LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

Hoeveel zijn daar niet ingetrapt en gaan nu ten einde raad voor Duisenbergs idee om nog tenminste iets terug te krijgen.
Zie ander forum. Ruim 95%. Dus om nu te beweren dat die allemaal fout zitten omdat ze niet Piet K's adviezen opvolgen.....

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door groen »

JHTJE

Als ik een groentje ben, nou dan ben jij een JHTJE.

Maar ik ben een groentje met de schaapjes op het drogen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

'bundeltjes' lucht hansop, bundeltjes gebakken lucht.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat is waarvoor dexia ons wil laten betalen

de auto was er niet maar je hebt nu eenmaal een lease contract getekend en nu moet je dus die auto betalen !!

en dan krijg je die auto nog steeds niet, want ja, hij is er niet !! :twisted:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door groen »

En toen werd het weer stil.

Misschien een koffie pauze met bruyneel?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

'bundeltjes' lucht, bundeltjes gebakken lucht, dat is waarvoor dexia ons wil laten betalen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 09 aug 2005 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Mijnheer Groen, mijn collega's Idaho, JH en Hansopje staan al een hele tijd rond de defecte koffieautomaat. Het wachten is op een Belgische monteur, maar die zal de weg wel kwijt zijn. Sommige Belgen zijn tenslotte niet zo slim. Maar dat hebben jullie vast ook al in de gaten, dat Belgen vaak ook iets kopen waar ze geen verstand van hebben. Ze zouden zich beter kunnen beperken tot de friet.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

'bundeltjes' lucht, bundeltjes gebakken lucht, dat is waarvoor dexia ons wil laten betalen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

de auto was er niet maar je hebt nu eenmaal een lease contract getekend en nu moet je dus die auto betalen zeggen ze!!

en dan krijg je die auto nog steeds niet, want ja, hij is er niet !!

In welk bundeltje zou mijn restschuld zitten, dat wordt nog lastig voor dexia om te bewijzen in welk bundeltje restschuld mijn restschuld zou moeten zitten..

misschien zijn ze mijn bundeltje restschuld wel kwijt, net als die bundels aandelen die bij lange na niet voldoende zijn voor alle aandelen lease klanten, of beter, aandelen lease slachtoffers,

want we schijnen iets ge-leased te hebben wat we nog nooit gezien hebben, waar we blijkbaar hoge leningen voor hebben afgesloten tegen woekerrentes die zo hoog zijn dat de gemiddelde stijging van de beurs van de afgelopen 30 jaar dat niet heeft kunnen overtreffen en er dus NOOIT sprake van kan zijn geweest dat partijen anders dan de bank zelf hier iets aan zou hebben kunnen verdienen.

Dirk (geen Bruyneel)
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2005 19:35

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Dirk (geen Bruyneel) »

Nee mensen het zit anders.
Onze vriend Hansop is zijn HANSOPJE aan het uittrekken want hij mag uit de DEXIABOX want het is bijna 4 uur en dan moet hij weer naar mama toe om zijn melkflesje leeg te zuigen.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Harry »

Ik denk dat peewee er niet aan denkt dat er nog een hele grote groep is die gewoon een afwachtende houding aanneemt, zo van jullie willen geld ( restschuld ) van ons KOM HET MAAR HALEN . Deze groep zal z'n inleg kwijt zijn maar als overwinnaar uit de bus komen, want het is niet aannemelijk dat dexia ± 60.0000 mensen gaat dagvaarden, en reats incasso zal zich hier ook niet aan branden, want ook papier-porto en personeel is niet goedkoop.

groetjes Harry

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Maar die 60.000 zitten wel met een valse BKR, waar reats de opdracht heeft gekregen van dexia, om met die dreiging alsnog wat "klantjes" over de dexia streep te trekken.
Dus er zit voor de groep echt niets anders op dan toch naar de rechter te gaan.

En waarvoor.. we hebben niets gekocht.. hebben alleen wat spaarcentjes naar de bank gebracht en zijn als beloning onze spaarcentjes kwijt en krijgen daar bovenop nog een leuke BKR toe van dexia.

Maar ik ben het met je eens dat afwachten altijd nog beter is dan betalen, want dan moet je het zien terug te krijgen en dat gaat echt heel lang duren.

Je kunt beter nu zelf genieten van je duur verdiende centjes.. ga op vakantie.. doe iets leuks.. misschien ben je er volgend jaar niet meer en dan heb je niets leuks gedaan, of voor de komende tien jaar...
of misschien houd je het nog wel 20 jaar vol, maar rechtzaken kunnen ook zo lang duren! En als je dan nog je geld zou terugkrijgen ben je misschien wel te oud om er nog van te kunnen genieten.

Wat je nu geniet, dat kan dexia je nooit meer afpakken, maar als je zo maar je geld weggeeft aan dexia, ja, dan gaan de aandeelhouders daar wel van op vakantie.. het leven gaat gewoon door.. met of zonder ons.

Het voelt als diefstal, maar daar zullen die dexia aandeelhouders zich weinig van aantrekken..

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

niet ongeduldig worden Groen en Dirk(?). Groen als niemand op je reageert, dan moet je toch weten dat je gewoon dusdanig oninteressant bent dat je beter je mondje dicht kunt houden? En Dirk: even uitleg over het forum: er staat een tijd boven je posting. Dus als je schrijft het is 4 uur, terwijl er boven staat 19.30, dan moet je even klok gaan leren kijken bij je mama.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door rachil »

Hansop ik zag dat je op 5 a 6 forums tegelijk bezig bent alleen maar met antwoorden te geven die andere weer kwader maken.
Besef je dan niet dat je op deze manier jezelf verschrikkelijk belachelijk maakt en vooral ongeloofwaardig. De meeste die op de forums van Radar komen zien gelijk dat men hier te doen heeft met een verdwaasde ziekelijke gefrustreerde persoonlijkheid die thuis niets te vertellen heeft en zich daarna terug trekt achter de computer om daar zijn ziekelijke verslaafdheid te manifesteren.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door hansop »

niet zo boos worden rochel, dat is nergens voor nodig. Vooral niet als je er zelf voor kiest om hier te komen...

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door rachil »

Wie is ROCHEL

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door JH »

rachil of hansop is ook een beetje dyslectisch of hij heeft last van een rochel vanwege de presentatie van die lapzwans die meent zich als Pim Fortuin op dit forum meent te moeten manifesteren :wink:

Dirk (geen Bruyneel)
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2005 19:35

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Dirk (geen Bruyneel) »

Hansop (hand met snot) wat ben je nog laat wakker,ben je alvast aan het overwerken.
Dan kan je vast oefenen als je binnenkort iedere dag moet overwerken
om de terugbetalingen te regelen voor de mensen die zijn opgelicht door jullie bank.
En voor jouw is het wel goed dat extra overwerk dan krijg je een wat
hogere WW uitkering als jullie straks hals over kop Nederland moeten
verlaten.
Maar eerst nog even ALLE MENSEN DIE DOOR JULLIE ZIJN BELAZERD
NETJES TERUG BETALEN.
En nu moet je vroeg naar bed anders ben je morgenochtend niet op
tijd op de Bank.
PS,vergeet je niet je fruithapje op te eten, en niet in je HANSOPJE
poepen he. (L****L)

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door rachil »

He He eindelijk rust op dit forum Hansop is maar gauw gaan slapen.

Pim Fortuin
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2004 12:44

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Pim Fortuin »

Hee JH

Heb nu een zeer sterretje,of ben je altijd zo opgewonden?

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door peewee »

Harry,

Ik ben mij zeker wel bewust dat er, buiten de slinkende groep volhouders, ook nog een groep is die afwacht, de kat uit de boom kijkt en zich tot nu toe ook nimmer bij een van de belangenbehartigers heeft aangesloten of individueel procedeert. Dit doet overigens niet af aan mijn constatering: namelijk dat Dexia en de andere lease-aanbieders behoorlijk succesvol zijn met het terugdringen van een groep van, in potentie, circa 500.000 schadevergoedingclaimende lease-gedupeerden naar een veel kleinere groep van, hoe dan ook, minder dan 10% van dit aantal. Je kunt uit die constatering uiteraard allerlei andere, uiteenlopende conclusies trekken:
- een flink deel van de lease-deelnemers voelt zichzelf helemaal geen gedupeerde omdat men heel goed wist waaraan men begon;
- een flink deel van de gedupeerden leest geen kranten, heeft geen radio of televisie of internet en weet zich geen raad met hun situatie;
- een flink deel van de gedupeerden bidt en vertrouwt erop dat God, of anders Allah wel, vanzelf wel met een oplossing komt;
- een flink deel van de gedupeerden is gewoon verder gegaan met hun leven (niet onverstandig overigens !).

- etc. etc. etc.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Het uitrookbeleid van Dexia c.s.

Ongelezen bericht door Janny »

Al blijft er maar een groep van 10% over die niet buigt voor de dexia-aanvallen, dat wil niet zeggen dat we daarom uiteindelijk als afval zullen worden afgevoerd!

Iedereen kiest z'n eigen strategie. en uiteindelijk is het aan je zelf welke keuze je maakt.
Een keuze onder invloed van je eigen gevoelens. en uiteraard ook je portemonnaie , Als ik weinig te vorderen heb, ga ik daarvoor geen groot bombarie aan. Maar naarmate het bedrag groter is gaat het meer knijpen., zeker als ik het niet heb liggen.

Er spelen dus bij iedereen verschillende overwegingen en financiële problemen mee, daarom gaat iedereen een eigen besluit nemen.
welke specifiek is voor die persoon.

Als ik Miljonair ben maal ik niet om een paar duizend Euro.
Maar als ik WW-er ben is dat voor mij 1/8 van mijn jaarinkomen

Bedenk dat er ook grote beurzen tussen zitten.

Let maar op die affaire met de beursgigant van de tennis.
er blijven zelfs nu nog velen in hem geloven. Weet dat zij niet hun laatste cent aan deze persoon hebben afgestaan.
Als ik van rijkdom iets betaal is het anders dan wanneer ik van mijn WW tje iets moet betalen.
En dat zal uiteindelijk meespelen in ieders beslissing.

Maar daarom is elke beslissing nog wel belangrijk en uniek,

Gesloten