LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Beste Mensen,

Weet je wat het gewoon allemaal is, iedereen die met die hele aandelen leaseaffaire te maken heeft zoals de VEB, EAGALEASE, LEASEVERLIES, ETC, zijn gewoon onder druk gezet om het Duisenberg voorstel te tekenen, en nu doet niemand er meer wat aan ook voor de tv ( onder meer Tros Radar etc ) houd iedereen zijn mond enwordt er geen programma aan geweid, want ze zijn allemaal bang voor de heer Zalm en de Nderlandsche beank etc, dus wat hebben die stichtingen voor ons betekend NIETS, en wat doen ze bij de tv NIETS, worden er programma's aan besteed, NEE, en waarom niet?
Omdat het een grote oplichterbende is die alles met de mantel der liefde wil bedekken, maar er is al een Heer opgestaan met een heel goed stuk over de rechterlijke macht hier in NEDERLAND, DAT DAAR NIETS VAN DEUGDE, EN DAT IS WOEST, EN NOG EEN KEER WOEST.

Jo.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door hansop »

maak jezelf niet belachelijk man. De reden dat er geen enkele aandacht voor jullie overgebleven 30 man is, is omdat de rest een prima schikking treft. Zeikerd blijf je altijd houden, maar das de moeite niet om in de publiciteit te brengen.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 30 Jul 2005 06:57 door CB


--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 29 Jul 2005 19:56 door hansop


--------------------------------------------------------------------------------

Tsja, CB: of ze het 'bergijpen' ?

Jij hebt in elk geval niet veel begrepen, getuige je contract met Dexia. Misschien in het vervolg EERST lezen, dan nadenken, dan tekenen.
Maar das waarschijnlijk nogal moeilijk als de dollartekens in je gulzige ogen ronddraaien...

Getuige welk contract? Waar haal jij de wijsheid vandaan, dat ik een contract met Dexia zou hebben? Of speculeer je, net als in je voorgaande postings, zonder kennis van zaken te hebben?

Ik had me voorgenomen niet op je stompzinnige postings te reageren. Maar nu je de persoonlijke confrontatie zoekt, laat je mij geen andere keus.

Gezien je eerdere postings is me inmiddels duidelijk, dat je oordeelt zonder kennis van zaken te hebben. Misschien moet je daar toch iets aan gaan doen.

Eerst lezen en nadenken is een goed advies van je. Probeer het zelf eens in praktijk te brengen voor je oordeelt. De manier waarop je je nu profileerd op dit forum, blijkt dat je hier weinig kaas van hebt gegeten.

Geplaatst op 27 Jul 2005 11:21 door hansop


--------------------------------------------------------------------------------

Sprokkel,

Dat van die geestelijke vermogens is natuurlijk waar. Wij zijn beiden WO opgeleid, en dat je daarmee een 'gezegend' mens bent, daar ben ik met terdege van bewust.

Van iemand met een dergelijke opleiding, had ik wel wat meer zorgvuldigheid verwacht. Aan de andere kant is je WO opleiding misschien wel weggegooid geld.

Bij nader inzien is het weggegooid geld.
Je had gisteren toch afscheid genomen van dit forum. Geeft niet hoor, dat je blijft. Blijf jezelf maar belachelijk maken.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door hansop »

Dank je CB, ik zat er eigenlijk over te denken om eens te stoppen met dit forum, maar als je het graag wilt, denk ik graag met jullie mee.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door CB »

Vergeefse moeite. Je weet je studie onvoldoende in praktijk te brengen helaas.

Je trekt conclusies, zonder je erin te verdiepen en er over na te denken.

Zoals ik al zei jouw studie is weggegooid geld, omdat je niet bereid bent om te lezen en na te denken. Dus wat mij betreft, verdiep je in de materie. Als je hier niet toe bereid bent kun je beter vertrekken.

Denk hierbij aan de voorbarige conclusie's die je trekt.

wiewatwaar
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2005 20:48

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door wiewatwaar »

hansop,

hoe kom je er bij " een prima schikking?"
ik heb helemaal geen schikking.
als ik niet naar een advocaat ga ,moet ik tot in lengte
van dagen betalen.

hansop,ik kom jou overal tegen op het tros radar forum.

wat ben jij eigenlijk voor iemand?

gr

wiewatwaar

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door hansop »

als je schulden maakt moet je ze nu eenmaal afbetalen, dat geldt voor iedereen. maar dat is hier een moeilijk te aanvaarden iets.

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

:lol: :lol: :lol: hansop :lol: :lol: :lol:

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door CB »

Ga je nou eens verdiepen of de schulden conform de wettelijke verplichtingen tot stand zijn gekomen. Indien dit teveel moeite is, kijk dan naar de gerechtelijke uitspraken die zijn gedaan.

Misschien valt je dan wel op dat DEXIA wel erg vaak aan het kortste eind trekt.

Roept dit echt geen vragen bij je op?

Wetenschappelijk kun je er natuurlijk wel een onderzoek naar doen toch? Moet voor jou toch niet zo moeilijk zijn. Of ben je hier alleen om te schoppen.

Natuurlijk kun je het rechtsysteem van Nederland ook wel onderuit schoffelen om gelijk te krijgen. Zou me van jou niet verbazen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

nu doet niemand er meer wat aan ook voor de tv ( onder meer Tros Radar etc ) houd iedereen zijn mond enwordt er geen programma aan geweid, want ze zijn allemaal bang voor de heer Zalm en de Nderlandsche beank
Wederom klinklare onzin, TROS radar zendt volgens mij vanaf september weer uit, hou nu eindelijk eens op met onzin verkopen en op feiten vooruit lopen.

Bovenstaande quote zou op z'n plaats zijn in december of zo.

saleh01
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 aug 2003 00:51

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door saleh01 »

Hallo allemaal

Door omstandigheden ben ik een tijdje weg geweest en dan kom ik terug en probeer me een beetje opnieuw in te lezen wat voor mij zo wie zo al moeilijk is met alleen maar L.O. en dan struikel ik steeds over hansop, eerlijk gezegd kan ik niet begrijpen dat iemand nog reageerd op dat soort slaapkoppen dat vergeten is naar bed te gaan.
Let niet meer op die persoon ga dan nog liever met de anderen de keuken in daar kan dan nog iets goeds uitkomen. Ik ben ook gek op groente en fruit uit eigen tuin alles onbespoten .
Maar of deze hoog opgeleide persoon daar nog verstand van heeft betwijfel ik zonder meer die heeft vast alles al voor onkruid weggeschoffeld en heeft daarom z'n hansopje te voorschijn gehaald om lekker uit te huilen en is hij (of zij) op zoek naar een grassprietje kan het niet vinden en valt ons nu lastig in plaats van naar bed te gaan.
Doe me een lol.

vr. gr. BOOTJE

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rust »

han(sop l. u. l.)

wie ben jij om over ons te oordelen, het interesseert me geen moer of je gestudeerd hebt, dat zijn meestal van die betwetertjes. Ook gestudeerden zijn de boot ingegaan door deze affaire, van hoog tot laag.

En of de contracten in orde waren bepaalt nog altijd de rechterlijke macht, waarvan je mag verwachten dat zij onafhankelijk recht spreken.

Er zijn genoeg vermoedens om de contracten nietig te laten verklaren, alleen je vecht tegen het grootkapitaal. Wat zou jij doen als je zo'n contract gesloten had. Zou jij niet gaan procederen dan? Of zou jij doodleuk de restschuld betalen, die helemaal niet bestaat omdat er geen aandelen op naam gekocht zijn, geen wck vergunning, geen tweede handtekening, etc. etc.

Er zijn genoeg malversaties ten nadele van de dexia honden aan te voeren, om de contracten aan te vechten. Uiteindelijk gaan ze op hun bek. Het kan lang duren, bedrog komt altijd uit.

figar
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2005 00:17

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door figar »

WAT????????
gestudeerd? wie Hansop?
Laat me niet lachen.
Daar prik je toch meteen doorheen.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Hansworst,

Er zijn er al tienduizend die er een rechtzaak van hebben gemaakt, en kan jij wel zeggen dat er30 mensen overgebleven zijn,maar dat zou je wel willen hé als rechterhand van Dirk Bruineel.

Maar wat heeft DEXIA een pech dat er toch nog mensen zijn die niet in het DEXIA-AANBOD EN HET DUISENBERG VOORSTEL zijn ingegaan.

Je zult het vanzelf wel zien hoevel rechtszaken er komen en dat zijn er heel wat, reken daar maarop bal.

Jo.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

Hansworst,

Er zijn er al tienduizend die er een rechtzaak van hebben gemaakt
Is dat niet een klein beetje aan de hoge kant meneer Hopman?

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Hansworst,

wacht maar af wat er allemaal komt.
verder ga ik niet meer op je in, en ik hoop van de rest van de mensen op de forums ook niet, we zullen je dood zwijgen Hansworst.

Jo.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

was uw laatste posting een reaktie op mijn vraag meneer Hopman, of heeft u het tegen hansop of hansworst, ik volg het even niet meer.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door groen »

Idaho jij bent de volgende

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

Idaho jij bent de volgende
Verklaar jezelf eens groen, hoe bedoel je de volgende?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

De volgende is het tegenovergestelde van vorige Idaho

Gesloten