van Dexia af te kopen.

Jammer, maar ik ben nu vele malen goedkoper uit in de maandelijkse aflossingen en bovendien kan ik ermee doen wat ik wil. :wink:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Inka.
Naar mijn mening een perfecte oplossing, zou ik ook doen.

B+

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

zo inka, dus jij gebruikt de overwaarde van je huis om aan afpersers een niet bestaande schuld te betalen?
Een appeltje voor de dorst gooi jij zo maar in een stinkende beerput..

Van mij mag je hoor, maar ga mij a.u.b. niet adviseren om dat ook te doen :evil: .

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door JH »

Van mij mag je hoor, maar ga mij a.u.b. niet adviseren om dat ook te doen
Inka adviseert niemand ibebd, Inka geeft gewoon haar of zijn mening.
Een ieder kiest uiteindelijk wat het beste past en mogelijk is in zijn of haar situatie. Zo zijn er ongetwijfeld meerderen, die dit forum niet eens nodig hebben. :wink:

inka
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2005 14:20

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door inka »

Hallo ik was een beetje dom !!
Het lijkt misschien niet slim, maar in mijn geval en misschien in dat van anderen is dit een goede beslissing geweest. Ik ben lid van Eegalease en Lease verlies en daar is niks uitgekomen en zal ook wel niks worden. degene met de meeste poen krijgt de eerste centen en dan de rest.
Mijn polissen zijn in 1999 afgesloten en alle acties beginnen bij polissen die va 2000 zijn afgesloten.
Toen mijn stierf in maart 2000 heeft dexia nagelaten mij te vertellen dat ik op dat moment eraf kon MET behoorlijk wat winst. 2 jaar later ontdekte ik per toeval dat ze me dat hadden moeten vertellen. Een ordner en 1 jaar aan briefwisselingen later boden zij mij aan er vanaf te kunnen. GRAAG en heb dat ook schriftelijk aangetekend aanvaard.Ik kreeg ook geen acceptgiro kaarten meer en daarmee was de kous af voor hun.DACHTEN zij.uit voorzorg heb ik de aflossingen op een andere rekening gestort en talloze malen gevraagd de winst v.a maart 2000 uit te betalen.plus de aflossingen.Maanden later kwam een voorstel dat ze me tegenmoet wilden komen gezien de bijzondere situatie en met gesloten beurs v.a ondertekening van dit voorstel, dit zou ingaan. Niet dus. Ik wilde mijn geld terug en de winst. Het volgende voorstel was dat ik er niet meer vanaf kon en de laatste 1½ jaar achterstallige aflossingen ook moets betalen.Vele dreigementen later en zonder ooit ook maar een woord van Lease Verlies-EEgalease- consumentenman gehoord te hebben, heb ik uiteindelijk betaald en via de overwaarde afgekocht.
Want om nu nog 5 jaar elke maand 245.00 te hebben moeten betalen zou er nog en restschuld van 35000,00 euro zijn en dat brengen de aandelen nooit meer op.Tel daarbij die aflossingen en je kunt zien dat mijn aanpak nog zo slecht niet is. Ik kan nu zelf beslissen wat ik met de aandelen doe en dat voelt wel zo prettig. Jammer van de overwaarde, maar het kon niet anders

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door pallu »

De Kantonrechter gaat vonnis bepalen op 10 juni a.s..
en maar hopen dat hij het advies gaat opvolgen iz Eegalease

groet pallu

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door Math »

Pallu, ben je zeker dat er gevonnist wordt want om een datum van 10 juni vast te stellen is wel erg lang vooruit. Hoeveel keer is je zaak al uitgesteld? Ik praat uit ervaring maar ik zou me niet te zeer verheugen op deze datum. Succes Math

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door pallu »

deze keer verawacht ik wel dat het door zal gaan al weet je het natuurlijk nooit, wel hoop ik dat hij intussen het advies nz eegalease mee inz kunnen nemen.

groet

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hoi Pallu,

tegen de tijd van jou uitspraak is het hopelijk geen advies meer,

T :wink: n

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: 6 september uitspraak kantonrechter

Ongelezen bericht door pallu »

Denk ´t ook :lol:

Gesloten