LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Belegger+ »

een tekst die ik vandaag zag verschijnen, quote:
Daar schiet me opeens weer te binnen dat ook uzelf, gerritsmit niet wars schijnt te zijn van het plaatsen van smerige teksten. Of bent u uw bijdrage "glijmiddel" in het forum van PAL al weer vergeten?

-------------------------------------------------------------------------------
Ik vind dat het niveau van dit forum met rasse schreden terugvalt.
Ook de hoeveelheid berichten neemt af, echter zie je dit niet gecompenseerd op het 'besloten' PAL-forum.
Dit kan duiden op een sterk terugvallende actualiteit van de Dexia problematiek, zoals ik al verwachtte.
Ik zag ook relatief weinig reactie op de oproep tot een protestmars (op beide fora), hetgeen voor de initiatiefnemer teleurstellend kan zijn.

Wordt het tijd dit forum meer in de achtergrond te plaatsen, ergens bij zaken als de bio stabiel ?

Gr.
B+

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Idaho »

Belegger+
Het lijkt me niet van evident belang op welke stek dit onderwerp staat, mensen weten het toch wel te vinden indien nodig.
Het is op dit moment een beetje komkommertijd, er is weing nieuws, dus ook weinig om over te discussieren.

Volgens Notenkraker komt er deze week weer het een en ander los (ben echt reuze benieuwd) en dan zal dit forum waarschijnlijk ook weer wat levendiger worden.

gr,
Idaho

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Kun je weer mensen tegen je in het harnas jagen, want anders doe je niet, je kunt beter niks meer op dit forum schrijven, want de mensen mogen jou niet met je uitspraken.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Hopman, wind je niet op over die opnaaiers. Zowel Idaho als Belegger+ zijn toch niet meer dan een paar rotte appels die van de zieke Dexia-boom zijn gevallen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Idaho »

Waarom zien jullie toch alles als opnaaien? Geef nu eens precies aan waarmee ik wie opnaai?

Ik reageer op een posting van Belegger+, ik haal daar een uitspraak van jou aan, Notenkraker, is dat opnaaien?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Waarom zien jullie toch alles als opnaaien? Geef nu eens precies aan waarmee ik wie opnaai?
Ben je nu werkelijk zo naïef Idaho.
Je sluit je steeds aan bij opmerkingen van figuren als JH en Belegger+ en alle figuren die het nodig vinden om hier steeds maar te roepen eigen schuld dikke bult.


Dat geldt misschien voor jou want jij wist dat je iets anders ging doen dan sparen.

Maar de meesten, waaronder ik, zijn gewoon in een trukje van slimme
bankjongens getrapt. en hierdoor opgelicht.

Idaho, Laat de rechter nu maar bepalen wie gelijk heeft.
In jou geval heb je gelijk dat je schikt, maar heb ook eens respect voor degenen die dat niet willen en wel doorknokken.

Lfs Ad

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Nog maar eentje dan, van het PALforum

Bericht uit den Bels dus!!

KBC, Fortis en Dexia proberen in hun reclame bewust de consument te misleiden". Dat zegt Test-Aankoop.

De consumentenorganisatie heeft vier reclameboodschappen, die de banken gebruiken om hun beleggingsproducten aan de man te brengen, aangeklaagd bij de Commissie voor het Bank- en Assurantiewezen (CBFA), de commissie die erover moet waken dat de reclame de spaarder niet om de tuin leidt.

De slogan van Fortis "2 keer 5%, zonder zorgen? " neemt een loopje met de waarheid. De kans is volgens Test-Aankoop heel klein dat een belegger spontaan kan inschatten dat het product waarvoor hier reclame wordt gemaakt, over een periode van acht en een half jaar wellicht slechts een nettorendement van 0,8 % zal opbrengen. De analisten van Budget Week hebben becijferd dat de kans waarbij dit scenario zich voordoet 8 op 10 bedraagt.

Ook de reclame van KBC "Veiligheid en hoog rendement. Is die combinatie mogelijk ? Ja. Safety Booster 1 bewijst het meer dan één keer" kan volgens de consumentenorganisatie niet door de beugel. Volgens Test-Aankoop promoot de bank eigenlijk een hoogst onzekere belegging in dollar.

Dexia gaat over de schreef met "9 % bruto na 3 maanden, perfect mogelijk... en zonder enig risico !" "De bank gebruikt met veel ronkende woorden een mechanisme waarin een kat haar jongen niet meer vindt en waarvoor liefst zes kansen op tien bestaan dat het uiteindelijk op twaalf jaar slechts een globaal nettorendement van 0,6 % zal opleveren", schrijft Test-Aankoop.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Idaho »

Ben je nu werkelijk zo naïef Idaho.
Je sluit je steeds aan bij opmerkingen van figuren als JH en Belegger+ en alle figuren die het nodig vinden om hier steeds maar te roepen eigen schuld dikke bult.
Ik kan mezelf inderdaad vaak vinden in postings van de mensen die jij aanhaalt, maar ook van anderen overigens.

Eigen schuld dikke bult.....ik leg de schuld in meer of mindere mate, bij zowel de aanbieders als bij ons zelf.



Idaho, Laat de rechter nu maar bepalen wie gelijk heeft.


Ja, natuurlijk zal de rechter uiteindelijk beslissen en je hebt mij ook nooit horen zeggen dat ik het de procederende mensen niet gun, indien je dat gelooft, gebruik dan de zoekfunktie alhier nog maar eens.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Idaho, heb jij echt niets beters te doen dan de godganse dag hier te zitten zeveren? Ga toch eens buiten een frisse neus halen, daar knap je vast van op! En laat het helpen van de gedupeerden maar liever over aan www.platformaandelenlease.nl en anderen, die daartoe beter zijn gekwalificeerd dan jij.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Idaho »

Stoor je vooral niet aan mij Notenkraker, als je het zo erg vindt blijf je toch fijn op het forum van jouw cluppie?
Snap sowieso niet wat je op de "Trollenbox" te zoeken hebt.

Overigens ben ik hier legaal en jij illegaal meen ik begrepen te hebben, dus waar je heb je het over.

Jij bent het steeds die olie op het vuur probeert te gooien, laat me lekker met rust zou ik zeggen, maar nee hoor, toch weer even zuigen, bah nare gewoonte van je!

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Je kunt bepaalde parallellen zien (als je er oog voor hebt)
1. Israel verlaat Gaza en het ruwe geweld laait er op.....civilisatie
vaarwel.
2. Een kolonie wordt verlaten (Suriname/Indonesie): de civiliserende
natie verdwijnt, ruw geweld laait op.
3. Een aandelen vete wordt geschikt, partijen overleggen en regelen op
beschaafde manier.
98% van de gedupeerden gaat relatief tevreden weg en een chaos en
verruwing blijft op het forum achter...
Mensen beledigen elkaar, harde woorden worden gebruikt, woede komt los.

Dexia bank kijkt er in rust op terug/neer.

Die lijnen doortrekken, die ontwikkelingen zien: het ligt zo voor de
hand.

Gr.
B+

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

B+

Zo zot heb ik het nog niet gezien vandaag. Over tunnelvisie gesproken.
Daar lijden er verschillende aan vandaag.
Zal wel met de Maanstand te maken hebben.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Belegger+ schijnt nu echt de weg te zijn kwijtgeraakt. Gevalletje voor 112? En Idaho heeft - zoals zo vaak - de klok horen luiden maar kan niet begrijpen waar toch in godsnaam die verdomde klepel hangt.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door JH »

de klok horen luiden maar kan niet begrijpen waar toch in godsnaam die verdomde klepel hangt
Heb je al tussen je benen gekeken notenkraker :lol:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Ik weet het, het is moeilijk voor jou, JH, maar probeer het een beetje netjes te houden.

normaal
Berichten: 66
Lid geworden op: 27 aug 2005 19:08

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door normaal »

Dat doet iedereen toch die belegt in de bosbouw :lol:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Normaal, jij bedoelt zeker dat je het beste je kont kunt afvegen met de
nepcontracten van die "groene" beleggingsproducten? Op die manier heb je tenminste nog iets van waarde voor je geld. :lol:

normaal
Berichten: 66
Lid geworden op: 27 aug 2005 19:08

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door normaal »

Notenkraker papier, hout en beleggen tja het blijft in een kringetje ronddraaien :wink:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door Elias »

Normaal,
papier, hout en beleggen tja het blijft in een kringetje ronddraaien
Daarom moet je ook na gedane behoefte doorspoelen....... :roll: :lol:

En als Belegger + , JH en Idaho, als ze nu geen betere foruminbreng kunnen bedenken, dat ook doen, dan zakt welliswaar het "niveau" zelfs even zeer snel weg, , maar komt er weer een juist niveau met schoon, helder water voor in de plaats......
Daarna nog een toiletgeurtje en zelfs de lucht klaart ook weer helemaal op.......:roll: 8)

Elias.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Dit Lease forum zakt langzaam weg.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Gewoon niet meer reageren op die oproerkraaiers, want dit zijn de forum verziekers en proberen net zolang door te gaan tot er niemand meer zin heeft om op dit forum wat te vertellen, hoe en wat de gedupeerden moeten doen.

Dus weg met die klanten Radar, dan kunnen de gedupeerden normaal met elkaar over dit onderwerp praten.

Gesloten